tijd gaat snel ja! de oudste word in november 4 en gaat dan wennen op de basisschool. erna word de andere heer 2 jaar en gaat naar de psz, en voor we het weten word de jongste dan 1. hier ook woensdag weer controle, alleen even kijken hoe ik er kom.
Hier wordt de oudste volgende maand 5.... maar inderdaad Patricia, wat een wijsneuzen zijn het, was me pas aan het bedenken dat ik 5 jaar geleden net een happy hippo was Mn oudere broer heeft me toen een nijlpaard knuffel gegeven (hoezo meeleven ) Madam wordt in februari 4, vind wel fijn dat er 4 maanden tussen zit tussen wanneer de kleine verwacht wordt en madam 4 wordt, zou wat zijn dat ze een week later naar de basisschool zou moeten.... nu kan ze rustig wennen aan de nieuwe situatie, en de oudste is al helemaal gewend aan het schoolritme! hier hubbie ziek thuis, krijgt geen lucht.... zn luchtwegen zitten (Weer) dicht.... nou ja gelukkig is het niet zo erg als zn oudere broer (zware astma) maar hij zal er ws toch een klats van mee gekregen hebben.....
ons meisje ligt indd in stuit.. maar als het goed is gaat ze zelf nog draaien beterschap voor je man erg vervelend ik weet hoe het is.. romy is hier ziek 39.3 en buikpijn altijd raak in de vakantie
@Katemans, ja hier hebben ze pas eind juli vakantie, dat scheelt wel. Maar wat ik zeg, ben blij dat ze nog mag. Ze vond het dan ook geweldig vandaag, haha! Hier wel veel veranderingen in Sam haar leventje, vorige week leren fietsen, nu oefenen op school en zodra ze echt moet wordt waarschijnlijk de baby geboren. Ach ik hou het er maar op, dat ze best flexibel kunnen zijn, onze kids @Mamapatricia, oef even in een stuit gedraaid, hopelijk draait ze snel weer terug, lijkt me niet fijn!! net laatste keer gym gedaan, kan me nu al slecht motiveren, dus vind het wel goed zo! Daarvoor nog 10min gesprekjes op KDV gehad. Papa en mama dikke veren in de kont, haha!!
Ha meiden het gaat wel lekker hier lees ik. Al weer veel kindjes bijna jarig. Isa is morgen jarig. Gisteren al gtrakteerd op het KDV en zij is er ook erg aan toe om naar school te gaan. Hier geen grens tot wanneer de kids naar school mogen. Mag je als ouder zelf bepalen. Eerst dus na haar verjaardag op vakantie naar Z-Frankrijk. Na haar vakantie mag ze gewoon al naar school maar dan ga ik haar denk ik paar keer laten "oefenen" en dan in augustus voor het echie Straks nar de KNo voor mijn eigen oren, krijg denk ikw eer nieuw buisje want ik ben zo doof als iets momenteel... Dan nog half dagje extra werken want er lag nog teveel om het af te kunnen krijgen gisteren en dan heb ik lekekr 3,5 week vrij heerlijk!! Heb er zin in.
Kom net terug van de VK, alles was goed, de VK wilde alleen dat ik de cardioloog belde of zij het mogen afmaken als ik beval, of dat ik overgedragen moet worden naar de gyn... zo maar even doen, had begrepen dat zij dat zelf gingen doen.... Voor de rest alles goed, hartje weer mogen luisteren (blijft een mooi geluid) en 7 juli mag ik weer terug op controle....
Dag dames, ff een kort berichtje van mij. Ik ben weer terug na een super vakantie op sicilie. Het was echt heerlijk. We waren met zijn tweetjes weg dus echt alles kunnen doen waar we zin in hadden. Al was ik erg blij dat we thuis weer onze kids konden knuffelen!!! Met de misselijkheid is het aardig goed gegaan. Heb het idee dat het iets begint af te nemen, wel is mijn bloeddruk nog steeds laag waardoor ik erg moe en duizelig kan zijn. Maar ja....dat ben ik wel een beetje gewend. MIjn buikje begint nu echt te groeien en mijn bekken begint dat ook door te krijgen. Hopelijk gaat alles goed met jullie. xx
@Noname, dat klinkt als een heerlijke vakantie! Hopelijk zet het minder misselijk zijn door!! @Spijkervrouwtje, lekker toch. Ik wil het haar nu niet onthouden zeg maar, ze wil als sinds ze 2,5 jaar is, haha!! @katemans, en mag de VK het gaan doen?? @mamapatricia, iedereen weer beter??? Hier gaat alles lekker!!! Hier komt de derde toch wel heel snel. Binnen 3 weken is het er gewoon. Ben nog lekker in huis aan het rommelen, maar dat wordt steeds minder. Steeds meer rusten. Nog een lekker relaxed weekje voor de boeg, met 3 dagen KDV voor de kids. Tenzij ik beval natuurlijk, haha!!
Hoi meiden Sorry ben even wat afwezig geweest. Met het mooie weer ben ik minder actief en ik probeer ook gewoon wat minder "ermee bezig te zijn".....zo ver dat gaat ...Jullie snappen vast dat je zo rond deze tijd in de maand weer van alles voelt wat je niet wilt voelen etc.... We wachten maar weer af. Ik heb er niet heel veel hoop op, maar ach een beetje hoop doet wel leven. @ Noname: Welkom terug. Wat lekker dat jullie samen weg zijn geweest. Heerlijk. Zo te horen gaat het een stukje beter. Fijn als dat zo door blijft gaan. @ Mamapatricia: Ik hoop dat je meisje nog terug gaat draaien. Voorlopig heeft ze nog ruimte genoeg. @ Lique: Wat spannend meid...echt nog maar heel even en dan zijn jullie met z'n 5jes. Succes alvast! Hier direct begin juli al vakantie. @ Katemans: Heb je al contact gehad met de cardioloog? Best heftig dat je bij de cardioloog loopt....je bent nog jong. Heerlijk geluid zo'n hartslag.... Hoe gaat het met de luchtwegen van je man? En zo 2 kids op school...wat kan je dan heerlijk genieten van de nieuwe baby. @ Moui: Rustig aan met je harde buiken. Gelukkig denkt manlief ook mee. Fijn. @ Spijkervrouwtje: Nog gefeliciteerd met je meisje. Hebben jullie een leuke dag gehad? Volgens mij ben je al of ga je heel binnenkort op vakantie. Heel veel plezier. Waar gaan jullie heen? Ik hoop dat jullie een mooi cadeautje mee terug nemen.. En heerlijk dat je wat meer vrij gaat krijgen. Ik werk 24 uur, maar heb ook 4 uur daarvan ouderschapsverlof... Ik werk dus bijna niet @ Trotsemama: Hey leuk je weer te zien. Alles goed bij jullie? Nog even en dan zien we je hier weer op het nodlijstje verschijnen Nou meiden ik ga weer bank hangen. Spreek jullie later weer.
hallo was ik ook weer even noname heerlijk even tijd met zijn tweetjes maar ik geloof je direct dat je blij was je kindertjes weer te zien.. ook erg fijn dat jullie hetnaar je zin hebben gehad en dat de misselijkheid beter gaat Lique jaaaaaa nog uiterlijk 3 weekjes jeetje mina spannend hihi elke keer als ik weer even kom kijken denk ik zal het al zo ver zijn haha.. lafemme ik snap het hellemaal hoor je moet doen waar je je goed bij voelt. ik zal weer duimen zoo wij hebben eindelijk de kinderwagen besteld.. ga hem woensdag ophalen. een quinny buzz in het roze teminste als ik hem in het echt mooi vind anders word het gewoon zwart. ik heb vanaf vanmiddag zo last van me rug en harde buiken het houd niet op maar geen krampen in mijn buik dus zal het wel goed zijn.
als ik al niet zwanger ben ben afgelopen maand 3 dagen achter elkaar de pil vergeten toen dacht ik na dan begin ik volgende maand wel met een nieuwe strip want tis nu toch al niet veilig meer maar wel veel ges..... én heb al 2 dagen last van me bekken en ben zo ontzettend moe maar dat laastste kan ook zijn omdat ik alleen maar avond diensten draai ik zou morgen ongi moeten worden dus ik zie wel wat er komt geen tekenen gehad dat er een ongi aan komt meestal heb ik wel hoofdpijn of lage rugpijn
ja joh idd spannend ik zie het wel ben er totaal niet mee bezig nu hahah dus dan komt het toch een beetje onverwachts!! zal wel even pittig worden dan maar dat zie ik dan wel weer
@Lique, yup VK mag de klus klaren... Zit nog wel met de bevalling in mn maag, misschien de gyn zelf even bellen.... wil me daar eigelijk niet druk over hoeven maken... Voor jou nog maar 1 week voor de due date!! wauw binnen nu en 3 weken heb je je kindje in je armen (hahaha denk dat je eerder nu denkt dan over 3 weken ) Femme, spannend zeg!! hoop voor jullie dat het raak is! Noname, lekker Sicilië! Soms moet je ook even goed voor je zelf zorgen... lekker even kijken of de relatie tussen jou en hubbie nog goed is!
@Trotsemama, spannend!! Wanneer kan je testen?? @Katemans, nou hoop eerder deze week dan over 2 weken, haha!
@trotsemama1, oehh spannend, komt de post een beetje optijd hier kids naar KDV en ik duik er nog lekker even in!