@ katemans, jammer van die plakkerds. Die 2 van mij waren ook zo laat (42,5 wk en 42 wk). Had de hoop dat de derde dan wel wat sneller zou zijn, maar dat hoeft dus niet :S @ lique, ja, ik zie het! Wat leuk en nog gefeliciteerd! Gaat alles goed? Snappen de oudsten het een beetje?
@Geesje Welkom en succes! @Katemans Ik heb voorspeld dat het morgen gaat gebeuren. Hoop voor jou dat ik gelijk heb
Hmm... Het is erg stil rond katemans... Zou het dan toch...Hoop het maar! @ velobabe, dank je wel! Man is nu 3 wkn in het buitenland dus dat schiet lekker op. Gelukkig zo weten te plannen dat het 1e weekend dat ie terug is ook meteen een goeie dag is zeg maar
nee helaas, madam heeft t nog veel te goed. Zaterdag moeten we weer terug voor CTG en echo..... morgen probeert mn eigen vk te komen om te kijken of ze me kan strippen.....
Ah, shit. Ik hoopte echt voor je dat je op dit moment met een klein meisje op bed aan het genieten was... Nog even afwachten dus... Op zich is 11-11-11 natuurlijk best een leuke geboortedatum
hahaha is ook, maar ben bang dat het morgen ook niet gaat gebeuren, kreeg ook meteen de opmerking dat ik morgen niet ingeleid kon worden, omdat ze dan al vol waren hahahaha
Jee, dat meen je niet! Populaire datum... Ach, het gaat om de kwaliteit, niet om de kwantiteit, toch? Haha
daarom, de vorige inleiding was niet zo'n heel groot succes, dus wil nu eigenlijk kijken of de natuur zelf nog weet wat ie moet doen..... weet iig dat het niet langer dan een week gaat duren.....
katemans.....ik vond het ook al verdacht stil bij jou dus had goeie hoop! hihi... Helaas... nog max 5 dagen!!!!
@KAtemans, ohhh meid, kom op je kunt het Hoop dat de VK vandaag wat voor je kan doen, hoe laat komt ze? Zou natuurlijk leuke datum zijn, alhoewel sintmaarten op je verjaardag?? Ik hoop dat de VK wat kan doen. Denk gelijk weer terug aan mijn eigen bevalling. Tot 41,5 potje dicht...... en toen begon het op 41,6 toch nog vanzelf en is Vince 15 minuten voor de afspraak in het ZH geboren!! Wel fijn om te horen dat die kleine het nog zeer goed heeft bij mama!! Probeer er nog maar even van te genieten.....voor zover mogelijk, haha!
@Katemans Aan mijn voorspelling had je dus ook niks. K is geboren met 41+6. Wie weet kan de vk de kleine zover krijgen de wereld te komen ontdekken. Ik denk aan je. @Lique Hier in Zuid-Holland zie je niks van Sint Maarten. Voor zover ik weet dan. Ik ben morgen alweer 26 weken! Maandag naar de vk voor de standaard controle. De muurschildering op het kamertje van de kleine is af. De commode staat, we hebben er een hang en leggedeelte in gemaakt. Helemaal mooi.
dames....ik heb een datum door gekregen voor de geplande keizersnede...Dit gaat donderdag 17 november worden! Dus nog 6 nachtjes slapen!
@Noname 17-11-2011 Lijkt me zoals Lique zegt heel raar en spannend. @Katemans Fijn als de vk het zo druk heeft met bevallingen dat ze geen tijd heeft voor die van jou
zeker spannend....en eng....maar kijk er ook ontzettend naar uit om de kleine vast te kunnen houden. Lichamelijk gezien kan ik echt geen kant meer op dus het is nu mooi geweest! Het is ook raar dat je het weet maar ook makkelijk om oppas voor de andere 2 kids te regelen, incl ingepakte koffertjes enz. Het gevaar is dat ik me nu helemaal op die datum richt maar het kan maar zo vandaag gaan beginnen. Al hoop ik eerst voor Katemans dat zij vandaag behalve sinterklaas ook een andere intocht mag gaan meemaken