Zo ging ik 2 dagen geleden nog kapot van de kramp en pijn aanmn borsten voel iknu helemaalniks meer ben toch bang dat de test negatief gaat aangeven op de een of andere manier mja morgen testen maar 3-2 is pas mn nog dus wil als het negatief is gelukkig niet meteen iets zeggen maar zit um nu toch eel te knijpen haha
Wuaaaaa weet je dat ik echt precies hetzelfde heb. Eerst dacht ik nou zal best positief kunnen testen dit weekend, nu denk ik muahhhh waarsch ook niet. Maar laat me dan dit weekend meteen ongi worden, dan kunnen we verder maar blijven hopen op het beste!! Ik had ook al gekeken naar verloskundigen. Maar heb online gekeken wat er in de buurt zat en of de website me aansprak. Daarnaast of mijn zorgverzekering daar afspraken mee heeft en beetje afluisteren bij bekenden. Hahah dus ik denk dat ik het nu al weet. Succes met zoeken! Als je je maar op.je gemak voelt. Bekende van mij is overgestapt, omdat die vrouw haar een raar gevoel gaf, dat wil je niet
Hier in de buurt zit er eigelijk maar 1 maar das een bekende van me dus dat zit wel goed heb alles al uitgezocht in december omdat ik wilde weten of ik mijn zorg verzekering om moest zetten dus zodra ik zwanger ben heb ik hier al een lijstje liggen wie ik wanneer moet bellen om aan te geven dat ik zwanger ben en verzekeringen aan te passen etc hahah dus qua dat betreft ben ik er klaar voor hahaa Maar hoop idd als het niet raak is dat ik ook zo snel mogelijk ongesteld word dat ik weer door kan naar de volgende ronde haha
Welkom nieuwe meeschrijfster Jij bent nog lekker jong, leuk! Ik ben zelf 1 jaartje ouder dan jou, al 2 jaar getrouwd en we proberen het sinds 5 januari. Ben momenteel aan het afstuderen. Meiden, wat doen jullie eigenlijk in het dagelijkse leven?
Pff, als ik al die verhalen lees ben ik eigenlijk wel blij dat ik nog niet aan het einde van mijn cyclus zit! Over een kleine twee weken begint het bij mij vast ook... Nu wel een vraagje. Heb een soort zeurend gevoel in mijn onderbuik, een klein beetje alsof ik ongi moet worden maar daar is het nog veel te vroeg voor. Zou dit het groeien van mijn ei kunnen zijn?
Weet je... Alles kan. Dat is zo lastig en verwarrend. Op dit forum lees ik ook regelmatig dat meiden een topic openen met: ''ik heb afscheiding, ben ik nu zwanger?''. Feit is dat de symptomen en elk stadium (ei, ongesteld worden etc) zo op elkaar lijken, dus het is heel lastig om te zeggen of het van groeien van een ei is of van opkomende ongesteldheid. Blijkbaar houdt ons lichaam ons gewoon voor de gek. Kijk maar naar Vlinder, ik was overtuigd dat zij zwanger was, door de symptomen die ze had. Wat bleek: niet zwanger. Ik ga me zelf minder focussen op mijn symptomen en me gewoon bezighouden met nuttigere dingen. Het komt wanneer het komt ! Sorry voor de lap tekst haha, was helemaal niet bedoelt als zeikpost ofzo hoor.
Ik heb al wel gekeken wat hier in de buurt zit. Voor nu ga ik voornamelijk af op de website: hoe is die, staat er voldoende info op en hoe is de toon op de website. Verder kan je aan andere zwangere vrouwen en mensen die al kinderen hebben vragen natuurlijk waar ze geweest zijn en of het beviel. Wat je ook nog kan doen is hier op zp een topic openen met de vraag of hier dames zijn met ervaring met verloskundepraktijken in omgeving *insert plaatsnaam/streek*
Dankjewel, heel fijn dat je meedenkt! Ik weet zeker dat ik nog niet ongesteld wordt, dus dat is het niet. Ben nog niet zo lang van de pil af, dus probeer mijn eigen lichaam een beetje te begrijpen, vandaar. Ook bezig met ovulatietesten, maar die blijven vaag tot nu toe.
Dat had ik begin van de vorige week. Een beetje spierpijn gevoel was het bij mij. Dat is na een aantal dagen weer over. Heb alleen geen idee wat het was. Ik zou, bij een cyclus van 28 dagen, volgende week vrijdag ongi worden, Maar natuurlijk geen idee of het dan gaat gebeuren. Pas als je wat meer inzicht hebt in je cyclus zou je kunnen zeggen: oh, dit is nu gaande. Schijnt ook dat veel meiden hun ei voelen springen? Krijg nu wel meer puistjes maar dat kan ook zijn omdat ik iets teveel stroopwafels en taart heb gehad
hallo allemaal, ik las even jullie berichtjes over zwanger worden na stoppen met de pil, ik ben begin december gestopt met de pil, na 2 week kwam mijn ongesteldheid, dus ik dacht nu maar wachten tot mijn eigen ongesteldheid komt, deze kwam maar niet uiteindelijk getest en nu ben ik 6 week zwanger, dus gelijk zwanger na het stoppen van de pil. ik dacht ook dat mijn lichaam aan het ontpillen was en dat het nooit zo snel kon. las ook overal op internet dat het wel ong. 6 maand kan duren voordat je je eigen cyclus pas weer hebt. succes dames
het kan ook zeker hoor meteen met het stoppen de percentages om dan meteen zwanger te raken zijn alleen wat kleiner maar is zeker niet uitgesloten sommige ontpillen 1 week sommige 1 jaar niemand zal het vantevoren weten helaas maar gefeliciteerd met je zwangerschap geniet er van !!
leuke vraag! Ben ook wel benieuwd wat iedereen in het dagelijks leven doet. Mijn lijstje: 3,5 jaar samen wonend met mijn vriend. Ik 22jr, hij 29 jr. In het dagelijks leven ga ik 2 dagen naar school en 3 dagen stage. In mei studeer ik af. (Spw niveau 4) ik sta dus 3 dagen in de week op de groep in de kinderopvang bij hele leuke kindertjes!! Verder schrijf ik boeken, hou ik mij veel met het spirituele bezig en met onze twee katjes.
Wij 2 jaar samenwonend. Ik 25, hij 28. In augustus een echt "grote mensen huis" gekocht. Nog steeds bezig met verbouwen, einde in zicht. Nog een maandje en dan is ons paleis af! Verder werk ik 40 uur voor KPN. Ik zit op zaalvoetbal en fitness en de weekenden zijn we vaak met vrienden.
Ik werk als verpleegkundige in een woonzorgcentrum! Doe het heel graag De rest (Huis gekocht, getrouwd) had ik hier al eens ergens vermeld.. Wat voor studies doe je?
Wonen 2,5 jaar samen. Ik 23, hij 27. Wonen nu een jaar in ons koophuis. Moet nog wel wat aan gebeuren, maar geen tijd. Hij werkt teveel (meer dan 60 uur per week soms) ik geef schaatsles. Paar uurtjes in de week. Verder hebben we een hond (mechelaar waar we politiehondentraining mee doen) en 2 katten.
MvanL, hoelaat ga je testen?? Ik wacht zelf toch nog even tot morgen. Spannend hoor, laat je het weten?
Net getest Helaas negatief Maar ik houd hoop en ga zondag nog een keertje testen (maandag is mn nod) Was welspannend mn eerste zwangerschapstest hahah Op jullie vraag wat iedereen int dqgelijksleven doen geef ik liever geen antwoord, doordat in andere onderwerpen sommige mensen nogal open zijn weet ik dat er 3 bekende van me op dit forum zitten en blijf qua dat betreft liever wat anoniem als jullie dat niet erg vinden
Had al het een en ander verteld maar kan me voorstellen dat het lastig onthouden is. Ben nu 8 jaar samen met mijn man, waarvan we er 6,5 jaar samen wonen en bijna 2 jaar getrouwd. Ik heb Communicatie gestudeerd (HBO) en ik ben al 2,5 jaar op zoek naar een baan.... Sinds september heb ik een stageplek voor 3,5 dagen per week om zo toch wat te doen te hebben en mijn cv wat op te vullen. Daarnaast doe ik nog wat vrijwilligerswerk (dat nu op z'n gat ligt vanwege seizoen). Gelukkig is alles verder wel goed voor elkaar. Mijn man heeft een vaste baan, we zijn gelukkig met elkaar en ik ben dol op onze poes. Die knuffel ik dan ook het liefst de hele dag door. Als we een kindje krijgen dan wordt zij kindermeisje Op dit moment verbouwen wij de zolder zodat we extra ruimte hebben straks. In principe niet noodzakelijk maar wat extra ruimte is gewoon altijd fijn, vooral omdat we eerst een logeerkamer overhouden. Ons plan is om van de kleinste kamer een babykamer te maken. @MvanL Jammer dat ie negatief is Maar waarom test je voor je NOD? Zou eerst afwachten tot je ongesteld wordt en zo niet, woensdag testen. Ik snap heel goed dat je heel hard hoopt en dat wachten heel moeilijk is (zei Jantje Ongeduld zelf) maar nu heb je nog geen zekerheid en een paar euro kwijt voor een test.
Ik heb dit weekend 3 feesten en een dagje atractiepark dus wilde even weten waar ik aan toe was en of ik evt 1a2 wijntjes zou kunnen drinken en of ik in de goliaht kan haha vandaar Volgende ronde wacht ik gewoon tot na nod hoor maar nu vond ik 3 feesten n een dag atractie park wel erg veel om nergens in mee te gaan terwijl ikmiss wel helemaalniet zwanger ben Vind 9 maanden niks drinkene n overal rekening mee houden meer dan gemoeg haha snap dat mensen zoiets onnozel vinden maar zo ben ik