@Emma, gefeliciteerd met je goede echo!! @Spijkervrouwtje, groot gelijk!! Lekker opnemen die uren. Geniet van je gezin!!! @mamapatricia, ja vandaag gaat vriend de laatste dingen die hij zelf kan doen, ook echt doen. En de badkamer krijgt dit weekend een nieuw meubel en nieuwe kit. Daarna is het een beetje boenen op alle kamers en de babykleding gaan wassen... Kids zitten op KDV en ik ga zo weer taartenmaken, gisterenavond hebben we ook al 4 taarten gemaakt (2 marsepein, 2chocolade). Daarna is het weer even klaar, haha! Fijn weekend alvast!
je heb het wel druk lique in deze laatste weken..maar het einde is in zicht;D hier gelukkig allles al gewassen en gestreken. moet alleen nog steeds wachten tot mijn paps het muurtje komt behangen en de klamboe op komt hangen. dan is ons kamertje af..
@mamapatricia, wow jij bent lekker optijd. Ik weet dat ik laat ben, haha, maar jij bent weer vroeg toch? Ach maakt het ook uit. 1 dagje wassen en strijken en dan kan het de kasten in. Babaykamer is wel helemaal gesopt hoor. Moeten alleen de komende tijd nog wat logees in, haha! En de wieg moet nog opgehangen,maar dat laatste gebeurd hopelijk dit weekend. Ben nu ochtend aan het winkelen geweest (1,5 uur) en weer klaar voor vandaag, helaas. morgen hopelijk de badkamer afronden!
La femme: Gefeliciteerd met je zoon!!! Wauw alweer 5 !!! O'ja ik heb a.s. maandag mijn volgende echo. Dan heb ik er 3 gehad en ga ik daarna mee met de 'gewone' echo's. Over een weekje naar Sicilie! Heel veel zin in, hopelijk wordt de misselijkheid snel minder. Moet nu al wel een beetje gaan denken wat ik allemaal klaar moet zetten voor de kids!
Mamapatricia: wat fijn dat het kamertje al af is! Wij waren bij de tweede veel later dan de eerste, dit moeten we niet zo doorzetten dan zal het kamertje nooit op tijd af zijn. Noname: veel plezier bij de echo, hoop dat alles goed is. En naar Sicilie wat heerlijk! Hier zijn de kwaaltjes begonnen, wel een goed teken gelukkig, maar vind het wel pittig met mijn twee deugnieten erbij. Maar op tijd onder de wol vanavond. Fijne zondag nog!
ik wou dit keer gewoon alles lekker optijd klaar hebben(het is nog niet klaar ..bijna..) ook omdat je niet weet hoe warm het van het zomer is.. en het komt misschien ook wel bij kyano konden we niks klaar maken we hadden toen een hele kleine woning. dus een week voor de uitgerekende datum kregen we deze woning en alles was dus precies op de uitgerekende datum klaar gelukkig kwam meneertje 15 dagen te laat.. maar ik voelde me daar zo rot over dat ik nu alles op tijd af wil hebben.. dus toen ik een opwelling had heb ik alles gewassen en gestreken. dus dat is klaar
heej dames, sorry voor mijn afwezigheid, heb wel het een en ander gelezen. maar momenteel druk om alles bij te houden, fora's hyves msn. en met het lekkere weer, natuurlijk wat meer buiten onze babykamer is ook nog niet klaar, op zich klaar voor gebruik. maar behang moet geverfd worden is nu lime groen en wil het toch wit/roze hebben met een leuke band. en eigenlijk ook een ander bedje en commode. commode kan nog wel mee, maar begint hier en daar te scheuren en de achterpoten die tegen de wand staan, staan nu ook scheef het bedje is niet in hoogte verstelbaar omdat we geen juiste bevestigingen kunnen vinden, dus hou ik mijn ogen open op mp voor een roze mammut ledikant van ikea
meiden, ben er weer, weekend was heerlijk, alleen jammer dat de auto van onze vrienden niet meer wilde starten.... LaFemme, nog gefeliciteerd met zoonlief... was al van plan om binnenkort boven op zolder te gaan kijken wat ik nog leuk vindt.... 16 juni 20 wkn echo... hoop dat ze dan kunnen zien wat het is... de baby krijgt Fayah's kamer en die heeft een knalroze muur ben even snel zoonlief ophalen...
@mamapatricia, lekker hoor, kan maar klaar zijn!! @Katemans, oja leuk, als je weet wat het wordt kan je gericht inrichten. Hier staat ook nog roze op de babykamer. mocht het een jongen worden, dat wordt hij iig gelijk erg hip, haha! @Moui, ohh leuk hoor. Maar schilderen over je behang, pfff. Wil je het er niet liever afhalen. Wat een werk voor de toekomst Zo hier alles lekker, vanmorgen nog wat gerommeld toen visite en vanmiddag lekker rustig, zelfs mijn ogen nog even dichtgehad op de bank. Zo VK, bevallingsverhaal, alles weer even opfrissen. Vanavond sporten en dan zou de baby vanaf volgende week officieel geboren mogen worden... Kan het nog niet geloven, haha
zo meiden er wordt overal druk geverfd (of erover nagedacht) hoor ik wel. persoonlijk zou ik ook niet over behang heen verven denk ik. Hier weer een ronde verder. vanmorgen een omo witte test dus ben weer gestopt met progesteron en zal morgen dus wel ongi zijn. Pff baal er wel steeds meer van. maar goed denk dat ikhet nog een half jaar probeer, dan zijn de medicijnen ook op en dan hebben we het 2,5 jr geprobeerd. als het dan nog niet is gelukt dan moet blijkbaar zo zijn dat we met z'n 4en blijven. nou ga zo ff booschappen doen met de kids en dan vanmiddag de oude balken op zolder opschuren. niet het leukste werk maar goed moet wel gebeuren want over 3 weken begint de stucadoor en dan moet alles klaar zijn op zolder. tjonge dan hebben we na 8 mnd eindelijk het grootste deel vd verbouwing achter de rug!!
@ Spijkervrouwtje: hè nee....ik baal even met je mee. Ik hoop elke maand zo hard voor je, want ik weet zo goed hoe je je voelt. Maar vol goede moed weer de volgende ronde ingaan (makkelijker gezegd dan gedaan) en wie weet wordt dit dan jullie maand. Knuffels voor jou. Ik zit ook met een tijdplan in mijn hoofd...wil ik nog doorgaan als ik zo 37 ben etc....elke dag realiseer ik mij meer dat misschien een derde kindje gewoon een wens blijft die gewoon nooit uit zal komen. Ik ben nu zo gelukkig met mijn 2 schatjes.....wat wil ik eigenlijk nog meer? En toen keek ik gisteren bevallingsverhalen en de tranen stroomden uit mijn ogen.....daarom wilde ik dus nog 1 keer, die bevalling dat ultieme geluk als zo'n klein wondertje op je schoot ligt.....zucht wat doet dit toch veel met een mens (en vooral met een vrouw...) Kom weer even bij, neem een diepe zucht en probeer positief de volgende ronde in te gaan. Ik snap echt hoe je je voelt en hoe moeilijk het is. Ik ga nog harder duimen. knuff @ Noname: meid hoe was je echo gisteren? Ik hoop goed en dat je gewoon nog geen tijd had om langs te komen. Wat lees ik ga je lekker op vakantie? Hoe lang gaan jullie? Werken de medicijnen tegen de misselijkheid een beetje? Knuff @ Lique: Oh spannend..binnenkort dus babynieuws hier. Fijn dat alles er klaar voor is Waarom heb je zoveel taarten gebakken, was je jarig? @ Mamapatricia: Zo volgens mij loopt alles lekker vlotjes bij jullie. @ katemans: Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad. Waar zijn jullie heen geweest? En zijn jullie vrienden wel thuis gekomen of staan ze nog ergens? @ Moui: Lekker hè wat meer buiten zijn. Jammer dat het weer nu weer zo raar doet. Geloof dat het binnenkort weer mooier wordt. Succes met het opknappen van het kamertje. @ Emma: Raak je al uitgekeken op je mooie plaatje? Vast niet. Lekker genieten hoor. Verjaardag was super. Dit jaar hebben we het alleen met familie gevierd en niet met alle vrienden en kinderen. Was dus een stuk minder druk, maar wel gezellig. Hij is flink verwend. Gisteren heeft hij getrakteerd op school en op de NSO. Hij was helemaal hyper, maar wel blij. Volgende week woensdag is zijn kinderfeestje. Ik ben op zoek naar bezigheden voor 7 kindjes.... Kuzz Femme
@la femme; Gisteren een hele mooie echo gehad. Ben nu gezet op 12 weken en 2 dagen. Dus mijn banner mag 3 dagen vooruit!! Bloeddruk nog steeds laag en dat merk ik ook goed... Afgelopen nachten weer wat onrustig geslapen door Liam dus ....gaap....!!!! Zometeen 3 kwartier rijden voor een gesprek met mijn UWV arts dus ook geen middagslaapje helaas. @la femme en spijkervrouwtje: Ben steeds zo hard voor jullie aan het duimen. Weet heel goed hoe jullie je voelen en gun het jullie zo onwijs.... Maar ik blijf doorduimen hoor!!!! xx
Zooooo herkenbaar je verhaal la femme!! maar goed voorlopig gaan we nog even vol goede moed verder. Kreeg trouwens even mijn twijffels... gisteren spontaan mijn pincode van mijn telefoon vergeten (gelukkig hsd ik de pukcode nog) en wilde net internetbankieren typ ik 3 x de verkeerde pincode in . 't is dat de test wit was maar anders zou ik haast denken dat het raak was haha nonam sterkte met de vermoeidheid had je daar de eerste keren ook zo'n last van?
@spijkervrouwtje en lafemme, knuffel voor jullie. En uiteraard blijf ik meeduimen!!! @LaFemme, mijn zusjes schoonmoeder wordt 60 en die wilde 6 taarten hebben van ons, haha!! @Noname, oh die lage bloeddruk is wel enorm vervelend zeg! Bij de VK was alles prima. Even doorgenomen wanneer we moeten bellen, komt vast wel goed allemaal. Als het goed is duurt het nog 4 weken.
@spijkervrouwtje en lafemme ik duim voor jullie.. en natuurlijk een dikke knuffel.. bij ons gaat het wel vlotjes indd maar ja af is af.. katemans ook al weer bijna op de helft dus.. fijn dat jullie een mooi weekend hebben gehad.. verder zag ik dat noname een echo heeft gehad en 3 dagen naar voren is gezet super hoor lafemme nog gefeliciteerd.. zo ik zal eten douchen en dan darten vanavond..
@La Femme, ik raak idd maar niet uitgekeken hihi! Heb je al wat dingetjes bedacht voor het verjaardagsfeestje? Ik heb koekjes gebakken, mijn zoontje werd 4. Was rond de Pasen, dus ook paaseitjes verstopt Ik had er 4 uitgenodigd. Dus bij jou komen er 7! Respect! Wordt vast een superfeestje! @Noname, wat lekker dat de echo goed was en je er een paar dagen bij krijgt! We lopen bijna gelijk @Spijkervrouwtje, sterkte meid, wat balen dat het niet raak was.... Hoe is het nu met schuren? Is dat allemaal klaar? @Lique, spannend hoor, fijn dat alles goed was bij de controle. Nog even en dan is het zo ver!!! Hier gaat alles wel goed, ben wel weer opnieuw misselijk geworden en bovenal hondsmoe, maar ja, middagslaapjes zitten er voorlopig niet in. Ben aan het blokken (althans doe pogingen....), want ik studeer volgende week zaterdag af van mijn opleiding Acupunctuur. Nog ff volhouden en dan heb ik eindelijk vrij!!!!!
@Bo12, welkom!! Spannend hoor!! @Emma, lukt het een beetje met de studie?? Hoe is het met iedereen, is erg rustig hier!!!
hier erg druk met een behoorlijke dwarse peuter mijn oudste is momenteel niet te handelen, en moet nu wachten wanneer de afspraak is om te kijken wat we eraan kunnen doen.