Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    dankje:D..het is zo,n schatje..

dat pakje heb ik bij babyplanet gehaald is van noppies.. dat valt mooi klein :D

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

@ Mamapatricia: Wow wat een mooi meisje toch en wat super dat ze eindelijk thuis is...Lekker genieten nu zo samen met je 3 kids.
    @ Katemans: Welkom thuis. Niets lekkerder dan lekker in je eigen bed slapen.
    @ Velobabe. Wij hebben niet genoeg ruimte om 2 kinderen op 1 kamer te leggen. Voorlopig zal de baby naast ons komen te liggen, maar dan wil ik wel binnen een half jaar verhuist zijn. Net wat mamapatricia zegt...je hoort alles en ik vind een eigen ruimte erg belangrijk.
    We zullen wel zien of we het gaan redden. Tot nu toe gaan we nog niet echt vooruit en richting een nieuw huis....misschien ook nog even in spanning of alles goed is.
    @ Lique: Gaat de bv beter? Ik ken alleen maar ellende en denk dat ik dit keer ook direct de hele bv oversla...maar ja..ik voel me dan zo'n slechte mama...raar eigenlijk hé.
    Fijn dat Vince het zo super doet. zo wil je er nog wel 10...;)
    @ Noname: Zo jullie hebben hard door geklust. Lekker hoor. Fijn dat de kwaaltjes minder worden. Hopelijk blijven de bekkenbodemspieren toch een beetje gespaard.
    We hebben het mijn ouders, zijn ouders, mijn zussen verteld. Mijn vent gaat nu as dinsdag zijn broers inlichten...Iedereen vindt het erg leuk en zijn blij voor ons dat we het nog een keer mogen meemaken.
    @ Spijkervrouwtje: Ga je niet meer terug naar de gyn om eventueel andere opties te bespreken? Ik kan me voorstellen dat jullie dat niet gaan doen. Ik hoop nog steeds elke maand dat ik een mooi en positief bericht van je mag lezen. Ik gun het je zo.....
    Geef de hoop niet op. Het einde van het jaar is nog ver weg...
    Ik had augustus als laatste maand in mijn gedachten (omdat ik dan 37 word) en zie.....een wonder (voor mijn gevoel dan)
    Heel veel mega knuffels en heel veel hcgtjes van mij....

Hier alles goed. As woensdag de dag dat ik naar de vk ga. Ik ben al behoorlijk nerveus. In de maart topic zijn al behoorlijk wat meiden afgevallen. ook twijfel ik heel erg of ik aanvullend onderzoek wil....vooral een vp zie ik niet zitten (de risico's die het met zich meebrengt) heeft iemand van jullie ervaring met extra onderzoeken?

Ik ga lekker relaxen

Fijne zondag

Femme

@

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @LAFemme, het gaat inderdaad beter. Waarschijnlijk nu nog een schimmel, maar de pijn bij het aanleggen word gelukkig minder. We houden nog even vol

@mamapatricia, wat een heerlijk meisje!!! Fijn dat ze thuis is!

Hier druk met voorbereidingen bruiloft zusje, vakantie en nieuwe gezinssamenstelling ;)

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    GEzellig hier ;)

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @mamapatricia
    Wat een lieverdje :)

@lafemme
    Gisteren toch naar de vk geweest?
    Hoe ver ben je nu, je hebt geen banner ;)

@Lique80
    Heel gezellig :D

Morgen om 1000 de 12 weken echo (12 weken en 6 dagen).
    En maandag gaat K voor het eerst naar school.

6. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    tja erug gezellig, zullen het er maar op houden dat het komkommertijd is ;)

Ben bij de bekkenspeciallist geweest, toch bekkeninstabiliteit, het valt nog mee, maar moet er wel mee uitkijken... tips en tricks meegekregen, hoop dat ze werken.....

7. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Katemans
    Echt belangrijk hoor want 1 van de leidsters op de psz heeft nu nog last van bekkeninstabiliteit en haar dochter is (bijna) volwassen.
    Zal bij haar dus nooit meer overgaan. Klinkt lekker hoopgevend zo.
    Zo bedoel ik het niet. Goed dat je er hulp voor hebt!

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    erg gezellig hahah

spannend velo veel plezier:D

9. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @lique... heeeel gezellig hoor! ;) Knap hoor dat je de BV zo goed doorzet! Ik zou het niet meer kunnen opbrengen denk ik.
    @lafemme...hoe was het bij de VK??? Heb je al een echo gehad of was het alleen een intake?
    @katemans...loop nu zelf ook net bij de bekkenfysio voor BI. Is echt lastig soms om alle oefeningen goed toe te passen. Maar hoop dat het echt gaat helpen.
    @velobaby... hoe was de echo????? Spannend....

Hier groeit en bloeit alles. Ben nu 2x naar zw.yoga geweest en dat was weer heerlijk ontspannen. A.s. maandag gaat mijn vent weer werken en mijn dochtertje weer naar school. Oftewel...het normale leventje begint weer. Dat zal wel even wennen zijn.

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    pfff ben echt toe aan het ritme van het 'normale' leven!! we moeten nog een weekje langer wachten....

Vannacht slaapt zoonlief voor het eerst op zolder, ben benieuwd hoe het zal gaan!!

11. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Sorry hoor. Ik zit nu eindelijk sinds mijn echo...(alleen maar weg geweest of gewerkt)
    Maar de echo was super. Ik ben zelfs vooruit gezet, wat wonderbaarlijk is want ik heb in geen eeuwen een kortere cyclus gehad dan 30 dagen en zou dan nu op dag 12 al mijn ei hebben gehad. Wij grapte al dat we dan nu eindelijk een groot kindje gaan krijgen.
    Ik zou nu 9 weken en een dag zijn. Kindje was al groot en lag heerlijk te liggen. Ik riep gelijk oh een jongen :D
    Ik ben wel erg bezig met mijn leeftijd en dat heeft vooral te maken omdat ik as woensdag dus echt 37 wordt....en ik ben gewoon zo bang dat er iets mis is. Mijn vk zei ook dat veel vrouwen die zwanger zijn van hun derde kindje dat gevoel hebben. Herkennen jullie dat?
    We hebben gekozen om prenatale screening te doen. 23-08 mag ik voor een termijnecho en bloedprikken en dan met 12 weken een np-meting. We gaan ons wondertje dus nog regelmatig zien....(helemaal niet erg)
    We zitten dus op ons wolkje.

Reageer later even wat meer...op jullie.

@ Velobabe: hoe was de echo?

liefs Femme

12. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @noname en de andere meiden

:)
    De echo was kort, 10 minuten, maar alles gaat goed!
    Heb 2 fotootjes van ons derde wondertje.
    :)

@la femme
    Gefeliciteerd met de goede echo en alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

@katemans
    Heb je fotootjes van de zolder?
    Hier komt de baby op zolder.

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    zal van de week es wat foto's maken...

@femme had (en soms nog steeds heb) dat ook.... maar goed dat het een kleine voetballer is.... het wordt echter zodra je het kindje voelt... maar goed, dat is nog een week of 10 :) wachten.... je wordt dan wel geruster...

@Lique, wanneer gaat je zusje trouwen?? Nog steeds aan de BV??

14. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @ la femme...ik had het ook echt heel sterk en vooral met de 20 weken echo. Ook omdat wij al 2 relatief gezonde kinderen hebben. Ben na de 20 weken echo wel wat meer gerustgesteld maar blijf er toch wat onrustig onder. Je weet nu zo goed wat er allemaal 'mis' kan gaan en die wetenschap is niet altijd handig! xx

15. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Hoi hoi...

Hoe gaat het met jullie??

Hier vandaag te horen gekregen dat ik om medische redenen dit keer een keizersnee ga krijgen. Ik ben erg benieuwd naar eventuele ervaringen hiermee (en evt tips) want vind het nu al erg spannend!!

16. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi meiden
    Hier oom weer even een berichtje van mij. Hebben een hele vervelende tijd achter de rug. Isa is nl erg ziek geweest.
    Het begon za ochtend 6 aug. Ze had wat krasjes in haar nek en op haar borst en achter haar oren. Vreemd maar goed we dachten dat ze zich in haar slaa cp mischien gekrapt had. Rond het middaguur had ze ineens een blaasje bij haar mond. Ik met haar naar de huisartsenpost. En die constateerde krentenbaard. Antibiotica gekregen en weer naar huis. Savonds sliep ze onrustig, zetpil gegeven maar om 23uur werd ze weer wakker. Inmiddels met veel blaren in haar gezicht en ook blaren onder haar oksels en in de liezen. Weer naar de HA. Die kon er niks aan doen want de antibiotica had 24uur nodig om te werken. NA een slechte nacht had ze de Volgende ochtend nog veel meer blaren. Maar goed we waren pas 15 uur met de antibiotica bezig. Smiddags na het sapen op de bank moest ze plassen maar ze wilde niet naar de wc want dat deed veel te zeer. Ik potje gepakt en na het plassen tilde ik haar terug op de bank en shof op haar rug een stuk vel konder mijn hand weg ter grootte vd helft van mijn hand. Ik in paniek en samen met mijn man opnieuw naar de HA. Daar zagen ze ineens dat het toch geen krentenbaard was, maar wat dan wel... Ze werd opgenomen , infuus met vocht want ze huilde inmiddels zonder tranen en kans op uitdroging en infectie was zeer groot. Inmiddels was bijna hele rug buik gezicht en delen van haar armen ontveld. Ze kreeg zware pijnstiler andere antibiotica en heel veel vocht. Haar wonden werden door speciale ondartsen en dematologen behandeld. Later nog overgegaan op morfine omdat ze teveel pijn bleef houden. Na slopende dagen werd ssss-bacterie vastgesteld. vanaf woensdag ging het eindelijk de goede kant op en mochten de gazen er ook weer vanaf. Donderdag is de morfine afgebouwd en vrijdagmiddag mochten we weer naar huis. Haar huidje was toen weer dicht maar ging nog wel volledig vervellen van tussen haar haren tot aan haren tenen is ze helemaal verveld. Je ziet er nu bijna niets meer van alleen nog wat vellen op haar benen. Een erg heftig en ingrijpende gebeurtnis voor ons allemaal.

17. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Oh spijkervrouwtje..wat een akelig verhaal meid. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Weten ze nou wat het geweest is of wat de oorzaak hiervan kan zijn?
    Heel erg heftig meid. Kom maar even rustig bij en knuffel haar maar heel erg vaak. Nog heel veel sterkte aankomende tijd.
    Mega knuffels van mij

Liefs Femme

@ Noname: Oh meid spannend een kz. Mag je zelf de datum bepalen?
    @ All: Zwaai zwaai

18. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
  19. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Jeetje spijkervrouwtje... ik heb het artikel eens even goed doorgenomen en had er nog nooit van gehoord. Wat vreselijk voor jullie en je kleine meid. Wat zullen jullie geschrokken zijn. Heel veel sterkte voor nu en de nog volgende herstelperiode.

@la femme...
    KS is hier nog de enige mogelijkheid.
    Helaas is de boel aan de onderkant zo zwaar verwoest en verzakt na het geweld van L. zijn bevalling dat er echt geen kleine meer doorheen kan.
    Ik had al zo'n vermoeden maar na diverse onderzoeken maandag in het UMC blijkt dat er een hoop ellende zit.Moet hiervoor nadat ik hersteld ben van de bevalling ook nog diverse behandelingen en operaties ondergaan dus het gaat niet makkelijk worden.
    Volgens mij krijg ik een datum pas een week van tevoren door en kan ik dat verder niet kiezen..

x

20. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    hoe zijn ze daar achter gekomen noname?

jeetje spijkervrouwtje! :(

hier gaat alles een heeeel stuk beter :D heb 4 fysio behandelingen gehad en hoef pas terug als de pijn terug is.
    ik kan weer lopen, gisteren zelfs een stukkie gefietst.

Deel Deze Pagina