wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

hmm.. waarom test ik dan negatief?
    of heb ik te vroeg getest??
    het heeft ook geen haast verder, ben net gestopt met de pil..
    we willen graag een baby maar dat moet ook maar willen!

2. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier vanmiddag een vlekje bruinverlies in mijn broek. Meteen maar maandverband gehaald, want dacht dan ga ik vast ongesteld worden. Maar nee nog niks te bekennen. Nog even afwachten dus! Ben iniedergeval blij dat mijn lichaam flink aan het werk is zonder die pil hormonen.

3. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Babylove85 welkom bij deze club!
    hopelijk ook voor jou snel een wondertje en een positieve test!
    Wij zijn gelijk gestopt met de pil!
    Voel jij verder al iets wat op een aankomende ongesteldheid/zwanger lijkt?
    en ben je aan het einde van je strip gestopt of middenin?

4. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Studente90 hoe gaat het inmiddels bij jou??

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Welkom babylove85!

Vlinder, er gebeurt dus wel iets in ieder geval. Dat is in ieder geval positief.

Ik zou normaal op 7 februari weer ongesteld moeten worden als ik door was gegaan met de pil (dus een cyclus van 28 dagen). Dan mag ik 7 feb als mijn NOD beschouwen toch?
    Al verwacht ik er eerst nog niks van, ga er niet van uit dat het zo snel raak is. Hoop alleen dat ik wel ergens in feb ongesteld word, dan weet je tenminste of de boel werkt.

6. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Zou een innesteling bloeding kunnen zijn?

7. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gek genoeg gaat het weer goed en nergens meer last van. Wel erg duizelig nog.

Ik zou morgen testen, maar ik ga me beheersen en doe t niet eerder dan vrijdag.

Ik zei net op school dat ik het, in tegenstelling tot iedereen, niet koud had maar juist warm. En dat ik misselijk en buikpijn had. Iedereen gelijk: ben je zwanger? Hahaha :( :p

8. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Dat kun je verwachten!:p

9. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Om deze reden zou ik het aanraden om altijd even met testen te wachten! Nu weet je alsnog niks en twijfel je nog steeds hihi.

10. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    dankjewel :)

ja laat ons hopen dat het voor ieder van ons snel positief mag zijn :)
    oh fijn dan lopen we gelijk op :) hihi
    ja ik voel vanalles eigenlijk :) van de week enkele dagen super gloeiende wangen gehad wat ik anders nooit heb , en heb sinds gisteren avond ongi krampen , en nu heel fel .... dus ik denk dat men ongi eraan zit te komen :) al is het naar mijn gedacht nog wat vroeg maar het kan natuurlijk he :)

en jij ? hoe voel jij je ?

heb jij moeten afkicken vn de pil? ik heb een ganse week barstende hoofdpijn gehad de eerste week maar nu voel ik me wel een pak beter :)
    en ik ben gewoon aan het einde van een strip gestopt :) jij?

grtjs xxx

11. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vlinder, jij Zou vandaag testen, toch? Ik ook, maar k doe het vrijdag omdat we die dag naar Parijs gaan en k wil weten waar ik aan toe ben.

Ik had ook last van gloeiende wangen en ongi gevoel gister, maar idd te vroeg voor mijn ongesteldheid. Verder geen last van ontpillen ofzo. Wel gister meeega chaggo naar manlief toe. Hij vroeg of ik even een adres kon googlen en ik schreeuwde naar hem: laat me toch een keer met rust ;) lol haha. Later samen nog om gelachen. Ben reuze benieuwd hoelang mijn eerste cyclus duurt. Nu zit ik op dag 26.

12. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

nou mijn vriend heeft er een hekel aan als ik chaggo ben!
    oeii dan moet ik niet bij hem in de buurt zijn..
    dan is er ruzie in het huis!
    ik zei dat hoort erbij dus wen er maar aan haha
    zegt hij. dat dacht ik dus even niet!

13. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    #413 Emma86, 22 jan 2014
    Laatst bewerkt: 22 jan 2014
    Ik kan niet echt zeggen dat ik ontpillingsverschijnselen heb. Wel meer hoofdpijn dan normaal (zelfs met hoofdpijn wakker geworden :() maar mijn nek en schouder zitten ook vast, dus daar kan het ook van komen. Heb wel een puistje maar kan ook komen van een bepaald soort eten natuurlijk.

Gisteravond hebben we het samen iets later gemaakt ;) en morgenavond ook weer denk ik. Vrijdag en zaterdag zal het niet gaan maar zondag maken we het weer gezellig. Heb natuurlijk geen flauw idee wanneer mijn eitje springt dus dan maar wat regelmatiger seks hebben. Vindt mijn man helemaal niet erg :p

14. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Hoofdpijn kan goed van het ontpillen zijn en dan in combinatie met de nek en schouderklachten. Heb ik ook gehad toen ik was gestopt. En elke maand komen er puistjes (hormonale veranderingen elke maand).
    Qua betrekkingen raden ze aan om altijd om de dag te doen, dat is beter voor de zaadkwaliteit. Je bent pas 5 januari gestopt, dus MS die je hebt gehad zijn eigenlijk onttrekkingsbloeding, geen MS. Wachten tot je eerstvolgende MS en dan kun je beginnen tellen.

Om je eisprong te weten kun je ook gebruik maken van temperatuurmethode, ik doe dit pas sinds deze ronde en vind het veel aangenamer om eisprong te vinden (in combinatie met ovulatietesten en follikelmetingen dan).

Succes meiden

15. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    Nemen jullie ondertussen ook al foliumzuur en vitaminen? Dat word aangeraden zodra je start met kinderwens.

16. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik wel! Slik Gravitamon (die zijn niet zo achterlijk groot en die stinken niet). Ben een maand voordat ik stopte met de pil begonnen met slikken.

Temperaturen en ovulatietesten doe ik niet. Ik wil er niet de hele dag mee bezig zijn. Ben al heel blij dat we er nu eindelijk voor gaan en ik maak me eerst nog niet druk. Het moet tenslotte wel leuk blijven. Ik wacht eerst rustig af tot ik van mezelf ongesteld ben.

17. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ja! Mijn huisarts raadde me dit aan
    Ben 1 januari met Folavit 4mg gestart, en 1 feburari stop ik met mijn pil..
    Als dit doosje leeg is, ga ik wel voor de Folavit 0,4mg gaan denk ik.. Is goedkoper en zal wel even effectief zijn denk ik :)

18. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Rozientje, ik zie nu dat jij al een tijdje bezig bent voor een kindje. Ik hoop dat het voor jou snel raak is.

19. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik ben deze maand wel voor ovulatie testen gegaan het was de eerste ronde dat we er echt voor gingenmaar ben wel al een tijdje zonder pil
    Ben achteraf erg blij dat ik ze gebruikt heb wand 19-1 had ik smiddags nog maar een normaal streepje maar niet donker genoeg maar savonds was het een echte knalleren 20-1 ook die 2 dagen savonds geklust + 15-1 en 17-1
    Op de een of ndere manier kan ikniet zo goed zonder want dan zou ik ongesteld worden en me heel de tijd afvragen hebk wel opt juiste moment geklust enhebk er wel genoeg voor gedaan nu weet ik dat ik dat gedaan heb en is het gewoon afwachten, word ik nu ongesteld dan zalhet nog welniet mijn tijd zijnen gaan we er gewoon voor ronde 2 :D maar heb nu wel doelgericht kunnen klussen dus dat is voor mij persoonlijk wel een prettig idee maar dat is ieder voorzich natuurlijk!

20. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!!
    Ik ben vandaag ongesteld geworden!! Het heeft dus toch doorgezet.
    jammer, maar niet teleurgesteld..wat verwacht je ook eigenlijk na 1 ronde?
    ben blij dat mijn lichaam haar werk al snel goed doet!
    Als ik bereken van de laatste dag dat ik mijn pil heb ingenomen, was mijn cycles 28 dagen en dat is het altijd geweest. Ken verhalen van vrouwen die maanden lang op een normale cycles wachten.
    op naar de volgende ronde!!

Deel Deze Pagina