Nou gezegd met twee mooie jongens en 4 maanden na de geboorte van de tweede bleken we zwanger. Helaas was dit een BBZ die pas heel laat opgemerkt werd. Waardoor mijn eileider al gesprongen was en mijn buikholte vol met bloed zat. Snachts om 02 is die waarschijnlijk al gesprongen en pas smiddags om 15.00 ben ik geopereerd waarbij dus de helft is weg gehaald. Nu na die operatie 20 maanden alweer bezig met zwanger worden. Dat loopt dus niet zoals het zou moeten gaan en de kans op een natuurlijke zwangerschap is maar 10-20% als alles normaal zou werken. Nu heb ik ook nog eens blijkbaar pcos vorige maand zijn we dan eindelijk naar het ziekenhuis gegaan en daar kwam dat dus uit. Nu wel hormonen gehad om de cyclus te helpen en hopen dat dat gaat werken. Anders over 3 weken onder het mes om mijn andere eileider schoon te maken en te bekijken.. Tuurlijk prijs ik mij gelukkig met twee geweldige kinderen maar wij willen erg graag een groot gezin. Dus een derde zou zo welkom zijn. Als het daarna niet meer zou gaan oke dan kan ik mij daar op zich nog wel bij neerleggen. Nu afwachten en hopen dat we toch zwanger worden ander de medische molen in.