wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Casey
    Ik kan me goed voorstellen dat je nu iets anders probeert. Elke keer seks 'moeten' hebben is op een gegeven moment niet leuk meer. En je mag hier ook best een keer komen klagen hoor.
    Insemineer je dan elke dag of om de dag? (als dat kwijt wil hoor, anders hoef je het niet te zeggen).

@vlinder
    Denk dat het goed is dat je het op die manier even loslaat. Denk dat ik hetzelfde had gedaan.

Hoop gewoon heel hard voor jullie dat het nu heel snel raak mag zijn.

2. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Emma heb het op dag 10, 12 en 14 gedaan. Nu dag 17, merkte vanmiddag heel slijmerige afscheiding (sorry vies praatje) en zei tegen mijn vriend, misschien is nu pas mijn eisprong, dus vandaag nog maar een keertje, haha! Elke dag schijnt de zaadkwaliteit niet goed zijn toch?

3. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    casey ik ging ook met me bips omhoog ipv gelijk naar de wc :) tja of elke dag niet goed is zijn de meningen over verdeeld. Als je man gewoon gezonde zwemmers heeft? Sperma blijft als ik het goed heb 48u goed...

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zelf denk ik ook dat het elke dag/om de dag niet veel uitmaakt om zwanger te worden hoor. Tenzij een man minder goede zwemmers heeft en je daar rekening mee moet houden. Meerdere keren per dag is ook niet goed.

De een zegt elke dag, de ander om de dag en weer een ander zegt om de 2 dagen. Maar om de dag lijkt mij prima, sperma blijft wel even leven en elke dag is misschien ook weer een beetje veel van het goede.
    Denk dat niet roken en niet (veel) drinken meer helpt dan strikt om de dag.

5. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik hoor ook wel eens verhalen dat zaad bijna een week goed kan blijven..dus ik denk dat te veel sex minder goed is dan ietsjes minder.. het gaat denk ik niet om de hoeveelheid, maar om het juiste moment! Alleen balen dat het zo makkelijker gezegd dan gedaan is altijd! Veel sterkte met het insemineren casey en hopelijk brengt het je veel goeds!! En vooral ook van je man blijven genieten, wanneer je er van nature behoefte aan hebt.

6. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had een half jaar geleden uit "overdreven enthousiastme" mij aangemeld op wij.nl voor de nieiwsbrief en aanbiedingen enz. Ik zat toen nog op de roze wolk: het zal vast wel binnen 3 maanden lukken..tot ik elke maand de wij jonge ouders blad in de brievenbus kreeg en ik dus blijkbaar met mijn aanmelding ook meteen als "zwanger" gemeld stond. Ik heb vorige maand mezelf uitgeschreven, want vond het niet eerlijk om ermee door te gaan en dacht straks als ik wel echt zwanger ben heb ik misschien geen recht er meer op (dubbele inschrijving). Tot dus net de doorbel ging..en ik daar ineens een blije doos in mijn handen gedrukt kreeg. Er zat een brief bij: wij hebben vernomen dat u tot op heden de blije doos nog niet heeft opgehaald, dus bijdeze hebben wij hem voor u laten bezorgen.

Oepssss......

Maar vind het stiekem wel heel leuk! Ik bewaar hem gewoon voor tegen die tijd..

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha vlinder, dat is een 'oepsie'. Maar wel vreemd want zo te lezen wilde jij gewoon de nieuwsbrief en aanbiedingen enzo en heb je helemaal niet ingevuld dat je zwanger bent. Ik moest ook de uitgerekende datum invullen. Nou ja, hun fout hoor. Zou het gewoon nog een keer aanvragen wanneer het wel zover is :D Moeten ze de administratie maar op orde hebben.
    En tot die tijd lekker bewaren, al zou ik eventuele drankjes er wel uithalen ;)

Jeetje, het is alweer augustus! Over anderhalve week wordt het kamertje geleverd, samen met de box en kinderwagen. Ik zal jullie dan even spammen met foto's :p (tenminste, als jullie dat leuk vinden).
    Boogschutter, ik wil ook graag foto's zien van jullie babykamer en kinderwagen enzo.

Pfff, weer warm vandaag. Moest vanochtend vroeg op en straks hebben we een borrel dus vanmiddag een lang tukje gedaan.

8. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vlinder wat een stunt! Maar leuk dat je alvast wat hebt....

Emma leuk hoor, foto's willen wij (of tenminste ik) wel zien, hartstikke leuk!

9. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Emma ja ik had eerst een profiel aangemaakt op wij.nl en dan kan je zoieso al mee praten op het forum enz. Dan ga je naar instellingen en je profiel wijzigen, daar zie je een lijstje met je gegevens, dan uitgerekende datum, maar ook een hokje die je aan kan vinken als je niet zwanger bent of een miskraam hebt gehad. En dan kan je daar ergens aanvinken wat je wilt, nieuwsbrief, aanbiedingen enz. Dus waar het fout gegaan is weet ik niet, maar dat maakt me ook niet meer uit. Hihi.

En ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!!

10. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    En ja.. de lekkere alcoholvrije bier blikjes heb ik eruit gehaald :)

11. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik ben 10/11 dpo

Whoehoehh

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,6 KB
      Weergaven:
      0
  12. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow die is duidelijk! Gefeliciteerd en duimen dat het deze keer wel goed wil gaan!!

13. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Gefeliciteerd ankie!!!!!!

Voor boogschutter en emma ; hadden jullie soms ook dat je ineens door angst wordt overvallen of het allemaal wel lukt na de bevalling? Ik was ineens bang dat ik beide baby's dan niet genoeg aandacht kon geven en borstvoeding niet zou gaan lukken....

Stomme horrormonen.

14. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel :)

15. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    #2035 boogschutter88, 3 aug 2014
    Laatst bewerkt: 3 aug 2014
    ankie wow wat mooi en heeel duidelijk. Hoe voel je je? Al symptomen?

seepje die heb ik nog steeds ;) maar nu vind ik ze normaal. De ene keer denk ik had ik niet moeten wachten, redden mijn vriend en ik het als stel, redden we het financieel, zal ik het allemaal snappen na de geboorte, heb ik alles in huis, ga ik iets heel belangrijks vergeten, gaat het lukken met een baby en mijn stiefdochter... En ga zo maar door hahahaha in het begin kon ik er echt wakker van liggen, nu neem ik diep adem en probeer ik gelijk aan alle positieven dingen te denken. Is echt heel normaal, je weet dat je leven volledig gaat veranderen en je voor de rest van je leven voor iemand verantwoordlijk bent. En ik snap je helemaal jij hebt straks 2 terroristjes hihi en ik weet zeker dat in het begin moeilijk zal zijn en je niet weet wat je doet, of wat er moet gebeuren of waarom ze huilen, maar op een gegeven moment heb je je draai en je moederinstinct en komt alles goed :) geld voor ons allemaal hier, denk dat we super onzeker zullen zijn. Maar blijf zeggen ik jij wij kunnen dit :D

16. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ankie gefeliciteerd! Wat een duidelijke streep, hopelijk gaat het nu allemaal goed!

17. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ankie, gefeliciteerd! Dat is een mooie duidelijke streep!

@ seepje
    Pfff, die angsten houd je de rest van de zwangerschap hoor. En dat is heel normaal. Ik begin me altijd zorgen te maken over de mensen die geen angsten hebben en alleen maar denken leuk leuk leuk! Want eerlijk is eerlijk: een baby (of 2) krijgen is niet alleen maar leuk, er zitten ook zeker mindere kanten aan. Als je alleen maar denkt dat het allemaal lief, en leuk en aardig is en dat een baby krijgen betekent dat je 24/7 op een roze wolk gaat zitten.... dan ga je er hard afdonderen hoor ;)
    Dat je piekert betekent ook dat je weet dat je straks een hele verantwoordelijkheid hebt en dat je nadenkt over het hoe en wat straks.

Ik maak me bijvoorbeeld nogal druk over hoe ik me ga voelen na de bevalling, ik kan slecht tegen slaaptekort en met een pasgeboren baby ontkom je er niet aan. Maar heb me voorgenomen om de eerste week lekker in bed te blijven en zoveel mogelijk rust te pakken.
    De baby verzorgen enzo gaat wel lukken, kraamzorg zal helpen en je moet zo vaak verschonen e.d. dat je dat snel onder knie hebt. En over tweelingen zeggen ze vaak: die leren veel sneller geduld te hebben omdat mama (of papa) nou eenmaal maar 1 paar handen heeft. Ook houden ze elkaar vaak wat bezig. Maak je daar niet druk om, ze weten ook niet beter.

Ik denk ook vaak: als het die domme mutsen uit 4 handen op 1 buik en 16 and pregnant lukt dan moet het bij ons ook zeker goedkomen ;) :D

18. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Ik denk ook dat we ons niet alleen tijdens het zwangerschap Zorgen maken. Ik denk dat dit vanaf nu voor altijd blijft :) dat is moeder zijn haha
    emma over dat slapen maak ik me ook "zorgen" ik kan maar zo lang met te weinig slaap, ga ook de baby eerst bij ons op de kamer doen zodat als hij honger heeft ik in bed kan blijven Hahahaha en mijn moeder zei, als de baby slaapt ga je ook slapen :)

19. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Dat slaaptekort schijnt in je ritme te horen daarom slaap je idd vaak s middags ook nog een uurtje. Niets mis mee. En ja baby's hebben om de 2 a 3 uur voeding nodig maar je man kan s nachts ook echt een flesje geven ;)

En verantwoordelijkheid neem ik zeker daarom wilde ik ook graag moeder worden :)

20. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ankie van harte mekd wat een mooie test 😁 hoop voor je dat het goed gaat deze keer!!

Ik kan over slaap tekort mee praten hoor hihi, zit natuurlijk zelf in de kraam en snap sommige mensen echt niet dat ze zo koppig zijn en niet in bed willen blijven en ook niet smiddags willen slapen. Het gaat je lichaam toch ooit eens opbreken en je moet er dan toch niet aan denken dat dat is wanneer de baby bijv twee maanden is.

Begin me alweer beetje te frustreren, weet dus niet wanneer me eisprong is of is geweest. Normaal mega pijnlijke tepels eond dag 14, nu niks! En vandaag dag 18, LOSLATENN 😇 hihi.
    Oja en partnerschap verzet naar andere datum, nu 2sept ipv 29okt! 😁

Deel Deze Pagina