Vanuit hier ook iedereen een fijne kerst! (alhoewel de eerste kilo's er alweer aan zullen zitten... pffff veel te lekker allemaal! gelukkig is mijn buikzone sowieso nog niet helemaal 'in shape'
Vanuit hier ook voor iedereen een goed, gezond en gelukkig 2012! Lach. Ontspan. Vergeef. Vraag hulp. Plezier iemand. Vertrouw op anderen. Praat over je gevoelens. Breek met een gewoonte. Maak een lange wandeling. Lees een mooi boek. Kom je beloftes na. Maak jezelf mooi. Maak een schilderij. Glimlach naar je kind. Toon je tevredenheid. Help een hulpbehoevende. Zing onder de douche. Vervul een van je wensen. Wees nog een keer kind. Luister naar de natuur. Vergeef jezelf fouten. Accepteer een compliment. Maak je een dag geen zorgen. Verander iets kleins in je leven. Verspil zomaar tijd. Leer iets wat je altijd hebt gewild. Maak een lijst van de goede dingen in je leven. Luister naar je favoriete muziek. Kies een ster en geef hem een naam. Denk aan wat je hebt. Haal diep adem. Heb lief.
lol, daarom geef ik die lijst al in het begin mee, kan je afstrepen @Spijkervrouwtje hoe is het met je?? Hier onwijs leuke oud op nieuw gehad, gezellig met vrienden hier gevierd. Julian heeft het de hele avond vol gehouden, Fayah werd wakker van het vuurwerk, en Charlie heeft overal doorheen geslapen
Hier alles zijn gangetje hoor. We waren met oud/nieuw bij vrienden, kinderen te bed en om 12 uur werden ze wakker dus in pyjamas op de bank lekker vuurwerk gekeken en tot kwart voor 2 opgeweest toen zijn we naaar huis gegaan en hebben ze lekker geslapen tot 9 uur. Wacht nu op mijn ongi (over kleine 2 wkn) om dan weer te kunnen gaan starten. eerste poging was nl afgeblazen omdat bij eerste echo, op dag 8, mijn eicel al 18mm was en dat dus al te groot om nog met ondersteunende hormonen te beginnen om de punctie te kunnen laten slagen. Moet nu na mijn ongi op dag 6 al komen voor de eerste echo. (zul je dan zien dat er nog totaal geen actie is Maar best spannend hoor zo voelt weer een beetje alsof je de eerste ronde ingaat (al ben ik ondertussen maar gestopt emt tellen )
@SPijkervrouwtje, ik hoop dat 2012 jullie jaar gaat worden. Heel veel succes met alle echo's en onderzoeken!! Ik ga duimen! Wij waren bij Vrienden. Erg gezellig met een mooi groepje. Kids lagen om 20.30 uur allemaal te slapen. Om 00 uur werden Sam en Djim wakker van de eerste knallen. Die hebben mooi binnen voor het raam vuurwerk gekeken. Aangezien ik de eerste in bed leg ronde had gedaan, probeerde vriend de 2e. Maar zodra het licht in de slaapkamer aan ging, werd Vince wakker. Ik even helpen. Leek allemaal stil, maar Sam en Djim wilden niet slapen en kwamen weer benee. Die zijn samen met mij naar bed gegaan om 3.15 uur. We sliepen met zijn 4 op 1 kamer. Sam en Djim sliepen zo, maar Vince was niet van plan te snurken. Geprobeerd wat te drinken te geven... om 4.30 ging gelukkig het licht uit. Rond 8.15 waren de eerste weer wakker. Beneden 1 groot kinderfeest. Dus rustig spullen gepakt. Beetje opgeruimd en een lekkere omelet naar binnen gewerkt. En toen naar huis en vriend(die ging lekker thuis op de bank slapen ) Onderweg bedacht mijn zus(die was daar ook), dat ze Sam en Djim wel even mee wilden nemen naar het strand. Wat een weelde. Vince een fles gegeven en lekker naar bed gegaan. Wouter heeft kids opgevangen toen ze thuis kwamen en ik heb mooi nog even van 11.15 tot 15.15 uur geslapen, hmmm. Normaal zijn er nu nog hele gezellige nieuwjaarsborrels, maar ik was weer even klaar...
Hey meiden Allemaal de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar. Dat al jullie dromen maar uit mogen komen. Hier het jaar van de laatste keer zwanger zijn, laatste keer bevallen en laatste keer dat ik een kleine baby mag omhelzen. Best emotioneel Liefs Femme
@Femme, raar om te bedenken dat het echt de laatste keer is! moet wel zeggen dat dat gevoel bij Charlie ook zo was, maar nu ik er ook helemaal klaar mee ben (zwanger zijn dan ) Bij de andere twee miste ik de buik na een maand weer, nu heb ik dat helemaal niet.... @Spijkervrouwtje! Hoop dat 2012 ook jullie jaar gaat worden!! @Lique lieve schoonzus!!