Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelthee

appelthee Niet meer actief

zoals ik geteld heb zou ik dit weekend ongesteld moeten worden.
    dus morgen ff in een bekertje piesen ;) ....

2. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    spannend meis!

3. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    en zwelgje?

4. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Zwelgje
    Spannend!

Vraagje voor de meiden die al langer zwanger zijn van hun derde wondertje. Of al bevallen. Hebben jullie nog tips?

5. appelthee

haaaaaaaaaai meiden,

we hebben vandaag samen doen testen .. was me een party misselijk vanmorgen...
    maar hij is negatief! al ben ik dan wel 2 dagen te vroeg!
    hopelijk snel ongi en dan de volgende keer wat voorzichtiger zijn.

hoe is het hier?
    wij gaan dadelik zwemmen met mijn hele familie mijn mam pap broer vriendin en hun dochter :D zal onze oudste zoon erg leuk vinden.
    de jongste vind het water nog niet zo heel erg leuk

ienmand een tip voor mij ?

heel fijn weekend allemaal

6. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    sorry dames ik verwaarloos jullie..

ben erg druk met ziekenhuis heen en weer vliegen dus echt heel weinig tijd.. maar ons meisje doet het super ze drinkt nu ook wat beter. eigenlijk zou morgen de sonde er uit mogen maar dat is uitgesteld omdat ze nog niet genoeg drinkt maar ja beter een dagje later als te snel.. ze is ook weer wat aangekomen:D:D
    nou ik zal weer vliegen even snel door het huis heen en dan weer naar ons prinsesje

als alles weer wat rustiger is zal ik op jullie reageren:D

7. WannabeMama

WannabeMama Actief lid

22 mei 2007
    422
    0
    0
    Patricia: wat een mooi meisje! Succes met heen en weer reizen. Is het al bekend wanneer ze naar huis mag? Is dat bij een bepaald gewicht.

La femme: gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Ben blij voor jullie.

Hier een gezellig maar druk weekend achter de rug, gelukkig deze week maar drie dagen werken, joehoe!

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    hellaas is dat nog niet bekend.. ze moet eerst haar flessen leeg drinken en dat doet ze niet echt laat elke keer wat staan dus ze heeft nog steeds een sonde

9. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @mama patricia...wat vervelend meid. Hartstikke logisch toch dat je even wat anders aan je hoofd hebt. Pffff.... pittig hoor. Hoest met jou dan?

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Patricia, wat een drukte, hopelijk mag ze lekker snel mee naar huis, succes!!

@All, zwaai!!

Hier lekker druk en herstellende van een borstontsteking, jammer maar helaas. Maakt BV niet echt meer aantrekkelijk maar ik kijk het nog even aan. De koorts is gelukkig voorbij, nu de AB nog afmaken!!

11. appelthee

hoi hoi ..

wat een heerlijk weertje zeg beetje jammer dat het in het weekend maar 17 graden word :(

en hier eindelijk ongesteld heb me toch buikpijn :( !!

hoe is het allemaal met jullie en wat is het hier rustig ?!

12. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Goedemorgen meiden
    het wel
    @ Mamapatricia: Ik kan me voorstellen dat het heen en weer rijden je wel sloopt. Hoe doe je dat nu in de vakantie? Neem je alle kids mee of heb je wel veel oppas? En drinkt ze al wat meer? Ze is ook nog zo klein. Ik hoop nog steeds dat ze heel snel met jullie mee naar huis mag.
    @ Lique: Oh vervelend zeg. Ik heb bij mijn dochter, nadat ik direct weer zoveel pijn had en open tepels, direct de knoop doorgehakt. Met fv is ze ook heel groot geworden. Ik zie zo op tegen de bv. Vooral omdat ik nu 2 keer een slecht ervaring heb gehad. Ik hoop dat je toch nog even vol kan houden en zo niet ....groeien doen ze toch wel. Hoe ging het bij de andere kids. Vaak als je goede ervaring hebt dan stimuleert het wel.
    @ Zwelgje: Wanneer willen jullie voor het echie gaan? Vind je het jammer dat het nu niet raak is of ben je opgelucht?
    @ Spijkervrouwtje: Ik hoop dat alles goed gaat. Ik duim nog elke dag voor je. Hopelijk gaat het nu eindelijk eens werken.
    @ Noname en katemans: Hoe voelen jullie je? Zijn je al druk met verbouwingen of hadden jullie nog extra kamers?
    Wij moeten dus echt gaan verhuizen. Geloof dat we dat nu wel een beetje door krijgen...
    @ All die ik vergeten ben: knuffel

Ik voel me prima. Soms wat moe, maar dat komt vooral omdat mijn dochter veel te vroeg wakker is. Kwaaltjes vallen verder allemaal nog mee. Deze afgelopen week 4 dagen gewerkt. Dat voel je wel. Gelukkig deze week weer een normale werkweek van 2,5 dag. Mijn zoon is wezen logeren en die hebben we gisteren weer opgehaald. Ik had hem echt vreselijk gemist. Maar hij had het geweldig gehad.

Fijne zondag allemaal,

Liefs Femme

13. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi meiden ben ik weer;) zag dat we weer een zwanger hebben. La femme gefeliciteerd!!!!!! Geniet er van meid!
    Mamapatricia mooie foto van de kleine wat een schatje.
    Lique sterkte met de borstonsteking
    Zwelgje jammer vd negatieve test hopelijk snek een positieve.
    Velobabe bedankt voor je berichtje;)

Hier nog geen verrandering, raak de tel onderhand eens kwijt:cool: zijn nu al weer 2 jaar bezig. Pfff maar blijf de progesteron nog gebruken. Heb nog een herhaal recept liggen waarmee k denk ik tot het einde vh jaar vol kan houden. En denk dat ik er dan maar een punt achter zet als het nog niet gelukt is. Hou er ook steeds meer rekening mee dat we met z,n 4en blijven. Heb de dubbele kidnerwagen al verkocht en ben al het babyspeelgoed aan het uitzoeken en ga veel verkopen. Mocht er toch nog een derde komen dan koop ik wel weer wat anders.
    Nou ga nu ff skeeleren.

14. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @la femme Door het slechte weer zijn onze vakantieplannen met de kids wat anders gelopen en daarom flink aan het klussen gegaan. Ondertussen zolder weer helemaal opgeruimd, kamer voor T. en L. samen gemaakt (want helaas geen kamers meer over), babykamer gesausd, schuur opgeruimd....kortom...de kringloop was erg blij met ons. ;) Verder qua kwaaltjes gaat het best goed alleen erg last van mijn bekken. Krijg donderdag weer extra therapie hiervoor.

Fijn dat jij je tot nu toe nog goed voelt, hopelijk krijg je niet teveel last van de bekende kwaaltjes! Hebben jullie het goede nieuws trouwens al aan iedereen verteld of wacht je liever de eerste echo af?

@spijkervrouwtje. Fijn om weer even wat van je te lezen. Zo frusterend elke x dat wachten en die hoop. Tussen nr 1 en 2 zijn wij ook 2,5 jaar bezig geweest. (ook nog 2 mk gehad) Soms wordt je zo moedeloos van moedertje natuur....daarom een extra dikke knuffel voor jou!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Spijkervrouwtje, misschien helpt die opruimwoede ;)

@laFemme, met die andere 2 nooit kloven en of borstontstekng gehad. 1x 3,5 maand en andere keer 6 maanden gegeven. Dit valt me dus enorm tegen... helaas... Borstontsteking is nu over, maar nu weer een kloof...

@Noname, weten jullie wat jullie krijgen??

Ik zit te wachten op Vince, het is echt een toppertje! Gisteren om 21.45 gaan slapen en nu dus nog niet wakker... Met als gevolg dat ik hier al 1 borst heb gekolfd, die op knallen stond. die andere wacht met smart op hem ;)

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Lique80
    Hoop dat Vince lekker gedroken heeft inmiddels :D
    Tip die je waarschijnlijk allang kent: Bepanthen smeren (niet verwijderen voor het voeden).

@Noname
    Hoop dat je therapie helpt!

@Spijkervrouwtje
    Ik wou dat ik kon skeeleren, maar helaas.
    Kun je niks anders krijgen dan progesteron?
    Blijf het zo enorm oneerlijk vinden.

@mamapatricia
    Weet je al meer en gaat het nog een beetje?

@LaFemme
    Verhuizen...gezellig samen op 1 kamer kan ook hoor.
    K&J delen een kamer en de kleine mag straks op zolder slapen.

Ik ben nog steeds enorm misselijk, voel me helemaal niet lekker.
    Volgende week vrijdag hebben we de 12 weken echo (ben dan 13 weken).

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    zo ben er ook weer...... weer terug van vakantie.... heerlijk vanaaf weer in mn eigen bed!! die blijft toch t fijnste van allemaal!!

@no name... heb zelf ook veel uitgezocht/weg gegeven/uitgeleend en nooit meer terug gehad.... maar goed elke tijd heeft wel wat....

@La femme hoe voel je je??? helemaal gewend aan het feit dat nummertje 3 nu echt onderweg is??

@Lique wat een toppertje is die Vince van jullie!! super!! kloof weer genezen?? is idd niet leuk bv geven zo....

@patricia, hoe is het bij jullie?

18. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    sorry sorry sorry..
    maar ons meisje is vrijdag thuis gekomen:D:D:D we hebben eerst even heerlijk van haar genoten..
    gelukkig is het gevlieg voorbij wat een gedoe om telkens oppas te regelen voor de andere 2 want in het beging lag lizzy er met nog 1 baby maar de laatste dagen met 9 dus ja dan kan ik niet telkens de kinderen maar mee nemen maar gelukkig heb ik een super lief zusje en nichtje waar ik echt niet zonder had gekunt..

lizzy doet het echt geweldig het is zo,n rustig lief meisje..wel even wenne hoor dat ze naast je bed staat in haar wiegje elk geluidje sprong ik in het begin omhoog om te kijken. vandaag had ze echt zo.n regeldag veel wakker en vaak voeding willen maar dat heeft elk kindje wel..

romy en kyano vinden het geweldig dat ze thuis is eindelijk met haar knuffelen. romy zei tegen mij mama ik ben zo blij dat lizzy thuis is en jullie niet telkens weg hoeven naar het ziekenhuis gohhh toen kreeg ik toch wel een brok in me keel..

ik zal een foto,tje bij voegen zonder draadjes:D

goh lique wat fijn dat de borst ontsteking bijna weg is.. ik snap indd dat het dan een stuk minder aantrekkelijk is ..

19. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    mooie meid is ze, en dat haar geweldig!! :D
    super dat het zo goed gaat met haar :D

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446