wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boogschutter hij ervaart de last er wel van maar maakt er niet zo'n probleem van als ik! Moet dus even bedenken hoe ik dit tactisch aan ga pakken!

Meiden hoe vinden jullie het eigenlijk, ook omdat er hier al een aantal getrouwd zijn, als de vrouw het aan de man vraagt in plaats van andersom.
    Zat er al tijdje over na te denken en soms maken wij weleens grapjes erover dat vriendlief zegt ja maar jij kan het ook vragen en geef ik als reactie nee is de taak van de man. :p
    Maar stiekem vind ik het toch wel leuk als ik het aan hem zou vragen, weet namelijk wel dat die het ontzettend leuk zal vinden!
    Hij is volgende maand jarig, of is dat helemaal niet leuk om dat op die dag te vragen?! :D

2. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Ohhh ik vind dat wel heel stoer hoor!! Zou het zelf niet zo snel doen. Maar als jij het leuk vindt en hij ook, go for it!! Volgens mij had iemand anders van hier dat ook gevraagd aan dr vriend/man. En waarom niet op zn verjaardag :) juist dat verwacht hij het waarschijnlijk niet!! Benieuwd wat je gaat doen..

Ik ben trouwens de afgelopen 2/3 dagen echt ziek geweest (misselijk, keelpijn, koorts, hoesten) nu las ik dus dat dit kan gebeuren ten tijde van je innesteling. En als ik alles zo bereken, klopt dit precies met mijn eventuele innestelings dag via de calculator hier op de site. En nu ben ik alleen maar aan het hopen dat het echt zo is. Schijnt dat je die dag(en) vatbaarder bent en dat je lichaam dan je griep aanvalt ipv het bevruchtingsproces (zodat ie die niet afstoot). Lekker duidelijk he haha :p nog een weekje wachten. Mag er niet op rekenen, maar hopen doe ik altijd ;)

3. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    brit wat vervelend zeg dat je ski vakantie zo is gelopen.. dat wens je niemand toe!!
    en over je huwelijksaanzoek..ik denk dat dat super gaaaaf is!! Als je al bij hem proeft dat hij wilt trouwen zal ik het zeker doen, anders zou het ook zo'n teleurstelling zijn. En ook als je het echt heel graag wilt lijkt het me lastig om te wachten tot hij het vraagt. Wij hebben elkaar al 30 keer "tussen neus en lippen" gevraagt..steeds als grapje wanneer we uit eten gaan of op de bank zitten: hey schat zullen we gan trouwen? en dan zeggen we allebei is goed hoor lieverd. en dan lachen we. maar een echte officiele aanzoek is er nog niet van gekomen. ik denk dat hij wacht tot ik er niet meer aan denk of over heb.. want ik maak er vaak grapjes over: schat moet je niet eens gaan sparen voor een ring? en dan zegt hij: wacht nou maar gewoon rustig af.. en soms denkt hij dat ik hem gewoon wil gaan vragen. we gingen een keer op vakantie ( als verassing van mij) en toen zei hij meteen: ben je soms iets van plan? dus ja.. blijft lastig! haha. ik zou in jouw situatie dan gewoon lekker de touwtjes in handen nemen!

4. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    keet spannend! weer dat wachtbankje tot je nod.. en dan met zulke symptonen erbij!

Nou ik heb ik weeeer wat!! of mijn lichaam is in de war van het ontpillen of ik ben gewoon echt uber gevoelig voor elk dingetje in mijn vrouwelijk lichaam..
    ik heb sinds een paar dagen de hele dag door jeuk aan mijn borsten. maar ook echt jeuk! Ook moet ik achter elkaar naar de wc, terwijl ik ervan overtuigd ben dat ik geen blaasontsteking heb.

Soms denk ik... en dan zal ik mij vast weer gek gaan maken met deze gedachten... maar soms denk ik dat mijn vorige "menstruatie" gewoon een innesteling is geweest en ik gewoon al die tijd al zwanger ben..
    Zal natuurlijk weer niet zo zijn, maar af en toe komt dat ineens bij mij in me op. Ook omdat ik het nog steeds raar vind hoe mijn cycles is verlopen.

5. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Oh wauw, dat is een hele spannende gedachte. Waarom gooi je er niet nog een test tegenaan? Of anders even langs de dokter bloedprikken :)
    Word gek van al die twijfels he... en dingen die je zou "moeten" voelen. Weet dat het vab je af zetten zoveel ontspannender is, maar ik kan aan zo weinig anders denken. Vriend is vanaf vakantie ook helemaal bezig met hoe we het aan vrieden en familie zouden gaan vertellen als het zo ver is. Kwam met allemaal leuke ideen waarvan ik dacht wauw, heb nu meer da ooit het gevoel dat we er samen écht klaar voor zijn, zo leuk!

6. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    keet hihi ja dat bedacht ik mij ook om dat te gaan doen.. ik wacht het deze week nog even af, want mijn nod zal er ongeveer wel aan zitten te komen. En dan doe ik zoieso een test!

Ik kan me zo goed in je inleven!!! Als je iets voelt.. dan kan het weer van alles zijn: innesteling, eisprong, aankomende menstruatie. en dat je voor al die dingen dezelfde symptomen kan hebben.. pff waarom is er niet gewoon 1 heel duidelijk signaal, waarvan je meteen weet: yes! het is gelukt. gewoon meteen na je eisprong! Als ik het vrouwelijk lichaam moest uitvinden had ik het net even anders aangepakt hihi.

wat leuk dat je vriend nu zo mee denkt met je!! het maakt het er allemaal een stuk beter op als je dit samen kan doen!
    hetzelfde heb ik bijvoorbeeld met de verwerking van mijn miskraam..ik heb in begin het gevoel gehad dat ik dat alleen moest doen (mannen zijn toch anders dan vrouwen) nu waren we gisteren samen een beetje op internet aan het kijken naar baby spulletjes. en toen kwam ik sieraden tegen die je kunt dragen als je een miskraam hebt gehad of een kindje hebt verloren. Ik zei meteen wow! dat vind ik echt mooi! toen zei mijn vriend gelijk: schat die ga ik voor je kopen.. het hoort bij ons en misschien kunnen we het zo officieel een soort van plekje geven, zodat als we straks zwanger zijn deze kindjes niet vergeten zijn, maar wel geaccepteerd hebben. ik vond het meteen zo super lief van hem!! ik zei: vind je dat niet raar dan dat er altijd twee sterretjes aan mijn siraad zullen hangen? en hij zei gelijk: nee schat dit hoort bij ons en als anderen erom vragen, dan is dat helemaal niet erg.

7. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Ahhhh super lief :D zo hoort het ook he!
    Hopen dat er voor ons en Brit binnenkort ook goed nieuws is. En voor de rest die nog aan het afwachten is

8. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha Keet, die symptomen rond innesteling herken is! Ik was ook koortsig, extra afscheiding, steekjes en droge ogen. Jij moet nog maar een week, spannend.

Uitgaande van laatste cyclus (28 dgn) heb ik nog 4 dagen tot mijn NOD. Ik ga niet voor zaterdag testen.

Een vrouw kan de man ook prima vragen, sure! Why not

9. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Een week kan dan zooooo lang duren he... haha. Jij zelfs nog eerder :) spannend weekend.
    Vandaag weer werken, hele vakantiegevoel meteen weg. Maar zo gaat de tijd lekker snel :)

10. Lara123

Lara123 Actief lid

27 okt 2013
    161
    43
    28
    Noord-Holland
    Zo meiden een hele tijd niet geweest! Wel eea terug gelezen maar er is veel besproken ondertussen:)

Britt wat vervelend van je arm! en van je buren....
    Pff lastig hoor.

Meiden op het wachtbankje ook weer spannend. Het blijkt elke ronde spannend! En elke ronde voel en hoop je weer:) ik hoop met jullie mee:D

Vlinder wat een mooi gebaar! Het hoort oo bij jullie en fijn dat jullie het samen kunnen verwerken.

Wij hebben tijdens huis kopen besloten geregistreerd partnerschap te doen niets geen aanzoek oid puur zakelijk haha. Hij gaat me nog wel eens vragen zegt hij aangezien we het ooit om willen laten zetten in huwelijk. Maar ik heb gezegd dat we eerst lekker veel gaan sparen voordat we gaan trouwen dus dat ie nog een tijd moet wachten haha.

Meiden die al zwanger zijn, met hoeveel weken moesten jullie naar vk? En ging ze toen al luisteren naar het hartje? Ik hoor namelijk Evht hele wisselende dingen hierover.
    Ik moet met 9 weken en met 10 voor de echo dus dan zien we het sowieso:)
    Nog steeds niet misselijk:D wel moe en moe en moe en m'n borsten worden elke dag groter, vorige week al nieuwe bh's gekocht haha.
    En de baby is nu al verwend! Iedereen die het weet heeft al cadeautjes gekocht en van mijn ouders hebben we al heel veel cadeaus dus ben benieuwd hoe dat zal zijn als hij geboren wordt haha.

Doen jullie (zouden jullie meedoen) mee aan moeders voor moeders?
    Ik vanaf 4 weken 6 dagen. Wist niet dat het zo vroeg kon maar de test sloeg gelijk goed aan dus mocht meteen beginnen! Mooi wikkeldoek gekregen ook:)

Wie heeft wanneer weer afspraak bij gynaecoloog? Hoop op goede resultaten!! Anders misschien weer nieuw lijstje maken met nod's, zwanger, afspraken ziekenhuis etc? Wat we hadden eigenlijk alleen dan weer up to date:)

Afgelopen weken beetje van het mooie weer genoten?
    Hebben jullie eigenlijk nog problemen door de nucleaire top gehad met verkeer?(degene die daar wonen dan) ik gelukkig niet:)

Meiden geniet van de dag:)

11. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn bezoek aan de gyn voor vandaag zit er weer op, uitslagen van bloedonderzoek waren allemaal prima. Behalve dat ik in het verleden, helaas bij mijn eerste vriendje, een soa had opgelopen. Praat van jaren terug hoor, is toen ook behandeld maar dat kunnen ze nog steeds in het bloed terugvinden, waardoor er helaas kans is dat mijn eileiders verkleefd zijn.
    Moet nu wachten totdat ik ongesteld word en dan een afspraak maken om via een kijkoperatie te kijken of mijn eileiders niet verkleefd zijn, kunnen ze dit niet goed zien moet dit geheel onder narcose ieeee dus ik hoop dat bij die eerste alles goed zichtbaar is! :$
    Verder was het zaad van mijn vriend helemaal prima ennnnnn ik moet aankomende cyclus even die kijkoperatie afwachten maar de cyclus erop mag ik beginen met clomid! :) Ik zie het als positief omdat er voor ons dan eindelijk meer kans om te slagen is.

Ennnn… Ik ga het doen hoor, heb helemaal bedacht hoe. Nu op zoek naar ringen, worden geen dure maar ach gaat om het idee toch :D

En wat betreft die rotburen en over een ander huis, hadden heel mooi huis gezien, toevallig bij mijn oma in de straat.. Niet duur, openkapt van beneden tot zolder, mensen zijn erna gescheiden. Stond bij open dag, dus ik gooide op van moet je dan en dan werken dus hij vroeg waarom, ik over die open dag maar meneer gaf er geloof ik niet heel veel om :(

Ben benieuwd meiden naar jullie NOD'S! :D

12. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Brit, wat betekend dat voor de vruchtbaarheid als ze verkleefd zijn?
    Klinkt erg joh!

Mijn zus vroeg net aan ons: kunnen jullie nou aub een kindje krijgen, ik wil tante worden!! Zegt mijn man: we zijn er mee bezig. Grrrrrr -.- Akward

13. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mocht er een verkleving zijn is de kans geloof ik 50% dat ze het kunnen herstellen alleen bij zwangerschap is de kans groter op buiten baarmoederlijke zwangerschap en je hebt altijd hulp nodig om zwanger te worden.

Dus ik hoop echt van harte dat die uitslag goed is en dat er geen verkleving zit!!

14. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Ohhh jeetje. Ik hoop met je mee zeg!! Heb je lang met die soa rondgelopen zonder dat je het wist? Zo naar dat zulke dingen dit kunnen veroozaken :(
    Tegen de tijd dat je zwanger bent draait je vriend vast wel bij over het verhuizen. Misschien is het gewoon een beetje veel. En bezig zijn met een baby, de onderzoeken en dan ook nog een huis. Tijd komt vanzelf :)
    Oh en dan ook nog je aanzoek binnenkort. Ookal weet hij daar nog niks van. Dure ringen doen er ook niet toe. Het gaat om het idee en de liefde. Ik hou ervan! Ben wel echt super benieuwd hoe je het van plan bent hihi. Zullen vast nog een hoop slapeloze nachten aankomen tot je aanzoek ;)

15. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    lara wat goed van je dat je mee doet aan moeders voor moeders! hiermee kun je weer veel andere vrouwen helpen.

brit jeetje meis! dat is even heftig! ik ga heel hard voor je mee duimen dat het allemaal mee valt. erg he dat zo'n stomme soa zulke dingen kunnen veroorzaken.
    Wat leuk dat je de huwelijksaanzoek toch door gaat zetten! Idd gaat het om het idee..ik vind ringen ook echt niet belangrijk! Als wij zouden trouwen hoef ik zoieso geen sprookjes bruiloft met alles in de details geregeld en traditoneel gedaan. Ik zou graag lekker een feest voor naaste familie en vrienden (clubje van 45 man ofzo) en dan op een boerderij in de zomer, bbq aan, allemaal hapjes en drankjes, bandje erbij en lekker dansen en dat iedereen lekker zichzelf kan zijn! Ben veel te klungelig voor nette, witte tafelkleden en prachtig service enz. Kan ik ook niet uitgelachen worden als er weer iets om valt en alles onder zit straks.

16. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja echt zo naar! Wist ook niet dat de impact ervan zo groot kon zijn hoor dat het de boel kon laten verkleven aan de binnenkant :$
    Naar mijn weten toentertijd er niet lang mee rond gelopen, hoop het maar zo.

Ja en ach het huis ik leg het maar naast me neer, zo goed kunnen hoor! Ik ben een vrouw he die willen altijd alles tegelijk.. :D Athans, ik dan hihi!

Nou wat ik denk ik ga doen, zo goed als zeker. :D Ik ben absoluut geen openbaar spreker en wil het moment voor onszelf houden..
    Aangezien hij natuurlijk ook jarig is, het heel romantisch thuis maken, bloemen kaarsjes.. Wil de hele woonkamer volhangen met mooie helium ballonnen met daaraan linten waaraan foto's hangen van alles wat we meegemaakt hebben en kaartjes met mooie herinneringen geschreven en wat hij voor me betekend. Ieder kaartje moet hij de begin letter van nemen en daarvan komt de tekst 'wil je met me trouwen?' :D
    En dan of de ring bij het laatste kaartje of in een glas champagne, daar moet ik nog even over nadenken! ;)
    Nog 46 nachtjes slapen haha

17. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    en over nod's gesproken.. die van mij zal er ook wel aan zitten komen!
    Ik heb echt geen idee wat het gaat worden, doordat ik het losgelaten heb en twee totaal verschillende cyclessen heb gehad. Als ik 28 dagen verder reken dan mijn laatste menstruatie is mijn nod ongeveer 30 maart. maargoed het kan alle kanten dus nog op. 28-40 vind ik een groot verschil.

18. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Woehoeee romantisch hoor!! Ik denk dat hij met letters volgen niet verder komt dan w-i-l-j-e-m-e-t... haha! Super leuk! Dan moet hij wel ja zeggen :D fijn ook dat je daarmee even je zinnen kan verzetten. Ook een leuk vooruitzicht! Over die soa vroeg ik, omdat ik in het verleden ook ben "besmet" bah klinkt zo vies allemaal, maarja kan gebeuren. Alleen kwam ik er met een week al achter omdat de symptonen me om de oren vlogen. Snel weer verdwenen dus, maar vraag me af of ik hier dan ook last van ga ondervinden. Ik ben al miss ongeduld, maar wachten op je NOD voelt als een jarenplan :p

19. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Heel vreemd trouwens. Ik had vorige week een duidelijk opbouwende ovulatietest week zeg maar. Met een duidelijke piek. En nu test ik zo nu en dan ok te kijken wat hij nu aangeeft. En dan zie ik weer een redelijk duidelijke streep. Een stuk donkerder dan de laatste van vorigebweek zeg maar. Meer meiden wel eens gehad?

20. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja ik vind het ook vies om daar aan te denken hoor Keet! Denk er ook echt liever niet aan, jakkie!
    Gelukkig toen wij net met elkaar gingen gelijk beide helemaal laten testen, maar wat ik er toen van kan herinneren is dat ik geen last ervan had! Gelukkig weet ik dat ik niets onder de leden heb nu hihi :cool:

Ja dat afwachten naar nod ken ik, voelt bij mij ook echt als een eeuwigheid haha!

Vlinder ben benieuwd hoeveel dagen deze cyclus voor jou zal zijn! Hoop dat die weer netjes rond de 28 dagen is.
    En ook wij willen niet iets groots, dat geklungel met niet netjes zijn ken ik!
    Als wij ergens wat gaan eten en ik zeg nee lukt zo wel word er al gezegd eigenwijs, en ja hoor hop altijd een vlek haha :D

Deel Deze Pagina