Boogschutter thee mag niet meer hoor! Hiervan is achterhaald dat ze niet weten of het helpt en je kleine mannetje heeft niks aan thee! Zou het niet geven, wij als kraamzorg mogen het iid geval absoluut niet! Hoe sneu de krampjes ook zijn, hou in je achterhoofd dat de darmpjes drie maanden nodig hebben volledig te rijpen! ☺️ Emma wat fijn dat je maandag al terecht kan, ik zou voor het onderzoek paracetamol of iets innemen! Hoop voor je dat het beter gaat dan bij mij!
Soms . Aaargh vanmorgen gebeld voor advies naar de arbodienst van ons bedrijf en dat mag niet gegeven worden alleen pas als mijn leidinggevende een afspraak heeft gemaakt en aangezien die nog een week op vakantie is
Noo! Dat is balen, dus je weet pas als hij/zij terug is of je minder kan werken of gewoon niet hoeft te werken? Dat is pas balen meid!
Nou dan moet ik eerst nog op gesprek komen waarschijnlijk dus voor ik meer duidelijkheid heb ben ik dan waarschijnlijk nog wel een paar weken verder en tegen die tijd ben ik ingestort. Ik kan nog niet accepteren dat ik lichamelijk minder kan, maar ik kom 's avonds huilend thuis van werk, snauw iedereen af en heb iets vaker dan me lief is harde buiken. Gelukkig heb ik maandag ook weer een afspraak bij mijn eigen gynaecoloog die ik nu het meest zie en daar ga ik dit ook zeker aankaarten.
Dan zou ik, maar dat is misschien makkelijk gezegd in mijn positie, me in elk geval ziek melden tot je leidinggevende er weer is! Want dit is natuurlijk niet goed meid! Hopelijk kan je tot een oplossing komen!
brit nee thee wilde ik ook niet doen, maar zelf venkel thee drinken dan komt het toch een beetje in de BV? Net bij de CB kleine man weegt al 4090gr! Met zijn geboorte 3405gr. Komt dus heel mooi aan. De verpleegkunde daar gaf al tip om overdag de voeding te rekken. Soms voed ik om de 2uur heel soms om het uur. Maar de verpleegkunde zei dat kan ook gewoon zuig behoefte zijn. En als hij al krampjes heeft helpt het niet nog meer melk er op te gooien. En ze zei als ik zo veel blijf voeden, ik straks giga borsten heb en te veel melk. Dus nu helaas over gestapt op een speen, en pff hij is wel stil scheelt mijn pink weer. Maar mijn vriend en ik wilde zo graag geen speen, maarja als T. Er rustig van wordt, en lekker kan slapen... seepje pff balen zeg. Maar dat zou toch niet kunnen? Gelukkig is het bijna weekend. en zodra je leiding gevende terug is van vakantie aan de bel trekken. Te veel harde buiken is nu niet goed. En anders gewoon lekker even zitten. En ik was het zelfde hoor, kon er maar niet aan wennen dat ik bepaalde dingen gewoon niet kan. Dat me bazen op werk en me vriend echt moesten zeggen en nou stop je 😁 oeps
Hier nog niets in zicht, maar zou graag meer duidelijkheid willen hebben. . Temp blijft rond de 37.3 hangen ongeveer.. En ik heb gevoelige tepels en het idee dat ik telkens naar de wc moest want er 'loopt wat uit', maar het blijft bij beetje wittige afscheiding. Geen steken of iets dergelijks. Gisteren zelf getest voor blaasontsteking maar die kwam er supernetjes uit, dus dat is het ook niet! Dag 8 al ondertussen, om moedeloos van te worden. Ik wil niet heel vervelend overkomen, maar ik wil óf een positieve test óf gewoon ongesteld worden.. Dat is toch niet teveel gevraagd? Emma, hoe gaat het met jou? Boogschutter, fijn dat het goed gaat met de kleine, hopelijk houden de darmpjes snel op met rommelen daar.
@ilona ... balen dat je geen duidelijkheid heb bij sommige vrouwen duurt het wel tot 2 weken voordat ze een positieve test hebben ... Dus geef de moed niet op heb je altijd regelmatige cyclussen ??
Ja! Zelfs als ik de pil doorslikte kwam hij er dwars doorheen, eerste zoveel jaar altijd netjes 28 (pil), toen 26 met spiraal.. En de vorige was 27. De 35 heb ik nog niet eerder behaald. Vandaar ook mijn grote twijfel, is mijn lichaam uit balans wegens hormonen of wegens een beeb.. Ik blijf "rustig" afwachten!
ilonavan vervelend die onzekerheid! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.. Het lijkt alsof ik mezelf hoor praten.. Ik had ook altijd hele nette cyclussen van 28 dagen, stipt op tijd.. Maar zie mijn onderschrift maar, hoe dit is veranderd na het weer stoppen met de pil. Ik hoop voor jou heel erg dat ik ongelijk heb en je gewoon te vroeg getest hebt. ik gun het je!
Ja ik ga er persoonlijk vanuit dat mijn cyclus gewoon langer wordt, maar ik wil natuurlijk ook graag dat ik zwanger zou zijn. Maar ik probeer realistisch te blijven, helaas werkt ml niet echt mee
emma is verdacht stil?? Zou het? ❤️😁 Ilona helaas heb je wel ontpillen... Je bent niet de eerste die eerste ronde een gekke cyclus heeft. En anders toch de kruidvat test?
inderdaad boogschutter..emma is verdacht stil..! Emma indien je nu met weeën ligt of inmiddels al bevallen bent.. We zullen aan je denken! Ik duim voor je!
Ben ook wel benieuwd. Mijn gevoel zegt dat ze een meisje heeft gekregen Hier weer een enerverende dag achter de rug vriend heeft me ziek moeten melden en uiteindelijk na aanhoudende harde buiken zelfs nog een paar uur in het ziekenhuis gezeten mijn pessarium doet zijn werk en ik ben met absolute rust naar huis gestuurd. Dus ik lig nu op de bank, haak wat, eet wat en kijk series op netflix....
seepje dus je mag ook niet meer werken? Goed dat je je rust pakt. Ze moeten toch echt wat langer bij je groeien, en je buikje laten groeien. Haha hoe gaat het met scheren en schoenen aantrekken of je sokken. Ik lachte me aan het einde gewoon zelf uit, hoe ik me sokken en schoenen aan trok. Of je benen scheren ahhh! Had ik gelijk gedaan toen ik ging douchen Ships weet niet meer wat ik zei jongen of meisje? Haha Emma succes mocht je aan het puffen en schreeuwen zijn haha En als je er door heen zit omdat het niet rommelt, en dit lees en denkt NEE ik ben niet aan het bevallen. Haha sorry en je kan het!
Ik ben idd bevallen van een meisje! Eergisteren om 15.42 uur. Helaas in ziekenhuis, baby had in vruchtwater er gepoept. Woensdagochtend begonnen de weeën, bam direct om de minuut. Het was gelijk heftig en ben in 9 uurtjes tijd bevallen. Kort maar wel pittig. Baarkruk kan ik aanraden om te persen Heb veel bloed verloren en ik moest 2 nachten blijven. Nu thuis en samen wennen, genieten en proberen de bv op gang te krijgen. Ik lees later wel weer bij en dan zal ik een uitgebreid verslag doen en ook op jullie verhalen van afgelopen dagen reageren.
emma jaaaaaaaaa gefeliciteerd!!! Onze 2de baby hihi en een meisje! Ben benieuwd naar de foto en gewicht en lengte hihi absoluut niet nieuwsgierig o en natuurlijk de naam hihi Ook een vruchtwater poeper, die van mij ook. Pittig hoor 2 dagen in het zh slapen. En nog gelukt opa's en oma's op afstand te houden? Geniet van elkaar XXX Ooo wat vind ik dit leuk haha
Emma gefeliciteerd!!!!! Ben ook erg nieuwsgierig naar haar naam! @boogschutter waarschijnlijk niet meer.... en over scheren / schoenen aan doen dat doet mn vent. Alleen mn sokken doe ik nog zelf. Met veel kreunen en steunen al haha
Emma gefeliciteerd meid!! Ik had ook al zo'n voorgevoel je was zo stil hihi! Ennnnn ook ik ben natuurlijk benieuwd hoe ze heet.. 😁😁 Meiden wat zouden jullie doen, omdat ik natuurlijk kraam via eigen bedrijf aanvraag zal ik het deze week moeten gaan vertellen. Ook als de echo donderdag goed is maken we het aan iedereen bekend dus dan zal werk hier ook van horen. Wil dat zij het eerder weten niet dat ik opmerkingen naar mn hoofd ga krijgen, hier komt de maar... Ik zie echt geen plek ergens deze week langs kantoor te gaan, is het raar als ik het via een email doe? Of is dit beetje afgezaagd? 😇 Seepje neem jij lekker je rust meis, jezelf niet voorbij lopen hoor! Verstandig dat je vriend je ziek heeft gemeld!
brit ik weet niet hoe klein het kraam bedrijf is waar je werkt en wat voor contact je met je baas/werkgever hebt. Maar ik weet als ik het via de mail had laten weten, mijn bazen wel teleurgesteld zouden zijn. Ik heb ze de echo laten zien en ze waren zo blij. Maarja ik werk voor een "klein" bedrijf. Persoonlijk zou ik je werkgever het face to face vertellen. Maar ja heb je weinig contact met ze en is de contact al zakelijk dan is een email wel netjes haha Vind je het niet spannend om het aan iedereen te vertellen? Ik kon niet wachten! Haha