wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @boogschutter dan moet je naar je gebruikersinstellingen gaan en dan helemaal onderin zie je staan 'bijlagen' daarin kan je je foto's die je ooit hebt geupload beheren en verwijderen :)

2. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden willen jullie even meekijken?
    Vanmorgen weer een heeeeele lichte streep op de action test, waarvan ik nu een mooi rijtje heb. Dus ik dacht ik gooi er een kruidvat achteraan zal toch wel niks zijn misschien zijn die action testen gewoon zo.
    Tot mijn grote verbazing kwam er binnen 5 minuten een best wel duidelijke streep tevoorschijn! :$
    Als ik goed gerekend heb zit ik nu op dag 23/24 van mijn cyclus.
    Jullie snappen dat ik met klots oksels zit en me dus afvraag of het nog van die pregnyl kan zijn wat overigens 10/11 dagen geleden is!

3. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    ;)

4. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oeps ging iets verkeerd als het goed is staan nu de bijlages erbij.

Bijgevoegde bestanden:

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Krijg je geen vroege echo nu met de pregnyl? Streepje zie ik heel licht (komt door de fotos) zou even over 2 dagen weer testen.

6. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zie hem ook heel licht, wat Seepje zegt, over 2 dagen nog eens testen. Ik snap dat je hier wel zenuwachtig van wordt, leef met je mee!!!

7. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Seepje nee geen echo meer. Krijg pas weer een echo wanneer ik eventueel met een volgende ronde puregon start.

Ik hoop er maar niet teveel op in ieder geval! :)
    En dat ik hele dagen thuis zit helpt ook niet echt mee, ben al een week op werk aan het wachten.
    Gaan jullie het weekend nog iets leuks doen? Als ik de lucht hier zo zie gaat het straks heel hard regenen! :$

8. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Brit je zou evt ook een topic kunnen openen en ervaringen vragen, misschien heb je daar wat aan? Niet te veel hopen is zoiezo goed uit zelfbescherming. maar mij lukt het niet de 'hoopknop' uit te zetten, knap als het jou wel lukt!

Is de hypotheek nu helemaal rond trouwens?

9. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee ik krijg die knop ook niet uit hoor! :x Word soms gek van mezelf, en vooral nu omdat ik wel 'symptomen' heb die me weer hoop geven.

Nouu de hypothekeer vertelde ons dat de hypotheek zelf rond is alleen het papierwerk niet, want de bank was de orginele werkgeversverklaring van vl kwijt geraakt. Woensdag gelijk een nieuwe opgestuurd en die was gister nog niet binnen bij de bank, heb gister beetje boos telefoontje naar de hypothekeer gedaan en gezegd dat ik maandag duidelijk antwoord wil hebben.

Hoever ben jij met inpakken? Ik zit al tussen een grote stapel dozen, maar weet niet meer zo goed wat in te pakken nu. Heb jij bijv beddengoed etc al ingepakt en een set apart gehouden of klink ik nu heel oubollig hihi. :D Wil niet alles op het laatste moment hoeven pakken.;)

10. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    brit ik zie duidelijk streepje verdwijnen en dan de kruidvat test zie ik een licht streepje. Het is normaal dat de eerste zichtbaar was toch en daarna moest het verdwijnen en dan als je zwanger bent weer terug komen? Ik zie wel een licht streepje. Ik zou elke ochtend even testen. Ben flink aan het duimen voor je!

vlinder fijn om te horen dat jullie gezond zijn. Hopelijk is de verklevingen test ook snel binnen en niks geks te zien.
    Wat heerlijk dat je geniet van de PABO! Heerlijk gevoel als je je "roeping" vindt 😉

Pff gisteren veel gefietst. Voel me soms zo fit en ondernemend en vol energie dat ik bijna vergeet dat ik zwanger ben. En dan zie ik nu me banner 36 weken nog 28 dagen te gaan, en denk ik toch misschien moet ik nu even relax modus gaan opzetten.

11. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden goedemorgen! Ik ben helemaal hyper, zojuist de action test opnieuw gedaan op advies van meiden uit het andere topic bij ovu en zw testen.
    Hij loopt op! 😁 als ik zo klaar ben met werk sjees ik gelijk naar de kruidvat hier om te kijken of die ook oploopt!

12. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    #2272 seepje, 7 sep 2014
    Laatst bewerkt: 7 sep 2014
    Als die van de action oploopt zou ik eerder een CB halen met indicator ;) Die van de action zijn veel minder gevoelig dan die van kruidvat of CB dus die met weken indicator zou het ook al gewoon moeten doen :D En dan heb je ook gewoon direct bevestiging! Zou wel onwijs tof zijn! Een voorzichtige gefeliciteerd alvast :D :D :D

Inmiddels heb ik echt een ruk nacht achter de rug. Moet toch echt binnenkort even in de buidel tasten om een voedingskussen aan te schaffen want baby A. ligt met z'n koppie naar boven in m'n linkerzij te porren, en laat ik nou het liefst op m'n linkerkant liggen…

Verder morgen de pretecho met m'n mams, zo leuk! Vooral omdat ze denkt dat het 2 grietjes zijn. Ben zelf ook wel benieuwd of de gynaecoloog goed zat die dacht voor 95% zeker 2 jochies. En gezien hij gepromoveerd is op echoscopisch onderzoek ga ik daar wel vanuit hihi.

Wat ik trouwens wel bijzonder vond was dat ze beiden een hartslag hadden van exact 140 slagen per minuut, nu ze hetzelfde geslacht hebben kan het toch zo maar zijn dat ze wel 1 eiig blijken te zijn :$

13. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben helemaal hyper!! :D Zo naar etos digitale halen hij was bij kruidvat uitverkocht!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,9 KB
      Weergaven:
      2
  14. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Wat spannend Brit!!

Ondertussen heb ik eindelijk m'n ei gevonden en weten te benutten, vanochtend dan. ;)

15. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ilona zoooo knaller! Duidelijk, heb je het goed gezellig gemaakt? :D
    Meiden ik heb steeds het idee dat we ook wat dames missen of ligt dat aan mij? :(

16. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Uiteindelijk na de daad heft tie nog aan m'n benen lopen schudden terwijl hij ze omhoog hield en na tien minuten vroeg die al of ik wat voelde! Mannen! Wel enorm gelachen na dat benen schudden, hij wilde me een handje helpen!

17. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Brit, dit ziet er hoopvol uit!! Wordt helemaal hyper met je mee, zou het je zó gunnen!!

Ilona, fijn dat je hem hebt gevonden en je weet nooit wat voor een positieve toevoeging je man heeft, hihi

18. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden sorry zo zo zoveel spam van mij vandaag! Ik kan het niet geloven! 😁

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,6 KB
      Weergaven:
      2
  19. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    #2279 boogschutter88, 7 sep 2014
    Laatst bewerkt: 7 sep 2014
    brit wat spannend! Zo zag mijn eerste test er ook uit. Op welke dag van je cyclus zit je nu? Ook een inimini gefeliciteerd. Feliciteer je pas echt echt als jij zegt IK BEN ZWANGER ;) 😉
    Kruidvat staan er wel onbekend dat ze de besten zijn, CB heeft toch vaak meer HCG nodig dus schrik niet als daar weer wat anders op staat, kruidvat is het meest betrouwbaars, en anders zou ik gewoon je HA bellen en vragen om een test? Ik denk dat ze voor jou wel een uitzondering maken..?

seepje kan je nu al de babies voelen?? Wow alles gaat echt sneller met tweeling haha voelde toen nog plopjes. Nu voel ik heel duidelijk een lichaamsdeel waar ik op lig, of lekker billen in me ribben... Wat leuk dat je met je mams gaat naar de pretecho, mijn moeder was mee met de 20 weken echo. Ze was helemaal verbaast over hoe duidelijk de echo tegenwoordig zijn.
    20 weken echo heb ook lang gelegen, ze meten alles op, en dan heb je ook nog de pech als baby te veel beweegt of biet goed ligt dat ze o.a de hart niet kunnen meten. Dan duurt het weer langer 😁 maarja ik klaag niet hoe langer je mag kijken hoe leuker haha

20. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    gefeliciteeeeeeerd

Deel Deze Pagina