wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Vanaf 18 weken kan je de baby voelen. De kans is wel klein dat je de baby elke dag voelt. Pas rond de 28ste week is het geen goed teken als je de baby een hele dag niet hebt gevoeld.
    Ja blijft een gek idee dat dit klein mensje in mij groeit, en uit iets heel kleins is ontstaan.
    Geniet elke dag gaat nu al te snel haha
    Wel vaag die veegjes bloed... Durf je al te testen?

2. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zojuist ongesteld geworden..

Wauw Boogschutter!!!!

3. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ben wel blij met mijn cyclusduur (net als vorige maand 30 dagen).

Ook spannend voor jou vlinder!

4. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    boogschutter ja idd heel vaag.. ik durf eigenlijk nog niet te testen, omdat ik elke maand mijn hoofd weer stoot. Maar ik denk dat als ik morgen nog niet ongesteld ben en wel nog gevoelige borsten hou, ik toch een test ga halen! Want als je een veegje bruin hebt en gevoelige borsten, zou je denken dat je lichaam al aant werk is om o gesteld te worden, dus dan kan dat niet een hele week duren lijkt mij. Dan beginnen de symptomen toch meer op wat anders lijken...:)

Studente wat vervelend! Maar wel heel fijn, zo'n nette cycles!
    Ik zou altijd willen.. of een nette cycles, of zwanger, maar ertussenin vind ik echt een hel!

5. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    #1325 seepje, 29 apr 2014
    Laatst bewerkt: 29 apr 2014
    Mijn vriend zegt altijd als ik zeg 'ik heb een dikke buik' ach kind stel je niet zo aan, maar net zei hij 'jez*s kind wat heb je een buik gekregen' ja daar klaag ik dus al 4 dagen over dat ik een buik heb dat zelfs m'n broeken niet lekker meer zitten. Echt zo'n darmenbuik...

Krijg de foto alleen niet goed om gedraaid. Normaal ben ik dus zo plat als een dubbeltje en kun je me heupbotten zien. Oh en geen problemen met naar het toilet gaan ;)

6. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Seepje ik weet natuurlijk niet hoe je buik er anders uit ziet, dus kan/mag er geen mening over geven. Maar het kan alle kanten op gaan meis!
    Ik weet dat ik in de eerste en tweede maand na het stoppen van de pil, ook heel veel verschillende klachten had, waarvan ik af en toe door de bomen het bos niet meer zag. Maar ik denk dat dit ook echt bij het ontpillen hoort. Pas na mijn cycles van 40 dagen, leek mijn lichaam echt ontpilt te zijn en voelde ik geen hele gekke digen meer. De puistjes zijn ook gelukkig bijna verdwenen.
    Ik hoop natuurlijk van harte dat het je deze maand veel goeds mag brengen!

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Mijn buik is normaal zo plat als een dubbeltje. Heb ook geen symptomen verder alleen dus deze buik waar ik u tegen zeg ;) ik heb ook totaal geen gevoel zoals ik de vorige ronde wel had. Toen haalde ik me allerlei dingen in m'n hoofd, nu niet. Puistjes zijn ook weg hier gelukkig :D

Is echt een darmenbuik dit ;)

8. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @vlinder snap heel goed dat je niet gelijk wil testen. Bruine veegjes kunnen ook van alles betekenen...

@seepje heb je al getest? Wat vlinder zegt het ontpillen kan je flink voor de gek houden. Ik had ook de gekste symptomen dat ik echt dacht wat is dit nou??

9. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    #1329 seepje, 30 apr 2014
    Laatst bewerkt: 30 apr 2014
    Vanmorgen een testje gedaan maar bleef zoals ik al had verwacht omo-wit. kv 2v5 gedaan omdat die wat gevoeliger zijn. Nu wachten op m'n ongi en heb nog niet het idee dat die eraan zit te komen dus ik gok erop dat mijn ei toch echt later is geweest bij de 2e keer ovutesten, dus ik zal nog even geduld moeten hebben. :)

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @ boogschutter
    Wat leuk dat jij je kindje gevoeld hebt!

@studente
    Jammer dat je ongi bent maar nieuwe ronde nieuwe kansen.

@vlinder
    Zou mooi zijn als het raak is. En laat anders die ongi maar komen. Doe mij maar een ja of nee, weet je waar je aan toe bent. Onzekerheid is eigenlijk het ergste wat er is.

@seepje
    Het blijft lastig te zeggen, zeker als je net van de pil af bent. Ik kreeg ook altijd een dikkere buik vlak voor mijn ongi. Wanneer zou je eventueel willen testen als ongi niet snel komt?

Overmorgen weer naar de vk voor controle. Hoop dat ik weer een mooi kloppend hartje te horen krijg.
    Heb nog niet een buikje (nou ja, wel een buikje maar dat is eigen kweek ;) ) Die zwangere buik mag van mij nu wel komen. Maar ach, ben nog maar 15 wk. Wie weet over een paar weekjes... hoop de beeb dan ook een keertje te voelen.

11. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    emma spannend weer zo'n afspraak, maar heeel leuk natuurlijk!!
    Ik hoop zo dat alle vrouwen hier binnen een half jaartje zwanger raken en we het een dikke buiken topic kunnen gaan noemen hihi. Al denk ik dat er een aantal dan al op knappen staan.

hier nog geen ongi te bekennen, zelfs geen bruine veegjes meer.
    En..de borsten worden steeds groter/zwaarder. Ook een verstopte neus, maar dat kan gewoon een verkoudheidje zijn. Ik ga straks maar even naar de winkels om een test te halen!

Fijne dag iedereen! En geniet van de zwangere buikjes en anders geniet van je man! Zodat er uit liefde ooit een mooi kindje mag ontstaan.

12. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Als ongi niet komt test ik zondag nog een keer. Er van uitgaande dat mn ei bij de 2e ovulatie testen is geweest is het dan 11 dagen geleden.

13. boogschutter88

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    @emma mijn beginnende buikje kwam ook het niets. Begon eerst dat mijn riem irriteerde als of mijn onderbuik beurs was. En daarna dacht ik trek gewoon 1 van mijn mama broeken aan, en wat zat dat heerlijk. Als je niet weet dat ik zwanger ben zou je ook niet durven te vragen of ik zwanger ben zit net op t randje haha gisteren hele tijd geprobeerd de baby te voelen maar helaas, hoort er ook bij is nu nog te vroeg het elke dag te voelen. Wat gaat dat ook hard met jou Emma ook alweer 15 weken!

@seepje wat balen van je test. Maar inderdaad al je eisprong toch later was is het nu nog te vroeg.

14. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Is ook heel lastig, hoewel ik niet meer het idee heb dat ik echt aan het ontpillen ben, althans, vorige maand merkte ik echt lichamelijke symptomen die ermee verband hielden en dat is nu compleet weg. Nu heb ik alleen mega moodswings van heel vrolijk naar mega chagrijnig en dat binnen een paar minuten. Stront irritant.

Ik kan ook echt niets hebben, ga zo maar even de deur uit want heb het idee dat ik elk moment in huilen uit kan barsten. Ik laat het maar gewoon even, zal ook wel vermoeidheid zijn want ik kan 's avonds slecht in slaap komen en ben 's morgens voor 06.00 wakker

15. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Ik zou me graag bij dit topic willen aansluiten. Ik ben in sept 2013 gestopt met de pil. Toen eerst gewacht tot mijn eerste menstruatie (die kwam in november) en toen ertegen aan gegaan ;)
    Heb een onregelmatige cyclus waar ik soms helemaal gek van wordt. Heb nu bijvoorbeeld al sinds donderdag het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar het komt maar niet. Wel voor de zekerheid een test gedaan maar die was negatief.
    Afgelopen maand voor het eerst ovu testen gebruikt. Rond 12-4/13-4 waren ze iets donkerder maar geen knaller gehad... heb tot 16-4 doorgetest maar werden steeds lichter. Aangezien ik nu nog niet ongesteld ben vraag ik me echt af wanneer mijn eisprong nu is geweest :S...
    Wil komende maand gaan temperaturen.
    Wat is jullie het beste bevallen? temperaturen of ovutesten?

Voor degene die zwanger zijn GEFELICITEERD!!

16. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Welkom Ankie, Je zit dus in dezelfde onzekere periode als mij, ik heb alleen 2x oplopende ovu testen gehad maar geen van beide keren een knaller… Daartussenin waren ze omowit… Vanmorgen zw-test gedaan maar helaas negatief dus ik denk dat ik ofwel te vroeg was ofwel vriendlief heeft misgeschoten en ga ik ronde 3 in..

Ik vermoed zelf het laatste, totaal geen gevoel dat het wel eens raak kon zijn ondanks dat we in de week voor m'n ei en na m'n ei (ook 2e x oplopende ovutesten) geklust hebben.

Mocht ik niet ongi worden dan test ik zondag nogmaals.

17. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Seepje: hoeveel ovu testen heb in totaal gedaan dan? Ik vind het zo lastig omdat ik geen idee heb steeds hoelang mijn cyclus duurt. En nu ben ik waarschijnlijk ook nog te vroeg gestopt :S
    Je hoeft natuurlijk niks te voelen.. misschien was het wel hartstikke raak ;)

Ik denk dat ik maar begin met efamol PMP (is voor een regelmatige menstruatie) Misschien dat het helpt. (wil er niet teveel mee bezig zijn maar als mijn lichaam niet echt meewerkt ben ik er toch teveel mee bezig)

18. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Bij niet ongesteld worden moet je eigenlijk altijd uitgaan van de langste cyclus die je hebt gehad, of een gemiddelde daarvan, dus in jouw geval 45 dagen..

En ik begreep dat teunisbloemolie ook kan helpen ipv efamol maar daar weet ik het fijne niet precies van, ik had geluk dat mijn lichaam redelijk vlot na stoppen weer zelfstandig ongesteld werd…

19. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt gelijk.. ik was nu uitgegaan van 40.. zal mijn banner dan ook even aanpassen.

ja in efamol zit ook teunisbloemolie bij in... ga nog wel eens even kijken wat me het meest aanspreekt ;)

20. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ankie welkom bij de club!! En ik kan mij heel goed voorstellen, dat je bijna gaat wordt van die onregelmatige cycles (zou ik tenminste wel worden). Ik wens je veel goeds. En op een positieve test!

Deel Deze Pagina