Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    gefeliciteerd katemans met je knul! jeetje 5 jaar :D

heb ook ff flink gehuild toen ons zoontje net geboren was, de gedachte dat hij zijn achterkleinkind niet zal vasthouden.
    toen ik net zwanger was hoorde we dat hij slokdarmkanker heeft, niet operabel tsjah vanwege de leeftijd. ze gaven hem nog 6 maanden, en het waren er toch mooi 9!

2. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @katemans...van harte gefeliciteerd met je zoontje!!

@ lique...begin nu echt officieel met nagelbijten dus kom maar op met dat goede nieuws! ;)

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Helaas dames, nog steeds niks....
    Ik ga maar met smart op de VK wachten morgen ben ik bang!
    Hopelijk snel nieuws.
    Morgen is de verjaardag van mijn (in maart) overleden schoonvader, misschiend dat we daar nu op zitten te wachten...
    Ben wel heeeel benieuwd of ik in die tussentijd misschien al 1 cm kado heb gekregen... zal wel niet...

4. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    succes lique! hopelijk heb je toch al 1 cm

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Maandag dan maar denk ik! Want wederom potdicht hier!

6. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    dat is echt balen zeg!

7. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    pfff balen meis... hoop dat je kleintje snel komt!!

8. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Het kan nu echt niet lang meer duren...hopelijk dient de beeb zich vanzelf aan dit weekend.

9. appelthee

appelthee Niet meer actief

vanuit hier draaien de duimen over uren hoor

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    haha, nog steeds niets, wel ieniemienie stukjes slijmprop aan het verliezen...

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    nou wie weet.... maandag wordt het ook veel te warm om te bevallen ;)

12. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    nou lique ik duim voor je dat het nu gaat doorzetten (of inmiddels al bezig is) en inderdaad maandag is veel te warm om te bevallen :)

13. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Lique: ik hoop zo dat je voor maandag mag bevallen. Duimen draaien. Hopelijk nu echt bijna babynieuws. Hou je het nog wel een beetje vol? Nog maar even genieten van je mooie buik.
    Knuffel en wederom veel succes.

liefs Femme

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Nog niets hoor!! Nou ja niets, het rommelt, af en toe een lekkere wee, maar geen regelmaat....

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    pfff hoop dat het doorzet! sterkte meis, anders morgen in het ziekenhuis!!

16. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    lique succes vandaag .. misschien is het er ondertussen wel maar was er het weekend niet dus nog even snel succes wensen:D:D zet hem op

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    ja spannend!!!

@patricia volgens mij ben jij dan de volgende!!

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    effe op de hyves gespiekt!!! Lique gefeliciteerd met jullie zoontje VINCE!!!!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Super trots zijn wij op onze zoon Vince! Geboren 6.43 uur en dus op eigen kracht!!!Hij was wel wat zwaar maar is nu met 3 goede testen geslaagd om naar huis te gaan morgen, samen met mama!!! 53cm en 4340 gram

Kan nu mijn foto's niet uploaden, dus dat moet even tot morgen wachten, helaas!!

Bevalling toch nog zelf gestart, maar omdat ik pas na 12 uur contact opgenomen had met de VK, was ik officieel al medisch (precies 42 weken).

Rond 1 uur kwam Wouter naar bed, ik had het even totaal gehad. Zere weeen om het kwartier en dacht echt, dit wordt niks..moet ik nu nog wachten tot ze om de 5 min komen...of is dit weer niks.... Ik dus in tranen, Wouter ging VK bellen. Die was gelukkig in het ziekenhuis een bevalling aan het doen! We mochten komen (nadat ik wel aangegeven had, niet naar huis gestuurd wenste te worden en daar anders we zou wachten op mijn inleiding). Prima, daar aangekomen om half 3, even meten, YES 3 cm onsluiting, zo blij dat het allemaal niet voor niks was... VK deed toch het eerste gedeelte van de bevalling omdat het laaiend druk was. Zij heeft voor mij ook de pijnstilling nog even geregeld (prikje voor de ergste pieken). Van 4 tot 5 daar lekker op gesufd en toen kwamen ze in alle hevigheid weer door. Om half 6 naar toilet en daar flinke plons vruchtwater en met hulp terug naar bed. Laatste stukjes wee wilde al persen, dus of ze even konden kijken. 6.10 uur 8 cm, niet persen maar beetje meegeven mocht. Rond half 7 kwam er eindelijk een Gyn binnen en die heeft het laatste stukje gedaan om 6.43 uur was Vince er!
    Mama nog even 2 kleine hechtinkjes.
    Helaas door drukte beetje lang moeten wachten op wegen, meten aankleden enz... Dus pas om 9.45 was duidelijk dat ik helemaal nog niet naar huis mocht.... Als ze dat nu even eerder hadden gedaan... maarja is niet anders.
    ik ga nu lekker slapen en genieten van de rust (hoop ik..)

20. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    fijn dat jullie kleine zelf toch nog gekomen is!

Deel Deze Pagina