Hey meiden Zo hier gebeurt nog eens wat. Mamapatricia: Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine meid Lizzy. Wat een toestand allemaal. Hopelijk gaat het goed met jou en je dochter en kan je al van haar genieten. Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag. Knuffel @ Spijkervrouwtje: Oh wat balen weer meid. Heb je binnenkort nog een afspraak met de gyn? Of mag je de bolletjes onbeperkt gebruiken. Kunnen ze verder niet kijken hoe of wat? Ik hoop zo voor je dat je snel op een mooie roze wolk mag klimmen. Mega knuffels Verder hier een leuke vakantie gehad. Best oke weer. De kinderen hadden het vreselijk naar hun zin, dus dan zijn papa en mama ook blij. We hebben nu nog 1 week thuis, maar de voorspellingen van het weer zijn niet geweldig. Gelukkig hebben we genoeg klussen om te doen, want gisteren heb ik positief getest. Dat betekend een nieuw huis, een nieuwe auto.... We zijn in de zevende hemel en ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten. Geen 2,5 jaar maar gewoon 10 maanden....En ook nog voordat ik 37 ben geworden. Echt zo onwerkelijk en zo super (spijkervrouwtje ik baal daarom nog meer voor jou...ik hoop dat je snel mag volgen) Ik ben wel wat zenuwachtiger dan vorige keren. Vooral vanwege mijn leeftijd. Maar probeer er ook van te genieten. Liefs van een happy Femme
wauuuwwwww femmmeeeee het is je echt zooo gegund van harte gefeliciteeerd!!!!!!! en patricia van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
@Patricia Gefeliciteerd met de geboorte van Lizzy. Hoop dat alles goed gaat met jullie. @wannabemama Thanks voor de ontbijttip, had ik ook al geprobeerd helaas. Jammer dat die armbandjes ook niet werken, had leuk geweest. @lafemme Gefeliciteerd!
@ lafemme.... ben zo blij voor je en wens je een zwangerschap die heel voorspoedig verloopt met niet teveel kwaaltjes!!! Hier vandaag de 20 weken echo gehad en alles gaat heel goed met de kleine beeb! Was erg zenuwachtig maar alles zag er prachtig uit!!! Gelukkig maar... en aangezien het niet echt zomerweer is zijn we meteen maar de zolder opgegaan om de boel op te ruimen / weg te gooien! De nesteldrang zal toch nog niet begonnen zijn? x
@Velobabe, gefeliciteerd!! @Lafemme, jippie!! gefeliciteerd @Patricia Gefeliciteerd met de geboorte van Lizzy. Stoere naam!! @noname, lekker dat alles goed is!! En weten jullie wat het wordt?? Hier helaas erg druk, dus weinig achter de laptop!! Maar gaat allemaal goed hoor!!
lafemme wat super lekker genieten van je zwangerschap voor je het weet zijn de 9 maanden voorbij hier gaat het eigenlijk wel goed lizzy mocht vandaag al uit de couveusse en van de monitor af ze ligt nu in een wiegje op de warmte kamer .. het drinken gaat niet zo goed en vandaag spuugt ze veel ze kreeg eerst gewone nutrilon ennu krijgt ze nutrilon voor prematuur omdat ze onder de 2200 gram is bllijkbaar vind ze die voeding niet zo fijn... morgen ga ik naar huis want mannetje moet woensdag weer aan het werk kon deze week nog geen vakantie krijgen hellaas. wel heel dubbel om morgen naar huis te gaan je moet eigenlijk gewoon kiezen tussen je kindjes maar ja ik ken elk moment van de dag naar ons kleine meisje toe.. ik zal haar trouwens wel even showen
mooi meisje patricia, wel balen dat je man geen vakantie kon krijgen wat een bos haar heeft ze al zeg! je zou haast niet zeggen dat ze prematuur is. heerlijk van genieten meid!
dat zegt iedereen hoor als je de foto,s zo ziet denk je oo valt wel mee maar dan zien ze haar in het echt en dan is het ooo dat is toch wel erg klein ze heeft maatje 40 aan van kleding.. dat haar ze heeft echt het meeste van allemaal echt geweldig en het is echt heel blond ..
haaaaaaaaaaaai allemaal @Patricia gefeliciteerd met jullie mooie meissie wat gaaf die blonde haren en het lijkt me inderdaad heel erg dubbel je mini beebje er achter laten wel balen dat je man geen vakantie krijgt! @La Femme GEFELICIEERTD @Velo welkom hier ... hier terug van vakantie gvd weer een hele week regen gehad vorig jaar ook al !! baal als een stekker, onze zoon is zijn oren kwijt ik geloof dat we die onderweg verloren zijn !! .,..
pffff moet ff wat kwijt we hebben in het weekend van 3 juli onveilig gevreeen. ik zat afgelopen zaterdag de 16e oppe bank en ik kreeg me toch een party buikpijn echt heel erg vervelend. dus ik dacht woehoe mijn ei ! ikke gister alles na tellen bleek ik de 10e mijn ei al gehad te hebben dus zou die buikpijn ook van een eventuele innestelling kunnen zijn ? !? .. loop mezelf helemaal gek te maken
@Lique Thanks! En omdat ik niet meer weet of ik jou al gefeliciteerd heb met Vince bij deze nog een keer: Gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Vince. @Zwelgje Was hier al eerder en ben nu weer terug, bedankt voor het welkom Hier ook een boefje dat niet echt zin heeft om te luisteren. @Patricia Klein, maar fijn!
Jeetje Zwelgje spannend... zou zomaar kunnen, kan me herinneren dat ik in feb ook zo'n steken heb gehad (moest naar een vergadering) en was toen idd zwanger blijkt nu.....) denk dat een test rond de NOD je het meeste duidelijkheid kan geven.... maar snap je spanning, vooral omdat jullie besloten hebben om wat langer te wachten..... lees dat jullie zoon zn oren ook kwijt is.... pffff als je ze hebt gevonden, zou je dan kunnen kijken of die van onze boeven er ook bij liggen?? misschien komt het van het op en neer gesjouw naar de VK van vandaag (glucose, was gelukkig goed 3.5, 3.3, 3.9), maar poeh wat zijn ze een boeven vandaag..... maar goed voor ze dat we het behang weg hebben
Hey meiden Bedankt voor alle reacties. Ik blijf hier een beetje zweven.... @ Mamapatricia: Wat een dotje. Ik kan me voorstellen dat het dubbel voelt. Je wilt eigenlijk bij alle 3 zijn. Hopelijk mag jullie sterke meid snel mee naar huis. Gelukkig heeft zij het nog het minst door dat je er even niet bent. @ Zwelgje: Spannend meid. Hier ben ik ook geregeld een stel oren kwijt @ Lique: Hoe vinden je andere kids hun broertje? Kan je al een ritme vinden? @ Spijkervrouwtje: Hoe gaat het met jou? @ Noname: Fijn dat de echo goed was. Heerlijk genieten hoor. Afspraak met vk gemaakt op 10-08. Wel spannend weer. Donderdag komt MvM. Ben wel een beetje zenuwachtig voor de test. Hier de laatste dagen van de vakantie en dan mag ik volgende week gelijk weer extra gaan werken ook. Ipv 2 1/2 dag die ik normaal werk, werk ik volgende week 4 dagen. Dat zal er inhakken. Mijn zoontje is wel een hele week uit logeren, dus dat maakt het weer iets rustiger. Fijne dag allemaal
loop mezelf helemaal gek te maken hier.. alle sites na kijken wanneer ik kan testen, heb er zelfs al een gedaan way te vroeg maar toch .. als het zo mocht zijn is het hardstikke welkom hoor ... maar eigenlijk kan het ook weer niet .. als ik de 3e onveilig heb gevreeen en de 10e mijn ei heb gehad ?! blijft dat zolang zwemmen zeg maar ( joh lijk wel een puber hahaha )
@ Zwelgje: Er zit wel veel tijd tussen. Geloof dat het zaad meestal maximaal 5 dagen kan overleven. Wanneer zou je positief kunnen testen? Sterkte nog even