wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara123

Lara123 Actief lid

27 okt 2013
    161
    43
    28
    Noord-Holland
    #221 Lara123, 9 jan 2014
    Laatst bewerkt: 9 jan 2014
    Ben ongesteld geworden:( toch balen ook al had ik het toch wel verwacht. Op naar een nieuwe ronde:) en gelukkig wel weer mooi op dag 28:)

Weet iemand hoe ik m'n handtekeningdingetje wijzig? Heb het ooit eens aangemaakt, maar ja hoe ook al weer haha

2. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Hey Lara,
    Wat balen zeg :( wel mooi dat je cycles mooi is voor de 1ste ronde. Je handtekening kan je veranderen onder gebruikers instelling. Bij t hoofd gedeelte van het forum heb je een topic meest gestelde vragen en daar staat tussen je banner veranderen waaronder dus ook je handtekening

3. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Even een vraagje aan de meiden die al wat langer bezig zijn voor een eerste kindje. Komt de duur dat jullie bezig zijn enigszins overeen met familieleden als moeder en zussen? Zowel mijn moeder als zus waren in no time zwanger. Dan ga je daar toch ook een beetje van uit, hoe slecht ook dat ook is hhahaha

4. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

graag sluit ik me hierbij aan.
    Ik ben 27 jaar en sinds mei 2013 gestopt met de pil na ruim 12 jaar geslikt te hebben. De eerste 2 maanden had ik een mooie cyclus van 28 dagen en daarna werd het steeds korter, tot de laatste maanden alsmaar 16 dagen cyclus te hebben. De huisarts vind dat ik mij geen zorgen hoef te maken omdat het niet abnormaal is, maar tot nu toe heb ik nog niemand gevonden die zo een korte cyclus heeft als ik. Sinds maandag ben ik begonnen met tarwekiemolie, die kan je cyclus verlengen en het baarmoederslijmvlies verdikken en dat bevordert de innestelling. Er zijn verschillende positieve en negatieve verhalen over geschreven, dus ben reuze benieuwd. Vandaag is de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, maar tot nu toe voel ik niks.

Over de vraag hoe snel de ouders zwanger waren, mijn ouders waren in 1 keer zwanger van een tweeling. Bij mij duurt het al iets langer, dus denk dat het niet zoveel zegt.

Ik vind het leuk om te volgen hoe het met jullie allemaal verder gaat en hoe jullie alles beleven!

5. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Mijn moeder was in 1 keer zwanger van zowel mij als mn broer dus hoop stiekem dat het genetisch bepaald is maar ben bang van niet haha

Mijn man begint nu ik stil houd steeds meer zelf over kinderen en gister had hij een boekje gekregen vN zijn collegas wat ie aan mij moest geveb

Ik zei voor de gein als je dit steeds krijgt en aan me geeft is voor mij natuurlijk ook niet leuk he ik probeer er zo veel mogelijk stil kver te zijn en jij komt met zoon boekje thuis, dan kunnen we net zo goed gewoon deze mAnd beginnen want als jij er nu steeds over begint dat trekken mij hormonen en ik niet

En de laatste tijd als ik zo iets zei dat was het en ik ben er nog nie olaar
    Voor en vind het eng
    Maar gister was ie stil keek me aan lachten een keer en liep weg

Ik moet dalik toch een nieuw potje vitamine halen denk dak maar gewoon is een potje met extra foliumzuur haal en dan vanavond even laat zien als ie daar ook weer positief op reageert maak ik toch een kansje eerder te beginnen als april hoop ik hahaha

6. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lastige situatie! Ik zou er zelf echt gek van worden als mijn man er nog niet klaar voor zou zijn.

Wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik kan pas rond maart beginnen. (ivm met afstuderen eind juni)

Gister is wel het condoom gescheurd, en ik zit in mijn vruchtbare dagen hahaha. Oops

7. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ja das iss ook lastig en een studie afronden is natuurlijk ook belangrijk!
    Mijn man wil wel heel graag maar geeft sinds kort eerlijk toe dat ie hang is een hele slechte vader te worden omdat hij bij kinderen van andere mensen absoluut geen gevoel heeft maar hij zegt dat hij bij mij wel het gevoel heeft graag kinderen te willen
    Vandaar zijn uitstel steeds uit angst daarom denk ik ook oprecht dat ik hem gewoon een klein duuwtje id goede richting moet geven mja je weet natuurlijk nooit of je daar goed aan doet ja of nee dus das maar afw8 maar ik weet zeker dat hij de allerliefste vader voor onze kinderen word want hij is zo zorgzaam en lief tegenover mij egt een top vent dus nja ik blij hopen dat we eerder starten en anders word het gwn april we zien wel hoe het loopt

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoi! Wat fijn om een leeftijdsgenoot hier te zien ;)

Ik weet dat er meiden hier op het forum zijn die ook korte cyclussen hebben. Je bent dus niet de enige. Misschien ff zoeken waar ze zitten of even een nieuw topic openen.
    Zijn jullie ook al vanaf mei echt bezig voor een kindje of eerst met condoom toen?

@keet88
    Dat je moeder snel of juist niet snel zwanger was dat zegt dus niks over hoe lang het bij jou duurt.
    Het heeft natuurlijk ook te maken met je levensstijl, ben je zelf goed gezond of heb je overgewicht of juist ondergewicht, hoe goed zijn de zaadjes van de man, enz. En vaak is zwanger worden puur geluk hebben, elke maand heb je 20% kans.

Mijn moeder was van zowel mij als mijn zusje binnen 3 maanden zwanger. Haar zus (mijn tante) heeft 10 jaar lang geprobeerd om een kindje te krijgen met haar man, is niet gelukt. Dus het zegt echt niks.
    Ik ga er toch van uit dat het bij mij iets langer duurt. Is het wel sneller raak, dan is dat natuurlijk alleen maar leuk en erg welkom.

9. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vind het wel positief dat ie bang is om een slechte vader te worden. Zoveel mannen die zomaar een kind nemen en er niet eens bij stil staan of ze wel of geen goede vader zijn.

Misschien een idee om de komende dagen extra te benadrukken hoe leuk je het vind dat hij je goed verzorgt enzo? En dat ie echt in staat is om je veel liefde te geven. En dan hopen dat ie de hint oppakt hihi.

10. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke, wij hebben dus besloten om er pas in maart voor te gaan, maar het is al 2 keer misgegaan met anti-conceptie de laatste dagen.... En ik zit in mijn goede dagen... Ojej. Ben benieuwd of ik over 2 weken wat merk

11. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Emma86 wij zijn sinds mei ook echt begonnen, heb niet ontpilt ofzo
    Ik zie dat jij net gestopt bent met de pil? Ga jij wel eerst nog met condoom doen? Ben benieuwd wat jou cyclus gaat doen! Bij mij inmiddels nog geen teken van ongesteld worden, maar ook niks wat mij zwanger doet voelen. De laatste keer had ik sinds heel lang een cyclus van 19 dagen, dus wie weet dit keer wel weer.

12. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Het kwartje is al gevallen de dagen/ weken hint geven hebben geholpen

Heb hem net gevraagd wat hij denkt dat april met nu verschil maakt hij zegt da weetk nie maar vin het gewoon eng om te zeggen ja ik wil kinderen met jou

En toenk hem vertelde hoe goed hij voor mij was en dat ik best wat minder aandacht kan hebben zodat ie die aan ons kindje kan schenken en hoe mooi ik het zou vinden om een kindje te hebben wat op ons beide lijkt omdat als wij zoon mooi en goed team zijn samen met alles wat we doen er toch alleen maar een geweldig kind kan worden

En JA HOOR HIJ IS OM!!! De condooms blijven vanaf nu id kast liggen
    We hebben gezegt het eerst een half jaartje op de gok te doen en maar te zien wat er van komt, ik ga er vanuit dat mn cyclus nu rond de 30 dagen blijft dus volgend weekend aan de klus ;) YYEEAAAAHHH IK BEN ZO BLIJ!!!

13. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Vlinder1992, 25-12-2013, ?, foliumzuur

Mees90, 03-01-2014, ?, nog niks

Lara123, 14-08-2013, 09-01-2014, foliumzuur

MvanL,, eind sept,, 3-2-2014 ,, gravitamon

brit89, 26 sept 2013, 03-02-2014, start met etos zwanger worden tabletten en ovulatietesten

Boogschutter88, 2-11-2013, 29-01-2014, nog niks

Keet88, 30-12-2013, ?, Gravitamon foliumzuur

Emma86, 05-01-2014. Nod onbekend, Gravitamon

Heb het lijstje even aangepast hihi ben zo gelukkig :p nu maar lekker klusen en hopen op een goed resultaat ;)

14. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooo meiden ik heb weer wat berichten gemist!!

Lara123 wat jammer..maar wel fijn dat je cycles nu terug is!
    dat is al een positief teken.

mvanl wat super!!!! Ben echt blij voor je!! Juist omdat ik je zo goed kan begrijpen in deze situatie. Geniet maar lekker van de blijdschap en het idee dat het vanaf ni elke maand raak kan zijn..
    en mannen doen daar gewoon wat langer over.. wij voelen alle verandingen in ons lichaam, mannen moeten het van tastbaar bewijs hebben.

ik zit inmiddels helemaal onder de puisten!!!
    Allebei mijn wangen..op het dikste gedeelte. Vrij grote ook en allemaal kleintjes. Dus niet echt fijn! Maargoed het hoort er vast allemaal bij. Ook heb ik gister weer echt een gigantische pijnscheut onder in mijn buik gehad. Kon er bijna niet van lopen of zitten. Dus week na de stop licht zeuren opbouwend naar een pijn scheut en nu nog licht nazeurend. Eisprong?!!!

15. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Brit89 om nog terug te komen op de kraamzorg..lijkt mij idd ook erg vervelend dat je snachts je bed uit gebeld kan worden en je niet weet waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat er tegen die tijd evt ander werk is of wat stabieler.

Anroj welkom!! Wat vervelend zeg dat je al zo'n tijd bezig bent. In jouw situatie begrijpelijk dat je aan de ovutesten wilt.

jorine89 jij ook welkom!! Wat zit het vrouwelijk lichaam toch soms raar in elkaar met al die rare cyclessen ertussen. Zelf kan ik je niet verder helpen want ik gebruik geen ovutesten.

verder voor alle meiden: hopelijk wordt het voor iedereen een mooi jaar! En kunnen we achter iedere naam een bevaldatum gaan zetten! Ik gun het iedereen.

16. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Dank je !! Lief van je

Ik had okk zoon opbouwende pijn en daarna een extreme kramp volgens de dokter was dat in oktober mn eerste eisprong dat schijnt na de pil nogal heftig te moeten zijn dus wie weet ;)

17. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Yeahhhh wat goed he!! Zei toch dat dat wel ging lukken ;) mannen, allemaal hetzelfde! Heel veel plezier volgend weekend. Ik ben vanaf woensdag "klusbaar" haha.

18. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    MvanL Wat super! Helemaal leuk, ik weet het moment nog wel dat er hier werd gezegd oké we gaan ervoor, kon wel een gat in de lucht springen!

Vlinder1992 Ik had na de pil ook een puisten aanval, zat helemaal onder, vooral m'n wangen en kaaklijn!
    Verder heb ik niet veel last gehad van het ontpillen had wel gedacht dat het ontzettend lang kan duren voordat bij mij mijn eerste menstruatie door zou breken.

Vraagje aan alle meiden, hebben jullie het aan me moeder verteld dat je gestopt ben met de pil/anticonceptie. Ik heb een ontzettend goede band met mijn moeder maar haar nog niks verteld.. Wil het haar een deze dagen gaan vertellen omdat ik haar normaal overal bij betrek en ze eigenlijk alles weet.

19. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Wat een supertopic! Ik geloof dat ik hier ook mee kom lezen en schrijven. 8 december laatste pil gehad en 12 december voor het laatst ongi geweest. Eerst heel even met condoom vanwege medicijnen, maar sinds 28 december onbeschermd.
    Laatste week allerlei vage klachten (erg pijnlijke tepels, vreemde afscheiding, steekjes). Blijft vooral afwachten wat mijn cyclus wordt denk ik... Hoe is dat bij jullie? Hoe snel trad je 'normale' cyclus in na het stoppen met de pil?

20. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Ik heb rond wangen en kaaklijn ook opeens een heel erg ruwe huid! Niet helemaal puisten, maar wel heel ruw. Heb ik anders nooit. Puisten heb ik ook nooit last van gehad en nu af en toe eentje.

Mijn moeder heb ik niets verteld. Vertel haar normaal ook alles, maar dit is tussen mij en mijn vriend. Weet niet wat ze ervan zou vinden (misschien dat ze me te jong vindt) en eigenlijk wil ik niet dat ze zich ermee bemoeit.

Deel Deze Pagina