wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @Ilona : Ik ga morgen even met het ziekenhuis bellen om te kijken wat ze voor me kunnen betekenen. Kans bestaat best dat ze zeggen 'jammer maar helaas mevrouw'

Als dat het geval is dan gaan m'n vriend en ik een pretecho laten doen rond de 16 weken. Zodat we toch het geslacht weten. Na even twijfelen hebben we wel besloten dat we het ook bekend gaan maken en niet voor ons gaan houden. Ik kan dat niet en ik vind het stiekem ook veel leuker om gericht spulletjes te krijgen :)

Maar laten we gewoon hopen dat ik even terug mag komen in het ziekenhuis en dat ze niet moeilijk doen over het verzetten van mijn andere afspraak die met dezelfde meneer is als de afgelopen keer, en daar heb ik niet zoveel zin meer in....

2. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ben er helaas ook bang voor, dat je zo een antwoord gaat krijgen.
    Logisch dat je het geslacht wilt weten (zou ik ook willen weten als het zo ver is), scheelt een hoop qua shoppen.

3. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mooie wagens zie ik voorbij komen!

Seepje, ben benieuwd wat ze morgen zeggen, het hoort je een vrolijk en goed gevoel te geven en niet een nare bijsmaak.

Hier ben ik inmiddels weer de oude, helemaal blij weer! Vriend heeft geloof ik nog niet genoeg van de eieren, ik lach me rot om hem. Dat is ook waarvoor ik verliefd op hem ben geworden, haha!

Vandaag een babyshower gehad. Verwachten de zwangere dames dat ook? Of al iets gemerkt dat het georganiseerd wordt?

4. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @casey ; ik verwacht helemaal niets maar kreeg gisteren te horen van mn mams dat ik nu alvast een datum in december vrij moet houden ;)

Fijn dat je weer helemaal de oude bent! Hopelijk werkt de clomid zo goed dat je de hele mmm niet in hoeft!

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Wij hebben a.s. maandag (8 september om 12.30) een pretecho voor de geslachtsbepaling! Heb er nu al zin in.

6. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    seepje wat leuk! Heb je nog wel gebeld? Ik vind namelijk dat helemaal niet dat ze mogen zeggen joh jammer. Dat mens heeft jullie echo verpest! En ik heb van alle echo's een foto gekregen.
    Mooie kinderwagen, vindt het zo lief alles zo dubbel 😍 ga je ook alle kleding hetzelfde kopen?

Casey ben blij dat je weer de oude bent, is echt verschrikkelijk het gevoel als alles zo somber is.

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @boogschutter : Afhankelijk van het geslacht of ik alles hetzelfde koop haha. Ik heb nu 4 unisex pakjes hetzelfde ;)

Ziekenhuis heb ik nog niet te pakken gekregen maar moet er vanmiddag naar toe voor een voorlichting en wil dan even naar de afdeling toe om te vragen of mijn volgende afspraak met een andere gynaecoloog kan :)

Hoe is het verder bij jou? Babykamer al bijna af?

8. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    A.s. donderdag even terugkomen in het ziekenhuis. Ze waren erg begripvol en het was totaal niet de bedoeling geweest het zo haastig te doen overkomen.

9. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    #2229 boogschutter88, 1 sep 2014
    Laatst bewerkt: 1 sep 2014
    Haha baby kamer is bijna af op een gat in het plafon na 😁 maar vriend heeft alles in huis om het af te maken. Hij heeft beloofd dat het af komt, en dan weet ik ook dat dat gebeurt. Na bijna 5jr samen heb ik dat leren begrijpen, hoe meer je er na gaat vragen hoe langer het duurt en nu ik een wieg naast me bed heb ben ik helemaal gerust. Hij heeft ergens om te slapen, commode staat dus kan hem verschonen en al zijn kleertjes zijn gewassen en liggen in de kast. Nu nog even de maxi cosi auto stoel hoes aan het wassen, Dus hij kan komen haha, heb nu een heel zen gevoel zo van komt allemaal goed, terwijl ik vorige week nog zo sip en gestrest was?? Hormonen zijn zo apart haha
    Mijn moeder is nu aan het schoonmaken hier, zo ontzettend lief.

Hier geen babyshower wel mensen die doodleuk vragen ga je er nog 1 geven??? Hallo die horen jullie te geven heb wel wat meer aan me hoofd dan een baby feestje organiseren. En heb al zoveel kleding van familie gekregen dat ik het wel goed vind zo.

seepje fijn dat het ziekenhuis zo begripvol was! Begrijp ik nu dat je toch nog een echo krijgt (buiten de pretecho om?) Of alleen een andere gynaecoloog? Ben je verplicht om met een tweeling bij een gynaecoloog te lopen of mag je na een tijdje gewoon bij een VK?
    Ga je hier ook vertellen wat of het jongetjes of meisjes zijn of 1 van ieder?

vlinder hoe gaat het met jou?

brit hoe gaan de hypotheek zaken? Al wat meer na gedacht over wat je aan gaat trekken op jullie dag?

Mijn vriend wil echt niet trouwe, en nu vrienden van ons net hun scheidingspapieren hebben getekend, en de kosten die daar bij komen kijken snap ik heel goed waarom hij het niet wil, maar hij zei wel dat we misschien ook zo een samenlevingscontract moesten doen of iets op papier hij zei: als er iets met mij gebeurt wil ik wel dat je het goed hebt. Dus wie weet ;)

Ilona spannend van de ovulatie testen, heb je nog last van het plassen?

10. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    @boogschutter; nee gelukkig niet meer! Ik slik nog wel extra cranberrytabletten maar geen pijn in elk geval meer. Ik ga zo nog wel even over een stokje plassen voor de zekerheid.

11. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden wat een ontzettend leuke wagens! :D

Boogschutter en Emma jullie gaan de laatste weekjes in, zo spannend! Jullie blijven toch nog wel hier kletsen he zodra jullie mama zijn?!

Hou op over die hypotheek vandaag zouden we EINDELIJK antwoord krijgen, vanmorgen om 10.00 de hypotheker gebeld, we zouden echt vandaag wat te horen krijgen nou inmiddels is het bijna 16.00 weer niks. Dus we gaan zo maar weer bellen. Als alles rond is kan ik wel vertellen dat de hypothekeer een mega klacht van ons krijgt. :D;)

Voor morgenochtend ben ik best wel een beetje zenuwachtig maar meer van de gezonde spanning denk ik hoor! :)
    Ik zal zo even een foto plaatsen van m'n jurk! :)
    Ik ga vanaf woensdag testen om te kijken of het HCG uit mijn lichaam verdwijnt en terug komt of weg blijft, ik ga uit van het laatste kan het altijd meevallen. :)

12. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    En bij deze de jurk! :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,8 KB
      Weergaven:
      5
  13. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Seepje wel fijn dat je donderdag nog mag komen!

Boogschutter, lijkt me een goed gevoel dat je zoiets heb, mag nu komen we zijn er klaar voor, wel geruststellend.

Brit, het lijkt altijd zo te gaan met hypothekers, bij ons ook, geloof ruim anderhalve maand niet normaal! Wat een mooie jurk, echt super! Veel plezier morgen!
    Ben ook reuze benieuwd wat je testjes gaan aangeven komende week, idd niet teveel hopen, kan het ook niet tegenvallen.

Wij krijgen woensdag de 2e bezichtiging, ben er erg blij mee! Zegt nog niks, maar is beter dan geen bezichtiging....

14. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    @Boogschutter, je kan ook voor geregistreerd partnerschap gaan, zelfde als trouwen maar nèt iets anders.

@Seepje, Fijn dat je toch gehoord wordt en dat er een oplossing gekomen is!

@Brit, komt goed meis! Niet teveel stressen over die hypotheek. Maar wel een supermooie jurk!! Staat je goed.

@Casey, fijn dat er een tweede bezichtiging komt! Hoop doet leven!

On topic.. Ik ga straks nog een testje er tegen aan gooien (na die redelijk goede test van gisteren ) en hopen dat manlief in de mood is, want die is zojuist vertrokken naar een condoleance moment voor z'n overleden collega. Hoorde net van hem (manlief dan) dat hij in coma is gehouden omdat hij allemaal stolsels in z'n hersenen had en hij er sowieso niet goed uitgekomen was, toen heeft familie besloten hem van de beademing af te halen. Toch een redelijk waardig overlijden voor die man.

Lief snapte trouwens niet (en lachte me enorm uit) toen ik zei dat ik 30 testen had besteld. Wat ik er mee moest.. "das voor de komende paar maanden, schat!?" Hij vertelde dat hij superzaad had en dat ik ze niet nodig had.. ;) Sja, wat ik daar dan weer van moet denken..

15. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    brit Ooo wat een super mooie jurk! Wat zal je er mooi uitzien! Wanneer was het ook alweer (sorry mijn geheugen is ZO slecht)
    Jaaa zal hier zeker blijven! We zijn toch een leuk groepje geworden, ooit hebben we allemaal een hummeltje ❤️
    Wat k u t zeg van de hypotheek, blijft wel spannend

Ilona pff heftig zeg zo'n verhaal. Verschrikkelijk om zo'n beslissing te moeten maken. Hoop dat je ovu testen goed oplopen.
    Ik hield een dagboek bij, zodat ik voor de volgende rondes wist hoe ik me voelde en welke symptomen ik had.

casey super dat jullie een 2de bezichtiging krijgen. Misschien kan je vriend lekker gevulde eieren maken ;)

16. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boogschutter Morgen ochtend om 10 uur woehoeee :D Ik ben zenuwwappig haha, gezonde stress! :D:D

17. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    #2237 seepje, 2 sep 2014
    Laatst bewerkt: 2 sep 2014
    @Brit : Wat heb je een prachtige jurk aan! Heel erg veel plezier vandaag!! Geniet ervan!!

@casey : Fijn van jullie 2e bezichtiging. Hopelijk is het nu snel verkocht!

@ilona : Sterkte, en een man snapt het testen sowieso niet ;)

@boogschutter : Ik krijg a.s. donderdag ook een nieuwe 'extra' echo. Ben helaas verplicht bij de gynaecoloog te lopen omdat een tweeling zwangerschap gecompliceerder is. Verloskundige is wel kundig genoeg maar dan heb je als zwangere 2 verschillende partijen en geen band met de gynaecoloog die je bevalling gaat doen. Maar ook tijdens de zwangerschap heb je meer risico op aandoeningen en moet je vaker langskomen. Verloskundigen hebben daar vaak de tijd niet voor.
    Voor a.s. donderdag heb ik al een aantal vragen opgeschreven
    -hoeveel zijn de kindjes gegroeid
    -hoe liggen de kindjes
    -nekplooi (is nog nooit gemeten en had ik wel erg fijn gevonden)
    -of ze qua groei nog gelijk lopen aan eenlingen en vanaf wanneer dat zou gaan veranderen.

kreeg wel te horen dat ik voor de 20 weken echo 2 uur uit mag gaan trekken. :O Heb een dubbel zo lange afspraak gekregen.

Vandaag heb ik me ziek gemeld. Ben echt even doodmoe. Gisteren de kinderwagen opgehaald, ziet er echt perfect uit!! En vandaag gaan we nog even bij de babydump kijken naar maxicosi's. Heb mijn oog laten vallen op de safety 1st mimas. Dit is het budget merk van maxicosi, komt in duitsland erg goed uit de test en is echt 100% een maxicosi alleen wat minder luxe (geen achtervak etc) en deze zou ook op de easywalker moeten passen…

leuke is, hij is nu in de aanbieding van 89 voor 49 :D

18. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Helaas! Ze lijken zelfs af te lopen?!

19. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @ilona : Dat kan, je ovulatie test moet echt knallen. De teststreep moet bijna donkerder zijn dan de controlestreep. Iedereen heeft LH in z'n urine, maar kan ook zijn dat jij 's avonds je piek pas hebt… Dus zou vanavond gewoon nog een testje doen. Ik deed ze 2x per dag 1x 's ochtend en 1x 's avonds.

Ik ben er uiteindelijk mee gestopt na 2 rondes en deed toen de billingsmethode, die was bij mij zeer effectief ;)

20. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Billingsmethode? Ben ff in de Etos, haha, maar zal ht straks eens opzoeken!

Deel Deze Pagina