hier ook druk, daarnaast is de vermoeidheid weer terug van weg geweest (1 week energie gehad, wie zei dat dat 3 maanden duurde??) Voor de rest begin ik een beetje onzeker te worden... dacht met de 14 weken dat ik de kleine voelde, maar heb de laaste 2 weken niks meer gevoeld.... toch de darmen geweest?? pfff gelukkig volgende week naar de VK....
@Bo welkom trouwens @Lique nog maar 3 weekjes.... hoe voel je je?? @Moui, succes met je oudste... @La Femme, Spijkervrouwtje, hoe is het bij jullie??
@Katemans, voelde je ze de vorige keer zo vroeg? Ik niet hoor. Hoop dat je snel gerust gesteld bent. Hier alles lekker. rommel lekker de dag door. Vandaag de kids thuis, dus druk dagje.... Komen net weer binnen vallen. Vanmorgen op kraamvisite, daarna gegeten bij zusje, daar even geslapen en toen naar zwembad geweest. Maar allemaal rustig aan hoor!!
haha die energie is hier ook ver te zoeken... maar ja hoort erbij,.. lique spannend het aftellen is nu echt begonnen nog hooguit 4 weken en een paar dagen dan heb je je kleintje in je armen ben zeer benieuwd naar de naam en het geslacht en gewoon eigenlijk de hele baby hahah.. bo welkom spannend moui sterkte met de oudste hopen dat het weer bij draait.. hier is de oudste ook stront vervelend, kwaaie buien zo kan ik haar helemaal niet.. nou ik zal morgen de ha bellen de buren hebben papagaaienziekte.. en moet allemaal aan de antibiotica nou vroeg ik me natuurlijk af of wij het dan ook niet kunnen krijgen .. je weet het nooit dus voor de zekerheid maar even bellen. oja vorige week ben ik met romy naar de tandarts geweest, ze hebben haar voortanden getrokken ze deed het echt super wel even gehuild toen de prikjes er in kwamen maar dat is logisch voor de rest heb ze het geweldig gedaan de topper
@mamapatricia, heb nu binnen een maand echt weer een klein hummeltje in mijn handen!! papagaaienziekte? En?? Waarom moesten de voortanden van die arme schat getrokken worden??
tsja niet veel duidelijkheid over die papagaaienziekte.. morgen nog maar eens bellen alleen dan met de vk. romy haar tandjes waren afgebrokkeld en lelijk.. ze is toen ze 1 is gevallen op een rek in de bristol. en de peneciline erover heen heeft die tandjes aan getast.. vandaar dat ze er uit zijn. staat een stuk beter zo ja nog een maandje gaat snel jeetje mina .. en sam kan fietsen super hoor.. hier kunnen ze het ook beiden nou je houd je hart vast haha
hier is de oudste weer wat kalmer, voor zolang het duurt... die kan ook fietsen alleen nog met zijwieltjes, durf ook nog niet zonder te gaan leren komt wel in vakantie. lique: nog een maandje, komt echt kortbij nu! hier is de misselijkheid weer terug en moet van de vk rust nemen, lekker makkelijk mja toch kijken om meer rust te nemen. heb als ik loop namelijk pijnlijke harde buiken
@mamapatricia, ben benieuwd wat de VK zegt. @Moui, rustig aan meid!! hoe moeilijk ook! zo de benedenverdieping is weer schoon. nu even douchen en dan achter het geboortekaartje aan... en wat boodschapjes. Dan kan ik weer te bed, haha!
heb een lieve man hij heeft op zijn werk geregeld dat hij 2 dagen dat de oudste 's morgens naar psz moet dat hij om 9 mag beginnen dan brengt hij hem naar school hoef ik hem alleen te halen. heb net ook even de boel schoongemaakt beneden. trap ook meteen gedaan nu nog bovenverdieping en de schone was opbergen
@Moui, heerlijk die meedenkende mannen!! Zo vanmiddag lekker geslapen,daarna nog wat babywas gestreken, morgen weer verder!
lekker, hier zitten er echt geen middagdutjes in hoor ja vind het erg lief van hem dat ie dat heeft geregeld
hier ook weer alles fris en fruitig. de vk zei dat het niet echt kwaad kan omdat ik niet bij de vogels in de buurt ben geweest.. ik moet echt elke middag even liggen hoor ander trek ik het echt niet,, gelukkig wil me kleine vriendje ook wel even lekker met zijn mama kroelen op de bank
zo wordt bij de aanstaande mama's al een stuk zwaarder hoor ik. Sterkte meiden het is voor een goed doel! en slapen nemen als het kan he Hier drukke weken, superdruk op het werk, volgende week nog 1,5 dag werken en dan gaan we op vakantie heerlijk! Ook de de verjaardag van de oudste eerst nog vieren dus het wordt een gezellige week. Ze wordt 4 dus mag na onze vakantie wat oefenen op school en dan na de zomervakantie lekker beginnen. Ze heeft er zo'n zin in! Verder is de verdieping nu bijna stuc klaar en komen de stucadoors mooi alles stucen tijdens onze vakantie. Lekker zit ik zelf niet in de troep Morgen maar weer beginnen met de ovu testjes want mijn ei zit er denk ik weer aan te komen. oja en mijn ouderschapsverlof wordt ook zo goed als zeker goedgekeurd, heerlijk ben ik voortaan 2 dgn per week vrij. En ik kan per kind 4,5 jr verlof opnemen (4 u p/wk) dus ik kan wel even vooruit fijn weekend allemaal
@Spijkervrouwtje, wanneer is je moppie jarig. Mijn dochter wordt 15 juni 4 en mag dit schooljaar nog gewoon naar school. Ze moet maandag voor het eerste oefenen!!! Geniet van je vakantie!!
@Lique, hebben ze bij jullie daar geen grens in?? Hier stoppen ze op 1 juni met kindjes die 4 zijn naar groep 1 te sturen, omdat er kindjes zijn die in groep 2 zitten en heel erg toe zijn aan groep 3... Julian (23 juni 4 geworden) mocht na de vakantie beginnen, vond dat op zich wel heel fijn, omdat ze dan met kleine klassen beginnen, nu zit meneer in een klas van 30 kindjes.... waarvan de oudste bijna 6 worden..... gister vrijgezellen feest gehad van een vriendin, erg leuke dag gehad, workshop taart bakken gedaan... zo meteen naar de braderie hier in het dorp
@Katemans, er zal gerust een grens zijn, maar dit is natuurlijk een lang schooljaar. Ze gaat nog zeker een maand naar school. Ben ook heel blij voor haar, ze verveeld zich stierlijk op het KDV, hoogste tijd dus! Jaahh taarten maken, leuk leuk!!
alweer 4 mensjes het gaat hard.. kyano word okt 4 pff dan gaat hij ook al weer naar de basisschool.. romy is van dec dus die ging jan naar school ze had in dec al wel een paar keer geoefend. romy zit nu in groep 2 en gaat in febr naar groep 3 ze hebben hier nu ook een schooljaar van febr tot febr zo raar maar ja voor romy wel beter want die was echt uit groep 1 gegroeid en ze bleef wel in de zelfde klas omdat ze hier groep 1 en 2 gemengd hebben dan een klas van ongeveer 20 kindertjes en dat 4 of 5 keer. spijkervrouwtje . lekker op vakantie waar gaat de reis heen dat kan ik me namelijk niet meer herrineren.. morgen mag ik weer naar de vk. zaterdag heeft mevrouwtje zich volgens mij omgedraaid had verschrikkelijk pijn en nu is me buik heel anders maar als het goed is kan ze nog gewoon draaien
@Lique, lang schooljaar?? hier krijgen ze 11 juli al vakantie.... maar volgens mij zijn we voor de verandering als eerste aan de beurt... @Patricia, hoe was het bij de VK?? hoop dat madam zich niet in stuit heeft gedraaid! Mag zelf woensdag weer, ben benieuwd.... pfff hier wordt er een volgende maand 5.... vraag me soms echt af waar de tijd blijft.....
ik mag om kwart over 1 dus nog even geduld hihih.. het gaat indd echt super snel romy word dec 6 jeetje mina kan me nog als de dag van gister herrineren dat ze geboren werd.. en nu zegt ze gewoon mam zullen we even naar de stad ik wil nieuwe slippers hahah..