Emma mijn reactie staat boven die van jou! Hoe voel jij je? Overigens zou ik adviseren pas met ovulatietesten te beginnen als je een onregelmatige of afwijkende cyclus hebt!
Jullie hebben ook gelijk. Ik laat ze in de kast staan. Ga eerst maar eens kijken wanneer mn volgends menstruatie zich aandient. En daarnaast hebben we de tijd. Alleen loslaten is soms zo lastig als je iets zooo graag wilt...
loslaten is zeker beter. Bij mij heeft het heel erg gestresseerd ermee omgaan nog niks goeds gebracht. Ben het nu sinds een paar weken los gaan laten en dat voelt een stuk beter! Laat het vooral spontaan gebeuren, zodat je in elk geval tegen je kind kan zeggen dat het uit liefde gemaakt is
Keet88 ik denk dat we ons allemaal heel goed in je kunnen verplaatsen. een kindje krijgen met je geliefde lijkt me het mooiste wat er is. maar de zin zegt het al: krijgen.. Ik denk dat je meer kans hebt om zwanger te raken zonder al die testen, want dan ben je er niet zo geforceerd mee bezig. En die testen zeggen volgens mij ook niet altijd alles.
Even goed bijgelezen. Die 9maandenbeurs lijkt me super, maar geen zwangere vriendinnen op het moment en verder weet niemand dat wij een kindje willen (nou ja, niet dat we nu al een kindje willen). Mijn vriend zou me sowieso voor gek verklaren als ik daar heen zou gaan denk ik. Wil deze ronde trouwens wel ovulatietesten gaan gebruiken, vooral omdat we allebei druk zijn (werk en verbouwing huis) en ik toch wil kijken of we het zo kunnen regelen dat we de eisprong niet missen. Maar snap heel goed als je ze even in de kast laat staan, dat geeft wel rust.
Oeps! Of ik heb niet goed gekeken of jouw bericht was wat vertraagd (heb ik soms ook hoor). Hoop dat je dan snel ongi wordt, kan je weer vol goede moed een nieuwe ronde in. Lijkt me fijner om dan maar ongesteld te worden i.p.v. wachten met de 'zou het wel of niet zo zijn' vraag. Ik voel me op zich prima. Kan niet zeggen dat ik me anders voel. Nu nog last van heeeel licht bruinverlies. Maar vond het met de pil sowieso vaag gaan. Ik slikte altijd op een zondagavond mijn laatste pil en dan werd ik die vrijdag pas ongesteld. Vond het altijd zo laat daarna. O ja, die 9maandenbeurs. Ik zou met een paar van zp heen gaan maar ik ben als de dood dat ik een bekende tegen kom. En het voelt ook een beetje als de goden verzoeken
Emma86 wat werd jij idd dan laat "ongesteld". Volgens mij wordt je normaal na maximaal 3 dagen na je laatste pil ongesteld. hier al de hele dag weeig gevoel en misselijk en een warm gevoel (opvliegerig)
Ik voel me ook egt precies zoals je beschrijft hahah maar denk dat dat bij mij meer door mn extreme verkoudheid en keelontsteking komt Grrrrr heb ik weer verwacht morgen mn eisprong lig ik snotterend in bed bleee dus na het eten vanavond flink neussprAyen vanmiddag even stomen en dan vanavond lekker romantisch maken hier haha
HATSJOE! *Snotter* Hier ook een... al voel ik me verder prima. @Vlinder Ja ik vond het ook laat. Maar was altijd zo. Ook als ik bijvoorbeeld een weekje doorslikte. Nu mag mijn lichaam het weer lekker zelf gaan doen.
Emma86 nog even over de 9maandenbeurs.. als je een bekende tegen komt kun je toch ook zeggen dat je mee bent voor support. En een gezellig uitje ervan wilde maken! Zo heb ik het ook tegen mijn schoonzusjes gezegd. Verder komen er hier steeds meer symptomen bij. Symptomen van ontpillen,ongesteld eraan zit te komen of zwangerschap dat is alleen de vraag!! lijstje: Week na pil stop pijnscheut onderin buik. Aantal dagen erg zeurend gevoel in buik. pijnlijke tepels. puisten, puisten, puisten sinds deze week (vanaf week voor nod) Erg grote, gespannen borsten (pijnlijk bij aanraken) misselijk, weeig, soort warm gevoel. puisten, puisten, puisten En nu sinds vandaag staan borsten echt op knappen en lopen allemaal dikke blauwe aderen over. Iemand die ook bijna haar nod heeft en dit herkent.
Vlinder, ik herken niet alles. Wel een beetje licht koortsig/warm gevoel en gisteravond opeens een bloedneus. Okeeee ik zei dus dat ik over een week zou gaan testen, maar nee ik hou het niet meer. We zijn er deze maand ook niet opzettelijk voor gegaan, dus ik wil het gewoon zsm weten. NOD zou a.s. vrijdag/zaterdag moeten zijn. Ik ga woensdag testen. En jij vlinder? Maar uhmmmm ik schat de kans heel groot dat jij zwanger bent, hoor! Vorige keer was je toch ook heel snel zwanger?
En puisten! Overal behalve op hoofd (rug, hals) Maar denk dat dit echt komt door stoppen met pil. Hier had ik voordat k ermee begon ook last van.
Studente90 een bloedneus is wel heel apart!! Hoor ik vaak van vrouwen die zwanger zijn. Maar wil je natuurlijk geen valse hoop geven. de vorige keer was ik in ronde 2 zwanger! maar toen had ik echt geeen idee hoe een cycles in elkaar zat en wat je kon voelen enz. Was er totaal niet mee bezig. En we gingen twee weken op vakantie naar spanje, dus veel gezonde afleiding. Maar ondanks alle afleiding merkte ik wel heel duidelijk dat het raak was. Dat gevoel krijg ik nu ook steeds meer.. maar durf er niet op de focussen. want dan ga ik straks alleen maar meer op alles letten. ik ga ook woensdag testen denk ik!! Haal er wel gewoon twee, doe ik de ene als ik het echt niet trek dinsdag en de ander woensdag of donderdag. Hihi
Joehoe vandaag een duidelijke streep op mn ovulatietest dus vanavond zal ik het hier eens flink gezellig maken haha : D Als het goed is 3-2 mn nod wie nog meer rond die tijd? Ben zooo benieuwt!! Nu maar hopen datk er tot die tijd nie heeeeel de dag aan ga denken hahah, hoe zetten jullie dat een beetje uit zeg maar?
Uit zetten? Dat kan ik niet. Maar ik zorg wel voor afleiding. Lekker druk bezig blijven. Dingen te doen hebben. Heb deze week een heel ander probleem. Mijn man is deze week jarig en ik heb geen idee wat ik hem geven moet. Dus daar ga ik mijn hoofd over breken.
Hier het begin van menstruatie, blij dat ik na ruim een half jaar een normale cyclus heb! Maar ook wel wat teleurstelling dat de kans op zwanger zijn er officieel niet meer is. Wat jullie hebben kwa puisten en pijn in borsten enzo heb ik helemaal niet, ik merk totaal geen verschil met of zonder pil. Vlinder1992 en studente90, spannende week dus! Ik zou zeggen, veel afleiding zoeken MvanL fijne en romantische avond gewenst!
Emma86 moeilijk altijd een cadeau verzinnen voor mannen Houdt hij van spellen van Xbox, nitendo of weet ik veel wat? Of een boek? Mijn vriend is ook bijna jarig, zit mijn gedachte daar nu ook al over te breken
Als mijn man jarig is gaan we altijd lekker uit eten bij zn lievelings restaurant daarna naar de film cadeautjes werd me te moeilijk. Hahag
Genoeg te doen gelukkig haha Zit denk ik nog op een te roze wolk dat we er nu voor gaan waardoor ik egt ff aan niks anders denk, maar dat moet ik toch een klein beetje temmen want je weet nooit hoe lang het kan duren natuurlijk, maar nu nog even helemaal hyper