Bij mij ging het verleden maand net zo. Opeens 2x oplopende testen. Gewoon door gaan metsexen haha. Het kan tot 5 dagen overleven in jou, dus het kan altijd! En sowieso moet je eigenlijk gewoon de hele maand goed bezig zijn, dan is het in die week minder geforceerd. Ik ben er deze maand voor het eerst een stuk minder mee bezig opeens. Heel relaxed, maar soms denk ik ohhhh lijkt nu net of ik het minder wil. En dat is totaal niet zo. Onze tijd komt vanzelf, tot die tijd genieten we lekker van elkaar en alles om ons heen. Maar een baby mag wel heeeel snel komen.
Ik verwacht mijn NOD 3 mei, maar als ik zo kijk kan het dus ook 10 mei worden In die week maar even een paar zw testjes verslijten.. @studente nee dit zijn ovu testen anders had ik wel een gat in de lucht gesprongen
seepje wat apart van je ovutest! Ik heb ook wel eens gelezen van een dubbele eisprong in een maand.. weet niet of het erg zeldzaam is, maar misschien heb je wel gewoon nu je eisprong dan. Ook wel eens gehoort dat een ovu test ook op hcg hormoon reageerd, volgend mij had een van de meiden hier dat ook (dacht indiigo). Hier nog geen menstruatie..terwijl vandaag mijn nod is. Nog een uur de tijd..en anders heb ik deze maand geen nette cycles van 28 dagen. Mag natuurlijk niet klagen, als het een paar dagen later komt. Maar ik had het wel fijn gevonden een nette cycles. Maaaaar kan natuurlijk ook raak zijn! Dat heb ik dan weer veel liever. Mijn gevoel zegt alleen dat ik wel gewoon ongesteld ga worden.
Vanavond een zw test gedaan en die is omo wit. Ovu test ook weer wit. Heel raar lichaam... verder geen kwaaltjes meer puistjes genezen en komen geen nieuwe bij en inmiddels ook geen vruchtbaar slijm meer maar behangplaksel alleen opgeblazen buik blijft. Vooral met klussen afgelopen vrijdag werd t erg vervelend en deed t ook pijn alsof bm lager hing. Nu gewoon 6 dagen wachten en t klussen om de dag laat ik ook even voor wat het is. We zijn ook beide erg moe
Wat raar van die ovulatietesten.... Heb er zelf geen ervaring mee en ook geen verstand van maar dat lijkt me toch een beetje vreemd. Afwachten denk ik dan maar... meer kan je niet doen. @vlinder Al ongi? Hier is eindelijk weer wat op zolder gedaan en er zit weer schot in de zaak. Zaterdag naar de rommelmarkt geweest en ik heb daar (alles in maat 50-56) 4 rompertjes, 2 vestjes, een boxpakje en een mutsje kunnen scoren voor wel 5 euro Probeer dat maar eens in de winkel.
Kijk dat zijn de leukere koopjes... Tsja ik zit ook met die ovu testen in mijn maag... Ik denk dat ik morgen een kv 2v5 ga halen en dan woensdag ochtend even ga testen met ochtendurine... En anders die week later nogmaals.. Verging vandaag ook van de kramp. Hele nare steken 10cm onder mijn navel, moest er bijna van overgeven dat vriendlief zelfs zei 'goh volgens mij moeten we eens een testje gaan kopen' Heb zelf totaal niet het idee dat ik zwanger ben deze ronde dus ja ik ga uit van ronde 3, en die mag om mij dan wel z.s.m. beginnen voor nieuwe kansen
He wat vervelend seepje! Tja al die symptomen en dan ook nog die vage ovu test, om gek van te worden! Het enige wat je kan doen is wachten. Die krampen herken ik wel had zelf vanaf NOD tot de 8ste week de helste krampen. Maarja ik wil je geen valse hoop geven, want zwangerschap kwalen lijken ook erg op ongi symptomen... @emma wat zijn jullie aan het doen op zolder? En wat fijn van je koopje! Zat vandaag nog te kijken naar baby kleding maar wil toch wachten tot dat ik weet of het een jongetje of een meisje wordt. En ook van alle maatjes een beetje, hoe veel van veel moeders dat het echt zonde is om veel in alle maten te kopen, ook omdat veel mensen je cadeautjes geeft. En wat me buurvrouw zei als je toch een extra rompertje nodig hebt is er altijd wel iemand die even naar de winkel voor je kan gaan.
@seepje Je lichaam kan je zo voor de gek houden, het kan beide kanten op. Maar die van kv kan je woe even doen. @boogschutter We hebben een extra kamer op zolder gemaakt. Eerst nog een vlizozolder en dakramen geplaatst. Kamertje staat nu ook (was dus echt zelf muren plaatsen), nu moet alles nog afgewerkt worden. Snap dat je wil wachten met kopen tot je het weet wat "het" is. Van de kleine maatjes haal ik zelf wel genoeg. Ik was zelf ook een hele kleine baby en mijn man ik en zijn beiden niet groot. Schoonmoeder beweert dat maat 50 veeeel te klein is (volgens mij denkt ze dat geen enkele baby daarin past). Heb zelfs al wat gekregen in maat 74! Hoop toch dat de baby niet direct daar in past
Mijn NOD is morgen, maar omdat ik 10 dagen geleden opeens mijn ei leek te voelen verplaats ik mijn NOD even naar zaterdag.. Anders ga ik voor niks testen
seepje wat vervelend al die symptomen steeds..! veel onzekerheid dus. Emma dat is zeker een koopje! Ik zag toevallig bij ons op de koningsmarkt ook allemaal babykleertjes van 0,20 tot 1,50 per stuk. Zag er allemaal zo schattig en lief uit! Studente spannend weer! Die week naar die nod, is elke maand weer een hel! Hier nog steeds niet ongi.. wel een veegje bruinverlies gehad, dus dat kan een voorbode zijn. Mijn lichaam is iniedergeval met iets bezig. Het worden dus geen 28 en waarschijnlijk ook geen 29 dagen cycles. pff. als ik maar niet weer zo lang in onzekerheid moet zitten als die 40 dagen cycles.
@vlinder, ja veel onzekerheid, hoewel ik er zelf van overtuigd ben dat ik volgende week ongesteld wordt Vooral onzeker over wanneer ik nou echt mijn ei heb gehad (voor volgende ronde) omdat ik dus 2x oplopende ovu testen heb gehad maar geen knaller. Oh en ook zo stom, ik wilde mezelf verwennen met nieuwe kleding en toen ik in de winkel liep schoot er continu maar 1 gedachte door m'n hoofd : ja maar als ik nu kleding koop en ik raak wel zwanger heb ik er de komende tijd toch niets aan Dus alles weer teruggelegd
Seepje dat dacht ik oolk hoor "als we nu een nieuw dressoir gaan kopen dan moet ie missch over 9 maanden toch weg, omdat daar dan een box moet komen te staan". Nou eerst maar ff zwanger worden.
Haha ja dat is wel zo handig voor je jezelf alles ontzegd Nu is het ook zo *kijkend naar kledingkast* dat ik het niet echt nodig heb En ik beter eerst een nieuwe kledingkast kan gaan kopen alvorens ik weer kleren koop
Zo, moest even flink teruglezen. @Seepje Ik had inderdaad ook dat mijn ovutesten positief waren omdat ik zwanger was. Maar die liepen ook langzaam op en pas nadat ze drie dagen echt positief waren heb ik een zwangerschapstest gedaan. Die zal een week eerder vast ook nog niet positief zijn geweest. Maar het zegt allemaal niets... Ik blijf in ieder geval voor je duimen! @Emma Als je niet wil dat iemand aan je buik zit zou ik ook gewoon duidelijk zijn. Het is inderdaad ongewenste intimiteit als ze het alsnog doet, dus dat kun je gewoon melden. Verder kraamhulp / manlief op de hoogte stellen zodat ze haar gewoon niet binnenlaten. Je hoort eerst te bellen en dus kun je haar onder het mom 'moe' of 'moet even rusten' gewoon wegsturen als ze langskomt. Hier weten nog maar heel weinig mensen het. Mijn schoonmoeder heeft de vrijmarkt al leeg gekocht, maar verder is iedereen er vrij rustig onder.
Pfff ik voel gewoon dat 't niet raak is eigenlijk... Alleen heel erg veel last van overtollige creme achtige afscheiding.... Kreeg van vriendje vandaag wel dat ik de laatste week verschrikkelijk veel moodswings heb naar hem toe... Heel chagrijnig dan weer heel claimerig... Heb het zelf alleen niet in de gaten..
Waahhhh ik heb vanacht baby voor het eerst gevoeld!! En vanochtend ook! Wat een appart mooi gevoel. Kon niet slapen en gaf een diepe zucht omdat vriendlief heerlijk binnen een minuut inslaap viel en ineens voelde ik wat tegen mijn vingers aan een soort koprol. Voelde als een zenuw en binennbuik scheetje haha. Ook voelde het precies als toen ik de kittens in mijn kat zijn buik voelde (misschien een HELE rare vergelijking) vriendlief zit nu met zijn handen vast gelijmd aan mijn buik @seepje hoop dat je snel duidelijkheid hebt X @vlinder duimen weer flink, hoop ook niet dat je te lang hoeft te wachten wanneer wil je testen?
Wat super meis!! Dat is echt weer een nieuwe mijlpaal!! Ik blijf het bijzonder vinden..dat er gewoon een mini mensje in een mens kan groeien (zo noem ik het maar even). Dat je samen met je grote liefde een nieuw leven creert. geweldig! blijf er van genieten! voor je het weet is de baby geboren! Hier nog steeds niet ongi. Vanmorgen wel weer een klein veegje bruin, maar verder niets. Ook geen kramp of iets. Dus het kan nog alle kanten op! Wel zijn mijn borsten sinds gisteren erg opgezet en groter. Dit is bij mij altijd het teken dat ik binnen een dag ongesteld ga worden, maar dat ben ik dus nog niet en de opgezette borsten zijn er nog wel, dus het lijkt mij zoieso sterk dat ik nog lang op mijn menstruatie moet wachten.