Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ Katemans, gefeliciteerd met je dochter Charlize! O wat zal dat genieten zijn, zo'n klein humpie in je armen!

@ noname, gefeliciteerd met je zoon Mick! Wat balen dat je niet meteen fulltime kon knuffelen, ik neem aan dat je dat nu dubbel aan het inhalen bent;)

Hier ben ik aan het aftellen tot mijn vriend thuis komt van 3 weken buitenland. Als ik goed gerekend heb kunnen we dan meteen aan de klus;)

2. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    @ Katemans: Van harte gefeliciteerd met je dochter. Die heeft het lang volgehouden bij je zeg. Ze had het vast heel fijn. Geniet
    @ Nonmae: Wow ook jij al bevallen van je zoon. Geweldig meid. Geniet er lekker van. Ik lees een wat mindere start, maar nu alles weer goed?! En nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Knuffels voor jullie allemaal.

3. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    #1763 spijkervrouwtje, 24 nov 2011
    Laatst bewerkt: 24 nov 2011
    Katemans proficiat met je dochtertje!
    Noname gefeliciteerd met je zoon.
    Geniet er van meiden.

Geesje, succes met wachten:D

Deze week gespek gehad met fert arts en we gaanmeedoen met ines studie (voor stellen met verklaarbare verminderde vruchtbaarheid)
    Middels een loting krijg je of 6 xiui of 6 xivf in eigen cyclys of 3 xgewone ivf. Vandaag te horen gekregen dat we 6 x ivf mnc gaan doen (in eigen cyclus).
    Dat betekent minimale homonen waardoor er maar 1 eitje rijpt, punctie vn 1 eitje en bij bevruchting ook maar 1 terugplaatsing. Dit om de kans op overstimulatie vd eierstokken en de kans op meerlingen te verkleinen.
    Op 6 dec krijgen we meer uitleg. Vind het wel fijn dat we zo tchnog een kans krijgen voor een derde maar aan de andere kant ook best heftig hoor. Maar goed we zien wel waar het schip strand.

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    Spijkervrouwtje, spannend hoor!! hoop dat het bij jullie ervoor gaat zorgen dat er een 3e wondertje komt!!

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Spijkervrouwtje, wat superspannend!!! Heel veel succes!

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hoi allemaal!

Ik ben hier heeeel lang niet meer geweest!
    Ik wilde eventjes laten weten dat onze 3de dochter Maey 18 oktober is geboren! Alles gaat goed en ze heeft 3 moeders ;)

Meiden die zwanger zijn, geniet ervan! en die graag nog een kindje willen.. heel veel succes!!

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, van harte gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg, 3 meiden!! Op naar nummer 4? ;) (Kom uit een gezin met 3 zussen, heerlijk)

Hoe is het met de nieuwe mama's??? De zwageren? En de harde oefenaars??

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Dankjewel! Haha ja heerlijk 3 meiden!! Erg leuk om ze bij elkaar te zien ;) Nee helaas.. hier geen 4de meer. Ookal mis ik het allemaal wel erg maar het is genoeg zo. Vind het wel lastig hoor, het voelt zo definitief! Hoe gaat het bij jullie?? Gaan jullie nog verder? ;)

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden ik kom ook weer even buurten!!

allemaal kindjes geboren
    gefeliciteerd!!

spijkervrouwtje spannend !!!

hier zijn we inmiddels druk in een behandelfase met noa
    noa is een hsk kindje met een regulatie stoornis
    we hebben nogmaals een bevestiging gekregen dat noa nog een broertje of zusje (nog niet) gaat trekken(alhoewel ze zegt dat ze heel graag een zusje wil)
    dus het staat voorlopig nog steeds in de vriezer
    wat mij wel erg zwaar valt
    heb er inmiddels 2 nichtjes bij en dan kriebelt het wel heel erg

10. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @trotsemama, denk dat het altijd wel blijft kriebelen en wie weet over een tijdje!

Hier blijft het ook bij 3 kindjes, merk dat ik nu ook veel bewuster van de beeb aan het genieten ben.

Op zich beginnen we nu eindelijk iets van een ritme te krijgen, Charlie komt 's ochtends rond half 5, dus heb eigenlijk geen klagen ;)

Vandaag de kadootjes voor sinterklaas binnen gehaald, vind het wel heel moeilijk om te bedenken wat we de kleine moeten geven omdat ze eigelijk niks nodig heeft. heb nu maar een verzorgingspakketje gemaakt en een klapper waar we alle dingen van de bevalling en zwangerschap in kunnen doen..... gelukkig kennen kinderen geen waarde van geld ;)

@Spijkervrouwtje hoe kijk je tegen volgende week dinsdag aan???

11. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ Alieke, nog gefeliciteerd met jullie dochter! Leuk, drie meiden!
    @Trotsemama, wat lijkt me dat heftig als je zelf zo sterk het gevoel hebt, en je het in de koelkast moet zetten vanwege je dochter. Van de andere kant, als dat voor haar het beste is...
    @ spijkervrouwtje, hoop dat je snel positief resultaat hebt!

Hier is mn vent eindelijk weer thuis, scheelt een hoop met de avondspits! Vandaag te horen gekregen dat een vriendin zwanger is van nr 2, (ze stuurde me een foto met de test, stond te stralen op mn werk!) Nu hoop ik alleen nog meer dat het snel raak is... Heb wel een goed gevoel, maar waarschijnlijk is het allemaal wishfull thinking... Haha!

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Katemans, eindelijk iets van ritme, hahahah, kind is nog geen 3 weken, haha!!

@Trotsemama, ohh wat heftig, heel veel succes! En die kriebels onderdrukken is niet leuk. Sterkte!

@Alieke, hier blijft het ook bij 3 hoor. Vroeger zei ik altijd 4, maar dat gaat hem echt niet worden. Schrik nu al van de KDV kosten en mijn lijf had het dit keer wederom zwaar. Dus hier is het klaar. Vind mezelf ook te oud worden (31).

@Geesje, zou wel leuk zijn, tegelijk met je vriendin! Hoe oud zijn je andere kids eigenlijk? Heb je vast al eens verteld, sorry:cool:

Zo nog steeds erg druk hier. Gewoon werken en huishouden en 4 kids op het moment (man zit met arm in mitella ;)). Nog een maandje volhouden, dan kan hij weer langzaamaan mee gaan doen!

13. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ Lique, jee inderdaad heftig als je man even niet 'mee kan runnen'! Ik heb een zoon die as zaterdag 3 wordt, en een dochter van 20 mnd. Tussen de eerste 2 dus maar 16 maanden, net als bij jou lekker dicht op elkaar! Heftig maar zoooooo leuk!

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Geesje, ja het is even doorbijten. Maar komt goed!! Oh ook zo lekker snel op elkaar! Was hier niet helemaal de bedoeling hoor toen, bij jou wel? Vind het nu wel leuk dat ze veel aan elkaar hebben. Maar ook wel leuk met een broertje nu ze wat ouder zijn. Moet er niet meer aan denken 2 zo dicht op elkaar, haha!! Was je de afgelopen keren snel zwanger?

15. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ lique, ja bij ons was het wel de bedoeling. Mijn man zou een jaar later op uitzending gaan voor 6 mnd. Bij de eerste duurde t een jaar, vandaar dat we 'maar vast begonnen', haha! t Was meteen raak, was wel even wennen! Uiteindelijk kreeg mn man 5 dagen van tevoren te horen dat het niet door ging, sta je daar... Nooit spijt van gehad, tis heerlijk om die 2 nu samen te zien ;)

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Geesje, ohh op die manier, ja zal je altijd zien,haha! Hier laks met anticonceptie, maar we wilde toch ooit een 2e. Die kwam dus iets eerder dan gedacht, haha!

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hier zit tussen de eerste 2 21 maanden, hadden bij de oudste er een maand of 6/7 over gedaan, en dachten dat dat voor een tweede ook wel zo zou zijn... 2 maanden voor meneers eerste verjaardag gestopt met de pil en was de 2e maand al raak!! nu zit er 3.5 jaar tussen....

@Lique, da's waar, overdag heeft Charlie eigenlijk weinig ritme, 's nachts slaapt ze gemiddeld een uur of 5/6 (wel best een mooi ritme ;) ) maar bedoelde een ritme qua huishouden/school/ zwemles/ kids en niet te vergeten hubbie.... niet dat dat ritme altijd zo soepeltjes loopt, maar het begin is er :p;)

18. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    trouwens voor de nieuwsgierige, staan foto's in mn album...

19. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Katemans, nieuwsgierig? Ben ik bijna noooooit;) Maareh, kan je album niet vinden, staat ie bij je profiel?

20. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    ow denk dat ik die op 'vrienden' heb staan zal je wel even toevoegen ;)

Deel Deze Pagina