Jee Spijkervrouwtje... da's niet niks... hoe is het nu met je meisje??? @Miou, jij al 37 weken!! time flies!! Al helemaal klaar voor de beeb?? No-name wel fijn dat je duidelijkheid hebt nu.... weet precies waar je aan toe bent!! Hier vanaf vandaag 100% in de ziektewet..... denk ook wel dat dat het verstandigste is....
en jij 30 weken katemans! begint het op te schieten? wel jammer, maar zal nodig zijn, toch? ja hier staat alles klaar
door de BI is het gewoon mega zwaar om te werken... hahaha en als ik kijk wat de arbo zei... 1 uur staan, 2 uur lopen, niet meer dan 10 keer bukken hahaha en dat in een keuken..... echt een no-go! maar goed, hoop dat de bekkenspeciallist gelijk heeft en dat het na de bevalling zo goed als weg is!
@moui Ik had al vanaf de geboorte van mijn zoontje veel klachten maar heb daar niet echt wat mee gedaan omdat we de eerste 14 maanden ziekenhuis in en uit met hem liepen. En toen ik zwanger werd werden de klachten alleen maar erger. Kan bv mijn blaas zelf zien hangen...dus krijg daar volgende week een ring voor ingezet. Nu blijken dus na de totaalruptuur die ik had gekregen dat mijn hechtingen nooit goed genezen zijn en zelf ook sommige stukjes nog ontstoken. Verder werkt mijn achterkant nog maar voor 20% dus dat is ook erg naar. VK had me doorverwezen na mijn verhaal na het UMC omdat zij ook twijfelden of ik nog wel natuurlijk kon bevallen. Vandaar..... Tja, als vrouw moet je er echt wat voor over hebben!
hier is mijn blaas ook erg verzakt, en voor mijn gevoel steekt ie ook naar buiten. dus vandaar dat ik vroeg. maar verder geen last van gelukkig!
jeetje spijkervrouwtje dat is schrikken gelukkig gaat het nu beter met haar.. noname pff dat ze dat na dat je bevallen bent niet hebben gecontroleerd zeg.. kz heb ik eigenlijk meer goeie als slechte verhalen over gehoord in onze vriendenkring..
@Spijkervrouwtje, jemig dat is schrikken!! Hoe is het nu! @Moui, jij schiet echt op!! @Noname, beter het zekere voor het onzekere, maar kan me voorstellen dat je het even een plekje moet geven. Tenminste dat zou ik denk ik hebben... @Katemans, ja dat is toch onmogelijk om zo te werken. Ik heb wel tot het einde gewerkt, maar had een bureaubaan. Moet zeggen na een week was alle pijn weg, ongelooflijk. Hier wel 2 dagen een sluitlaken gedragen (hmm, of dat nu echt geholpen heeft) en 4 dagen op bed gebleven. zo min mogelijk trappen lopen in de kraamtijd enz. Zo we zijn weer terug van vakantie, heerlijk weer hoor. Ga eerst maar weer eens flink wassen. Zo naar tandarts en vanmiddag VK voor laatste gesprek.
Heb helemaal niks als steun gekregen Ach merk nu dat wanneer ik genoeg rust neem het al meer dan de helft scheelt met wat ik na een werkdag voelde... moet me dus gewoon koest houden (wat meestal makkelijker gezegd dan gedaan is.... @Lique, lekker he die regelmaat weer terug.... merk aan de kids dat ze er ook wel aan toe waren.... is weer rust in de tempel!
had het er vanmorgen over gehad, maar volgens de fysio worden de spieren daar 'lui' van en moet nu gewoon zware dingen laten.... komt wel goed.... gewoon rust houden doet wonderen, op tijd gaan liggen
oke ,, maar als het helpt je de middag bij voorbeeld door te komen. en de rest van de dag zonder ,. want ja met al 2 kindjes heb je niet altijd maar de tijd om rustig aan te doen ik ben vandaag bij de kinderarts geweest met lizzy ze is nu met 6 en halve week 3665 gram en 51 cm dat gaat goed.. ze moest alleen op andere voeding omdat ze toch wel vaak bijna stikt in der voeding nu dus over op comfort ofzo..
@Moui, lijkt inderdaad op corset. Je wordt met een laken helemaal ingesnoerd. @Katemans, ik heb 3 jaar terug ook zo'n band gehad op aanraden van de fysio. De laatste zwangerschap moest ik hem ook zo min mogelijk gebruiken, omdat je bekken dan lui zou worden. Maar mocht wel met langere afstanden lopen enz. Maar minimaal... rust rust rust... Gisteren heeft Vince zijn eerste prikjes gehad, hij is nu ruim 9 weken. 62,5cm en 6050 gram. Helaas een flinke voorkeurshouding, dus zaterdag naar kinderfysio. Ook ben ik bijna klaar met het afbouwen van de BV... Bekijk bijlage 180081
stoer kereltje ik heb namelijk deze liggen: Flexees - taillevormer? Bestel nu bij wehkamp.nl misschien dat ik die dan ook daarvoor kan gebruiken, want werkt ongeveer hetzelfde als een corset.
@Moui, ik denk dat je zeker zoiets kan gebruiken, maar welke maat moet je vlak na je bevalling hebben?? Het voordeel van een sluitlaken is dat het strak ingesnoerd kan worden, naar iedere maat. Maar ideaal is anders hoor, zodra je moet plassen, moet je dat ding zowat weer opnieuw aantrekken...
jeetje wat gaat dat snel met de beebs!! wat worden ze groot Moui, geen idee of je die kan gebruiken..... hoe voel je je, begin je het een beetje zat te worden??
ik heb die in maat 40 geloof ik liggen. achja kan het altijd proberen mijn fysiotherapeute had het erover om een sjaal over mijn bekken te doen en vastknopen dat dat wat steun zou geven. ik begin langzaam ongeduldig te worden, maar ben allang blij dat de pijn in mijn bekken stukken minder is jij gaat ook hard katemans 31 weken al
yup, maximaal 11 weken nog.... ben benieuwd hoe het allemaal gaat vorderen en hoe lang we moeten wachten.... merk dat ik doordat ik zo'n last van de bekken heb, het langzaam zat begin te worden.... nadeel is alleen dat ik dan stiekem nog wel heel lang moet....
@Katemans, probeer nog een te genieten, hoe moeilijk dat ook lijkt op dit moment!! Wat een lekker weertje he vandaag, dames!! Hoe is het met iedereen?