Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Misho gefeliciteerd!

Ma1 spannend joh!

Met de verbouwing gat het goed. dak is weer dicht, pannen er op en nu zijn ze bezig met de dakramen en dakkapellen.
    Ik ga mijn NOD wel even bijstellen want eisprong is zaterdag geweest. Dus zal even het lijstje erbij zoeken.

2. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Vul aan!!

zwanger
    lique uitgerekend 17 juni
    Misoh

nod
    Katiemom op 23 okt
    patrieske op 31 okt
    spijkervrouwtje op 3 nov
    mama patricia op 6 nov

3. Vul aan!!

zwanger
    Misoh uitgerekend 29 juni

nod
    Katiemom op 23 okt
    patrieske op 31 okt
    spijkervrouwtje op 3 nov
    mama patricia op 6 nov

4. @ katiemom: wat een geduld heb je. Ik zou echt niet kunnen wachten.

Hier is de onzekerheid weer aangebroken. Ben nog niet echt misselijk en super onzeker. Voel me dan zo stom. Iedere ochtend bij het opstaan denk ik: voel ik me nog wel zwanger?

Over twee weken de eerste afspraak bij de gyn. Hopelijk dan een kloppend hartje te zien.

5. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    zwanger
    Misoh uitgerekend 29 juni

nod
    Katiemom op 23 okt
    patrieske op 31 okt
    spijkervrouwtje op 3 nov
    mama patricia op 6 nov
    ma1 2 nov

6. ma1

ma1 Fanatiek lid

14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    spijkervrouwtje, blijft spannend.

misoh, ik ben tijdens mijn zwangerschappen behoorlijk misselijk geweest begon bij een week of 5,6 hing dan wel 6 keer boven de wc pot te spugen.
    heb ook 1 keer een miskraam gehad was toen niet misselijk.

7. Bij de oudste was ik 37 weken misselijk (zonder braken) en bij de tweede een maand of 4.

Wie weet ben ik deze zwangerschap gewoon niet misselijk. Kan nu ook geen last hebben van geurtjes want m'n neus zit verstopt door de verkoudheid.

We zullen het wel zien. Heb wel een opgeblazen buik en allerlei andere klachten. Zal wel weer van een mug een olifant maken.

8. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    misoh daar moet je je niet druk om maken
    dit is weer een hele andere zwangerschap..
    en dat wil dus niet zeggen dat je misselijk hoeft te zijn dat had ik met nummer 1 niet maar wel bij nummer 2 ..
    gewoon lekker genieten

9. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    spijkervrouwtje
    wat een gedoe dan he maar ach nog even doorbijten en dan heb je het vast heel mooi

katiemom waar ben je ben erg benieuwd

patrieszke voor jou is het ook bijna het moment van de waarheid spannend

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Mama Patricia ;) Hoiiiiiiii :D

11. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    jij hoort hier niet zout op:D

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ellendeling 8):):);):D

13. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Misoh, niet te druk maken meid iedere keer is inderdaad anders en bij mij begon de misselijkheid pas met een week of 6.
    Je ziet over 2 weken vast een mooi kloppend hartje! Wat heerlijk dat je trouwens al zo vroeg een echo krijgt of is er een medische reden?

14. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Hai Ladies!

Ben ik weer. Een lekker lang weekend achter de rug met mannie en kids, niet veel tijd gehad om achter m'n laptop te gaan zitten.

Katiemom, wat knap dat je het zolang volhoudt! Respect! Ik hoop zo voor je dat je morgen een posi test hebt.

MamaPatricia, jaaa.... hou maar op.... Het is erg spannend. Ik zal maar gelijk aan iedereen opbiechten dat ik mezelf niet kon inhouden. Tjah wat zal ik zeggen. Ik zie vaag toch iets van een streepje. Maar het is nog erg vroeg dus het kan nog alle kanten op. Ik hoop natuurlijk dat ie vrijdag duidelijk is. Heb al wel tegen m'n mannie gezegd dat mocht het niet zo zijn ik stop met die testjes voor mijn nod.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Misoh, ohh wat mag jij al snel naar de VK. Ik moet pas 15 november op intake, dan pas een afspraak maken voor een echo.

16. mamapatricia

mamapatricia Bekend lid

5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    even voor de duidelijkheid voordat jullie denken wat doen mama mars en mama patricia raar tegen elkaar dat is me zusje en die stalkt mij nee grapje dat is niet waar maar die zag blijkbaar wat ik gepost had hahah.. nou doei mars kijk jij maar bij wij gaan voor de tweede:p

ik had ook bij beiden zo vroeg een echo.. nou ja bij romy pas bij 10.2 omdat ik er toen pas achter kwam maar bij kyano met 6 weken..
    en met 8 en twaalf weken weer..

patrieszke fijn dat je een lekker weekendje met je gezinnetje heb gehad .. dan is de laptop even niet belangrijk;)
    ik zal voor je duimen dat de test vrijdag duidelijker is maar nou wil ik niet stangen hahah maar als het goed is is je hcg morgen alweer verdubbeld dus zal ie dan al duidelijker moeten zijn .. oo spannnendddd..

ik voel niks van een eisprong denk ik weet echt niet wat ik voelen moet.. dacht ongie krampjes maar dat heb ik al een week ik wil toch echt geen 7 bevruchte eitjes 1 vind ik genoeg hahah

17. katiemom

katiemom Niet meer actief

Oww wat is er veel gezegt ja.. ik kreeg helemaal geen mails meer.
    Dacht al wat is het rustig ;)

Nou weer negatief dus he.. snap er niks van :(
    Ik heb nu een andere test besteld.. kun je 4 dagen eerder testen,
    volgens mij heb ik die ook bij mijn andere kinderen gebruikt.

Dacht echt.. ik ben zwanger, en nu begin ik zo te twijvelen.
    Maarja nog steeds overtijd dus.. geduldig wachten dan maar. :(

18. katiemom

katiemom Niet meer actief

@Alieke
    Welkom :) Ik heb ook getwijfeld, maar ik heb echt het gevoel dat
    er nog iemand mist. En als we zouden wachten of het toch niet doen omdat we niet weten of het allemaal wil. Zouden we echt spijt krijgen.
    Ik kom uit een groot gezin met 7 kinderen.. nou als mijn ouders 7 kids aankonden moet 3 mij zeker lukken :)

@Misoh ik hoop dat je snel een hartje hoort of een mooie echo in handen hebt. Ik heb ook altijd zo vaak gedacht, zat er maar een kijk raampje in mijn buik. Ach en niet iedereen is misselijk hoor, zat vriendinnen die niet misselijk waren, niet overgaven en daar hing ik na 5 maanden nog boven de wc ;)

@Patrieske
    Spannend hoor! Ik duim met je mee.

Hier had ik bij de eerste ook met 6 week en 9 week een echo, ivm met bloedingen. Maar bij de tweede toch zo lang mogelijk gerekt.
    Zie je net even wat meer.
    (ja ben een erg geduldig persoontje :p)

19. @ spijkervrouwtje: ik heb de ziekte van Graves. Is een schildklierziekte waardoor je antistoffen tegen de schildklier in je bloed hebt. Die gaan door de placenta en daardoor kan de baby schilklierproblemen hebben rond de geboorte. Daardoor moet ik bij de gyn onder controle en daar is het iedere controle een echo. Lekker luxe. Controle is voor de baby, niet zozeer voor mij.
    Ik slik schildklier hormoon en de dosis wordt aangepast tijdens de zwangerschap, kan bij de internist of de huisarts, daar bemoeit de gyn zich niet mee.
    De baby kan problemen hebben bij de geboorte. Nu hebben de oudste twee waren 100% in orde. Geen problemen gelukkig dus we gaan er vanuit dat het dit keer ook zo zal zijn.

@ lique: da's het voordeel van de gyn. Die willen je al met 7 weken zien. Bij de vorige twee moest er ook meteen bloed geprikt worden.

@ patrieske: een vaag streepje is er eentje! Een voorzichtige felicitatie alvast.

@ katiemom: al getest???

Hier alles ok. Begin me wel een beetje zwangerder te voelen. 's Ochtends in bed niks aan de hand en als ik naar de badkamer ben gelopen dan voel ik me niet zo top meer. Nog steeds flink verkouden, net als de kids.

20. #180 Misoh, 27 okt 2010
    Laatst bewerkt: 27 okt 2010
    @ katiemom: weer een negatieve test... da's wel balen. Hopelijk wordt het snel duidelijk.
    Heb je wel een eisprong gemerkt.

@ eisprong: ik voel 'm meestal niet, merk het aan andere dingen. Vruchtbaar slijm, betere doorbloeding daarbeneden en zowel m'n man en ik hebben dan gruwelijk veel zin om te klussen. Zelfs al zijn we doodmoe van de twee kids die we al hebben.

Deel Deze Pagina