Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Katiemom, ahh wat jammer!! Hopelijk is het snel raak!!

2. katiemom

katiemom Niet meer actief

Trek mijn conclusie nog even terug hoor.. het krijgt nog even het voordeel van de twijfel. Eerst het bewijs zien dat ik niet zwanger ben nl de ongesteldheid.
    Voel me nog steeds zwanger, heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik heb de kruitvat test 2 voor 5 euro gedaan, volgens mij zie ik wel heel vaag iets. Maar lijkt meer op een indroogstreepje.. zo vaag dat het te verwaarlozen valt. Misschien had ik nog even wat meer geduld moeten hebben. ;)

3. katiemom

@mamapatricia,
    lijkt me ergens heerlijk als mijn kleine meid mag leren zwemmen. Maar ook meer uit het veilige gevoel. We hebben water vlakbij het huis en
    dat blijf ik een eng idee vinden. Volgens mij vond ik het vroeger zelf
    ook heerlijk om te zwemmen. Maar misschien dat ik ergens geromaniseerd heb hoor ;)

@Misoh
    spannend hoor! Die laatste dagen zit ik echt op het puntje van mijn stoel :p Niet mee bezig houden zegt mijn man dan.. maar op een of andere manier..

@lique80
    Die eerste echo vind ik ook altijd zo cruciaal.
    Ergens gaan de eerste weken heel snel voorbij.. maar ook weer lang voordat je dat echte bewijs in handen hebt.

@spijkervrouwtje
    Dak vernieuwen lijkt me een heel karwei, en het weer werkt inderdaaf niet mee.
    Wel fijn als een huis mogelijkheden geeft voor extra kamers.
    Mocht ik zwanger worden gaan we het hier ook nog meemaken. Papa en Mama gaan mooi op de zolder slapen, maar zoals de zolder er nu bij staat.. en dan is het huis echt vol hoor :D

4. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Het kan inderdaad raak zijn was bij de vorige zwangerschappen ook best wel snel zwanger dit hoeft nu niet weer zo te zijn.
    Zou natuurlijk wel super zijn.
    Een derde is zo welkom

Katiemom, spannend hoor ik ben benieuwd

5. @ katiemom: hier vanmorgen toch maar een test gedaan na overleg met m'n man. Zie m'n banner. Weet niet hoe lang m'n cyclus is en ben maar even uitgegaan van 28 dagen.

Hier dus net positief getest. Het is ook weer direct te zien aan m'n buik. Nog niet misselijk en ik duim dat het zo blijft.

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Misoh, jaaaaahhhhh gefeliciteerd!!! Wat geweldig!!! Hoe voel je je?

@Ma1, spannend!!

Ik ga lekker eten met vrienden!!

7. Voel me nu vandaag ineens minder zwanger. Denk dat het vooral komt doordat ik nu weet dat de test positief is en ik niet let op ieder pijntje.

Ik voel me goed. Kan nog koffie drinken en tegen de geur van gebakken vlees. Hoop dat het zo blijft.

Ben wel moe en heb gevoelige tepels en heb een ronde buik gekregen. Dat is niet zo erg. De vorige keer werd de vermoeidheid minder na 3 maanden en had ik geen last meer van m'n tepels omdat de oudste geen bv meer wilde.

Mijn jongste drinkt nu nog bij me. Twee keer. Ben benieuwd of zij wel een droog drinker gaat zijn.

8. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Misoh, geweldig! Gefeliciteerd! Dit gaat lekker zo hier op dit toppic, hopelijk mag ik me ook snel aansluiten op het zwangerenlijstje.

Katiemom, wat spannend zeg. Geen bloed is goed haha! Ik hoop echt voor je dat je binnen nu en een paar dagen een posi test in je handen houdt!

Lique, lekker gegeten? Wij zijn vanavond ook lekker wezen eten met de jongens. Straks lekker uitbuiken op de bank met een filmpje.

9. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    misoh gefeliciteerd :D lekker genieten fijn dat je je goed voelt hopen dat het zo blijft..

lique 'hoe was het etentje

katiemom het kan nog beide kanten op hopen op de goeie kant..

patriezke je mag ook bijna testen toch

jeetje ik moet nog lang wachten ik weet niet hoe een eisprong voelt lees dat je dan een soort ongie gevoel heb dat heb ik nu dus maar weer klussen:p

denken jullie aan het lijstje even bijwerken;)

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Eten was gezellig, ben gesloopt. Helaas is Djim beetje ziekig, hoop dat het morgen beter gaat!

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    oo dat is minder hopen dat ie snel beter is..
    wij hebben het hier gelukkig gehad zoontje vorig weekend zo min als wat en dochter maandag ziek uit school gehaald woensdag was ze weer beter toen begon vriendlief.. hopen dat het mij weer netjes overslaat

12. katiemom

Geweldig Misoh!!! Gefeliciteerd!! :D

@Mama Patricia
    Als ik de eisprong voel is het ook een wat ongesteldheids gevoel.

Hier nog steeds niks, maat idd geen bloed is goed :)
    Gisteren zijn we uit eten geweest met wat vrienden bij de griek, daar krijg je altijd standaard een drankje.
    Dus die heeft mijn man stiekem opgedronken, alleen mijn vriendin zag het toch nog.
    En ze weet hoe lkkr ik die vind.
    Maarja hoe werk stiekem een drankje weg als je aan een open tafel zit ;)
    Ach denken ze nu dat we zwanger zijn, weten ze meer dan mij :p

13. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Misoh, gefeliteerd meid ben je de vorige keren misselijk geweest

14. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    katiemom weet je al wat meer??

15. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    jeetje het loopt hier storm kan het haast niet bijhouden:p

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    hahaha, inderdaad, wat een drukte hier!!!!
    Melden dames!!!

17. katiemom

Nee nog steeds niks te zien,
    morgen ben ik aan het werk dus ik heb besloten om woensdag ochtend een test te gaan doen. Lijkt me dat er dan wel wat te zien zou moeten zijn.
    Maarja wel heel erg moe, misselijk, tintelende borsten, beurse baarmoeder, pijnlijke bekken (heb steeds bekkeninstabiliteit gehad) over je nek gaan bij bepaalde voedinswaren .. ach het
    algemene "ik ben zwanger gevoel" :D Als blijkt dat het niet zo is ben ik verbaast.
    Maarja kan nog wel ff 2 dagen wachten op het bewijs. Het is meer
    bewijs voor mijn man.. ik weet het wel ;)

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Laat ik me ook maar melden in deze drukte ;)

Hier nog niet voor 't echie geklust, ik moet vrijdag ongeveer ongesteld worden. Als dat zo is weet ik tenminste hoeveel dagen ik een beetje uit kan gaan. Pfoe, vind het toch een moeilijke keus hoor.. 3de or not. Lijkt me zo leuk een kleintje maar misschien ook weer erg pittig? Woensdag komt er 1tje langs voor mogelijkheden voor een nokverhoging en verdere verbouwingen. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!

19. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    @ katiemom jeetje mina dat je dat volhoud hahaha..

@ alieke ik heb ook erg getwijfeld en soms doe ik dat nog wel , onze jongste was een huilbaby die heeft 10 maanden nonstop gejankt om gek van te worden toen ie lopen kon met 10 maanden was het goed maar hij was wel heel druk hij begint nu rustiger te worden maar ooowww wat wil ik nog een keer echt genieten van zo,n kleintje en een zwangerschap ben in de zwangerschap van de jongste namelijk ook twee keer verhuist.
    ik denk als je hart ja zegt komt de rest vanzelf wel

20. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Ik twijel ook af en toe wel maar goed de wens is toch sterker. Het zal best wel pittig worden met 3 kleintjes lijkt mij
    Volgende week moet ik weer ongi worden nu al stees last van krampjes heb ik normaal ook wel.

Deel Deze Pagina