Ik weet niet cyclus niet omdat ik pas 1 maand ben gestopt met de pil, maar als alles normaal is, dan moet ik vrijdag/zaterdag ongesteld worden. In principe zou ik maandag/dinsdag al kunnen testen, maar dit vind ik erg vroeg. Dan heb je misschien geen streep, maar dan weet je niet of het komt doordat je te vroeg hebt getest, of gewoon omdat je echt niet zwanger bent. Dan zit je dus alsnog in twijfel, hihi. Ik mag dus daarom van mezelf 1 keer testen!! Ik kan bijvoorbeeld morgen officieel al testen, maar dan weet je het alsnog niet zeker omdat het erg vroeg is. Ik heb dus gekozen voor woensdagochtend. Of als ik het trek, dan donderdagochtend. Heb dinsdag een drukke dag, dus dat scheelt.
Ooohhh, dat heb ik ook hoor! Kan af en toe wel stuiteren, we gaan er eindelijk voor! Maar morgen weer naar stage, was deze week thuis. Had last van mijn rug en had even tijd voor mezelf nodig na de drukke kerstvakantie (was eigenlijk geen vakantie, geen rust gehad). Merk wel dat zo'n week wat langzamer lijkt te gaan thuis. En ben veel meer bezig met babydingen. Op stage gaat dat niet. En deze week weer verder met verbouwing en het huis moet netjes want we krijgen verjaardagsvisite. Zal extra goed moeten dweilen want er zal bij ons zaterdag een lief achternichtje over de vloer kruipen (8/9 maanden oud). Dat is dan ook wel weer leuk. Mijn week gaat echt omvliegen.
@vlinder en studente wat spannend allemaal. En vlinder wat veel symtomen al. Ik voel ook elke maand weer zoveel, dat warme wat jij hebt had ik ook vorige ronde en ook de puisten, was je nou ook gestopt met de pil? Ik lees wel overal dat vrouwen die zwanger zijn en hun vroege symptomen opschrijven vaak hetzelfde zijn als je ongesteld wordt... Je lichaam houdt je zo in het duister. Mijn nod is maandag over een week (ik zie net dat ik het verkeerd heb gezet in het lijstje) en heb nu alleen licht gevoelige borsten, tepel pijn is helemaal weg. Vaker plassen, dat ik uit het niets op springen sta en echt snel een wc moet vinden. Ook als ik wakker word moet ik nodig plassen. En hongerig ... Pfff kan niks zijn of toch wel.
Dan heb je deze week idd genoeg te doen Ik werk 45 uur en daarnaast sport ik best veel en ben mn carnavals kostuum aant maken dus genoeg te doen alleen tijdens die activiteiten altijd veel tijd om na te denken haha
Meiden wat goed dat jullie afleiding "proberen" te zoeken of hebben! We kunnen toch niets anders doen dan afwachten.. maar het is echt zo makkelijk gezegd dan gedaan. begin hier steeds meer het "raak" gevoel te krijgen en zo lastig om dat even helemaal van me af te zetten, omdat ik anders mij beet voel genomen door mijn lichaam.. De gevoelige borsten zijn nu overgestapt op pijnlijke borsten en het gevoel alsof ze elk moment kunnen knappen. Werd vanacht een aantal keer wakker en ze deden gewoon echt zeer als ik mij om wilde draaien. Dit had ik mijn vorige zwangerschap ook, dus nog meer de rede dat het moeite kost om het nog even los te laten. Mijn vriend is vandaag en morgen vrij, dus even stiekem testen zit er nog niet in. wil hem namelijk niet onnodig spanning opleveren. Hij zei deze week roep me maar als het raak. En vind het zelf ook veel leuker om hem er spontaan met een cadeautje te verassen mocht het zo zijn.
Vlinder 1992 Wat spannend en inderdaad echt al een hoop symptomen! Ben zo benieuwd als je die test gaat doen, ik gun het je! Hier nog steeds bezig met ovulatietesten, al een kleine week nu, nog geen knaller gehad, teststreepje is elke x net iets lichter dan controlestreep, ik gok dus dat m'n ei nog niet geweest is! Weet niet of dat ik mocht het deze maand niet raak zijn volgende maand doorga met die testen, merk dat ik er daardoor steeds onbewust meer mee bezig ben! Ik probeer er ook niet op door te draaien, al ben ik dagelijks in contact met pasgeborenen natuurlijk! Maar ik denk maar zo nu kan ik ze op werk lekker knuffelen en kan ik nog genieten van mn slaap want ik trek om vijf uur de deur achter me dicht
Spannend hoor vlinder!! Nog even gedult, zal met je mee duimen En brit voor jou duimen dat je cyclus snel korter word!! En je je eitje gaat vinden! Ik zeg heb ook ovulatie testen gebruikt deze maand Gistermiddag om 15 uur een gewonen streep maar niet donker genoeg maar gister avond om 21 uur en net om 16 uur weer eenmega knaller Dus mn eitje is gevonden Gister avond flink geklust en vanavond nog maar een keer voor de zekerheid haha Whhaaa heb egt zin om te gillen hahaa En dan maár wachten tot 3-2 pffff mja amal voor het goede doel
Brit89 groot gelijk! Lijkt me idd nog moelijker om iedere keer die testen te doen en je er zo mee bezig te houden. Ik zou aanraden om even een paar maandjes zonder te doen. Maarja dat ben ik. Ik snap ook heeel goed dat je er alles aan wilt doen om de kans te vergroten dat het zo snel mogelijk lukt. mvanl wat super dat je een knaltest hebt!! Meer dan dit kun je niet doen.. je hebt je best gedaan hihi. Nu maar hopen dat het tot een heeeel mooi resultaat gaat leiden. Studente90 idd aparte symptomen! Ik ga woensdag testen denk ik. Want dan heb ik er ook meer tijd voor. Dus morgen nog even afleiding zoeken!!! Heb wel al de hele dag soort pijn onderin mijn buik, maar voelt echt alsof het mijn darmen zijn. Heb gister avond iets te veel gewokt!!
Spannend allemaal zeg! Duim met jullie allemaal mee Op het. Begin was ik niet zo entousiast over dit forum maar nu vind ik he GE-WEL-DIG hahah Blij dat ik hier mn vreugde met andere kan delen en je ervaringen van andere hoort en zo
Ahhhhhhh zo stom!!!! Ik dacht dus dat ik morgen een test kon doen, maar ik heb nu opeens doorzichtig slijm...... En dat heb je altijd bij je eisprong. Waarschijnlijk heb ik nu pas mijn eisprong en ben ik helemaal niet vrijdag al ongesteld. Dat verklaart mijn temperatuur en lage rugpijn etc. Pffff. Dit is ook pas mijn eerste pilvrije maand. Balen. Of misschien is mijn eisprong wel al geweest 2 weken geleden.
Das balen ja!! Nog ff aftasten als je net gestopt bent met de pil! Vandaar dat ik toch voor de ovu testen ben gegaan! Heb altijd gezegt dat doe ik niet maar heb nu wel wat gerichter kunnen klussen gelukkig
Heb overduidelijk menstruatiekrampen en lage rugpijn nu En ik voelde ook al 'nattigheid', dus ik dacht dat ik alvast maandverband moest pakken, maar neehoor, juist witte afscheiding/slijm.
hoi hoi , mag ik er ook bij? wij zijn ook sinds december gestopt met de pil dus dit is mijn eerste cyclus na stoppen met pil. zit ook beetje in onzekerheid, op dag 14 van de cyclus duidelijk eigroeipijn gehad onderin men buik, en dacht dus dat ik toen ergens men eisprong had ,maar nu enkele dagen geleden veel slijm verlies en vanaf nu gewoon witverlies dus ik weet het niet meer , ga sws nog eens ovutestje doen denk ik , weet niet waar ik dus ergens in men cyclus zit nu... afwachten dus ... voor de rest iedereen succes hier
Ik weet mijn cycles nog niet precies,maar als die gelijk goed is ong 28 tot 31 dagen. Dan is deze week ergens mijn nod. @studente90: heb je al een ovutest geprobeerd? Je weet maar nooit, wit slijm kun je volgens altijd wel hebben ook als je bijna ongesteld wordt.
Helllluup! sinds gister last van een pijnlijke tepel.. wat zou het kunnen zijn? gister test gedaan negatief...
Welkom babylove85! Denise1991, je eisprong net geweest misschien? Ik heb namelijk normaal rond de periode van mijn eisprong ontzettend pijnlijke tepels!
ja dat zou best kunnen, kan ook van het ontpillen zijn!. we hebben al veel geklust, dus afwachten maar!
die pijnlijke tepels heb ik ook gehad een 4 a 5 tal dagen vorige week dus denk toch dat mijn eisprong dan vorige week geweest is wat spannend toch e hebben jullie voor de rest nog kwaaltjes? ik heb sinds vandaag veel krampen in men buik ( hopelijk geen aankomend griepje) en al een tweetal dagen enorm gloeiende wangen savonds ... naar mijn doen niet normaal .