Hier gaat het vandaag wel weer, harde buiken zijn grotendeels weg, beeb is vanmorgen weer lekker actief geweest.... ben benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden.... @noname, hebben jullie al een datum?? zou me wel raar lijken om al te weten wanneer de kleine komt (Wel makkelijk, dit is ook geen doen, steeds maar hopen dat t begint, en dan nog niks hebben ) dus nog steeds BIB
nee, we hebben nog geen datum. Dit hoor ik een week van tevoren. We hebben wel een weeknr doorgekregen dus dat is al heel gek! x
vandaag hebben we een 24 uurs stop, mn moeder is namelijk jarig maar idd nog steeds BIB Naam hebben we nu een paar weken vast staan... gelukkig is iedere keer weer een grote uitdaging bij ons!
hihi...... Kom er net achter dat de wintertijd is ingegaan. Heerlijk vanmiddag een uurtje over en dus lekker mijn bedje in! x
zeker jammer dat het vaak een paar dagen duurt voordat de 'natuurlijke' klok van de kinderen ook omgeschakeld is. Vandaag de oudste naar school brengen-halen-brengen en ff ergens een schoenendoos scoren voor de actie schoenendoos. x
@noname is dat voor die schoenmaatjes?? hebben ze hier vorig jaar ook gedaan, maar dit jaar wordt er hier in het dorp geen St Maarten gevierd.... @lique nope geen beeb in de vakantie, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat ook niet verwacht had.... kan me niet voorstellen dat deze ineens veel eerder komt.... Morgen weer controle, ben benieuwd!
@Katemans, tja je weet het nooit met een derde, haha! Leuk weer heen morgen! @Noname, inderdaad jammer dat dat even duurt met die kids, haha! Actie schoenendoos?? Hier weinig bijzonders, naast een man die flink in de lappenmand zit. Naast scheurtje in zijn pees nu ook een frozenschoulder, lange weg te gaan dus. Ik ben voorlopig wel zoet met mijn '4' kids
haha...ik dacht dat de actie schoenendoos overal in nederland was!! Maar het idee is dat je een schoenendoos inpakt of versiert en deze vult met een paar basisdingen (pennen, papier, zeep, tandenborstel, tandpasta, kleerpotloden) en de rest met kadootjes (knuffel, bellenblaas, stickers., enz...) Deze dozen worden dan in afrika en oost europa naar de kinderen daar gebracht zodat er heel veel kinderen blij gemaakt worden. Dit jaar worden er 60.000 dozen verwacht!! Echt dus een super goed doel waarvan we zeker weten dat het goed aankomt.
Hee dames ik kom ook weer eens kijken. Tijdje geleden zijn mijn man en ik toch weer eens naar de gyn gegaan om de mogelijkheden voor ons te bespreken. De gyn heeft onze situatie besproken met zijn collega's. En de keuze voor IUI is ons voorgelegd. We hebben besloten dat we dat nu gaan proberen. 24 november heb ik een gesprek met de fert arts om te kijken hoe eea in zijn werk zal gaan. Als het goed is kan ik dan die ronde ook meteen beginnen. Pff best spannend allemaal en ik hoop dat het nu eindelijk nog een keer wil lukken. We gaan wel niet verder dan IUI dus geen IVF voor ons. Mocht dit niet lukken dan gaan we er een punt achter zetten en blijven we als gezin met z'n 4-tjes. katemans succes zo de laatste dagen!
Hee spijkervrouwtje....wat fijn om weer van jou te horen hier op het forum!! Erg spannend en intensief om aan de IUI te gaan. Ik ga natuurlijk keihard voor je duimen dat jullie snel zwanger zijn van jullie derde wondertje! x
@Spijkervrouwtje, spannend zeg!!! Hoop dat de IUI voor jullie gaat werken!! Stuur alle zwangerschapshormonen die kant op gister flinke last van mn onderrug en schaambot, kon bijna niet meer lopen van de pijn pfffffff echt die laatste loodjes are killing!!
@Katemans, de 40 weken gehaald!! Het kan nu echt niet lang meer duren!!!! @Noname, gaat het bij jou ook allemaal goed? @Spijkervrouwtje, wat spannend, ik ga heel hard voor jullie duimen! Hier niets bijzonders. Vandaag CB met Vince, hij is alweer ruim 4 maanden. 7170 gram en 66,3 cm