wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dit is er 1

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,9 KB
      Weergaven:
      1
  2. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    En die van ff

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,4 KB
      Weergaven:
      0
  3. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Had mijn temp meer omhoog gemoeten?? Of gaat ie goed zo?

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Ankie
    Geen idee van hoe of wat. Ik heb het nooit gedaan...

@Seepje
    Is ze nog steeds zo dwars?

@boogschutter
    Mooi foto's. Leuk om te zien hoe het groeit allemaal.

@vlinder
    Ik begrijp je gevoel. Zo is het hier in de straat voor enkele jaren terug een ware babyboom geweest. Ze konden het alleen maar over luiers en kleertjes hebben enzo. Ja, dan sta je er ook maar wat bij.

Ja die nesteldrang is wel handig voor een schoon huis. Zoldergedeelte is nu eindelijk schoon en de wasmachine draait overuren. Vandaag de ramen in de babykamer gelapt en de kozijnen en deur helemaal afgenomen (is na een verbouwing ook nodig kan ik je zeggen). Gordijnen hangen er inmiddels en ik verwacht komende week een telefoontje over levering babykamer.

5. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Emma je bent lekker bezig zo :D

Sorry meiden heb niet bijgelezen, doe ik vanavond even!
    Hier mega schoonmaak aan het houden, hele weekend lekker op het strand gelegen. :D
    Had ik ook echt even nodig die zonnestralen, hopen dat ik er morgen ook nog een aantal mee kan pikken!
    Zometeen de huisarts bellen, ben er klaar mee met die puisten! NIETS helpt, als ik denk dat het weg is komt het net zo hard weer terug, nadeel is ook doordat het me zo frustreert en onzeker maakt kan ik er ook nog eens niet vanaf blijven. Hoop dat hij me iets van hormonale zalf oid kan voorschrijven.

Moet zeggen dat deze cyclus me goed afgaat met het niet ermee bezig zijn. We zijn druk bezig met alle meubels uitzoeken voor het nieuwe huis, mijn paspoort regelen en woensdag papieren voorbereiden bij de gemeente voor het partnerschap. :D

6. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    #2006 boogschutter88, 29 jul 2014
    Laatst bewerkt: 29 jul 2014
    brit en wat zei de dokter? Hoop dat je een lekker zalfje hebt mee gekregen! Ik hoor heel vaak dat zon helpt? Heel kort onder de zonnebank is ook een optie. Mijn vriend heeft er in de winter last van op zijn rug, maar zodra hij in de zon zit verdwijnen ze als sneeuw onder de zon :)

ankie ik heb zelf ook geen ervaring met temperaturen, had het wel ooit is op Google opgezocht, het ligt zowizo zo aan je begin temperatuur in hoe ver die moet oplopen. Er is geen vast tempratuur die je moet bereiken. Duim voor je dat het raak is :)

seepje mooi buikje :D lekker dat je vriend je even met rust laat wat betreft je bonus dochter. Hopelijk zal ze snel bij draaien, het is moeilijk na zoiets het van je af te zetten misschien zijn het ook de hormonen maar merk als ik boos moet worden op mijn stiefdochter ik er de rest van de dag nog boos en chagrijnig om ben... Ik geef de hormonen de schuld haha

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Zaterdag de 30 weken bereikt "final countdown" :$:D
    Zag ineens de topic "de laatste 10 weken afteltopic oktober 2014" voorbij komen en toen dacht ik AAAHH dat ben ik haha
    Kleine man schopt goed en veel, en heeft eindelijk een dag ritme (door nacht diensten volgens mij was hij meer snachts actief dan overdag) maar nu worden we sochtends samen wakker :)

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Perfect gegroeid en stront eigenwijs, nu al. Samen wilden ze namelijk niet in zn geheel in beeld. Druk schoppend en zwaaiend. Wij zijn dolblij :)

8. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Seepje mooie echo en al een prachtig buikje!

Boogschutter echt bizar hoe snel het gaat! En ook jij mooi buikje! Ben zooo benieuwd! 😁

Ankie ik heb ook een verstand van temperaturen! Ik doe het deze maand op de gok ook niet met ovu testjes.

Emma wel heerlijk dat alles lekker schoon en opgeruimd is! Ben wel benieuwd naar jullie kamertjes meiden.

Vlinder het kan inderdaad zijn dat je het zo ervaart en juist daarom mag je het best zeggen toch! Ik kan me zo goed voorstellen dat het frustreerd, ook ik merk dat bij vriendinnen die kindjes hebben en ook bij de zwangeren nu.

Vanmorgen naar gemeentehuis geweest om al het papierwerk in orde te maken, 29 oktokber word het partnerschap voldaan. Ben zo benieuwd 😁
    Vanmiddag om 15.00 naar de dokter hij had eerder deze dagen geen plek! Heb een aantal goede bulten op m'n voorhoofd, kin en nek zitten dus hoop dat ik echt wat mee krijg want ik word gek. Ik heb zelf echt alles geprobeerd, gister foto's door zitten spitten en ik had altijd zo mooi glad huidje, niks meer van te zien nu😢

Deze maand doe ik het maar op de gok, morgen dag 14 dus eisprong zal tussen donderdag en zondag zijn denk ik. Ben vooral bezig met sporten, zo erg spierpijn dat ik amper kan lopen nu en lekker gezond eten! 😁 hoop dat ik het laatste deel van mn cyclus net zo makkelijk ermee om kan gaan.

9. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @ brit
    Jij bent ook al zo'n bezig bijtje op dit moment dus!
    En nu het huis en 29 oktober om naar toe te leven, leuk!
    Balen van je puisten. Ik hoop voor je dat je er wat voor krijgt want het kan echt flink zeer doen.
    Babykamer zal ik over niet al te lange tijd een foto van plaatsen. Kreeg gisteren een briefje van Baby-dump dat we moeten bellen over de levering.

@boogschutter
    Ja, dat gaat hard hoor! Hier ook het laatste trimester al ingegaan. Moet nog een heleboel in huis doen, daar baal ik wel van. Had al een groot deel klaar willen hebben en ik kan toch niet meer zoveel op 1 dag doen als ik zou willen.
    Grappig he, die van mij is 's ochtends ook wakker als ik zo'n beetje wakker word. En als we gaan slapen dan moet ik eerst even 10 min wachten tot het weer rustig is in mijn buik.
    Heb je alles verder al in huis? Hier is de kraamzorg voor een intake geweest inmiddels (ik vond het niet zo bijzonder allemaal).
    Ik moet nog best een hoop halen (al heb ik ook al best veel). Ik wacht even tot het kamertje staat, kan ik meteen inruimen. Anders zo'n berg aan spullen dat maar ligt te liggen ergens op de grond (want waar moet je alles anders kwijt)!

@seepje
    Mooie foto's! En fijn dat alles goed gaat.

10. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Emma ik heb het zelfde, heb heeel veel tips van me schoonzus gekregen wat ik allemaal nog nodig heb, maar omdat kamertje nog niet is ingericht voelt het nog allemaal zo chaotisch, enige wat er staat is de commode, mijn vriend is wel lekker bezig met verbouwen samen met een vriend, zo blij dat hij lekker actief bezig is. Lees soms andere topics dat de man niks doet, of zeurt dat de vrouw niks doet, lijkt me verschrikkelijk zo een vent hebben.

seepje ahhhh wat leuk!!! Wil je straks weten of ze Jongens of meisjes zijn?

Brit klinkt heel vervelend die puisten, heb je wat mee gekregen? En spannend jullie huisje

11. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan me voorstellen dat je wacht met het kamertje inruimen etc totdat alles staat hoor! Hier beginnen we langzamerhand alles in dozen te doen wat we echt echt niet meer gebruiken.

Ik heb lotion gekregen gelukkig! Hoop dat het helpt, gelukkig hele lieve huisarts die heel blij was te horen dat ik nu wel een cyclus heb minder blij dat het dmv hormonen is en dat ik er mbt puisten zo last van heb.
    Heb nu die lotion, mocht ik zwanger worden en het is dan nog zo erg mag ik de lotion gewoon blijven gebruiken gelukkig.:)

12. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @brit ik had nooit puistjes en sinds ik zwanger ben is mn hoofd net een krater... echt zo erg :( hoop dat die lotion helpt en het bij mij straks minder wordt haha..)

13. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Fijn om te horen Brit! Nu maar hopen dat het snel werkt!

seepje had ik ook in het begin, 1ste trimester is echt een achtbaan je lichaam moet ineens veranderen en zich aanpassen ;)

14. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zwangere dames wat gaat de tijd snel he?! Voor je het weet loop je achter de kinderwagen....

Brit, hopelijk werkt de lotion snel en heb je die pillen nooit meer nodig! Maak het maar lekker gezellig aankomende dagen :)

Ankie, ik heb geen verstand van temperaturen, ben je inmiddels al iets wijzer geworden?

Hier zijn we deze maand begonnen met zelfinseminatie, we hebben allebei minder zin door het zo lang al 'verplichte' en dit haalt de stress er wat vanaf. Kijken of het effect heeft. Was 26 toen ik stopte met de pil, nu over een paar dagen alweer 28, de tijd gaat toch nog best snel.

15. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Casey vind het zo rot voor jullie dat het al zolang duurt! Maar ik vind het superknap hoe je ermee omgaat, je blijft er zo relax onder!
    Hoop echt zo graag dat het voor jullie int lang meer duurt nu.
    Wat houd zelfinseminatie in? Heb je inmiddels wel een wat kortere cyclus?
    Ik ken het vorig jaar rond deze periode m'n laatste pilstrip genomen, moet wel zeggen dat het jaar voorbij gevlogen is.:)

16. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Seepje wat een mooie echo van je kindjes!!

Brit hopelijk werkt de lotion! En er gaat je een spannende, leuke tijd tegemoet! :-D

Casey ik hoop heel erg voor jou, dat het met insenmineren nu wel wilt lukken! Een ander kan wel zeggen..probeer je niet al te verplicht te voelen of probeer het wat meer los te laten..maar in jouw situatie lijkt mij dat heel erg moeilijk!! ik blijf voor je duimen!!

17. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn app, waarin ik mijn cyclussen bij hou verwijdert. Ik heb mezelf voorgenomen om de aankomende paar maanden (dus tot we een jaar bezig zijn) niet meer te kijken wanneer mijn nod is en of ik al wel/niet overtijd ben. Ik stop gewoon een pakje maandverband in mijn tas en zie wel wanneer ik het nodig ga hebben. Wanneer ik dan weer ongesteld ben geworden, kan ik via dit topic even terug rekenen hoe lang mijn cyclus was, zodat ik dat achteraf wel steeds kan noteren. Eens kijken hoe dat uit gaat pakken en hoe lang ik het vol ga houden.

18. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    caseywat is zelf insemineren? Het is zo mooi wat moderne technologie allemaal kan doen. Kan met niet voorstellen hoe frustrerend het moet zijn om zo lang te wachten, duim ook mee. Zo lang (hoe ongelovelijk moeilijk het ook is) positief blijft denken.

vlinder voor jou moet het ook frustrerend zijn, vind het knap je je zelf rustig houdt en steeds manieren vindt om dat te bereiken. Iedereen heeft zijn eigen manier, Ik werd er juist heel rustig van om elke avond (elke dag haha) hier te lezen en andere topics, en alles te lezen over symptomen. Nu nog steeds vind ik het heerlijk om deze forum af te lezen hihi

19. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zelf inseminatie is plastisch gezegd, dat het sperma van de man via een spuitje wordt ingebracht bij mij. Ik lees er succes verhalen over dus ben benieuwd. Ook lees is wel eens dat een kussen eronder helpt, dus dat hebben we ook gedaan. Daarnaast lees ik dat als je als vrouw erna klaar komt, dat het het zaad de goede kant op helpt gaan, dus hebben alles deze maand gedaan, ook nog eens 20 minuten blijven liggen met het kussen onder mijn billen, haha! Ben benieuwd! Laat het nu ook weer los, hopen dat ik dat gevoel kan vasthouden.
    Relax kom ik misschien wel over, maar ook niet altijd, er zijn ook moeilijke momenten. In de put gaan zitten helpt ook niet, dus dan maar positief blijven!

Vlinder is wel verstandig, misschien helpt het voor jou om er meer ontspannen mee om te gaan. Een dikke bemoedigende knuffel van deze kant!

Brit, wanneer krijgen jullie de sleutel? Misschien heb je het al eens verteld, sorry als het me dan ontschoten is.

20. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @Casey : Ik hoop zo dat het dan nu raak mag zijn. Ik heb in de 'ik word zwanger ronde' ook de techniek 'naderhand klaarkomen' gebruikt.

@Vlinder : Verstandig! Hoop zo dat het snel lukt voor jullie!

@Brit : Spannende tijd komt eraan met verhuizen en ondertrouw etc! Hopelijk dan nog meer spannend nieuws binnenkort!

Deel Deze Pagina