wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Wauwww gefeliciteerd!! Wat super Boogschutter! Gaat de goede kant op zo!
    Zijn er trouwens meer meiden die een tussentijdse bloeding krijgen af en toe. Ik had een beetje in het begin. En nu net weer. Niet met het plassen, maar wel met het vegen. Het is ook vrij helder. Mn lichaam is van zn padje. Straks lekker bij vriendinnetje dr baby kijken, die is gister geboren. Kriebelssss

2. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Wow wat leuk!! Gefeliciteerd dat is de krampen wel waard toch ;)
    Geniet ervan ! En idd hopen dat het een goede gezonde volledige zwangerschap

Hoe reageerde je vriend/man?

3. Priscillaxxx

Priscillaxxx Actief lid

5 jun 2013
    184
    45
    28
    Hallo dames!

Even alles bijlezen hoor :)

Gefeliciteerd boogschutter88!

Bij mij is de zwangerschap denk ik nog steeds gaande, maar ik twijfel wel erg of het propje blijft plakken. Ik heb last van donkerbruin bloedverlies met 'vlokken' erin. 1x was er ook gewoon helderrood bloedverlies. Mijn vk zegt dat het innestelingsbloeding kan zijn, maar zij kan ook geen duidelijkheid geven. 3-2 heb ik de 1e echo dus het blijft nog even spannend.
    Omdat ik vermoed dat het een mk wordt, let ik meer op andere dingen dan zwangerschapssymptomen/kwaaltjes..

Ik ben vooral zenuwachtig voor 3-2 ;)

Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte :)

4. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteeeeeerd boogschutter!!!!!
    Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan!

@priscilla jeetje wat vervelend zeg die onzekerheid!!
    het is wel zo dat als je bloedverlies hebt er niets aan de hand hoeft te zijn.. een oud collega van mij heeft haar hele zwangerschap best heftig bloed verloren, ook afgevallen daar door. Bleek een scheurtje in dr placenta. Maar baby kern gezond. Dus zegt allemaal niet veel. Goed naar je eigen gevoel luisteren!
    ik ga voor je duimen meis! Op naar de echo!

5. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben inmiddels niet meer ongesteld, dus 4 dagen ongesteld geweest. Ik heb geen idee of dat een beetje normaal is? volgens mij was ik voor mijn pil altijd volle 7 dagen. Maargoed mijn lichaam zal vast nog wel even moeten wennen! Laat de tweede ronde maar beginnen :-D

ben inmiddels halverwege in het boek waar ik het over had!!
    Echt geweldig! Staan ook hele mooie oefeningen in, waar ik nu veel aan heb.
    Oefeningen die je angsten en zorgen echt een stuk lichter kunnen maken als je het te graag wilt. Heb al meteen weer zin om verder te lezen!

6. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boogschutter88 gefeliciteerd!! Super!

Priscilla goede hoop hebben, bloedverlies hoeft inderdaad helemaal niets te betekenen!

Ik ga van de week kijken of het boek ook hier kn de bieb is, ben er zo nieuwschierig naar! :D

Ik word gek van die ovulatietesten ik heb inmiddels al vier keer in de periode dat ik test een positieve streep gehad dus vetter dan de controlestreep, vanavond weer. Zit alleen elke keer aantal dagen tussen de testen in snap er niets van. De overige testjes geven wel allemaal een testlijntje aan..:(

7. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Brit89 helaas ben ik niet bekend met ovulatietesten, dus kan ik je niet verder helpen.. maar snap best dat het heel vervelend is en je nu nergens echt goed vanuit kan gaan.

in het boek stond ook een oefening hoe je zielscontact kunt maken met je toekomstige kindje. (Ook voor als je nog niet zwanger bent)
    voor de meiden die er niet in geloven, ook respect voor, maar lees dan maar niet verder.hihi
    Voor de andere meiden: ik heb deze oefening net uitgevoerd. En voelde een ijskoude windvlaag langs mijn handen heen gaan. Het gevoel alsof de kou alleen tussen mijn handen was en ik dus iets vast hield. Ik zag felroze voor mij en dacht ineens aan een heel vrolijk meisje met krulletjes en bruin haar.
    ergens vond ik het ook dood eng.. want wist niet wat er allemaal ging gebeuren. maar ook weer heel mooi.omdat ik echt een aanwezigheid voelde.

Snap als je dit leest dat je het niet wilt of kan geloven.
    maar wil alleen even mijn ervaring kwijt. Het was heel bijzonder.
    toen ik er klaar mee was dacht ik

8. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gefeliciteerd boogschutter88! Dat is niet eens een echt tuurstreepje (heb ze veel vager gezien ;)).

@Priscillaxxx
    Ik snap dat nu onzeker bent. Lijkt me erg lastig nu. Enige wat ik kan bedenken is afleiding zoeken en rustig aan doen.

Ik had net ook wat vaags maar weet niet of ik het moet delen, is beetje onsmakelijk verhaal. Echt zo'n wtf? moment.

9. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Wat vervelend pricilla die onzekerheid! We duimen hier opt forum allemal met je mee meid!! Voor iedereen wensen we natuurlijk een gezonden en volledige zwangerschap!

Hier hebk gister egt mega pijn aN mn borsten gehad en nu behint het weer en heb wit slijm best erg veel (sorry voor de details) heb steken onderin mn buik meer richting midden dit keer. Volgens de calculator van deze site zou ik gister mijn innesteling hebben gehad( mocht mijn eigje bevrucht zijn) dus ik hoop het hhaha

10. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Boodschutter gefeliciteerd! Hij is meer dan duidelijk, geen twijfel mogelijk!

Priscilla spannend wat er gaat gebeuren, hopelijk is je lichaam zich klaar/schoon aan het maken voor verdere ontwikkeling, maar kan me voorstellen dat het lang voelt voor het 3-2 is.

Brit, het eerste duidelijke streepje telt als eisprong, daarna kan je nog tot je menstruatie (die hopelijk niet komt) meerdere keren een streepje krijgen, dit omdat bij sommige vrouwen het lh hormoon langzaam afbouwt. Als ik in mijn omgeving hoor en mijzelf ervaar is het bijna bij iedereen zo. Dus het streepje wat je gister had is geen eisprong.

Emma, volgens mij kan je hier rustig je ervaring delen hoor, ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd.

11. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Acht dit forum staat al vol ontsmakelijke verhalen toch :D we weten nu verder toch niet wie je precies bent dus kunnen je toch niet raar aan kijken als we je ooit tegen komen dus kommaar op ;) wigweet kan iemand je hier er iets meer over vertellen of zo

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja, daar hebben jullie wel gelijk in, als vrouwen hier foto's van hun slijmprop e.d. delen dan kan dit ook wel :p Oke, komt ie:

Ik ging gisteravond/nacht naar de wc. Ik ging zitten en ik had en een grote prop slijm in mijn ondergoed zitten. Beetje ter grootte van een forse knikker en het leek heel taai (niet gevoeld overigens, ik dacht alleen maar :$). Kon het met een stukje toiletpapier in een keer eruit pakken. Ook bij het afvegen nog een hele sliert slijm, heel dik leek het. Deed me ergens wel aan een bepaald soort lijm denken :)

Nu weet ik wel dat je verschillende soorten afscheiding hebt maar dit was echt een flinke prop. Ik heb echt zoiets van: what the hell is happening in there?
    Dat beurse gevoel onderin mijn buik is overigens wel sinds gisteren weer weg.

13. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Dan geloof ik wel dat je echt een wtf moment hebt haha

Ik heb er zelf geen ervaring mee
    Maar dit is jee eerste cyclus zonder pil toch? Dan gebeuren er welvaker vage dingen volgensmij is jelichaam dan gewoonbezig alles buitente werken qua stoffen etc wat er niet thuis hoort en miss dat dat zich ookkan uitenin een slijmprop? Ik had mn eerste cyclus heelde cyclus last van veel slijm dus miss datddat zich bij jou opgehoopt heeft?

Heb er geen bal verstand van hoor maar dit zou ik denken

14. Indiigo

Indiigo Actief lid

3 jan 2014
    414
    24
    18
    Tijdens mijn eerste cyclus (vorige maand) had ik precies hetzelfde. Bij mij zat er ook nog een sliertje helrood bloed in. Was toen (met kennis van nu) een kleine week voor ongi. Te laat voor een ei dus, maar wat het nou wel was...

15. Lara123

Lara123 Actief lid

27 okt 2013
    161
    43
    28
    Noord-Holland
    Boogschutter gefeliciteerd!!! Wat leuk zeg!
    Priscilla, wat je hier vaak leest is als je geen heftige krampen hebt zit het goed. Begrijp dat je zenuwachtig bent, maar positief proberen te blijven denken:) wij duimen allemaal voor je mee:)

Studente hoe was Parijs? Ongesteld geworden of toch nog positief getest toevallig?

Emma, Miss idd nog van het ontpillen oid..
    En idd 'vieze' praatjes hier genoeg op het forum haha:D

Boogschutter voel je al wat? Of dat je nu terug kijkt en denkt ah toen voelde ik dit of dat anders dan vorige maanden ofzo zeg maar.

Hoe was de visite keet? Gaat het nog meer kriebelen he:D
    Vorige maand ook een baby geboren in de familie en echt elemaal verliefd op m'n nichtje<3

Krijg elke dag berichtjes van vriendin tegen wie ik het had gezegd... Ben je al zwanger etc haha. Vind de oprechte belangstelling wel heel leuk:D

Iedereen weer succes en plezier deze week met zwanger zijn/worden:D

16. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Eigenlijk totdat ik positief testte wist ik het wel, de pijnlijke borsten en tepels kwamen terug, hele erge krampen nu nog steeds alsof ik buikgriep heb. En geen puisten en geen vreet kick wat ik normaal rond NOD heb, rommelende darmen, ineens heel nodig moeten plassen, vaker plassen, de krampen lijken ook op menstruatie krampen als je al ongesteld bent alleen dan 10x erger voor mijn doen. Tot nu toe niet misselijke :) maandag even dokter bellen, vandaag met ochtend urine getest veel duidelijker streep. Bedankt allemaal voor de felicitaties nog steeds onwerkelijk.

@priscilla duim voor je dat het toch allemaal goed blijft, heb je tussentijd nog een test gedaan? Je lichaam maakt nu zoveel mee, er komt heel veel druk te staan op je baarmoeder, de baby gaat nu ineens heel snel groeien.
    Hopelijk kan je veel rusten

Andere meiden ik hoop zo dat het voor jullie allemaal snel raak is, lees dat vele van jullie met ovulatie sticks bezig zijn. Binnenkort praten we allemaal over kwaaltjes en hormonen ;)

17. Priscillaxxx

Priscillaxxx Actief lid

5 jun 2013
    184
    45
    28
    Ik heb in de tussentijd nog niet getest. Is volgens mij onnodig, had gelezen dat het wel een tijd duurt voordat hcg uit het lichaam is.

In ieder geval heb ik geen menstruatiekrampen en ook nog niet zoveel bloedverlies gehad dat het een mk is. :D
    Vrijdagavond had ik wel last van misselijkheid, dacht dat het wel over ging omdat het heerst, maar het blijkt een terugkomend verschijnsel te zijn. Was gisteravond misselijk en vandaag nog steeds. Denk dat het dus een 'kwaaltje' is;) Begin er dus voorzichtig meer in te geloven. Het blijft spannend :)

18. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Hoe reageerde je man/vriend op de zwangerschap? Mannen kunnen vaak zo onverwscht grappig reageren op zoon soort dingen haha

19. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Bloed heb ik niet gezien. Ik verwacht pas 7 feb mijn ongi (als ie dan komt) maar ik zie het allemaal wel. Vandaan weer zo'n sliert gezien haha.
    Ben iig blij dat dit forum bestaat, ik hoef hiermee bij m'n man echt niet aan te komen :D

@boogschutter88
    Lijkt mij ook heel onwerkelijk om dan 'ineens' zwanger te zijn. Heb je het je omgeving al verteld of wanneer ga je dat doen?

@Priscillaxxx
    Die eerste weken zijn gewoon spannend. Maar zolang je geen extreem bloedverlies hebt en geen krampen dan mag je hoop houden. Meer testen heeft idd geen zin want hcg hormoon is niet binnen een dagje weg.

20. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boogschutter88 wordt het niet tijd voor een andere banner? Hihi.

ben echt oprecht blij voor de twee meiden die zwanger zijn! Ik ben benuwd naar alle komende verhalen over hoe jullie zwangerschap gaat verlopen.

zullen we de lijst even aanpassen en dan onder de lijst een kopje zwanger: en dan de namen en welke ronde het gelukt is, wanneer echo en jongen of meisje?
    Het lijkt mij namelijk wel erg leuk als die lijst steeds langer wordt en het ander lijstje korter. En we uiteindelijk als zwangere meiden met elkaar kunnen kletsen :)

Deel Deze Pagina