Ja haha die youtube filmpjes zijn prachtig! Ik stond echt verbaasd. Ik kan er totaal met mijn hoofd niet bij dat er mensen zijn die denken dat ons zo perfecte lichaam door toeval ontstaan is.. Brit en Mees, al getest? Wow Vlinder, ooit liepen wij gelijk met onze cycli. Jij hebt al je eisprong gehad en ik wacht daar nog 2 weken op haha.
Gister 2x vrije duidelijke strepen op ovu testen en nu net eindelijk ongesteld geworden na 34 dagen! We kunnen verder. Heeerlijk! Maar die testen zijn dan vrij vaag. Meer meiden ervaring met testen van de Action?
Omdat ik niet weet hoelang mijn 2e cyclus gaat worden, heb ik ook totaal geen idee wnr mijn eisprong is. Dat wordt gewoon van 13 t/m 26 februari extra klussen.
Studente jij fijn aan een nieuwe ronde! Wat zou dat fijn zijn als dat percentage iedere maand op zou lopen he Priscilla snap dat je je zorgen maakt, maar wat fijn dat het hartje klopt, echt super!! Emma benieuwd wanneer jij ong word, en hadden we maar een teletubbie buik zo het zoooooveel makkelijker maken.. Boogschutter ik moet ook steeds terug lezen hoor dan denk ik oja ships wie zei dat ook alweer voordat ik er een verkeerde naam bij zet haha. Mees heb je al getest vandaag?? Vlinder ik heb hem nog steeds niet haha, of jij hebt stiekem het boek wat ik bij mijn bieb haha.. En over die 5 maanden dat dacht ik eerst ook hoor van pf dat is bijna een half jaar en ik ben nu inmiddels zelf al over het half jaar heen dus ken je nagaan, gaat super super snel. Ben wel blij dat we onze verhalen kunnen delen, ik lees echt iedere dag met plezier jullie verhalen door! Nou meiden mijn test vandaag is witter dan wit, dus ik ga er maar vanuit dat mijn cyclus mega lang is en dat het een vals positief streepje was.. En dst ik zsm ongesteld word en naar de volgende ronde kan, gister dacht ik het zet door weer wat bloed op het toilet, toilet bezoeken erna weer helemaal niks.
@Emma86 ze zei dat ik vermoedelijk 7weken en 3 dagen zwanger ben, maar omdat het nog zo super klein is kon ze het niet met absolute zekerheid zeggen. Over 3,5 week moet ik bij mijn vk komen en dan kunnen ze het beter berekenen. Maar zodra de datums bekend zijn, zet ik het in mijn handtekening @Brit89 hoop dat je nieuwe ronde snel begint. Wat voor mij een goede hulp was was de app Womanlog. Die berekende de vermoedelijke vruchtbare dagen voor mij. Erg makkelijk Bij mij heeft het een half jaar geduurd voordat ik zwanger raakte. En dat gebeurde in de maand waar ik er echt minder mee bezig ben geweest, maar wel gezellig om de dag klussen.
Nee, heb nog niet getest. Iets in mijn hoofd zegt dat ik gewoon ongesteld ga worden vandaag of morgen. Maar ik heb verder geen buikpijn ofzo. Alleen moe en honger! Ik ga straks eerst even naar de ijsbaan, dan moet ik nog een test halen! Ik laat het vanavond weten, en anders morgen!
Studente hahah ja idd, zo zie je maar hoe verschillend ieder lichaam is! mijn cycles (kwa gevoel en kwaaltjes) verloopt precies hetzelfde als de vorige maand.alleen heb ik deze maand dan die extra spierpijn en vorige maand schrok ik van de puisten plaag! Die zijn nu gewoon gebleven, maar wel iets minder. Brit haha jou reactie: hadden we maar een teletubbie buik!! ben ik het helemaal mee eens, zo'n raampje dat je even naar binnen kon kijken. En nog liever gewoon een deurtje..en als je dan moet bevallen je alleen maar dat deurtje hoeft open te doen. (Sorry, ben een mens met veel fantasie!) Hopelijk begint je volgende ronde snel meis! Priscilla: wat geweldig dat je het hartje hebt mogen zien kloppen!! Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe!
Wow wat een knaller van een Streep! Gefeliciteerd Hoe ga je het je vriend vertellen? Heb je al symptomen/kwaaltjes? Zodra ik bij de verloskundige ben geweest zal ik mijn handtekening aanpassen. Ik heb een doorverwijs brief van mijn HA gekregen toen ik daar voor het eerst was, dus heb gistere gebeld en 17feb eerste echo in het ziekenhuis en dan de 24ste eerste afspraak bij verloskunde en dan hopelijk weer een scan, misschien een beetje stout maar kan echt niet wachten. Wil het bewijs zien, dat er iets in me zit. Nu nog alleen buikkrampen en buikpijn. Wat door de hormonen komt en het oprekken van je baarmoeder en verschuiven van je darmen He britt wat balen, wel gek van de testen. Heel misschien was het wel echt alleen is het heel vroeg mis gegaan? Priscilla wat fijn dat je het hartje hebt horen kloppen. Heb je een foto van de echo, sorry misschien een beetje te nieuwsgierig
Ik heb mijn vriend gelijk opgebeld, die rijdt op de vrachtauto en neemt vaak wel op! Superblij! Hij wist trouwens al dat ik ging testen en zat al op het telefoontje te wachten. Verder heb ik een beetje buikpijn. Maar heb nu ook honger. Verder nog geen symptomen.
Waaaauw Mees gefeliciteerd, wat super een echte knaller!! Boogschutter dat zou ook kunnen, sta ik maar niet bij stil! Heb ong krampen dus mag van mij nu wel komen ook Het komt vanzelf denk ik maar haha
Mees gefeliciteerd! Wat een geweldig goede duidelijk test! Brit hoop voor jou snel op meer duidelijkheid, dit maakt onzeker. Priscilla wel fijn om het hartje te horen! Gaat voor jou ook opschieten boogschutter het is bijna 17 februari. Emma al iets meer nieuws? Hier ronde 12, merk wel dat het steedd meer een 'moeten' wordt. Ik ben op dag 10 begonnen met ovulatie testen, zit nu op dag 17 en heb nog geen test gehad die er uit sprong, wel elke keer een 2e streepje, geen knaller. De vraag wat ik in het dagelijks leven doe had ik ook nog niet beantwoord, ik woon samen met mijn vriend en een super lieve kat. Ik werk fulltime als apothekersassistente met veel plezier.
Mees90 gefeliciteeeeerd!! Op een mooie, voorledige zwangerschap :-D misschien leuk om een lijstje te maken wie er allemaal zwanger is en welke ronde het gelukt is enz?
Ja leuk wat moet er komen te staan? Naam - ronde - uitgerekende datum Zoiets? Casey, kan me heel goed voorstellen dat na ronde 12 het moeilijk is om positief te blijven, helemaal als je het zo graag wilt! Heb je er wel is met je HA over gehad?