Ooh wat spannend! Test je over een paar dagen weer, of ben je nu al onderweg naar de drogist voor een nieuwe?
Hihi aangezien ik bijna 'boven' krvt woon die al leeggekocht, morgen nieuwe poging! Liggen in de kast nog 6 stuks van zw & kds dus kan voorlopig wel even vooruit hoor, morgen met ochtendurine doen! Waar zijn jullie allemaal meiden, het is de laatste dagen indd wat rustiger hier!
Met ochtend urine, maaaaar een tuur streepje is ook een streepje, heel voorzichtig gefeliciteerd O ik moet ook erg lachen om mijn droom, helemaal toen ik het me vriend vertelde die keek me aan alsof ik gek ben hahaha. Ken de echo met kat lijkt niet gelukkig heb ik die niet gezien. Ik en mijn vriend hebben nooit verplicht iets gedaan. Mijn vriend wist het ook niet. Ook blijft de zaad 48 uur goed volgens mij dus je hebt een beetje speling met de dagen. Ik had wel mazzel dat mijn vruchtbare dag in het weekend viel. Je moet het vooral gezellig houden, lekker massage?
Brit89 wat spannend! Ik ga voor je duimen!!! Hier begon het gisteren met spierpijn in mijn boven benen en vandaag steken in mijn liezen en trok door in beide benen (eisprong tijd?) Zit nu twee weken voor nod. Vanavond trok die spierpijn verder door mijn lichaam, net of ik ziek ga worden en dat wil ik echt niet!!! Want als het idd zo is dat mijn eisprong nu zo ong. Is dan wil ik wel vanavond of morgen nog kunnen "klussen".. Dat is inmiddels bijna een week geleden en het lijkt mij niet dat het een week "houdbaar" blijft? Of kennen jullie ervaringen van vrouwen die dit wel hadden? Verder.. zijn de kaarten voor de negenmaandenbeurs binnen!! Heb er echt zin in. en de drang om vaker een prenatal binnen te lopen, wordt ook steeds sterker. Gisteren nog even rond geneust, vind het gewoon zo heerlijk om naar al die spullen te kijken en erbij weg te dromen wat bij ons zou passen enz.
Iemand vroeg iets over verplicht klussen. Ik heb waarsch mijn eisprong 17 februari. Omdat je dat nooit zeker weet klussen wij gewoon heel vaak tussen 12 en 21 februari. Gewoon even 9 dagen om de dag of elke dag! Dat doet een huwelijk niks slechts, right?! En het hoeft echt niet altijd uren te duren! En de overige periode doen we het 3 keer per week ongeveer. 9maandebeurs, super!! Ik ben absoluut niet zo dat ik de prenatal in ga enzo. Wat nou als het jaren gaat duren?
Gister was ik heel druk thuis bezig en in de middag had ik gelijk stage. Ik dacht echt: wow bij deze stress kan ik misselijkheid echt niet erbij hebben. Maarja, normaal ben ik ook niet zo druk
Nou hier istie dan de tuurstreep, wat moeilijk om er een foto van te maken mijn telefoon stelt niet scherp op de stick! Zojuist weer getest en die blijven wit helaas
Britt spannend! Wanneer ga je weer testen? Ik ben een dag te vroeg ongesteld geworden Werd net wakker en vannacht tijdens afvegen wat bruin(sorry haha) heb ik nooit dus dacht hmm goed teken? (Normaal is m'n menstruatie er altij van een op andere moment) dus ik vanmorgen gauw testen, negatief en met afvegen was t allemaal wel veel dus maar tampon in gedaan Baal deze maand wel meer veel geklust, regelmatige cyclus. Wat houdt het dan tegen, waarom dan een jaar erover doen terwijl t ook nu raak zou moeten kunnen zijn? Sorry meiden baal gewoon Ook omdat m'n menstruatie nu opeens een dag eerder is. Vanaf augustus 28 dagen en nu opeens 27... Britt laat je het weten als je weer getest hebt? Vind et met streepjes altijd nog spannend, maar zie hem wel! Raar dat de rest wit blijft. De rest vd meiden succes verder deze cyclus! Ik ga weer opnieuw van start☺
Lara heeft je nog al doorgezet? Ik namelijk al de hele week bruin met een dag roze en nu is het weg.. Wat is ons lichaam toch raaaaaar! En ik snap zo erg hoe je baalt, zo erg baal ik ervan dat mijn cyclus niet normaal is en dat die ovu testen iedere dag knallen!! Die van zojuist blijven wit, dus als ik me kan beheersen morgen ochtend weer!
Ja het is echt gaan doorzetten ga deze maand maar met ovutesten werken, had al een idee dat m'n eisprong niet was wanneer ik dacht, maar m'n man zei je let er teveel op het is gewoon zoals altijd, maar dus niet helemaal dus wil even gaan kijken hoe en wat met ovutesten. 1 ding scheelt mijn man wilt ook heeeel graagdus kan gewoon zeggen wanneer ik vruchtbaar ben haha. Britt wat vervelend die onzekerheid!! Pff of welke dag zit je nu? Hoop Evht op een mooie tweede streep voor je.
Pff ik zit nu op dag 31... Ik voel nog niks aankomen. Als er vrijdag nog niks is, maar even testen! Mijn vriend denkt dat het al raak is hahaha.
Vandaag zit ik op dag 35.. Lare hoelang slik je al geen pil meer? Als jij mooie normale cyclussen hebt hoop ik dat jij een mooi rijtje ovu testjes gaat krijgen! Het liefst zou ik nu alweer willen testen, die krvt van vanmorgen uit elkaar gehaald en ook daar een heeeeeeeeeeele lichte tuur (lees, bijna niet te zien) lijn. Ik hoop het zo graag maar wil me er niet aan vastklampen maar nu word ik ook gek!
nou dames, dacht word voorlopig niet ongesteld nadat ik 1 januari laatste pil slikte en 5 januari ongesteld werd... ben vandaag ongesteld geworden, best blij na een cyclus van 31 dagen!.. had erger verwacht.. maar de buikpijn is veel minder dan toen ik de pil nog slikte!
Wij merken dat we er heel bewust tijd voor maken en het dan gezellig maken. Is eigenlijk wel heel fijn. We genieten allebei van de 'verplichte' kans.
Oh meid, ik snap je gevoel helemaal. Je wil een duidelijke nee of ja, en niet zoiets vaags als een misschien. Als ik jou was zou ik overmorgen nog even testen, hcg verdubbelt elke 48 uur dus dan zou het duidelijker moeten zijn. Succes met geduld bewaren.... Ik heb zooo het gevoel dat mijn ongi eraan komt. Sinds gisteravond mag ik er weer een kwaaltje bij tellen die ik ervoor nooit had: licht pijnlijke borsten en vooral de tepels. Vanochtend stond ik onder de douche met harde straal en toen draaide ik me om, kwam die straal precies daar terecht. Ouch, dat was minder.
Denise, dat is idd wel fijn dat je 31 dagen had weet je een beetje waar je aan toe bent. Britt, dit moet frustrerend voor je zijn!! Hopen hier allemaal op positief nieuws voor je! Ik slik sinds augustus geen pil meer, gelijk was m'n cyclus perfect op Gang met 28 dagen. Dit had ik voor mn pilgebruik ook altijd al vanaf mn 1ste menstruatie. Dus vind deze keer 27 dagen heel raar maar ja Vlinder had het pas geleden over het spirituele, jaren geleden ben ik een keer naar een medium geweest, alles wat zij zei klopte. Zij vertelde toen ook dat het 6-8 maanden zou duren eer ik zwanger zou zijn, dat ik niet gelijk in paniek naar de dokter moest gaan, want dat het bij ons echt vanzelf zou lukken alleen heeft het even tijd nodig. Nu denk ik ahh had ik er maar beter naar geluisterd en zo begonnen dat afgelopen maand de 8ste maand had geweest ofzo haha. Je weet het natuurlijk nooit en ik ben vandaag gewoon even overdreven pessimistisch voor pas een 2de ronde, maar op een of andere manier ben ik me nu er echt op aan het voorbereiden dat het gewoon even tijd nodig heeft bij ons en op een of andere manier geeft het toch een soort van oke prima gevoel. Helaas is ze overleden anders had ik heen gegaan en jullie ook allemaal haar nr gegeven O ja nog even terug komend op de vraag wat ik in het dagelijks leven doe, die is hier vd week ook voorbij gekomen. Ik werk 3 dagen id week, 1 dag stage en studeer dus ook nog. Verder ben ik echt een familiemens. Goede vrienden zijn ook familie dus heb hen allemaal en m'n ouders broer schoonzus nichtjes tantes ooms etc. Het liefst altijd om me heen kan ook echt al uitkijken naar het moment dat we allemaal met een nieuwe generatie door de stad wandelen, weekendje weggaan of gewoon lekker koffie bij elkaar gaan drinken O ja dames met katten, mij lukt het al2 maanden om de kattenbak niet te verschonen haha heb gezegd ja schat voor eisprong is niet zo erg maar daarna ja zou onnodig risico oplopen zijn toch. Hij weet nu dat dat best wel mee valt, maar toch hoef ik het niet te doen haha zo fijn Boogschutter wanneer was ook alweer jouw gesprek bij VK? Spannend hoor Wie is er nu met haar NOD aan de beurt? Oh Emma voor jou dus ook spannend, hoelang heeft je cyclus dan geduurd?
Nou, als ik vrijdag ongesteld word dan 28 dagen. Heb gewoon het gevoel dat ik er tegen aan hang.... plus nu dus licht pijnlijke borsten. Maar goed, kan het natuurlijk helemaal fout hebben. het is ook pas 1e ronde zonder pil. We shall see.
Oe spannend, dat je zo lang kan wachten? @britt toch wel gek dat je soms wel en soms niet een streepje hebt, misschien is je HCG nog laag? Daarom adviseren ze ook met ochtend urine. Met welke test heb je getest? Kruidvat 2 voor 5 testen staat overal heel goed beoordeeld. @lara wat balen zeg. Er zijn zat stellen waar alles ok is en toch een paar maanden duurt voordat het raak is. Alles op zijn tijd. Ook al is het moeilijk om niet gestresst te raken erover is het toch wel het beste. Als het maar gezellig blijft @vlinder dat de zaad een week actief blijft kan volgens mij niet , 48 uur als ik het goed heb. Wat ik en mijn vriend deden was de eerst 2,5 week het gezellig maken om de 2 dagen en daarna maakte het weinig uit, ik zei altijd tegen me vriend zullen we het gezellig maken schatje. Of zal ik je lekker masseren... Wie zegt daar nou nee tegen maarja het moet ook gebeuren als je allebei zin hebt. Vrienden van ons is het gelukt toen ze allebei dronken waren en toen zeiden ze ook zelf ja we waren zo ontspannen en dachten er niet aan. zit wat in Ondertussen blijven de gekke dromen aanhouden.... Zou dit erbij horen? Succes meiden.