Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    meld......zucht BIB

half 10 afspraak in het ziekenhuis......

2. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    pffff...hopelijk kunnen ze je goed strippen!

3. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hoop t ook, maar donderdag zeiden ze dat ze dat alleen door de eigen VK laten doen hiero.... hopen maar dat die vandaag wel tijd heeft....

4. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ Katemans, Is er inmiddels wat gaande?? Hoop het voor je!

@ noname, OOO wat spannend dat je het nu al weet! En idd, het kan maar zo eerder komen natuurlijk...

Succes beide!!

5. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    nope, nog steeds niks...

zo meteen weer de gyn bellen voor de controles... hopelijk voor de laatste keer

6. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @katemans..... Nog max 2 dagen meid!!! Wat wordt je geduld weer op de proef gesteld!!!! x

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @KAtemans, meldplicht!! En anders hoop ik dat je of bezig bent, of inmiddels je moppie in je armen hebt!

8. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    nou, je zat er maar 20 minuten vanaf!! om 11.54 is ons mesje C harlize geboren!!

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Katemans

Gefeliciteerd met jullie meisje Charlize! :)

Heel veel liefde, geluk en gezondheid voor jullie allemaal.

Is alles goed gegaan?

10. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Katemans......wat heerlijk dat ze er is!!! Hartstikke gefeliciteerd met jullie mooie meisje. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en kun je er volop van gaan genieten!

Hier is het dus ook echt aftellen..de zenuwen beginnen al te komen...

11. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Noname, succes morgen om de dag door te komen!! En geniet nog maar even van het gerommel in je buik!!

@Katemans, jaaaaaaahhhhh daar is ze! Is het allemaal goed gegaan? Ik hoop het maar, wat een mooie naam! Geniet er maar lekker van!!

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Noname, ik hoop dat jij ondertussen ook aan het genieten bent!! Ben heel benieuwd! Succes!

13. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    ben ook benieuwd hoe t is gegaan!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Het blijft spanend hier!!

@Katemans, hoe gaat het bij jullie?

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Hier gaat alles super!! Madam zit nog maar 60 gram van dr geboorte gewicht af! Gister al een stukje gaan wandelen!

Zelf voel ik me ook super, kraamhulp is voor de verandering een luxe!

@noname, hoe is de KS gegaan??

@Lique, jij trouwens helemaal het ritme gevonden met kids en huishouden en werk???

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Katemans, jemig jij bent al actief. En al lekker naar buiten geweest!! top. Geef je eigenlijk BV? En de andere kids natuurlijk supertrots?

Hier gaat het goed hoor. Het ritme is gevonden, al is het nog niet allemaal normaal, omdat mijn vriend thuis zit in de ziektewet. Woensdag moet hij onder het mes. Pas als hij aan het werk is, zal ik echt merken of ik een ritme gevonden heb, hihi. Vince is een heerlijke lachebek! zal binnenkort even foto plaatsen van ons lekkere stel!

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    geef inderdaad bv, loopt ook super, moet zeggen dat ik Charlize nu ook echt een kadootje vindt, alles wat bij de voorgangers fout ging, gaat nu goed, heb nu voor het eerst een grote roze wolk....

Spannende dag dus woensdag, hoe lang heeft hij dan nodig om te herstellen??
    Fijn dat Vince zo'n lachebekje is.... zijn dan echt van die dingen waar je met volle teugen van kan genieten!

18. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Jaja, daar is hij dan!!! Onze lieve Mick, geboren op 17 november, 51 cm en 3700gr! De eerste 3 dagen heeft hij helaas op de medium care gelegen en ik dus alleen :( Niet goed voor je moederhart!! Gelukkig de 2 dagen erna wel bij mij en we zijn vandaag thuis gekomen. OP mijn verjaardag dus een mooier kado had ik me niet kunnen wensen. Hij is nog wel wat geel en zijn bloedwaardes zijn nog niet helemaal goed maar ze houden hem goed in de gaten.

19. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    GEFELICITEERD!!!

Geniet van je mannetje en je kraamtijd! ennuh, gefeliciteerd met je verjaardag, inderdaad een kado dat niet meer geëvenaard kan worden!

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Noname, gefeliciteerd, met Mick(leuke naam) en je verjaardag! Wel even schrikken dus! Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar veel beter!!

@Katemans, wat heerlijk dat je op een roze wolk zit, geniet er lekker van!! Vriend moet 3 weken mitella en daarna nog zeker 10 weken revalideren en kracht terug proberen te krijgen.

Deel Deze Pagina