he la femme, het klinkt misschien raar maar ik begrijp je gevoel best goed al is het dan niet met zwanger worden,.. bij ons gaat altijd alles mis en kapot ( zal op vele plekken wel niet veel anders zijn maar toch ) in 2008 een nieuwe badkamer gekocht nu nog steeds in gesprek / telefoontjes / monteurs over de vloer omdat hij nog niet goed is ! klein voorbeeldje .. ik hoop echt dat het jullie snel gegund is
la femme.....wat klinkt dat allemaal heerlijk! Alleen die reis lijkt me extra vermoeiend met de kids. In ieder geval fijn dat je weer terug bent!! Weet precies wat je bedoelt dat het lijkt alsof de meesten zomaar zonder lang te oefenen of andere 'problemen' zwanger worden. Deze keer is het bij ons ook snel gegaan en tot nu toe nog geen miskraam maar toch blijft het steken als ik weer hoor dat een vriendin van ons ook na 1 x proberen zwanger is van de tweede. Hier lijkt de misselijkheid steeds erger te worden dus ben de laatste week niet zo heel veel op de site te vinden. Maar goed...blijf mezelf influisteren dat het voor een goed doel is! xx
Ha meiden kom ookw eer even kijken. lees wel altijd mee hoor maar kan niet altijd de motivatie opbrengen om mee te schrijven. Het is precies wat la femme schrifjt waarom zijn er zoveel zo snel zwanger en duurt het hier weer zo lang, zucht. Maar goed probeer de moed niet op te geven. Het is ten slotte toch 2 x eerder gelukt . Heb mijn ei net weer achter de rug (gisteren) en hebben gelukkig wel kunnen klussen. Vanaf vanavond maar weer aan de bolletjes, voel me net een bolletjespropper La femme klinkt heerlijk hoor die vakantie. heb ook zo'n zin in die van ons. Wij moeten nog 5 weekjes wachten hmmm heerlijk! En je hebt gelijk ik zat inderdaad vd week te denken om weg te blijven hier, maar ik moet jou toch ook steunen. meid we worden samen snel zwanger ok Wannabe nog geliciteerd! trotsemama hoop dat je je weer snel bij ons kunt voegen en tot die tijd mag je nog wel wat van je vruchtbaarheid naar ons sturen mamapatricia en lique lekker genieten van jullie verlof! Julie hebben in ieder gval goed weer! Moui geen idee of ze zo jong al iets over ADHD kunnen zeggen. Maar het lijkt wel of je het steeds vaker hoort. Of zou het meer herkend worden? Nou succes ermee en ik hoop dat jullie eruit komen. Ik zou eht denken in ieder geval eens aankaarten bij de HA of zo misschien kan er inderdaad een iemand naar kijken/observeren
@mamapatricia: goed te lezen dat jij ook een zwangerschap hebt gehad zonder misselijkheid, dat geeft weer hoop! @nattasja:welkom, dat het maar snel raak mag zijn. @moui: hier ook een druk mannetje, ik ga ervanuit dat het een karakter trekje en jongens ding is. Maar is inderdaad moeilijk, wat is 'normaal' en wat niet.. @Zwelgje: goed bezig met het schilderen! Zal wel flink opfrissen van bruin naar wit. @lafemme: we zouden eigenlijk in de zomer beginnen voor een derde, dus heel onverwacht nu, maar super welkom! @lafemme en spijkervrouwtje: ik zal even flink met hcg strooien (voor zover nu al aanwezig). Sterkte ik begrijp dat het moeilijk is te lezen dat sommige makkelijk zwanger worden en daar help ik nu zelf ook niet aan mee...
Hoe is het hier dames??? Bedankt voor de felicitaties, we hebben een mooi feestje gevierd, het dit heerlijke weer!!
zo ik ben back in town heerlijk een paar dagen niks gedaan op de camping.. samen met mijn mams en de kindertjes jeetje ik ben alweer vergeten wat ik op wie zou gaan reageren even denken......................... lafemme fijn dat jullie het geweldig hebben gehad spijkervrouwtje ik kan me het heel goed voorstellen. doe waar je je goed bij voelt.. lique ik vind medicijnen indd ook verschrikkelijk ik zou dat ook echt alleen willen als het echt uit de hand loopt en dat doet het nog niet.. met een beetje hulp en tips kom je ook een heel eind, goh jeetje wie ben ik vergeten sorry maar mijn hoofd is echt een zeef hihi.. morgen mag ik weer naar de vk ons meisje voel ik nu in ieder geval wel weer goed..
@mamapatricia: dat klinkt als een gezellige vakantie! @lique: hoe bevalt je verlof? Hier: van het weekend heb ik hele erge buikkrampen gehad en nog helemaal niet misselijk en extra moe, dus ben niet zo gerust. Er zit niks anders op dan rustig afwachten.
Wannabe: Supergefeliciteerd!!!!!!!! Ben ff weg geweest, maar zag net het fantastische nieuws! Begin je je al een beetje zwanger te voelen? Moui: hmm, bij jouw VK geeft de weegschaal dus ook 3-4 kilo meer aan? Bij mijn VK ook!!!!!!!!! Ik schrok me ook al een hoedje en ik ben nog maar 11 weken.... Noname: Las ik nou net dat jij zo vreselijk misselijk was nog? Ik weet ff niet meer wie dat schreef namelijk. Zw. schapsdementie ofzo. Wel supervervelend als je nog zo misselijk bent. Bij mij wordt het nu wat minder. Verder moet ik nog een heeeeele hoop bijlezen geloof ik. Ons lijstje ben ik ook weer kwijt We waren zo goed met een nieuw lijstje bezig Morgen de termijnecho. SUperspannend. Heb enorme zin om die kleine weer te zien en of hij/zij gegroeid is etc. Maar wel ook heel spannend of alles goed is...voor zover ze dat nu kunnen zien natuurlijk. Gelukkig gaat manlief mee.
Emma: Klopt...ik ben nog steeds zo misselijk, maar ja...het is voor een goed doel! Heel veel plezier met de termijnecho! x
@Wannabee mama, jaaahhh het is alleen nog erg druk. Ik hoop volgende week alles af te hebben en dan rustig aan in de verlofmodus te komen, haha! Nu nog allemaal klusjes enz. Van het weekend als het goed is nieuwe badkamermeubel en nieuwe kit. Daarna zijn het afrondende en schoonmaakklusjes!
@emma: dank je! Voel me helaas helemaal niet zwanger, want (niet) misselijk, was ik de vorige keren wel heel erg. Ik wacht maar rustig af, zit niets anders op. Spannend de termijnecho, veel plezier en succes gewenst. @lique: pff dat klinkt druk! Maar het wordt vast mooi. Moesren jullie een extra kamer creeeren?
Hey meiden Ik mag weer een rondje opschuiven. Mijn cyclus is een stuk korter. Waarschijnlijk reageert mijn ei op warm weer. Ik kan me nog herinneren dat ik vaker een wisseling in de zomermaanden had. Achteraf was het geklus in Curaçao dus uitstekend gepland, maar dus zonder resultaat. Ik hoop voor deze maand dan toch ook wat hcg-tjes te vangen. Ik vind het nu weleens tijd....jammer heb ik daar weinig over te zeggen. @ Lique: Lekker genieten van je laatste weken verlof, hoor. Voor je het weet mag je weer volop actief zijn met drie kinderen @ Emma: Was alles goed op de echo? Fijn dat de misselijkheid minder wordt. @ Noname: Ben je niet vergeten hoor, maar mijn hoofd is soms wat chaotisch. Balen dat de misselijkheid niet minder wordt. Red je het wel allemaal een beetje? Wanneer mag je weer voor een echo? @ Mamapatricia: Fijn dat je de kleine meid weer goed voelt. Was de keuring weer goed? @ Wannebemama: Hopelijk komen je kwaaltjes snel. Al heb ik bij mijn zoon echt alleen moeheid en maagzuur als kwalen gehad. @ Spijkervrouwtje: Fijn dat je toch nog langs komt. We worden gewoon samen zwanger. Jij deze maand en ik de volgende. We moeten gewoon hoop houden. Ik weet dat alles mogelijk is. Ik weet alleen nog niet hoe lang het mogelijk blijft. We worden er alleen maar wijzer van. En gelukkig hebben we beide prachtige Wonders rond wandelen. Het frustreert alleen dat ik niet 1 van die mensen ben waarbij opeens de keer erna ze zo zwanger zijn (want dat lees je best vaak) Ach ik zit pas in ronde 8, dat is niets vergeleken bij jouw ronde. Hou vol. Ik duim me suf voor je. Knuffel en zet' em op. (ik wil roze zien) @ Trotsemama: Bedankt voor je vruchtbaarheid, maar een beetje voor jezelf bewaren hè Hoe gaat het met je nieuwe baan? Heb je het naar je zin? Mijn zoon is afgelopen dinsdag begonnen met zwemles. Hij vond het echt super en ging als een speer dat water door. Aanstaande zaterdag wordt hij 5 jaar. Slik.....wat wordt hij groot. Ik kan me zijn geboorte nog zo goed herinneren, op moederdag. Mooiste cadeautje ooit. Zucht...ik ben gewoon al 5 jaar mama en nog steeds vind ik het elke dag een wonder dat ik kinderen heb en ze al mijn liefde mag geven. Sorry van mij emo gebabbel, zullen de hormonen zijn (ben altijd lekker bezig rond mijn ongesteldheid) Fijne avond Femme
@LaFemme, ohh alweer 5 jaar, wat gaat de tijd toch snel he! Leuk dat het zwemmen zo goed gaat! Succes de volgende ronde! @Noname, lekker vrij zijn heerlijk. Maar ben totaal nog niet met de baby bezig. Hopelijk van het weekend beetje rommelen in de babykamer, dat scheelt allicht. @Wannabee, moeten is een groot woord, maar ik wilde wel graag dat ze allemaal een eigen kamer zouden krijgen, zodat we in de toekomst niet meer echt moeten verbouwen. Dat is nu gelukt, nu de afwerking nog. Badkamer is verder prima, alleen de kit en het badkamermeubel moeten even vervangen worden. Zoo mijn vriendin uit Canada is weer weg, was erg gezellig! Nu lekker op de bank, nu weer 2 dagen voor mezelf, tenminste... druk programma, haha!! Maar hoop echt dat dat na volgende week klaar is
LaFemme, stoer hoor, dat je zoon het zwemmen zo leuk vindt! Al bijna 5, gaat hard he?! Echo is heel goed gegaan, is altijd zo kort he... Maar heb een superplaatje meegekregen Kan ik de hele dag naar kijken.
Emma leuk he zo'n echofot, blijft toch iets moois! Lique nog even lekker genieten van je verlof hoor! Wel fijn dat alles nu bijna klaar is. Katemans sterkte met de vermoeidheid. kan me nog goed herinneren dat dat bij beide zwangerschappen bij mij ook de grootste kwaal was. La Femme, daar gaan we voor hoor, snel allebei zwanger het is nu mooi genoeg geweest met al dat wachten! En je zoon al op zwemles wow dat gaat hard hoor! Hier wordt de oudste over een paar weken 4 jr vind dat ook al zo'n hele sprong, naar school etc wordt al een echt dametje Heb trouwens vandag ouderschapsverlof aangevraagd bij mijn manager. Hij was niet echt blij (bezetting is bij ons al niet super) maar hij zei al weigeren kan niet he. Ik hoor binnenkort of het definitief doorgaat. Ga dan van 32 naar 28 uur en dat verdeeld over 3 dagen van 8 uur en 4 uurtjes thuiswerken. Heb er nu al zin in ben ik lekker iedere week 2 dagen per week vrij! (nu is dat de ene week 1 dag andere week 2 dagen)
zo daar ben ik ook weer alles was goed bij de vk. alleen vond ze mijn buik erg royaal .. ik ben het daar niet mee eens bij de andere twee was ik veel dikker.. lique wat fijn dat het bijna allemaal klaar is het ziet er ook erg mooi uit lafemme hopen dat het de volgende ronde raak is. net zo voor spijkervrouwtje uiteraard.. enne de rest die ik vergeten ben..