wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Sterkte casey86 het gevoel moet verschrikkelijk zijn, helemaal omdat je er alles aan doet om het te laten lukken. Ik wens je veel sterkte ook als je wordt door verwezen, misschien komt er wel antwoord en dan voel je je minder machteloos.

2. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Proberen
    Naam — pilstop — eerstvolgende nod (ronde)

Vlinder1992 — Dec 2013 — 19 feb (2e ronde)
    Indiigo — 8 dec 2013 — 20 mrt (3e ronde)
    Casey86 — mei 2013 — 18 feb (12e ronde)
    Brit89 — Sept 2013 — 23 maart (5e ronde)
    Lara123 — Aug 2013 — 4/5 maart (3e ronde)
    Keet88 — 30 dec 2013 — 10 maart (2e ronde)

Zwanger!
    Naam — zwanger/ronde — echo/afspraak — uitgerekend

Boogschutter88 — ronde 3 — 17 feb + 24 feb — 05-10-2014
    Mees 90 — ronde 1 — nog niet — 13-10-2014
    Emma86 — ronde 1 — nog niet — onbekend
    Priscillaxxx — ronde 7 — termijnecho 24 februari — +/- 19-09-2014
    xSimone — ronde 1 — 20wkn echo 19 mrt — 03-08-2014

Oo meiden jullie hebben veel gekletst, ik heb het zo druk met werken dat ik nog alles bij moet lezen!
    Heb wel het lijstje even aangepast alvast.
    Vanmorgen wezen bloedprikken en dan woensdag de uitslag!

3. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boogschutter wat super je echo en kan je nagaan hoe klein het is he!!

Vlinder wanneer mag je gaan testen?

Casey ik snap je helemaal en jij bent al een aantal rondes verder!
    Ik hoop zo voor je dat je eventueel nog een positieve test krijgt!
    Een doorverwijzing is ook niet altijd leuk maar ik heb nu wel een kleine hoop in de zin van dat ik duidelijkheid ga krijgen!
    Hele dikke knuf meis!

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Indiigo, he wat jammer dat je ongesteld bent geworden. Jezelf lekker verwennen en vol goede moed de volgende ronde in!

boogschutter, wat fijn dat het hartje klopt! Leuk :D

casey, balen zeg! Zeker omdat je een 'raak' gevoel had. Ik ga nog harder voor je duimen

brit, spannend! Hoop dat je iets met de uitslag kunt waardoor je alles snel weer onder controle hebt.

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Proberen
    Naam — pilstop — eerstvolgende nod (ronde)

Vlinder1992 — Dec 2013 — 19 feb (2e ronde)
    Indiigo — 8 dec 2013 — 20 mrt (3e ronde)
    Casey86 — mei 2013 — 18 feb (12e ronde)
    Brit89 — Sept 2013 — 23 maart (5e ronde)
    Lara123 — Aug 2013 — 4/5 maart (3e ronde)
    Keet88 — 30 dec 2013 — 10 maart (2e ronde)

Zwanger!
    Naam — zwanger/ronde — echo/afspraak — uitgerekend

Boogschutter88 — ronde 3 — 17 feb + 24 feb — 05-10-2014
    Mees 90 — ronde 1 — nog niet — 13-10-2014
    Emma86 — ronde 1 — intake vk 28/02— 17-10-2014???

Priscillaxxx — ronde 7 — termijnecho 24 februari — +/- 19-09-2014
    xSimone — ronde 1 — 20wkn echo 19 mrt — 03-08-2014

6. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik erbij?

Studente90 - 1 jan 2012 - 7 maart (2e ronde)

7. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Boogschutter superrrr dat je je eerste echo hebt gehad en alles goed is gegaan!!

Casey wat vervelend meis.. snap hoe vervelend het voor je is om weer die teleurstelling mee te moeten maken! kan natuurlijk niet voor je praten, maar een stukje mee leven kan ik wel.. hoop dat het geluk snel op je pad mag komen!

Studente om nog even terug te komen op dat je zei dat zaad 24 goed blijft.. je ei kan 24 uur bevrucht worden, maar zaad kan zelfs tot 5 dagen goed blijven, vandaar dat maar 1x gemeenschap al genoeg kan zijn, mits het het juiste moment is natuurlijk. ik denk ook dat als je verplicht sex gaat hebben om de dag of zelfs elke dag, dit alleen maar averechts werkt, omdat het een "plicht" wordt. Tip: iets meer loslaten en gewoon van elkaar genieten als je gevoel het echt aan geeft..het is ook een kindje maken/krijgen uit pure liefde en niet geforceerde sex.
    klinkt misschien heel hard.. maar zo voel ik mij daarbij. Dus hoop dat je het niet verkeerd opvat ;)

Verder... woensdag is mijn nod!! Dus ik ga morgen testen denk ik! Ik heb absoluut niet het gevoel dat er een ongi aan zit te komen, maar dit zegt natuurlijk weer niks..

8. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oja! Nog even een piep hoop gevend berichtje voor casey..
    je kan ook te vroeg getest hebben he!
    bij mijn zwangerschap teste ik pas na een week positief, zelfs terwijl ik een tweeling had en je zou denken dat je dan extra hcg aanmaakt..

9. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pff..meiden moet het even kwijt hier, zo levendig eng gedroomd vanacht!!!
    ik droomde dat ik bij mijn oma op visite was en mijn tante en oom (die ik in het echt heel lang niet gezien heb) op visite kwamen daar met mijn twee kleine nichtjes. Mijn nichtjes waren druk, vrolijk en aan het dollen met mij. Tot een nichtje mij vanuit de gang riep en zei: neee we zijn iemand vergeten zijn jas uit te soen. Ik liep er naar toe en daar stond een maxi cosi. In de maxi cosi lag een onvolgroede foetus (geen ogen en helemaal onder het bloed) ik kleedde het uit en zei aaa kom maar (alsof het gewoon leefde) en ik hield het op mijn armen en schrok dat er allemaal bloed vanaf kwam. En ik zei wil iemand mij helpen, maar iedereen negeerden het kind, alsof het er niet was of dat ze er niks om gaven.

Heeeeel apart.. en het beeld hoe het kindje eruit zag (heel eng) blijft in mijn hoofd spoken!

10. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wat een heftige droom zeg! Pff en spannend als je een test gaat doen, laat je het weten? Ik duim voor je en denk aan je!

Bedankt voor alle lieve reacties! Geeft me een hoop steun en goede moed! Vandaag maar eens afwachten of er wat komt.

11. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Afwachten hoeft niet meer, begin menstruatie is er. Wel mooi op 28 dagen, dat dan weer wel

12. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bah Vlinder, wat een nare droom. Daar kan je overdag ook nog van in de war zijn. Gelukkig zeggen dromen vaak niks.
    Heb je al getest?

Je hebt wel gelijk hoor met geforceerd gemeenschap hebben, maar bij ons is het niet geforceerd. En soms willen we wel maar komt het gewoon even niet uit, en dat bedoelde ik meer met een verloren dag. En soms 'moet' je wel even zin maken. Als je het bijvoorbeeld 4 dagen even heel druk hebt maar je eisprong is net die dagen, dan zou het anders een verloren maand zijn!

Mooie cyclus Casey! Mijne was 1 week langer.

13. xSimone

xSimone Niet meer actief

Bah vlinder wat een enge nare droom zoiets kan je idd bezig houden

14. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    #794 Keet88, 18 feb 2014
    Laatst bewerkt: 18 feb 2014
    Wauw hele hoop bij te lezen alweer.
    Mooie buik al Simone :)
    Ik heb vandaag weer met het afvegen wat bloedverlies. Zit nu op dag 12 na eerste ongi dag. Geen kramp, het is heel weinig. Hebben meer meiden hier last van?

15. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Keet bedoel je dat je nu op dag 12 van je cyclus zit dus rond je eisprong en wat bloedverlies hebt?
    Van een vriendin weet ik dat wanneer zij een eisprong heeft altijd wat licht bloedverlies heeft!

Vlinder wat een ontzettend nare droom, gelukkig zijn bijna alle dromen bedrog! Jij kan bijna testen, spannend!!

Mijn ong heeft bijna zes volle dagen geduurd.. Ong nu weg en weer heel fijn bruin verlies, ben er inmiddels beetje klaar mee! Ook omdat ik natuurlijk in een wit pak werk en ik altijd doodsbang ben dat ik doorlek oid. :(

16. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties meiden!

Casey knap dat je positief kan blijven..en idd dat is wel een voordeel als het precies 28 dagen is.

ik heb vandaag getest (heeel dom) maar kon het niet laten.. en uiteraard was hij negatief! als ik morgen niet ongi wordt, wacht ik tot ik 3 dagen overtijd ben en dan doe ik er nog een. Wordt ik morgen wel ongi, dan is het weer netjes 28 dagen en wachten we weer tot de volgende ronde!

17. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk Vlinder, een vroege test doen is echt irritant als ie wit blijft haha. Ik wacht tot de dag na me NOD, maar verwacht eigenlijk dat mijn 2e cyclus korter zal zijn en dat ik dus al eerder ongesteld wordt.

18. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Casey, wat jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Toch zie ik ook iets positiefs: je hebt wel een mooie cyclus gehad deze ronde. Hoop dat het zo blijft en dat je snel zwanger bent.

Vlinder, jammer dat ie negatief was... misschien was het idd nog te vroeg of je wordt snel ongesteld en dan weer vol goede moed de volgende ronde in.

Hier zijn alle kwaaltjes, behalve de zere borsten, weer weg. Misschien had ik toch gewoon iets onder de leden. Ben niet moe of misselijk, alleen een gevoelige onderbuik.

Aan de meiden die al bij de vk zijn geweest: wat kan ik tijdens de intake verwachten? Bloed prikken weet ik, maar wat verder? Ik krijg nog geen echo.

19. konij1989

konij1989 Lid

31 jan 2014
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik heb me hier een poosje geleden gemeld, en sindsdien niets meer laten horen. Ik vond het allemaal wat te spannend en was behoorlijk labiel.

Ik heb ondertussen wel met jullie meegelezen. Ik vond het soms moelijk om te lezen dat meiden zwanger raakten, ik wilde dat ook zo graag, maar begon de moed soms wel te verliezen. Ondanks dat wil ik de meiden bij wie het al gelukt is hartelijk feliciteren! En voor de andere dames, geef de moed niet op, het is jullie zo gegund.

Vandaag is mijn NOD. Eergisteren belandde ik 's avonds in een enorme huilbui, ik voelde mijn menstuatie aankomen en mij bekroop enorm het gevoel dat het bij ons nog wel jaren zou duren voordat het zou lukken. Nadat mijn vriend me getroost had en we samen op de bank zaten, kreeg ik ineens weer moed. Ik besefte me dat ik tussen mijn eisprong en NOD niet extreem gezweet heb, wat ik normaal elke maand heb, ik denk al wel tien jaar lang. Ik sprak met mijn vriend af dat als ik die avond niet ongeteld zou worden, we de volgende morgen een zwangerschapstest zouden doen.

En zo geschiedde het. Gistermorgen hebben we getest, en hij was positief! Ik geloofde er niks van, dus ik heb een uur later weer getest, en die was ook positiefBeide testen waren midstreams van sensitest. Vanmorgen met een clearblue digital getest, en toen stond er: zwanger 1 2.

We kunnen het haast nog niet bevatten, maar onze droom lijkt toch echt werkelijkheid te worden! Ik durf er nog niet goed van te genieten, ik ben best wel bang dat het misgaat.

Ik wil proberen vanaf nu wat actiever mee te schrijven, ik vind het namelijk heel leuk om verhalen van jullie te lezen en mijn ervaringen te delen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik zo lang niets van mij liet horen.

20. casey86

casey86 Actief lid

22 dec 2013
    179
    1
    18
    NULL
    NULL
    Konij1989 gefeliciteerd!

Vlinder, is er al nieuws?

Ik heb gister een doorverwijzing gekregen voor gynaecoloog, daar heb ik 13 maart een afspraak. De 13e ronde gaan we nu in, en heb gister de hele ochtend lopen huilen, dat mijn collega's mij niet herkende omdat ik altijd zo positief ben. Nu ben ik er weer beter onder. Morgen huishoud en 9maandenbeurs met vriendinnen,vind het wel leuk om alvast sfeer te proeven.

Deel Deze Pagina