wat fijn dat het zelf toch nog begonnen is.. opzich is het toch aardig vlot gegaan.. een best mannetje ben ook erg benieuwd wat sam en djim er van vinden..en uiteraard naar de foto.s. morgen kun je lekker naar huis dan kunnen jullie met zijn 5en lekker van elkaar genieten. oooo en een geweldig mooie naam.. was je voorgevoel trouwens juist jullie wisten niet wat het werd toch? je kan wel merken dat het bij jullie toch heel anders gaat als hier want ik was 42 weken toen het begon en kyano is met 42.1 geboren. gewoon thuis in me eigen bed en was 8 pond en 56cm geen suiker testen ofzo gehad.. jaaaaaaaaa als het goed is ben ik de volgende.. het gaat allemaal zo snel.. nog maar 8 weekjes
Lique fijn dat je het op eigen krachten heb kunnen doen!! Patricia, het is zo ver voordat je het weet!!
woehoe daar word je toch blij van van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje vince wat een geweldige naam ...!!! hopelijk gaat alles goed en kunnen jullie nu in volle glorie genieten !
indd katemans.. deze 32 weken zijn al voorbij gevlogen.. en als de kindertjes straks vakantie hebben gaat het helemaal snel
@ Lique: Yeah daar is ie dan. Gefeliciteerd met jullie zoon Vince. Fijn dat het toch nog zelf is begonnen. Wel even bezig geweest zo te lezen en wat een flinkerd zeg. Super gedaan. Geniet van jullie derde wondertje. Hoe vinden je kids het? Meiden ik ga as zaterdag op vakantie voor 2 weken naar de Ardennen. Ik beloof dat ik daarna weer wat actiever zal zijn. Voor jullie allemaal ook een fijne vakantie. Mega knuffels voor iedereen. Femme
Lique gefeliciteerd meid met jullie zoontje. geweldig en toch nog zelf kunnen beginnen. En wat een flinke jongen. Geniet er lekker van. Lukt het een beetje met de BV of ga je FV geven? Patricia lekker joh jij kunt ook al beginnen met aftellen! La femme fijne vakantie! Tjonge hier komt het nu echt met bakken uit de lucht, onweer, waaien, hagel. maar goed met 34 gr vandaag mag het ook wel wat afkoelen Hier eisprong net weer gehad, ben dus weer begonnen met de progesteron, duimen dan maar dat het dit keer mag lukken
hey spijkervrouwtje hier is het heel erg aant betrekken ben benieuwd wanneer hte bij ons gaat beginnen :d de kinderen willen alleen niet slapen zo warm hebben ze het ... ohhhhhhh ik zal voor je duimen
oh meiden hier gaat het heelijk. de badkamer is echt helemaal klaar, de schilder is helemaal klaar als wij op vakantie zijn ( over 1,5 week ) komt hij de trap nog verven .. we hebben onze auto verjkocht en gaan zaterdag de nieuwe ophalen ja ja daar kunnen drie kids op de achterbank haha begint nu echt wel te kriebelen hoor, maar eerst eens van de rust genieten en alles weer op orde krijgen merk wel nu de badkamer klaar is ok de rust is weder gekeert
wij willen ook heel graag voor een derde gaan! maar zijn wel een beetje bang voor reacties uit onze omgeving! we hebben 2 dochters van 3 en 1,5!
welkom! en dat had ik in het begin ook hoor, maar voorla omdat de tweede pas 10 mnd was toen wij ervoor gingen. Maar goed inmiddels zijn we al 2 jaar verder dus ik vermoed dat veel mensen het nu al niet meer verwachten van ons. Maar laat je niet gek maken doro je omgeving, gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt! Zwelgje, klinkt goed die nieuwe badkamer en alles fris geschilders. Zal blij zijn als hier ook helemaal af is. maar goed wij zijn al een heel eind. verbouwing si klaar en stucadoor is geweest dus nu kan het opbouwen weer beginnen
heeeeeeeey welkom aileentje niks van andere mensen aantrekken ... ik ken iemand die heeft in 5 jr tijd 4 kinderen gekregen .. als het aan mijn gevoel lag gingen we aan de klus toen onze jongste 1 jaar was maar wachten we nog heel even mee .. goed met je man erover hebben en naar je gevoel/ verstand luisteren.....
@ lique...Hoeraaaaaaaaaa!!!! Van harte met jullie zoon en broertje.. En wat een leuke naam! Hopelijk ben je zelf weer snel hersteld en kan je echt gaan genieten! @ la femme Een hele fijne vakantie gewenst met heel veel mooi weer! hier: Alles gaat zijn gangetje...lekker druk. VK gaf wel aan dat ik het ms iets rustiger aan moet doen maar ja..probeer dat maar eens met 2 kids. En oppas is hier niet zo makkelijk geregeld. Verder over 3 weken de 20 weken echo. Zo spannend...hopelijk gaat alles goed. xx
dankje voor jullie reacties toch vind ik het wel eng hoor, ook de reactie van mijn ouders aangezien zij het niet kunnen vinden met mijn man, en dus al helemaal niet blij zullen zijn dat we voor een derde gaan!
mama aileentje je ouders hoeven niet te leven met je man.. jij moet er mee leven en als jij gelukkig bent zullen hun dat toch ook wel inzien. ik was ook wel bang voor de reacties van buiten af maar dat is me echt 100 procent mee gevallen.. je kan toch niet je wensen opzij zetten voor anderen het is jullie keuze en als je het niet doet krijg je misschien later spijt..
hier vooral in me maag ermee gezeten, qua ruimte het is erg onpraktisch zeker als je niet zolang ertussen hebt, hier zit er dadelijk 2 en anderhalf jaar ertussen. en qua reacties heb ik ook erg mee gezeten. kreeg zelfs al dingen naar me hoofd gegooid zoals ik doe het voor het kindergeld (zei me eigen moeder!!) heb dan ook al heel lang geen contact meer met haar. en idd jij leeft met je man niet je moeder
nou ja zeg dat is toch belachelijk.. dat kan immers ook hellemaal niet uit.. teminste wat doet die 180 euro in de 3 maanden er nou toe..ik zou dan ook woest worden.. maar ja weet je mensen van buiten af weten het toch altijd beter.. die leveren commentaar omdat ze hun eigen fouten problemen niet onder ogen willen zien
klinkt miss stom maar ik ben blij dat ik niet de enige ben met dit probleem! en indd mensen van buitenaf denken altijd alles te weten! en mijn droom om nog een kindje te krijgen zal ik zeker niet aan de kant zetten omdat sommige mensen het er niet mee eens zijn! tis ONS leven en als wij voor een 3de willen gaan kan niemand ons stoppen lucht wel op om erover te kunnen praten
hai hai, Even snel. Hier gaat het allemaal goed! De BV komt lekker op gang en hopelijk gaat dat voorlopig heel goed! Streef wel weer naar een half jaar ongeveer! sam en Djim vinden het geweldig. Stoere broer en zus. Verder nog wel last van mijn bekken, maar probeer rustig aan te doen. Tot maandag is de kraamhulp hier, heerlijk!! Ik ga lekker naar bed en hopen op een redelijke nacht!
Lique: gefeliciteerd met jullie zoon, wat een goed nieuws! Geniet van de kraamtijd, laat je lekker verwennen!