wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @brit
    Vandaag is de dag, denk dat jullie jezelf inmiddels al man en vrouw mogen noemen. Gefeliciteerd hoor! En die jurk staat je prachtig. Geniet van deze bijzondere dag.

@Casey
    2e bezichtiging is natuurlijk altijd positief. Hoop zo voor jullie dat ze een bod uitbrengen.

@Ilona
    Tsja.... mannen. Die van mij was zo'n oen dat ie na het zien van de positieve zwangerschapstest zei: streepje is niet donker genoeg, test volgende week nog maar eens. Misschien ben je wel zwanger, misschien niet. En vervolgens tv gaan kijken ;)
    Meid, focus je nog niet teveel op die testen. Kan best zijn dat je lichaam even weer moet wennen aan de, ehh, recent gewijzigde situatie.

@seepje
    Lekker uitrusten vandaag! En dan donderdag een fatsoenlijke echo en je vragen kwijt kunnen. Ga je nog naar de geslachten vragen?
    20 weken echo duurde bij mij een dik half uur maar kan je voorstellen dat ze bij 2 meer dan de dubbele tijd nodig hebben. Voor als de een voor de ander gaat zitten ofzo :D
    Goed ook dat je nu alvast spullen gaat kopen. Zeker als die in de aanbieding zijn! Moet er zelf niet aan denken om met een hele dikke buik nog een kinderwagen uit te moeten zoeken.

Uiteraard blijf ik hier kletsen, ook als de baby er is. Misschien wat minder dan nu :p maar ik vind het een gezellig groepje zo. Ik zit ook het het oktober topic maar daar kletsen zo een stuk of 20 mee en dan is het best lastig om alles te blijven volgen.

2. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Gefeliciteerd!!

3. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Ja, ik ben heel eigenwijs om me direct op die testen te focussen, maar ik vind het dan ook ZO spannend, dat we er nu echt mee bezig zijn en ik wil misschien ook teveel van m'n lichaam.. Stomme ik ;)

4. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ook ik hier kan gezegd worden dat vriendlief mijn man is geworden en wat voelt dat gek om te zeggen hihi! 😁

Vandaag de eerste test gedaan, vet positief dus zit blijkbaar nog veel hcg in mijn lichaam. Hopen nu dat de hcg toeneemt in plaats van af!!

Ilona blijf doortesten! Ik had altijd een streepje op de ovu test heel licht en dan leek het op te lopen en dan liep het weer af en toen opeens had ik een dikke knaller! 😁

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Haha kan me voorstellen dat dat gek is brit! Hebben jullie verder nog iets leuks gedaan gisteren? Ben benieuwd wanneer de testen af en dan uiteraard weer op gaan lopen :) of blijven ze dan continu positief?

Hopelijk is september met recht een driedubbele feestmaand voor jullie. En trouwen en hypotheek rond en een positieve test! :)

Hier gisteren de maxicosi's gekocht. Besloten toch voor de citi te gaan. Voelde veiliger, steviger en mooier. En omdat ik 2ling korting kreeg waren ze maar 83 euro pstuk. :D

6. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Seepje dat is nog leuk shoppen tweelingkorting hihi!
    En ben heel benieuwd naar je extra echo morgen, goed dat je je vragen op hebt geschreven. ☺️
    Voel je je wat beter dan van de week?

Casey is de bezichtiging al geweest vandaag? Duim zo dat ze een bod uitbrengen!! En wat fijn dat je je weer de oude voelt ipv dat depri gevoel.

Emma snap ik, vind dit soms al lastig bijhouden hihi.
    Heel schandalig dat ik ook afgelopen week niet op jullie verhalen heb gereageerd! Je vakantie komt steeds meer in zicht, lekker even genieten. Slaap je al weer wat beter?

Ilona hoe is het met je ovu testje vandaag?

Hcg van de pregnyl neemt af, vandaag nog een licht streepje op de zw test. Spannend kan nu alle kanten op gaan 😊.

7. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Hij was vanochtend zowaar donkerder dan gisterenavond, ook wat spierpijn in m'n buik maar niet gesport ofzo. Beetje rugpijn, goede hoofdpijn. Dus hopelijk vanavond nog donkerder en nogmaals maar eens goed knuffelen met manlief!
    Spannend hoor, ook voor jou!
    @seepje, Dat is geen slechte prijs met de tweelingkorting!

8. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier nog geen bod, maar ook geen nee. De kijkers hadden een familielid mee die bouwkundige achtergrond heeft, zijn weer ruim 3 kwartier binnen geweest. Hadden nog een ander huis, oude huurwoning bekeken voor een 2e keer. Ze hebben niet heel veel gezegd, maar ze klonken over ons enthousiaster als over de andere. Ze hebben over een week weer contact met elkaar als ze dan nog niks gehoord hebben. De makelaar heeft gezegd, zolang ik niks hoor,ga ik er vanuit dat het nog steeds positief is, dat jullie er nog over aan het denken zijn. Als besluiten het niet te doen, wil ik graag een berichtje krijgen. Conclusie:afwachten

Seepje, wat grappig dat er tweelingkorting bestaat, klinkt als een goede deal! Veel plezier morgen met de echo, hopelijk krijg je antwoord op al je vragen!

Brit, hoe was de eerste nacht met je MAN naast je, hihi! Ben reuze benieuwd wat die testen gaan doen, laat ze maar snel weer positief worden en inderdaad 3dubbel geluk deze maand gun je zeker!

Ilona, veel klusplezier, wie weet heb je je piek net gemist of komt hij binnen enkele uren/dagen, is nog afwachten wat je lichaam gaat doen.

9. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    seepje wat leuk dat ze dat doen een korting is dat overal zo?
    Wij hebben ook de citi, vond dat achter vakje zo handig waar je de regenhoes enzo in kan oprollen.

brit gefeliciteerd! Mevrouw Brit 😉 hebben jullie wat leuks daarna gedaan?
    Zou inderdaad wel 3 dubbel geluk zijn 😀 huisje boompje beestje

casey ze houden het wel spannend met de bezichtigingen! Je kan maar zoveel doen, alleen maar hopen en duimen dat ze voor jullie huis kiezen.

Gistere voor liggings en groei echo geweest. Mannetje was helemaal gezond en lag al met zijn hoofd beneden op de goede plek.
    Ook mooi op groei, werd 2.5kilo geschat dus helemaal niet te klein gelukkig! En nadat ze klaar was met al het meten drukte ze op een knopje en werd het ineens 4D! Wow wat is dat mooi zeg, kreeg voor het eerst tranen in mijn ogen. Je kon hem gewoon helemaal zien en bewegen. Voet bij zijn hoofd en hand in een vuistje. Hij lijkt zo erg op me vriend. Hij trok nog een pruillipje. Dus echt een aanrader als de zwangere nog een pret echo willen zou ik zeker voor een 4D gaan.

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @brit
    Eergisteren wel ineens goed geslapen. Baby was ook heel rustig die nacht. Om vannacht de schade weer in de halen :p Ik probeer dan maar uit te slapen. Ga wel gewone tijd op bed. Maar kan steeds moeilijker mijn houding vinden. Op mijn rug slaap ik nooit zo goed in en op mijn zij wordt lastiger door het gewicht van de buik of de baby die dan protesteert.
    Zijn jullie nog uit eten geweest o.i.d. voor jullie partnerschap? Haha, je 'man' zal nog wel even duren voordat dat gewend is.

@Casey
    Ik duim heel hard dat ze een bod uitbrengen deze week!

@seepje
    Jij had vandaag de echo of was het nou volgende week donderdag??

@boogschutter
    Kan me voorstellen dat het helemaal wauw! is.
    Volgens mij is je banner stuk, kan dat kloppen? Of kijk ik nou zo verkeerd. Jij bent nu 35 weken toch? Ik zie 31 op je banner staan?

Vanavond komen mijn ouders even om te helpen met het ophangen van de wandplank (kreng is zwaar zeg!)
    Morgenochtend tassen inpakken en even de stofzuiger erdoor halen en dan om 13.30 uur naar de vk. Daarna op naar Center Parcs! Even een weekje niks. Geen was, geen babyspul uitzoeken, geen schoonmaaktoestanden, gewoon lekker lui zijn.

11. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Gek ik zie gewoon 35+5... Had ik trouwens ook laatst, dag later was ie weer normaal.. Gek ding haha
    Pas je op dat je niet de huisjes in CP gaat poetsen hihi
    Heerlijk lekker zwemmen! Jaloers ;)

12. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Nou, ik ga er stiekem vanuit dat hij al geweest was net voor ik die test van de kv gedaan had zeg maar, die is het meest duidelijkst en daarna zwakte hij sterk af OF hij moet nog komen en dan is die nog lang niet in zicht want vanochtend weer zeer licht streepje.
    Ik probeer me niet gek te maken met die testen, maar ik wil gewoon inzicht in m'n cyclus! Hij was de laatste paar maanden met mirena ZO mooi.. en nu.. :(

13. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Mijn wurmpjes zijn zo fotogeniek :cool: :D hele fijne echo gehad en krijg om de 2 weken nu controle! Omdat ik toch onzeker ben over hoe alles gaat en alles met 2 extra spannend is dus nu elke 2 a 3 weken op controle.

Kreeg zelfs 3d en 4d beeld. Heel erg gaaf! En voor 95% zeker is dat ik 2 stoere binken in mn armen heb over 22 weken :D

14. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    @Casey, ik duim voor je, voor een bod!!

@Seepje, vandaag was de echo toch? Of zit ik ook mis!?

@Emma, pas je inderdaad op dat je dat huisje straks niet gaat lopen schrobben :p

@Boogschutter, Fijn dat die groeiecho zo goed was!! Lijkt me heel apart zo een 4D echo!

Ik heb vandaag 2 stagiaires achter me aan gehobbeld gehad EN mijn eerste zelfstandige katheterisatie! WAUW! En dat terwijl de twee stagiaires mee stonden te kijken, was ook geheel spontaan 's ochtends besproken zo van; Euh, Iloon, Mw. X haar katheter moet vervangen worden, wil jij dat op je nemen?? Tuurlijk! :D
    Heerlijk gevoel voor m'n zelfvertrouwen! Vandaag sla ik een dagje klussen over, ik heb er gewoon ff geen zin in. Ben tegenwoordig steeds sneller moe als ik gewerkt heb en ik voel het gewoon aan m'n benen van het lopen! Dus ik heb een moddermaskertje opgesmeerd en ben ff alles van de laatste mailtjes van ZP aan het nalopen, straks lekker vroeg m'n bedje in!

15. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Sorry voor de derde post!

Maar Seepje, WAUW!! Wat een mooie mennekes!

16. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik ben ook een mega trotse mama!!! :D

17. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    lieve meiden!!
    ik ga straks even alle berichten terug lezen en antwoorden!!!!
    Heb twee drukke weken achter de rug.. mijn nieuwe leven op de pabo is definitief begonnen! en ooo wat voel ik mij er thuis. Alle creatieve hobby's komen nu eindelijk tot zijn recht en mijn liefde voor kinderen ook.
    verder weet ik even niet meer wat ik al verteld heb qua uitslagen van de gynocoloog.. maar.. uitstrijkje: cellen zijn nog steeds weg! manlief: is vruchtbaar!! bliedtest: goed! dus allemaal goed nieuws. Het enige wat de gynocoloog nu nog wil onderzoeken is of ik geen verklevingen heb opgelopen door mijn medisch verleden. Ik moet hiervoor volgende maand een rontgenonderzoek ondergaan. En de 10e moet ik bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad.

18. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik ga volgende week bijlezen en weer reageren, hoop dan op een veel leuk en goed nieuws.
    Voor nu: bye bye!

19. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Emma Heel veel plezier samen en geniet er lekker van!! :D

Seepje Wauw prachtige echo!!

Boogschutter Wat fijn dat de echo goed was, en heerlijk dat je dat gevoel erbij kreeg hihi! En super mooi gewicht.

Hier blijf ik tuurstreepjes op de testen houden.. :( Vandaag dag 10 na de prik en lees overal dat het rond dag 10 uit je lichaam moet zijn. Zuuuucht. ;)
    En aangezien ik aan het wachten ben op werk en mijn nod een eeeeeeeuwigheid weg lijkt met die lichte streepjes!

20. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    emma fijne vakantie! Geniet er lekker van, denk laatste keer voordat er een baby is

brit waar test je nu op, HCG? Maar stel dat het nog in je lichaam is kan dat dan niet zijn omdat het raak is? Heb er echt 0 verstand van

Ilona eerste ronde blijft toch een raadsel, hoe moeilijk het ook is en echt het laatste wat je wil horen, maar probeer te ontspannen en afleiding te zoeken. Dagboek erbij houden voor komende rondes (mocht je die nodig hebben ;) ) en laat je niet te gek maken door de ovu testen grote knuffel!

Ben even aan het zoeken hoe je nou foto's weet weghaalt en dan plaats ik ook de echo foto

Al paar dagen een heel raar beurs gevoel beneden, en een pijnlijke schaamlip???? Wel veel gefietst afgelopen week misschien dat dat het kan zijn (sorry voor de beetje gekke details haha) merk wel nu met de kleinste dingen ik denk OE is dit het, hou ik uiteraard voor me anders denkt me vriend helemaal dat ik KoeKoe ben 😋

En hebben jullie wat leuks gepland voor het weekend?

Deel Deze Pagina