Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Vraagje aan de zwangeren. Hoe oud zijn jullie oudste kids en hoe lang hebben jullie de zwangerschap voor je kunnen houden? Ook ivm moeders voor moeders, maar ook kleding etc. Mijn oudste (bijna 4,5) vraagt nu al steeds of ik een baby in mijn buik heb en we moeten nog beginnen ;)

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Bo, Sam was ruim 3 en had niets door hoor. Maar we hadden het er hier in huis ook niet over. Ik heb het met de keren langer volgehouden om niets te zeggen, haha!!

3. appelthee

appelthee Niet meer actief

@Lique .. spannend nog 1 dagje :D ...................

4. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    bij de eerste zelfde dag als de test bij de 2de tegen 8 weken pas, hebben het verteld vanwege de zieke oma van mijn man, en ben blij dat we het hebben verteld want al snel erna is ze overleden.
    en dit keer ook weer dezelfde dag als de test.

toen ik zwanger werd van de 2de zei mijn oudste ineens baby, 2 dagen voor de test ;) heel bijzonder.
    hij was toen 1,5 jaar. nou is mijn oudste 3,5 jaar en de jongste 16 maanden

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    D-Day, helaas!!!! BIB, haha!!

6. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @lique......Echt de laatste loodjes!!! Suc6 en sterkte meid.
    Hopelijk dient de kleine zich snel aan.

x

7. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    lique, spannend!!!

@bo, hier is Julian bijna 5 (de 23e) en Fayah is 3.... hebben bij Julian en deze keer gewacht tot de 1e echo (nou ja sommige wisten het ervoor al ;) ) Bij Fayah hebben we het onze ouders op vaderdag gezegd (dag na de test) en de rest van de wereld op Julians verjaardag...

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    yeah me vloer ligt er in .. zaterdag de oude vloer er uitgehaald zondag begonnen met die nieuwe vloer ik had al een paar keer naar die pakken laminaat gekeken toen er al een stuk in lag en zei volgens is er niet genoeg en mannetje maar roepen ajaa juh dat is er wel maar mooi niet dus. gelukkig was de laminaat winkel open en konden we bij halen. dus niet ligt ie geweldig mooi ben er super blij mee.. alles is weer schoon beneden dat is toch wel fijn. morgen alleen de speelgoedkamer van de kids leeg halen want heb ze toch liever in de woonkamer dus daar maken we morgen een hoek voor hun:D

morgen komt kraamzorg intake houden .. en de kinderwagen komt binnen en dan woensdag behangen boven dan is ons huis weer klaar pffff gelukkig maar

lique ik zal even een weeen dans voor je doen.. :D:D succes het kan elk moment gebeuren.

wij hebben het vrij vlot aan onze kindertjes verteld ook omdat ik weer extreem misselijk was maar ze hebben beide wel netjes hun mond gehouden totdat wij zeiden dat ze het mochten zeggen..

als ik iemand vergeten ben sorry maar dacht komt even om het hoekje kijken ..

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @mamapatricia, wat heerlijk dat je nieuwe vloer ligt. Leuk de intake, hier 3x telefonisch, ze zijn nooit wezen kijken vooraf...

Nog steeds BIB, morgen wordt Sam 4, zal ze een broertje of zusje voor haar verjaardag krijgen??

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Lique, hoop van niet voor je..... is veel te lastig als ze groter zijn dus over 14 uur maar een 24 uurs staking inlassen ;)

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    oo lique dat hoop ik toch ook niet al zal het nu wel leuk zijn alleen indd later niet.. ik ben tegerlijk met me neefje geboren ook nog eens even oud. en wat een drama was dat toen we ouder waren .. nu gelukkig geen rekening meer mee te houden maar tot een jaar of 14 15 een drama..

ik zit nu via een ander kraamburo dus kwam ze langs..hebben we ook maar weer gehad:D.. nu wachten op de wagen en dan boodschappen doen..

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hier lekker verjaardag gevierd, deze kindjes krijgen niet dezelfde verjaardag, haha!!! Feest is gevierd, alles weer aan kant!! Kom maar op met die bevalling!!!

13. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    ;) Nog niet te vroeg juichen een derde bevalling kan heel snel gaan toch, het is nog geen 12 uur!

14. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha dus de staking heeft goed gewerkt... idd beebje kom maar op!!

zometeen 20 weken echo, hoop dat ze kunnen zien of het een jongen of meisje wordt.... hubbie heeft me overtuigd ;)

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    zijn net terug, het is een meisje!!!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Katemanssss, gefeliciteerd!!! Leuk leuk!!! Ik hoop het ook heel snel te weten ;)

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    doordat de placenta voor lag waren er niet zo veel duidelijke foto's, dit vind ik de mooiste:

@Lique, hoop dat je snel je moppie in je armen hebt

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Katemans, aahhhhhhhh!!!!

Helaas geen gestrip, maandag pas. Vanavond manlief maar verleiden!

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha succes, hoop dat het effect heeft ;) maar misschien wil je kleintje wel een zomer koninkje worden..... Julian was ook 12 juni uitgerekend, heeft het nog weten te rekken tot de 23e

20. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    spannend lique ben benieuwd:D:D

katemans wat leuk een meisje:D:D

Deel Deze Pagina