Dat lijkt me ook erg moeilijk ja haha want je wilt je vreugde verspreiden natuurlijk geniet er maar van!!!
Damn wat heb ik slecht geslapen Na mijn negatieve test van gister ook helemaal geen kikje of kramoje meer gehad Dusdya er nu vanuit dat het ook negatief blijft Maarja tis mn eerste ronde dus we gaan niet getreurd lekker verder Ga morgen vroeg toch nog een testje doen mocht die eer negatief zijn ga ik morgen middag lekker een wijntje drinken haha Komende cyclus ga ik wel wat minder actief op dit forum kijken want maak me soms gek met symtomen die andere hebben en dan ineens zwanger zinn en dan denk ik ow dan moet ik dqt ook hebben hahahah en das nie de bedoeling want ieder lichaam is tenslotte anders Mja morgen dus nog een testje en dan wachten op mn ongi
Hier ook een negatieve test. Jammer, maar niks aan te doen. Heb wat onderbuik krampjes, dus hoop dat mn menstruatie eraan komt. Dan zou ik al heel gelukkig zijn met 28dagen cyclus. We zullen het zien.
Emma wat vervelend dag je schoonmoeder dat zo zegt. Lees t hier vaker dat mensen er op een vervelende manier bijna een baby inkijken. Als je een kind zou nemen ipv krijgen zou t veel verdriet en stress schelen bij mensen. Keet88 al wat meer nieuws? Welke dames hebben bijna hun nod? Ik heb de mijne donderdag, ja voel en denk van alles en weet niks haha. Die laatste week duurt lang zeg haha. Ga wel woensdag al testen, donderdag van smorgens vroeg tot savonds laat van huis dus wil alvast woensdag testen Hoe voelen de zwangere meiden zich? Al de bekende zwangerschapskwaaltjes?
Ik heb vandaag mijn nod, nog niks te zien! Al veel geklust en allemaal kwaaltjes! Testjes zijn in huis dus zal vd week eens testen En al veel dromen gehad over zwangerschap!!
Nou, ook nog geen menstruatie te zien na mn negatieve test afgelopen vrijdagavond. Wat ik raar vind, gezien ik heb gemeten met de ovulatietesten. Wel sinds gister lichte krampjes, maar niks zet door. Maar dit is ronde 1 dus alles is nog zo vaag.
Voor de nieuwe meiden: welkom bij de club!! Voor de meiden die negatief getest hebben: heel vervelend..vooral die onzekerheid als je nog niet ongesteld bent geworden. @Mvanl inmiddels al wel een menstruatie te bekennen? @keet88 een cycles van 28 dagen meteen, zou idd mooi zijn! Dan is er nog iets positiefs aan zo'n eerste ronde. Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid. En mocht het deze maand niet zo zijn, dan is er volgende maand hopelijk meer geluk!
Een cyclus van 28 dagen is heel mooi inderdaad. Mijne is 35 dagen, dus mij nod is 7 maart. Wow dat is lang wachten! Maar we hebben sinds een week een auto (tijdelijk voor een paar maanden) en dan gaan we ook wel lekker vaak weg.. Meiden, wanneer is jullie NOD???
Last van mijn darmen/buikpijn. Krampen nemen af tot 1 keer per dag. Maarja groeit nu van alles, als ik kijk hoe snel het de eerste weken moet groeien, geen wonder dat het allemaal rommelt en steekt. Nog niet misselijk. Koffie is niet meer mijn favoriet en mijn borsten beginnen te groeien en doen pijn, ook is me buik erg opgeblazen, maar lees dat dit weer afneemt als je darmen weer minder van slag zijn. Wel moe gevoel. Voor de dames die negatief hebben getest of op de wachtbank zitten heel veel sterkte en positiviteit jullie kant op. Ieder lichaam is anders en ook de symptomen.
Al met al toch best wat zwangerschapsdingetjes dus Ik weet gewoon dat ik nu NIET zwanger ben en ik hoop vrijdag ongesteld te worden. Al probeer ik me daar niet teveel op vast te pinnen want ik weet dat het langer kan duren. Meiden, toch nog een tip. Merk dat sommigen zich wel erg druk maken (al snap ik dat heel goed hoor, als je zo graag wil...) Let niet teveel op elk kwaaltje. Griep gaat nu ook rond dus je niet lekker voelen kan ook een andere oorzaak hebben. Testen is natuurlijk prima maar doe dat liever na je NOD. Je weet dat je ervoor te vroeg kan zijn en dan heb je nóg geen zekerheid. Ik duim natuurlijk bij iedereen voor 2 streepjes!
Iedereen heeft ook zoveel andere symptomen en gevoel. Ik denk ook eigenlijk dat je pas symptomen rond NOD hebt dan begint alles pas te groeien en worden de hormonen ook aangemaakt. Er zijn ook al genoeg vrouwen die als vroeg misselijk zijn, en andere symptomen hebben. Er is ook een topic waar je je baby buik foto kan plaatsen, sommige vrouwen hebben al met 10 weken een toeter van een buik andere met 25 weken net een klein bobbeltje ook dat verschilt zo erg per persoon. Je zwangerschap is net zo uniek als je vinger afdruk
Ik zit morgen op dag 28, dus even afwachten. Ik zit ook pas in ronde 1, dus verwacht nog er nog niet veel van. Ik zie er wel tegenop als ik ongesteld word. Voordat ik met de pil begon, was het veel met hele erge buikkrampen! Daar heb ik geen zin in!!
Goedemorgen meiden! Zo even beetje bijlessen.. Welkom nieuwe meiden! Hier dacht ik gisteren dat het doorbrak, bij toiletbezoek lichtroze,bruin dus ik dacht jahoor doorbraak.. Nou ja goed so be it, tampon in en gaan. Met verwisselen helemaal niks noppes nada, ik dacht al van nou me cyclus is toch korter aan het worden aangezien ik op dag 30 zat. Test was overigens negatief, ovu daarentegen een vijfde knaller achter elkaar, ik snap echt geen snars meer van mijn lichaam!
@boogschutter88 Ja, dat klopt. Tuurlijk kan je al vroeg last hebben van van alles en nog wat, maar de meeste vrouwen krijgen rond de 5/6 weken kwaaltjes. En sommigen hebben nergens last van, dat kan ook nog. Ik heb vrijdag (hoop ik) mijn NOD. Als er niks komt... tsja, dan komt er niks. Mag van mezelf voorlopig geen test doen. @brit89 Vaag??? Wanneer was/is je NOD dan? Kan zijn dat het vandaag of morgen wel ineens "feest" is. Al hoop ik voor je dat je een beetje bloed had van een innesteling en dat je snel positief test @Mees90 Ik begrijp helemaal wat je bedoelt! Ik was ook vaak heftig ongesteld. En die buikpijn... ik wilde niks anders dan op de bank liggen, in alle rust en stilte. De pil bracht duidelijk verbetering. Maar wie weet gaat het heel erg meevallen. En anders kruikje erbij, dekentje, filmpje, kopje thee en chocola
Die buikpijn is mij zeer zeker bekend ja! Dat is voor mij de reden dat ik aan de pil ben gegaan. Moet zeggen dat de buikpijn nu veel minder is, na stoppen met de pil. Ik ben nu dus ongesteld maar heb geen buikpijn, en ook niet ernstig last van gehad op dag 1 van menstru. Misschien ook omdat ik ernaast hoge koorts en een virus heb, dan valt het buikpijn in het niet! Emma, wat spannend, en wat goed dat je niet gaat testen. Wanneer ga je wel testen? Na hoeveel dagen na je NOD? Wie heeft nog meer zijn NOD binnenkort?
Emma knap dat je van jezelf niet mag testen! Ik heb toen op internet voordelig een x aantal stuks gekocht dus hier is de verleiding groot.. Als ik een cyclus van 35 heb is mijn nod donderdag, maar aangezien hij de vorige keer 41 dagen was kan ik er niet echt wijd van worden. Heb wel besloten mocht deze weer zo lang zijn wil ik een check door de gyn, ik heb al jaren namelijk het gevoel dat er iets niet goed zit. Geen rede daartoe hoor maar spookt al jaren door mijn hoofd heen. Ook ik wil nog steeds proberen om er iets minder op te focussen, onbewust ben ik er toch mee bezig, voelen of ik wat voel etc jullie kennen het wel! Nu ga ik lekker eerst toeleven naar de vakantie, nog 37 nachtjes slapen!
Meiden ik heb toch raar gedroomd vanacht: Ik droomde dat ik net was bevallen. Maar het was een pop kon wel huilen en alles en lachen, maar omdat ik nog niet genoeg ervaring had als moeder kreeg ik een pop als baby, omdat ik de baby pop was vergeten eten te geven kreeg ik een kitten, die ik moest leren voeden tijdens het verschonen (een kitten met een luier hoe verzinnen mijn dromen dit??) liet ik de kitten van dr commode vallen en veranderde de kitten in een een kleine hond die bloede van het vallen. Uiteindelijk was iedereen aan het huilen, mijn moeder omdat ze geen kitten als kleinkind wilde, ik ook huilen want ik wilde nu toch zo graag een echte baby. En ik werd wakker en was heel even verdrietig want ik dacht dus dat ik een kitten kreeg als baby, toen kwam ik weer bij zinnen en begonnen mijn hersens weer te werken en kon ik me zelf overtuigen dat er toch echt een baby in me buik zit... Overigens had ik slecht geslapen door buikpijn en krampen. Pff wat een droom, sorry moest het even delen kan er nu wel om lachen haha Hoe gaat het met de meiden? Wie heeft binnenkort zijn NOD of vruchtbare datums? Is zo stil hier...
Wat een bizarre droom zeg, dat lijkt me heel naar wakker worden. Ik hoor het wel vaker, dat aanstaande ouders raar dromen. Ik had vanmiddag een hele duidelijke postieve ovulatietest, dus vanavond maken mijn vriend en ik het nog maar eens gezellig. Ik merk wel dat wij het lastig vinden, die "verplichte" nummertjes. Hoe gaan jullie daar mee om?
Komt dat niet door die foto die je nu overal ziet van die echo dat het lijkt of er een klein poesje bij zit? Hihi moet er stiekem wel om lachen, wat kan een mens toch raar dromen! Zo heb ik al jaren lang bijna elke nacht van die rare dromen en echt sinds een kleine vier jaar ben ik aan de slaapwandel, voorheen werd ik echt ALTIJD voor de koelkast wakker haha. Mijn zoveelste posi ovu test net dat ik stiekem er een zw test achteraan heb gegooid.. Kreeg een tuurstreep, samen met mn vriendinnetje gedaan van zw & k, die ziet hem ook, nog een test erachter aan gedaan van krvt en die is omo wit! Ik ben op van nieuwschierigheid!