@ ;ique heerlijk dat je even heb kunnen tukken ik was het vanmiddag ook van plan maar de kindjes wouden niet lekker bij me liggen dus werd niks hahah ideaal zo,n nichtje trouwens.. @patrieszke nou ik vond het eigenlijk best dom want ik kwam thuis en dacht hmm wat moet ik hier eigenlijk mee dus heb het maar achter in de kast gezet haahha.. ik kijk altijd even bij de baby kleding gewoon weg omdat ik het zooo super schattig vind,, ik zal zo me bedje opzoeken morgen weer werken
@ 4 euro is een super prijs idd. Had ik hem ook meegenomen al was het voor de weggeef 9 maanden ziek in de zwangerschap lijkt me ook niks, laatste keer 5 maand vond ik lang genoeg. Maar aan de andere kant vond ik het altijd wel weer het gevoel dat het gewoon een goed teken was. En mijn man zei een paar maand geleden dat wanneer je veel misselijk bent je slimme kindjes krijgt haha Hang je net even wat vrolijker boven de wc @lique heerlijk als je de mogelijkheid om even lekker te rusten Ik heb sinds eergister al wat lichte ongesteldheid krampen in mijn buik en misselijk als ik mijn bed uit stap. Moet nog bijna ongi worden en ga ervanuit dat het een voorbode is. Stom dat je dan altijd gaat denken zou het? We hadden besloten om gewoon relaxed te proberen en we zien wel, maar nu we dan voor een derde gaan zie ik mezelf weer erg ongeduldig worden.
@Katiemom, kan ik me goed voorstellen hoor! Je wilt het gewoon weten, haha! Spannend... misschien komt er niets. Ik wist ook zeker dat ik ongi ging worden. En helaas hier geen slimme kids @Mamapatricia, werkse vandaag!! Ik ga aan het werk!!
@katiemom.. spannend spannend.. ben erg benieuwd mijn zoontje is wel voor met heel veel dingen maar super slim ga ik hem niet noemen hahah. ik heb me huishouding klaar zal zo me dochter weer uit school halen snel broodje eten me zoontje bij me moeder brengen dochter weer naar school en dan aan het werk tot half 6 .. nog 2 dagen dan heb ik weer heerlijk een week vakantie
Katiemom, oeh spannend hoor! Zou me niks verbazen als jij de volgende bent die op het zwangerlijstje staat over een paar dagen. Mijn man en ik zeiden ook tegen elkaar we zien wel hoe het komt, maar het is toch gewoon onmogelijk om er niet mee bezig te zijn? Lique, werkse! Mamapatricia, welnee helemaal niet dom. Mocht je tzt wat anders willen, geeft je 'm toch weg? Haha lekker hectisch! Straks komt er een klasgenootje van mijn oudste mee eten, hopelijk breken ze de boel niet af! Na school naar zwemles... Daar kijk ik ook zo naar uit he! NOT! Verschrikkelijk gevoelsmatig is het 40+ binnen en sta je te worstelen met je kind in een veelste krap kleedkotje... Hier volgende week herfstvakantie. Jij woont dan ook in regio zuid? Manlief heeft morgen en maandag lekker vrijgenomen. Jij ook werkse straks!
voor jou ook een gevlieg dus haha.. over een paar weken krijg ik dat ook dochter staat op wacht lijst om te gaan zwemmen ik kom uit friesland volgens mij is het noord haha ik ben daar niet zo,n ster in ik ben lekker elke vakantie vrij dus ook de zomervakantie heerlijk 6 weken. ht is indd moeilijk om er niet mee bezig te zijn bij de andere 2 duurde het best lang dus ben erg benieuwd,, .. nou ik zal de pc afsluiten want je de plicht roept,,
DAAAAAMEEESSSSS, Wat is het rustig hier!!! Niemand iets leuks te melden, bijna weekend enz. En vandaag 6 weken!!
mamapatricia, ja hou maar op... Vooral dat zwembad daar kan ik zo sjachie van worden. Die hitte, nu maar hopen dat mijn oudste flink zijn best doet dan zijn we er gauw weer vanaf! Wat heerlijk zeg dat je altijd met vakanties vrij bent. Is voor de kinders ook erg leuk. Klopt jij woont in regio noord. Dus in het noorden is het volgende week ook vakantie? Dat vind ik dus ook ik denk er elke dag aan en elke dag is er weer een dat ik dichter bij mijn nod kom. Lique, zes weken alweer. Wat ben ik jaloers op jou! Ik wil ook! Ga je nog wat leuks doen aankomend weekend? Ik ga straks voor mijn oudste naar Intertoys, hij is volgende week jarig en word alweer zes.
Lijkt me idd een hoop gehaast. Al die activiteiten. Binnenkort gaat mijn dochter naar gym dus we beginnen alvast te oefenen. Wel ideaal om de vakanties vrij te hebben. Ik heb dat niet, maar mijn man gelukkig vaak wel. Ergens vind ik dat ook wel heel leuk, gezien ik meestal al bij de kids ben. Eens zien of we op mijn vrije dagen wat leuks kunnen plannen. Hier nog steeds misselijk, veel last van mijn darmen, mijn buik is wat gevoelig maar niet meer de menstruatie achtige krampjes. Morgen vroeg mag ik testen. Heb toch zo'n voorgevoel, maar durf het eigenlijk niet te zeggen. Je hoofd speelt soms ook parten en ik ben sinds mijn laatste zwangerschap 1x ongesteld geweest, dus echt een cyclus was er nog niet. Ik heb wel mijn eisprong gevoeld en dus geklust.. duss..je weet het niet he haha Grrr wat kan een dag lang duren. Ben zo bang dat ik valse hoop krijg eh heb
Da's wel heel leuk voor de kids dat hun papa in de vakanties lekker vrij is! Jij bent gewoon zwanger haha! Wat knap zeg dat je het kunt volhouden tot morgen. Pfff ik weet niet of ik dat zou kunnen. Wanneer kreeg je trouwens last van je misselijkheid? Kan me heel goed voorstellen dat je bang bent dat je lichaam je voor de gek houdt. Ik voel ook van alles maar dan denk ik 't kan net zo goed pms zijn. Je durft er niet op te hopen he?
Kan me helemaal voorstellen dat je jezelf niet gek wil maken. Een negatieve test in je handen houden is ook niet leuk. Hier ben ik m'n best aan het doen om te wachten tot volgend weekend. Voor m'n gevoel is de eisprong vorige week in de erste helft van de week geweest. Toen had ik vruchtbaar slijm. Flink geklust en de knas wel goed benut. Nu echt allemaal vage klachten. Steekjes in de baarmoeder streek. Gevoelige tepels bij het voeden. Opgeblazen buik. Moe. Weet alleen helemaal niet of het nu gewoon m'n cyclus is (ben nog maar 2 keer ongesteld geweest sinds de bevalling) of toch alweer een zwangerschap. Relaxed wachten nu het de derde is gaat bij ons niet op geloof ik... al had ik me dat wel heel erg voorgenomen.
Denk dat ik nu zo'n 4 dagen misselijk ben , wat beurs gevoel in mijn buik en ook wel moe maar dat heb ik wel vaker zo in de herfst Mijn tepelhof is ook anders zag ik vanmorgen en ik ben nu 4 x eerder zwanger geweest je zou denken dat van twijfel geensprake meer zou Moeten zijn srry voor de slordige tekst geschreven met mijn htc valt nog niet mee
Tekst valt nog best mee nu zie ik Ik heb nu een test liggen maar ga toch nog even wachten of ik vannacht niet ongesteld wordt. @Misoh Stom he dat ongi symptomen zoveel op zwangerschap symptomen lijken , om ons te pesten volgens mij. Maar als de test morgen niks is sta ik wel weer met beide benen op de grond.
He allemaal Het is hier weer afwachten deze week mijn ovulatie opgespoord met digitale cb testen. We hebben niet zo veel geklust dus we zien wel.
zo daar was ik ook weer eindelijk een weekje vrij heerlijk.. was ik wel aan toe wil wel een winterslaap houden zo moe ben ik hihi.. het is inderdaad ideaal dat ik alle vakanties vrij ben zit ik ook niet met oppas in de zomervakantie heb vaak getwijfeld zal ik weer de slagerij in maar dan denk ik iets later toch neeee dit is ideaal zo.. katiemom ik had er allang een test tegen aan gegooid vind het erg knap van je.. lique yeahh zes weken op naar de volgende zes.. en dan naar de 40 nou ja doe maar 38 hahha.. patriezske pff kan niet wachten tot die van mij zwemmen kan (not) heb er zelf al een hekel aan als ik me aan moet kleden in het zwembad altijd blodyhot.. nou dames wens jullie een fijn weekend .. voorals ik niet meer kom spieken denk het wel maar toch.. oja nou weet ik niet meer wie het was . maar die haar man is geopereerd .. hoe is het gegaan??
@Patrieske, van het weekend : morgen spinnen en s avonds komt vriendin en vriend eten. Zondag naar een meeting van ZP (voor het eerst), zijn meiden waar ik al 3 jaar mee schrijf. En daarna met mijn zusjes en mams eten en naar een voorstelling, Nog best druk toch! Niet jaloers worden, gewoon snel volgen @Katiemom, spannend!!! @Misoh, ohh, ook zo spannend!! @MA1, eitje gevonden dus!! Er is maar 1 zaadje voor nodig @mamapatricia, ja eerst maar eens op naar de 12 ja, dan hoop ik wel eens een echo gehad te hebben! Beetje zekerheid! Ga lekker op de bank, ben gesloopt!
Zo hier ook druk weekend maar dan vooral omdat we aan het verbouwen zijn. Het hele dak wordt vernieuwd inclusief alle balken dus het was even stressen begin vd week toen het huis open lag en het zoveel regende. maar het is inmiddels weer wind en lekdicht en morgen de dakpannen erop. Mijn taken zijn dit weekend dus vooral koffie zetten voor de werklui en heel veel rommel opruimen buiten en boven. En heel veels tofzuigen want tjonge jonge wat eens tof en zooi in huis Maar goed als het af is kunnen we straks mooi 4 slaapkamers maken boven. dus kom maar op met die 3e kleine Verder gaan morgenavond een potje catannen met vrienden, superleuk vind ik dat! Lique leuke een meeting van zp! en naar welke voorstellign ga je verder? katiemom, ik kom morgenochtend even spieken hoor Misoh jij ook al weer bijna NOD ma1 bij mijn tweede hebbenw e maar 1 x gevreen in de vruchtbare dagen dus het kan wel mamapatricia lekker joh weekje vrij! De oudste is hier 3 dus de schoolvakanties zijn (nog) niet van toepassing. Maar ik moet ook gewoon werken met schoolvakanties hoor en ik zou ook neit willen ruilen als zou het soms wel heel handig zijn denk ik!
@SPijkervrouwtje, ik ga zondag naar bluesbrother voorstelling. Succes met al die klustroep in huis!! Maar resultaat telt natuurlijk!
Denk dat ik toch ongesteld ga worden, test is negatief. Nou is het hele zwanger worden toch weer begonnen. Weg met het rustig aan doen Hopelijk duurt het nu geen 1,5 jaar. Ik ga mijn lichaam mooi negeren