wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Hoop dat alles goed blijft gaan!

2. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    dames..ik heb te veel om terug te lezen!!!
    Dus ik zal vanaf nu weer reageren..
    lonavan wat goed dat je je ei hebt gevonden. Zonder ei kom je nergens.
    brit: gefeliciteeeeeeerd! wat gun ik het jou!!

3. Women

Women Niet meer actief

Hey vlinder,

Leuk dat je weer reageert . Ik heb alles meegelezen van jou vanaf het begin dat je zwanger probeert te worden

Hoe staat het er nu mee?
    Wij gaan de komende maanden er ook voor, heb je nog goeie tips?

4. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel meiden! Het is zo onwerkelijk. :$
    En hoop zo graag dat jullie ook heeeeel snel een positieve test in handen hebben!!

Women had je al eens eerder meegefietst in ons topic? Sorry maar kan niet meer bij houden of iemand soms al mee heeft gekletst! :p
    Anders welkom! :D

5. Women

Women Niet meer actief

Nee meid dit is mijn eerste reactie, heb wel alles meegelezen

6. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    En brit heb je al een 2de test er tegen aan gegooid? Of ik bedoel een 6de test hahaha hoe reageerde je Vrie.. Man!! 😀

woman alles gelezen??? Wow haha ben je wel even bezig geweest haha
    Misschien leuk als je wat over jezelf vertelt? Wanneer gaan jullie beginnen? In iedergeval welkom hier :D

7. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Women heb je echt alles meegelezen? Ben nieuwschierig, dus graag een stukje over jezelf!

Ahaha hij reageerde op die kruidvat van jaa het zal vast wel niet en toen de digitale 1-2 weken aangaf was hij helemaal enthousiast! Hij zit heel google af te struinen naar info hihi. 😜

Seepje ben benieuwd naar je echo morgen en wat leuk dat je dat met je moeder gaat doen! 😁
    En zeker zo'n kussen aanschaffen mijn vriendinnen zijn vol lof erover haha.

Boogschutter wel lekker trouwens dat je nog zo actief bezig bent! Hoe is het met je beurse onderkant hihi?!

8. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @brit : manlief gaat ook mee morgen :) moet al 4 dagen heel erg mn best doen om het er niet uit te gooien dat ik de kereltjes voel. Ga er gewoon vanuit dat de gyn het goed had.

Geniet echt van die eerste weken het is zo onwijs bijzonder!!! Hier kan ik mij de positieve test nog goed herinneren en nu ben ik alweer 16 weken. Onvoorstelbaar zo snel als het gaat.

Hier vandaag een relax dag gehad. Over braderie in gouda gelopen en toen 2 uur lang gerelaxed aan het strand in Noordwijk! Heerlijk. En gisteren de eerste niet unisex kleertjes gekocht <3

9. Women

Women Niet meer actief

Haha met alles gelezen bedoelde ik 'alles van de reacties van vlinder' de topic starter! Was benieuwd wanneer ze zwanger zou zijn en na hoeveel rondes.

Mijn man en ik hebben eindelijk besloten dat we voor ons eerste kindje gaan! Super amazing..

Dus vandaar mijn reactie op deze topic voor vlinder.
    Uiteraard dames heel lief dat jullie mij verwelkomen:p

10. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    brit echt echt zwanger!! WOOOOEHOOOOOEEEE &#128106; GEFELICITEERD!!! Foto van de CB ?
    3 op een rij huisje boompje beestje &#128153;&#128149;
    Is je echt gegund!

woman blijf je hier ook gezellig mee kletsen?

seepje gek he hoe snel het gaat. Ik herinner me ook zo goed de positieve test.. En nu zit het er bijna op :$ Geniet er lekker van helemaal als je ze voelt bewegen heerlijk! Toen voelde ik me echt echt zwanger.
    Leuk pakje trouwens.
    Ik weer niet welke luiers je wilt gaan gebruiken maar mocht je de kruidvat huismerk willen, dan hebben ze nu een actie (met je voordeel pas) €5 voor een pak newborn van 56 stuks.
    Heb je je al aangemeld voor de blije dozen? Vond ze wel leuk, niet heel boeiend maar, wel wat speentjes en luiers en rompertjes gekregen o en lepels en bewaar bakjes.

Hier foto van de echo, haal het wel weer weg morgen ofzo
    Beurs onderkant gaat, twijfel of ik nou me slijmprop aan het verliezen ben..? Heel veel afscheiding, en maakte me laatst even schoon met ene natdoekje en toen zat er echt een snotterig stuk op ook niet klein, zat geen bloed in.. Excuse voor de details ;) beurs gevoel nog wel, denk dat het hoofdje steeds meer naar beneden komt? Donderdag weer controle bij de VK zal het dan aan haar vragen

11. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw wat een mooie foto!! &#128513; zo bijzonder!
    Als het goed is staat de foto van de cb 2 pagina's terug! Denk dat wij lekker langs elkaar heen aan het typen waren! &#128523;

Seepje misschien is het me ontgaan maar ging je borstvoeiding of kunstvoeding geven?
    En wat een superleuke pakjes!! Heel veel plezier bij de echo vandaag, laat je weten hoe het was?

Ik heb zooooooo geen zin om te gaan werken! :p

12. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Brit een beetje kunnen slapen? Of nog helemaal hyper

Boogschutter wat een gave echo, wat een techniek tegenwoordig, zó echt al!

Women welkom! Spannend wat je cyclus gaat doen, zal je aan de pil/spiraal of helemaal niks?

Hier weer een update over het huis, we hebben morgen een 3e bezichtiging!

13. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    #2293 boogschutter88, 8 sep 2014
    Laatst bewerkt: 8 sep 2014
    brit ik zie het, heb ook Ilona's ovu testen gemist! Wat gek? Misschien heb je het gezegd en heb ik er weer overheen gelezen :p maar op welke dag van je cyclus zat je met positief testen?
    Maar o o o wat zul je blij zijn. Bestaan er een verhoogde kans op een tweeling?

Ilona hahaha wat zijn mannen toch lief ;) nu duimen dat het raak is!

casey spannend hoeveel betichtingen mogen er komen? Of is het hierna beslissen. Hoop het wel is dan ook een zorg van jullie schouders.
    Hoe voel jij je? Moesten jullie nog zelf proberen of ging je toch nog een ronde chlomid proberen?

seepje ik heb gewoon een voedingskussen van de Hema heeeerlijk. Met hoes was ik volgens mij €40 kwijt. Kan echt niet zonder mijn kussen haha

Mooi he de echo, over een paar jaar heb je gewoon een hologram.
    Hier schijnt lekker het zonnetje mmm tijd om was te doen hihi

14. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    vlinder ik hoop dat je afwezigheid niet betekent dat het het niet goed gaat met je :(

15. Women

Women Niet meer actief

Nee helemaal niks geen pil geen spiraal dus hoef ook niet te ontpillen
    Word wel spannend....

Nog goeie tips voordat we beginnen..:p:p

16. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Even ego update!

17. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Women dat scheelt een hoop! Ik zit in ronde 24 volgens mij, nog steeds niet raak, dus ben bang dat ik geen tips heb voor je!

Boogschutter, ik weet niet of er een limiet zit aan het aantal bezichtigingen, maar neem aan dat dit de laatste zal zijn voor er een beslissing genomen zal worden. Het is overigens verplaatst naar vrijdag.
    Hier goed, heb deze ronde op eigen houtje clomid genomen, als het nu niet raak is, mogen we weer terugkomen en gaan we het traject in.

Seepje wat gaaf 2 jongens en wat snel zijn het al echte mensjes he met 16 weken.

Vlinder hoop inderdaad ook zeker dat het goed met je gaat! Zijn er al nieuwe uitslagen/plannen hoe nu verder?

18. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Spannend casey. Wanneer kan jij eventueel testen?

@brit hopelijk is de hypotheek nu rond. Dubbel feest dus sowieso al deze maand.

En wil jullie deze foto ook niet onthouden. Hij stak nu al de draak met ons.

We hebben de echo trouwens bij echobureau utrecht gedaan. Echt een aanrader! En mn mams was ook helemaal enthousiast!

19. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vlinder Ook ik hoop dat alles goed gaat!

Women Ook ik heb geen tips aangezien het bij ons ook langer dan een jaar heeft geduurd! Foliumzuur etc zal je wel weten denk ik, ook heb ik van alles uitgeprobeerd, teunisbloempillen, tarwekiemolie, niks mocht baten.. :)

Casey Welke dag van je cyclus zit je nu? Sorry als ik het overzien heb! Ik hoop zo graag voor jullie dat ook jullie appartement verkocht gaat worden, huizenmarkt trekt onwijs aan en hoop dat een van deze kijkers gewoon een bod uit gaan brengen. Zijn jullie al veel gezakt in vraagprijs?

Seepje Wauw, prachtige foto. En voor mijn idee ga jij zo snel in je zwangerschap hihi. Kan me nog herinneren dat jij positief testte, voor mijn gevoel maar 2/3 weken geleden, stom he. :p

Ben zo benieuwd hoe mijn ouders erop gaan reageren. :) Hadden jullie het gelijk aan jullie ouders verteld?

20. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    @brit ; ik heb het met 6 weken verteld. Met de gedachte ; als het mis gaat wil ik het toch ook met ze delen.

En geniet er echt van tijd gaat inderdaad zo snel. Weet ook nog zo goed dat ik op vaderdag positief testte!

Deel Deze Pagina