Meiden die bijna kunnen testen..ik wil jullie echt absoluut niet teleurstellen, maar ik weet ook nog zooo goed van vorige maand mijn hele waslijst aan symtomen en toch ongesteld geworden. Dus bind je niet te veel vast aan symptomen, want je lichaam is ook gewoon nog aan het ontpillen. Hoop het natuurlijk echt voor jullie dat jullie positieve test in handen krijgen en het zou natuurlijk goed kunnen. Maar om jezelf niet gek te laten maken, zou ik het op je lichaam letten een beetje "proberen" los te laten en veel afleiding zoeken. en studente90 vind het van jou al lang knap dat je het nog uit houd tot vrijdag.. je zit al op dag 35!!
Thnx Britt. Denk idd dat ik dat maar ga doen. Het is erg verleidelijk, maar we zijn nog maar net begonnen dus zal eerst mn cyclus even afwachten.
Ik had dat in het begin ook hoor en vooral door het ontpillen bij mij wilde ik van alles! Ondervind ik deze maand ook weer namelijk en ze zeggen wanneer je het loslaat en er niet teveel mee bezig bent het sneller raak is, of het een fabeltje is geen idee haha. En vroeger hadden ze ook geen ovulatietestjes etc en moest je ook op je eigen lichaam vertrouwen!
Haha ja dat zegt mijn vriend ook elke keer. Vroeger.... Ik merk dat ik er heel veel mee bezig ben. Denk dat het wel minder wordt aangezien het nu allemaal nieuw is en ik het zo raar vind om de pil niet meer te nemen. Ben benieuwd wat de duur van mijn cyclus is. Leuk om hier mee te lezen trouwens! Succes voor iedereen!
Goei advies! Ik moet me er egt een beetje vanaf zetten denk dat ik eerder misselijk ben van de spanning als van een zwangerschap haha Best moeilijk wil het zo graag en dit is pas mn eerste rondje kun je na gaan Hoop als ik een teleur stelling krijg dat ik er de volgende rondes wat nuchterder in ben Maar voor nu hoopk alleen maar een positieve test en een gezonde volledige zwangerschap en kan dat ook echt niet meer uit mijn hoofd krijgen word er best gek van haha
Inderdaad voor de meiden die aan het ontpillen zijn/1ste ronde, je lichaam kan je echt voor de gek houden , betekent niet dat het onmogelijk is want er zijn zoveel die wel eerste ronde gewoon zwanger zijn geraakt. Maar de kwaaltjes die ik nu heb had ik opzich ook tijdens mijn ongesteldheid wat ik niet heb is verschil is: geen puisten, geen vreetbuien geen trek in chocola.. Geen drang om schoon te maken.. Haha..maar heb wel krampen, opgeblazen buik, weinig energie, vutloos, minder geduld en sneller geprikkeld en dat heb ik weer wel rond/tijdens mijn ongesteldheid. maar ook iedereen reageert anders sommige zijn al gelijk misselijk andere hebben de hele zwangerschap nergens last van. Je lichaam houdt het zowizo lekker spannend
Ik ben al sinds sept gestopt met de pil dus weet wel een beetje wat mijn lichaam doet als ik ongesteld ga worden maar dit gaat echt nergens meer over Mijn borsten doen zoon pijn dat als ik ze er nu af moht laten halen deed ik dat ( het schijnt dat. Door mijn verkleining volgens de huisarts nog erger te zijn de pijnen) En mijn onderbuik wil zich volgens mij binneste buiten keren kan al een uur mn benen niet strekken want dan ga ik echt kapot van de pijn Nondejuh zeg dit hebk egt nog nooit mee gemaakt Heb 5 dagen wit slijm gehad en net een bruine veeg en heel mn lichaam is van slag Dacht vanmorgen nog dat mn lichaam zich wat inbeelde maar dit is geen inbeelden meer hahahaha En deze dame wil dan ook nog ooit gaan bevallen damn dit is al niet leuk meer haha Zo weer even mn hard gelucht nu kan ikw eer even terug opt wachtbankje gaan zitten haha
Pff heb ik ook die krampen. Vooral snachts, heb vannacht met een kruik geslapen. Voelt als buikgriep. En dat begon 4 dagen tot NOD, en zware borsten had ik ook. Ging weg na eisprong en kwam terug 4/5 dagen tot NOD. En ook afscheiding, alles heb ik nu nog last van. Klinkt wel allemaal goed MvanL, maar wil geen extra/valse hoop geven Maar het klinkt wel goed haha ook omdat je al je lichaam zonder pil kent. Hoeveel dagen ga jij vanuit dat je cyclus is?
Ik heb met ovu testen gewerkt dus mijn piek had ik 19-1 en 20-1 heb 20-1 mn eisprong gehad dus als het goed is 3-2 mn nod dus 31 dagen net als de vorige keer Heb dit weekend helemaal vol geplant met feesten feesten feesten pretpark en nog veel meer dus ga vrijdag proberen om vast te testen 4 dagen voor nod want ben bang dat ik me of een heel weekend onnodig inhoud of net te ver ga terwijl ik zwanger ben Maar mocht ie nega zijn gooi ik er natuurlijk gewoon zondag weer een testje tegen aan wand om nou in achtbanen te gaan zitten alsk zwanger ben lijkt me niet heel verstandig haha Dus nog even spannend haha
Zeker spannend MvanL! Ik hoop voor je dat je het feesten rustiger aan moet doen, want dat zou betekenen dat het raak is! Succes!
Ik hoop het ook dan hebk heel vrijdag middag om smoezen te bedenken haha Mijn schoonzus deed dat slim toen ze net zwanger was en nog niemand het wist Op de zaterdag avond feesten zei ze nee ik drink nie heb morgen weer een feest en 2x kan ik niet aan, en zondag zei ze pffff wat heb ik gister veel gezopen kan geen wijn meer zien hahaa en ik trapte daar in met mn stomme kop haha
Goedemorgen! Ik heb zelf totaal geen testdrang. Ik wil gewoon zsm ongesteld worden, zodat ik weer verder kan.
Oke ik kom er net pas achter dat je eisprong ongeveer 10-14 dagen voor je menstruatie is, en niet standaard 10-14 dagen NA je menstruatie. Oftewel: ik heb mijn eisprong waarschijnlijk nog niet gehad (of ik heb hem net gehad/of ik heb hem nu). Dus het heeft nog wel zin om te klussen!!! Echt een 'A-HA' momentje.
Haha mooi, klussen dus! Ik weet dat ook pas sinds deze dagen. Geen idee hoe het kan, maar dacht idd altijd dat het 14 dagen ná je menstruatie was.... Als je een cyclus hebt van 28 dagen maakt het uiteraard niets uit.
Ik zou zeggen: veel plezier "Fijn" dat jij dat ook had met die prop. Je leest altijd verhalen over moe, puistjes, zere borsten en buikpijn enzo maar dat dus nou net niet. Ik zie het overigens niet als een teken dat ik mogelijk zwanger zou kunnen zijn maar meer dat mijn lichaam dus reageert op (het gebrek aan) hormonen en dat er iets gebeurt. De smoezen voor als ik zwager ben heb ik ook al klaar
Hahaha ik bedoelde het niet op die manier Ik bedoelde het meer op de manier van: ik zit niet op het wachtbankje, ik heb niet meer het gevoel alsof ik mijn cyclus aan het uitzitten ben.
Pffffffff, best lastig allemaal nog als je zwanger wil worden. Bij alles wat we bedenken/plannen denk ik: oh jee, maar stel dat ik dan zwanger ben, dan kan dat niet. Zo wil een neef in het najaar nog een dagje indoor skiën. Leuk, maar ben ik dan al zwanger of niet? Zo hebben we net een uitnodiging gehad voor een bruiloft in het buitenland. Is pas ergens in sept ofzo geloof ik maar dan denk ik gelijk: straks kan het niet! Je hebt namelijk daar een aardig aantal vaccinaties nodig en je moet malariapillen slikken (die je als zwangere niet mag). Nu is de mazzel dat je allemaal erg duur blijkt te zijn dus we kunnen met die "smoes" er onderuit komen. Maar waar je maar mee kan zitten zeg
Volgens mij blijft dat. We zijn zo gewend aan ons leventje die we nu kennen, onze routines, ritmes.. Ect. Maar ik denk steeds: het komt wel goed! tja onze levens gaan echt even goed veranderen! het zal even wennen zijn, maar uiteindelijk wen je aan je nieuwe leven en gaat alles weer op routine. Vraagje, hebben jullie al naar verloskunde praktijken gekeken? Ik moet dus nu van de dokter naar een verloskunde praktijk en ik hoef niet meer langs de HA, maar mijn hemel hoe moet ik kiezen?? Er zijn er redelijk veel... Weet iemand waar je beoordelingen kan vinden?
Hallo iedereen, Ik schrijf voor de eerste keer mee. Ik ben (bijna) 21 en mijn verloofde is 29. We wonen sinds 6 weken samen en dat was ruim3 jaamr geleden. Vanaf midden februari gaan wij voor het eerst proberen.