wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd Nephthys!! Super dat het na die tijd nog gelukt is :) lijkt me zeker spannend! Heel veel geluk, maar dat komt vast wel goed ;)

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dank je Keet88. :)
    Ik blijf jullie allemaal volgen want ik weet hoe spannend het allemaal is!

3. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Ik heb vd week een half uur met cz aan de lojn gehangen, die bieden zodra je zwanger bent je 1 malig de kans om over te stappen naar aanvullend gezinnen,
    Ik heb nu jongeren waarvoor ik 17 nog wa betaal en dan zou ik naar 40 euro nogwa gaan,
    Ze adviseerde me om bij 7 maanden zwangerschap pas over te stappen omdat dat bedrag nogal een verschil is en het alleen maar voordelen heeft voor de bevalling en daarna

Dus mocht je twijfelen hoe dat bij je zorgverzekering zit gewoon even bellen ant dat verschild nogal per verzekeraar

4. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Hahah hier ook :p d8 bij mezelf kan het maar vast klaar hebben liggen hahahah erg zijn wij vrouwen eik he mja iemand moet de hormonen hebben anders waren er geen kinderen ;) wij gaan pas in april van start maar ik probeer het nog wel vooruit te schuiven (al lukt dat niet hard minn man is nogal stug haha)

5. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Er is hoop!! Wij zouden in maart van start gaan. Nu nog maar 2 dagen. Met heel wat overtuigingskracht en ik bij alle babys oeh en ah roepen is hij ook helemaal om. Hij kwam er zelf mee om het naar voren te verschuiven met als onderbouwing "wat maken die paar maandjes ook uit, we gaan ervoor!!" Maar dan ook geen dag eerder meer. Kon ik mee leven ;)

6. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

Hallo, ik kom uit 1991 en in juli word ik 23!
    Zelf vind ik dat een prachtige leeftijd :)
    Ik heb al 6,5 jaar een geweldige relatie en wij wonen al 2 jaar samen! Wij hebben ook besloten voor de 1e te gaan! Woensdag slik ik de laatste pil, ben benieuwd wat ik van het ontpillen ga mee maken! Wat leuk dat hier ook jonge meiden "bezig" zijn!

7. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ook ik sluit me aan!
    Ik eind augustus gestopt met de pil, onttrekkingsbloeding gehad en 2 cyclussen van 35 dagen gehad, eergister/gister had volgens m'n 35 dagen berekening mijn nod moeten zijn, uiteraard ook getest, net als jullie ook een voorraadje in de kast :D negatief!

Ik ben trouwens 24. ;)

8. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    O meiden! Ik wordt zo vrolijk van al die nieuwe berichten!!
    Hoop echt dat we elkaar uiteindelijk allemaal kunnen gaan feliciteren!!

9. Denise1991

Ik hoop ook dat het bij ieder van ons mee zal zitten! Maar als ik in 2014 een kind wil moet het wel in een keer meezitten.. Dus ik gok begin 2015! Tenminste ik hoop het :)

10. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Haha Pff erg he. Die drang om elke maand maar weer te gaan testen... heb er nu geen 1 meer in huis... en probeer dat ook te houden zo;)

11. Denise1991

Ik heb 10 ovulatie testen en 10 zwangerschapstesten.. Ik ga in ieder geval 2014 in zonder pil :)

12. Tikoes

Tikoes Lid

7 jan 2012
    40
    0
    0
    Hii allemaal,

Ik voeg me graag toe! Wij zijn eind Oktober ook gestopt met de pil. En ook al aan de foliumzuur. Echt super spannend allemaal!

13. Judithv87

Judithv87 Lid

3 dec 2013
    89
    0
    0
    Leuk om te lezen allemaal! Komende week is mijn NOD. Ik weet alleen echt niet hoe het gaat lopen. Ik had vrijdag een beetje bruinverlies, dacht toen dat het einde verhaal was. Beetje teleurgesteld maar op naar ronde 5. Nu heb ik echter al 2 dagen helemaal niets meer.... vreemd! Hoe ver zijn jullie in je cyclus??

14. Denise1991

Ja foliumzuur heb ik ook al in huis! Wanneer kun je daar het beste mee beginnen?

15. Lara123

Lara123 Actief lid

27 okt 2013
    161
    43
    28
    Noord-Holland
    Vlinder1992 wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Idd mooi dat er dan bepaalde mensen zijn die het wel weten:) nu hopen dat je snel weer zwanger bent en 9 maanden later een baby in je armen kunt sluiten:) dat hoop ik uiteraard voor iedereen hier!
    Nephthys gefeliciteerd!

Idd allemaal aardig jonge mensen hier:) ik ben zelf 23, 8 jaar relatie:)

Haha en idd dat willen testen en info opzoeken etc zo herkenbaar erg leuk!

16. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Laten we gewoon zorgen voor een babyboom rond oktober :)
    Denk dat ik pas tesr in huis durf te halen als ik echt mn twijfels begin te hebben. Ben totaal niet bijgelovig, maar vind dat eng ofzo. Maarja dat zeg ik nu heel stoer. Geduld staat maar heeeel klein gedrukt in mijn woordenboek

17. Judithv87

Judithv87 Lid

3 dec 2013
    89
    0
    0
    Het beste kun je daar volgens mij een maandje voordat je zwanger wilt worden mee beginnen. Je lichaam heeft wat tijd nodig om een bepaalde spiegel op te bouwen...

Ik slik alleen foliumzuur. Slikken jullie ook aanvullende vitaminen? Zo ja welke?

18. Denise1991

Vitamine zijn zowiezo erg belangrijk! Je hebt van vitamina (merk) mama pillen met alle belangrijke vitamines erin! Moet je maar eens opzoeken :)

19. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Nou even in de gaten houden misschien dat je toch zwanger bent;) spannend! Mijn cyclus is tussen 26/27 dagen dus netjes. Zit nu ook in ronde 4.

20. FamilieS

FamilieS Lid

20 nov 2013
    12
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ben ook nieuw hier! Ik zou deze maand ook stoppen met pil, maar dat is allemaal wat anders gelopen helaas. Was ook al begonnen met foliumzuur slikken.. Het probleem is dat ik nu onder controle sta bij gyneacoloog, ivm hele vage klachten en veel bloedverlies buiten de stopweek om. Heb een inwendige echo gehad, en leek in eerste instantie goed, dus moet nu een nieuwe pil proberen. Als ik de klachten blijf houden gaan ze me verder onderzoeken. Maar tot nu toe gaat het goed, heb geen klachten meer gehad! Dus hopelijk lag het aan de pil. Moet begin maart terug komen voor controle, en als alles dan goed is, laat ik de pil staan! Vind het allemaal erg spannend.

Ik ben trouwens 21, wordt eind januari 22! Mijn vriend en ik zijn er helemaal klaar voor!

Deel Deze Pagina