Qua datum waren we er redelijk snel uit, we wisten dat we het op een zaterdag wilde doen, zodat iedereen wel vrij was. En je hebt 5 zaterdagen in augustus, mijn getuige gaf aan dat de laatste zaterdag der mam jarig was, dus of we die niet wilde nemen (gezien ze uit Nijmegen moet komen naar ons in Hellevoetsluis). En de 23e hebben we toen wat gekregen, dus wilde we de 23e weer doen. Qua jurk ben ik naar Leiden gegaan, naar Honneloeloe, daar ben ik geslaagd voor een jurk in een grotere maat (50) voor een zeer leuke prijs! (150) Daar hebben ze bijna alle maten en alle kleuren, dus ook klassiek wit! Catering, de trouwauto (Willy's Trouwauto's), en verhuur van materialen zoals tafels hebben we geregeld via internet, net als de wijn om mee te proosten. Ik kreeg van de gemeente bij ondertrouw een trouwboekje mee waarin in staat wat je wanneer moet regelen ongeveer, en dat is ondertussen mijn checklist geworden! Maak het jezelf niet te moeilijk en blijf bij jezelf. Het is jullie dag en niet die van anderen, is het enige wat ik je echt mee kan geven. Ik zal zo even kijken hoe ik de foto ga uploaden zonder dat VL hem ziet, op de pc!
Casey echt een mega knuffel meis!! En wat seepje zegt ik zou ook nu de gyn bellen, moet voor jezelf natuurlijk ook goed voelen. Ilona spannend, ben heel benieuwd naar je jurk!! Hier nog geen menstruatie maar wat ik al zei heb echt het gevoel dat het niet raak is. Wil ook geen geld meer uitgeven aan testen nu want is iedere keer toch negatief! Vandaag krijgen we te horen of de hypotheek goed gekeurd is!
Ook al spannend!! Je moet je zelf ook niet gek maken met testen, maar eventueel gewoon proberen als je gevoel er goed bij is.
@ Ilona Mooie jurk! Ik vind die kleur wel wat hebben. Voor je taart: zorg dat je het ergens goed afgesloten in kan bewaren, anders droogt ie in de vriezer helemaal uit. @ Casey Gewoon bellen en je verhaal doen. @ brit Die negatieve testen zijn idd een teleurstelling en al met al kost het best wel wat ja. Ik zou ook de testen even laten liggen. Jeetje, al wat gehoord van de hypotheek? Bellen ze of heb je daar een afspraak? Verder: Kamertje is gisteren geleverd! Gisteravond alles een beetje op z'n plek geschoven. Wandplankje moet nog wel aan de muur (Dat wordt flink boren). Foto's volgen nog Helaas alleen verkeerde kleur reiswieg van de kinderwagen geleverd. Die andere die wij graag willen (speciaal daar op uitgezocht) stond gisteren op de site op 5 november leverbaar. Nu mochten we eerst deze houden en gebruiken en Baby-Dump probeert zo snel mogelijk de goede te leveren. Maar nu zag ik gisteravond ineens op de site: op voorraad! Heb vanochtend gebeld en ik hoop dat ze het snel regelen. Wil gewoon alles nu zo langzamerhand klaar hebben.
Emma bedankt voor de tip, ik heb even gekeken..en idd erg leuke website! Hier gaan we vast wat aan hebben! :-D Casey hele dikke virtuele knuffel!! Het is je echt zo gegunt..mijn doel aan het begin van dit topic was, om uiteindelijk iedereen zwanger te zien en uiteindelijk de verhalen te kunnen delen van ieders eerste kindje! Als ik het een het gun, ben jij het wel. We blijven voor je duimen en ook voor de andere, zodat we allemaal een mooi kindje ter wereld mogen zetten. llonavan ben het helemaal met je eens wat je zegt over dat je het niet te moeilijk moet maken voor jezelf.. ik ben dan ook echt NIET voor die hele formele bruiloften met silver bestek en 5 gangen dinner.. gewoon lekker de bbq aan en grote tuinfeest! Zolang we maar genieten! Ik ben zelf meer voor een witte of een ivoor kleur jurk, maar hij zal je vast goed staan! Het gaat er idd om dat het jullie dag is!
casey grote knuffel. En gewoon bellen als je wil bellen. Jullie hebben na mijn idee alles zelf al gedaan wat jullie kunnen. brit spannend hoor met de hypotheek! seepje ook voor jou spannend, pas op met antibiotica en nu ook dat je zwanger bent de kans groter is op schimmelinfectie "down under" Zo laatste paar dagen van de vakantie, en iedereen is getroffen door een buikgriep. En ik ook gelukkig maar 1 dag. Mijn vriend maakte nog de grap kots je de baby niet uit, en de kleine man maar vrolijk wiebelen en schoppen. Hielp niet maar was wel fijn om heb te voelen. Gelukkig vanmiddag weer kunnen eten en drinken. En als ik heel veel geld over had, zou ik wel een super deluxe bruiloft willen hihi met prinsessen plof jurk en al. Maarja zolang ik dat niet heb blijft het bij dromen
Ilona mooie jurk en aparte kleur! Staat je goed! Emma ben heel benieuwd naar het kanertje en balen dat ze de verkeerde kleur hebben geleverd heb je al een reactie op je mailtje gehad? Boogschutter lekker genieten van die laatste dagen! Nou testen kan ik inderdaad links laten liggen, zojuist meeeeeeega ongesteld geworden. Morgen dus beginnen met prikken wat ik best spannend vind, weet nu al dat die eerste prik laaaaaang gaat duren eer die gezet is! Zal is een topic openen hoe andere meiden daaroverheen zijn gekomen.
Brit, heb je al geprikt? Denk wel aan je hoor! Hier is de ongesteldheid nog steeds niet goed doorgebroken,verder dan bloed bij het afvegen is het nog niet gekomen. Dus dacht vanmorgen, toch maar weer een testje, weer negatief. Heb nu zo iets van, kom maar op, dan kunnen we verder. Seepje, hoe is het met je? Je stoelgang weer een beetje op gang?
@casey : balen, nu idd dan maar zo snel mogelijk verder... ik had btw ook zo'n laatste menstruatie voor ik zwanger werd. 5 dagen zo weinig dat maandverbandje genoeg was... Nee stoelgang is nog niet opgang. Zit nu al 4 dagen aan die zakjes en ga maandag weer bellen. Ook de antibiotica had een gunstige werking op mijn darmen moeten hebben. Behoorlijk waardeloos want krijg wel krampen van de medicijnen. @brit : hoe ging het prikken? Hopelijk heeft dit meer succes!
Ik begin hem al aardig te knijpen! Nog een week en dan gaan we trouwen en dan over 9 dagen, spiraal eruit. Ik hoop dat ze hem bij de huisarts eruit krijgen.. Seepje, wat rot zeg! Dat je stoelgang maar niet op gang komt.. Brit, hoe was de prik?? Casey, balen zeg! Je kan altijd eerder bellen?
Casey wat doe je deze ronde? Stap je al naar de gyn of wacht je er toch nog 1 af? Seepje wat vervelend dat je zo'n last van je darmen hebt joh! Mag je geen lactulose, dat drankje, in je zwangerschap? Ik zojuist de prik gezet en jeetje waar was ik bang voor zeg pff.. Voelde het geeneens, heb hem zelf gezet. Binnen een minuutje was ik klaar hihi. Vandaag hele middag op pad geweest voor een salontafel en niet geslaagd. Ben ook niet helemaal fit, vanaf vanavond weer even een de groentesapjes vitamines binnen krijgen!
Brit wat goed dat je hem zelf gezet hebt! Vanaf nu wordt het alleen maar makkelijker. Vanmiddag is hier ook definitief een einde gekomen aan alle onzekerheid. Heb 5 clomid tabletten gekregen van mijn zwangere vriendin en zit enorm te twijfelen of ik het deze ronde uit mezelf durf te proberen. Na komende ronde ga ik weer bellen met de gyn. Beterschap voor je!
Zou je het aandurven ze zo zelf te nemen? Ik denk dat ik het misschien wel zou nemen, maaar stel.. Je krijgt meerdere eitjes, normaal krijg je natuurlijk gelijk een echo in je eerste cyclus clomid! Nu alleen nog afwachtend naar de prik vrijdag met de dikkere naald .
Ja denk het wel, mijn vriendin moest alleen begin van cyclus en dag 21 bloed laten prikken om te kijken of ze een eisprong gehad had. Verder ook geen echo gekregen in de cyclus zelf. Ben zelf één van een tweeling, dus de kans op meerling is al meer aanwezig. Indien ik zwanger ben, mag ik al met 6/7 weken een echo bij de kinderwens kliniek krijgen. Heb net na advies van professionals besloten dat ik maandag ga starten! Wie niet waagt..... Moet je vrijdag ook zelf de spuit zetten of doet een arts dat?
@brit; mijn darmen moesten eerst weer in beweging komen daarvoor die zakjes. Ga a.s. maandag de gynaecoloog wel even bellen en vragen wat mijn andere opties zijn. Begin het nu ook wel zat te worden. Fijn dat je spuiten goed ging! Ben benieuwd hoe dit gaat! @casey : wat fijn! En spannend zeg dat jij ook meer kans hebt op een meerling zwangerschap. Ik vind het tot op heden allemaal heel bijzonder. 2 van die wurmpjes in mijn buik :O
@ boogschutter Hoest met de buikgrieptoestanden? @ seepje Zit je inmiddels al op de wc? Enige tip die ik kan geven is in beweging blijven (stuk wandelen) en kiwi's eten. Verstopping is gewoon erg vervelend. Zelf eerder last nu van het tegenovergestelde. Ook niet fijn maar dan ben je het wel weer kwijt. @ brit Hihi, zei toch dat die grotere naalden minder ellendig zijn dan die kleintjes. Top dat je hem zelf gezet hebt. Pfff, zo'n tafel is soms erg lastig om te vinden. Wij hadden eerst eentje geleend als noodoplossing en later hebben we een mooie gevonden. @ Casey Ben benieuwd hoe jij reageert op die pillen. Hopelijk doen ze wat ze moeten doen en is het deze ronde raak! @Ilona Ja spannend he Zijn er nog dingen die je moet maken of regelen?
Maken niet maar regelen wel, nog de laatste boodschappen. Hoorde vanochtend dat we drie mensen blijven slapen (Prima hoor! Alleen ff boodschappenlijstje aanpassen)
Voor mijn werk loop ik gemiddeld 7 km op een dag en vaak ga ik wel over de 8 a 9 km heen. Inmiddels nog steeds niet naar de wc geweest. Besloten morgen met vriendje de gynaecoloog te bellen omdat ik me er echt beroerd door voel. Ik eet amper nog iets omdat ik zo vol zit en vooral van veel drinken word ik misselijk. Ik had ook liever het tegenovergestelde emma haha, paar dagen ruilen?
Buikgriep was gelukkig maar een dag! Nu weet thuis in het koude regenachtige kikkerland, en O o o wat heeft vriendje toch een troep achter gelaten van de verbouwing. Echt typisch man, helft van de eten in koelkast gelaten. Mijn handen begonnen gelijk te kriebelen. Morgen 09:30 kraamconsulent die langs komt, en dan even beginnen met schoonmaken! Vind het heel jammer dat de vakantie om is, en dat ik weer gedag heb moeten zeggen tegen familie. Maar moet zeggen is ook fijn on thuis te zijn en aan de slag te kunnen. Werd toch jaloers om al jullie poets verhalen hihi Ilona kan heel goed begrijpen dat het spannend wordt, hebben jullie ook een honymoon? brit je kan je beter meer zorgen maken dan valt het altijd mee (is mij instelling vaak haha) ik hoop dat deze manier beter is, zijn de puisten ook al minder? casey begrijp ik nu dat je chlomid gaat slikken van een vriendin of lees ik nu heel verkeerd (kan ook ). Maar kan heel goed begrijpen dat je klaar bent met zelf dingen verzinnen, nu mag de medische wereld even een handje helpen! seepje ik ben zo benieuwd hoe het voelt als je 2 voelt bewegen! Ik blijf 1 al baby in me voelen "raar" blijf het wonderbaarlijk vinden hoe mijn buik op en neer kan gaan, en even zo een lekkere schop op je blaas en richting je ribben kun je nagaan hoe dat moet voelen als het er 2 zijn. Ik zat ook ooit flink vast, en toen heeft de tante van mijn vriend een warme vijg aan me gegeven.. (Vers van de boom, die in de zon stond) en nou kan je zeggen het was net een kraan wat open ging hahaha Bij mij ook hoor emma heb soms het gevoel dat het door al het gewiebel komt door de baby?