Wie ook voor de derde?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mijnimeel, 29 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Heb ze gevonden hoor! Mooie foto's, en wat kijkt charlize al wijs uit haar oogjes!! Om trots op te zijn!!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Wat een mooie fotos!!!

alles goed met iedereen?

3. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Lique, is idd een beetje stil hier;) hier alles prima, wachten op ongi of goed nieuws;) hoe gaat het bij jullie? Loopt t een beetje? Je man weer wat mobieler?

4. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    tnx meiden!

Gaat hier sowieso met ups en downs qua drukte...

@Geesje zie dat je mag testen, spannend!!

ben ook benieuwd hoe het met de zwangere dames gaat!

5. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    @ Katemans, wauw charlize wordt do alweer een maand! :D Gaat alles goed met haar? Zal wel zwaar zijn met nachtvoedingen en dagkinderen;) lukt het wel om te genieten?

6. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    nou moet zeggen, dat ons meisje het echt super doet! echte nachtvoeding heb ik niet... heb meestal van 24.00 tot 6.30 rust... moet wel zeggen dat ik de weekenden wel erug lekker vindt, omdat vaders dan met de oudste opstaat en ik tot een uur of 9/10 kan blijven liggen ;) Maar echt klagen kan ik niet! (hahaha en dan te bedenken dat dr grote nicht van 1.5 nog elke nacht een fles nodig heeft :))

en dat genieten zit ook wel goed, het is echt een heerlijk ding! de eerste lachjes zijn al voorbij gekomen, gaat allemaal wel ontzettend snel, het echte 'brand new' is er al vanaf, en de eerste kleertjes kunnen al uit de kast (de kleine maatjes 50) *zucht* donderdag inderdaad al een maand.. hahaha moet zeggen dat mijn humeur de afgelopen maand wel aanzienlijk verbeterd is :p

7. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Oooo wat heerlijk om te lezen katemans! Heb mn man al gezegd dat ik hier enórm van ga genieten (mocht t lukken) Nu écht voor de laatste keer;)
    Is t voor jullie ook de laatste of gaan jullie voor n elftal? ;)

8. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    hahaha neu, heb al gezegd dat ik op mn hoogtepunt stop, Charlize is de eerste waar moeders zonder kleerscheuren uit de bevalling komt ;)

Heb altijd 3 kindjes willen hebben, en gelukkig is deze wens uit mogen komen... Charlize is onze laatste.... probeer ook echt elke dag een uurtje bewust met haar bezig te zijn, de andere twee eisen hun aandacht wel op...

9. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Haha, dat is precies hoe ik 't voor me zie, gewoon GENIETEN!

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @KAtemans, wat schrijf je heerlijk over je meisje en over de situatie op het moment. Goed hoor, lekker genieten!!

@GEesje, begrijp ik uit je banner dat je ongi bent geworden?

Hier gaat het ook goed, man helaas nog niet super mobiel en slaapt nu ook al 3 weken op de bank(rechtop), voorlopig weinig verandering op dat gebied, helaas... Het is niet anders... MAar maakt het wel druk voor mij... kom niet echt meer aan mijn eigen ding toe. Komt vanzelf goed !

11. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    pfff Lique, lijkt me inderdaad zwaar! ben regelmatig blij dat het 5 uur is en vaders er is om zich ook te bemoeien met de boeven! duurt allemaal wel lang met hubbie, moet ie binnenkort weer op controle ofzo, fysio?? Denk dat het voor hem ook frustrerend is dat hij niet veel kan...

12. Almi

Almi Actief lid

30 mrt 2008
    356
    0
    0
    Gelderland
    Jee, lique, wat zwaar lijkt me dat! Goed dat je positief blijft, jullie tijd om volop te genieten komt eraan :D

Ben inderdaad ongi geworden, helaas ;) Maar niet getreurd, was pas de eerste ronde. Moet 9 januari naar de gyn vanwege een cyste, hoop maar dat ie geen roet in t eten gooit ;) Ben al een tijdje aan t klooien met hormonen, anticonceptie en vage klachten, dat was ook de reden dat de gyn de spiraal heeft verwijdert. T was de bedoeling om over te stappen naar de pil, maar ja... Dan ga je nadenken hè ;)

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Katemans, dat gevoel ken ik maar al te goed, haha!! Hij mag 2x per week naar de fysio, maar dat is meer begeleiding, want hij mag nog steeds niets met die arm. Maar liever nu extra langzaam en voorzichtig dan dat het strak weer fout is... Natuurlijk verveeld hij zich ook dood. En ziet dat ik er doorheen kom te zitten naarmate de week vordert. Maar hij is erg lief, dat scheelt! En kan zijn eigen gat redden(douchen/aankleden), das ook fijn.

@Geesje ojee, spannend bij de gyn! Ik moet in januari weer baarmoederhals onderzoekje, want vorige keer was het niet helemaal goed. En dan mag je pas half jaar na je bevalling weer (werd tussendoor zwanger). Verwacht niks hoor, maar kan maar weer klaar zijn!

14. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    Hey meiden

Ik lees allemaal heerlijke verhalen over jullie lieve baby'tjes.
    Ik ben niet zo trouw meer aan dit topic. Ik schrijf eigenlijk alleen bij de maartmama's en dat is al niet zo heel vaak. Sorry hoor....maar ik heb gewoon niet zoveel tijd en niet zoveel energie. Misschien dat ik vanaf 11 februari weer wat meer online ben.
    Hier alles goed, maar druk. Veel last van mijn hormonen ;)

@ Lique: Wat is er met je man gebeurd? Dat is wel even zwaar nu...sterkte.
    @ Katemans: Het klinkt weer heerlijk zo'n hummeltje. Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms weleens denk waarom wilde ik zo graag een derde. Waarschijnlijk heeft dit vooral te maken met mijn dochter die de peuterpubertijd is ingegaan. Bijna 2 en ik zeg nee...zucht...;)
    @ Geesje: Welkom en succes met de volgende rond en je afspraak in januari voor je cyste.
    @ Trotsemama: Oh wat balen dat jullie wens voorlopig op stand by blijft staan, maar ik kan me voorstellen dat je meer duidelijkheid wilt en de juiste zorg wilt geven aan je dochter. Knuffel voor jou. Ik hoop zo dat je wens ooit toch nog uit mag komen. En sterkte met Noa.
    @ Spijkervrouwtje: Oh meid wat spannend allemaal. Ik schreef al ooit...je blijft je grenzen verleggen als je wens zo groot is. Dat hadden wij ook. Ons is het bespaart gebleven. En ik ga hard voor jullie duimen dat het de eerste keer gewoon raak gaat zijn. Succes en veel knuffels.
    @ Noname: Hoe gaat het met Mick? Lekker aan het genieten?

Nou meiden. Hopelijk kom ik sneller voorbij dan de vorige keer ;). Ik doe mijn best en vergeet jullie niet.

Liefs Femme

15. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    @Femme, alweer aan het aftellen!! gaat snel, over 3 maanden mag jij je kleintje ook al in je armen houden!!
    Ben ook echt van mn kleine meisje aan het genieten, de dinsdag en donderdag ochtend zijn echt om te tutten! (nou ja als ze niet de hele ochtend slaapt ;))

@Geesje, jammer dat je ongie geworden bent.... wacht je nu eerst de afspraak met de gyn af??

@Lique fijn dat hubbie zichzelf kan redden, maar dan is het voor jou nog afzien! 3 (nou ja 4 ;)) kids, werk, huishouden... pffff ben benieuwd waar jou Lique tijd is... volgens mij nu alleen in je dromen... petje af voor jou! Hoop dat hubbie snel opgeknapt is!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Katemans, haha inderdaad weinig tijd voor mezelf, maar het is even niet anders. Met man gaat het beter, maar mag en kan nog zeer weinig..

@LaFemme, jemig wat schiet je al weer op!!! Lekker hoor!! Vriend is geopereerd aan schouder. Pees genaaid, slijmbeurs verwijderd en kalk weggeschraapt. Nu revalideren, maar dat is pijnlijk en gaat zeer langzaam. Hopelijk kan hij van de zomer weer te werk... Nu fysio en rustig aan kleine beetjes bewegen. Voor de rest zit zijn arm in de mitella!

hier gaat het lekker, nog een paar dagen en dan is Vince alweer een half jaar. Gaat echt nergens over, haha! Het is een heerlijk goedlachs mannetje!! Dus wederom een trotse mama!! Had alleen zijn oren wel wat beter kunnen afwerken, haha!! Ze flapperen ene beetje, hihi!! Zonder dollen het is gewoon ook weer een snoepie!!

17. katemans

katemans Fanatiek lid

27 dec 2010
    1.446
    0
    0
    lol zoals de gyn zei bij Charlie; je hebt al 2 keer kunnen oefenen ;)

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    haha, inderdaad haha!

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    fijne kerst allemaal

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Prettige kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012!

Deel Deze Pagina