wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Heb jij al een test gedaan vlinder? Ik duim voor je!

Ik heb trouwens ook continu honger… Normaal sla ik ontbijt over (slecht i know) eet ik als lunch 3 a 4 boterhammen, een tussendoortje, avondeten en dan vaak 's avonds op de bank wat lekkers, maar nu had ik om 10.00 al 4 boterhammen op en tussen de middag weer 2 en dan tussendoor een halve meloen, een eierkoek en nog wat paaseitjes en ik kan nu al niet aftellen tot het eten op tafel staat zo'n honger :$

2. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb een test gedaan..en helaaaaas omo wit!
    pfff ben echt gefrustreerd! Ik wil zo graag duidelijkheid.
    Laat me dan maar gewoon ongesteld worden. Liever ben ik natuurlijk zwanger, maar die onzekerheid is een hel.

Ik heb dat met alles..Ik wil het of zo, of zo maar middenwegen worden eng bij mij.
    Als mijn vriend en ik vrij zijn dan wil ik weten of we een dag niks gaan doen of we een dag wel wat gaan doen, maar afwachten wat het nou gaat worden of plotselinge veranderingen aaargh daar kan ik niet tegen hihi.
    Misschien moet ik wel leren meer geduld te krijgen.

Voor nu moet ik het maar loslaten en gewoon denken dat ik nog ongesteld ga worden, dan kan het altijd mee vallen!

3. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    #1343 seepje, 30 apr 2014
    Laatst bewerkt: 30 apr 2014
    Snap ik, hoewel ik altijd meer een 'grijsdenker' ben… Ik kan altijd alles heerlijk op z'n beloop laten, maar voel me op dit moment ook net een tikkende tijdbom. Ben benieuwd wanneer het klokje BOEM zegt…

Ik merk dat ik het echt moeilijk los kan laten nu, ondanks gebrek aan symptomen zoek ik overal wat achter…. Als ik reken heb ik waarschijnlijk 22 april m'n ei gehad ipv 17 april en heb ik afgelopen maandag hele heftige steken in m'n buik gehad. Dit hield ongeveer 2 uur aan en zakte daarna dus af, maar waren zo hevig dat ik er misselijk van werd… Wat nu als dat de innesteling is geweest qua tijdsspanne zou het kunnen.. Oh ik wordt moedeloos van mezelf ;)

4. Wian

Wian Nieuw lid

29 mei 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai meiden,

Best nog steeds een bijzonder gevoel en soms echt onwerkelijk.
    Heb nog geen last van klachten een beetje moe maar voor de rest gaat het top.
    Voor de meiden die met ovulatietesten werken bij de action 5 testen voor €2,49 en doen het super.
    Succes meiden het gaat echt goed komen (bij mij ook pas na een jaar ;) en gewoon veel klussen :)

5. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    @vlinder
    Ik herken dat. Mijn man zegt dan soms dat ik gewoon een beetje autistisch ben. (Nou jaaa zeg!) ik wil ook altijd dat alles netjes op dezelfde plek ligt of hangt.. Hihi

@wian
    Bedankt voor je opbeurende woorden!!
    Hebben jullie trouwens allemaal een redelijk stabiele cyclus??

6. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Welkom Ankie! Leuk dat je mee komt kletsen.

@vlinder
    Heeeeee, wat jammer nou....:( Laat die ongi dan maar gewoon komen, kan je weer met frisse moed de volgende ronde in.

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    @boogschutter
    Waar begon bij jou de buik als eerste dikker te worden?

8. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Onderin onder mij navel, en als ik heb gegeten wordt het boven wat dikker. Maar vooral waar je vroeger je onsteldheidpijn voelde daar is t dikker tot aan me navel. Daar begon mijn broek (draag meestal skinny jeans) strakker te zitten, eerst was mijn riem vervelend toen zonder riem rond gelopen, en toen zat het gewoon niet lekker. Als ik me buik probeer in te houden, gaat mijn buik boven mijn navel naar binnen en daar onder blijft op zijn plek. Ook heb ik na de sex als ik klaar ben gekomen (sorry voor de intieme details ;) ) last van een harde buik, heb t opgezocht is heel normaal en kan de baby geen kwaad. Gaat ook weer weg naar een paar minuten. Voel ook mijn baarmoeder zitten voelt als een soort ballon onder mijn navel buik. Niet hard maar wel als een compact bolletje haha

@ankie welkom hier

@vlinder ahh nee, op welke dag van je cyclus zit je nu?
    Toch raar die veegjes bloed...

9. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik draag dus een broek die wat hoger zit (heupbroeken vind ik niet lekker zitten en staan me ook niet) en die broek zit dus vlak onder mijn navel. En precies daar waar de band van mijn broek zit (dus vlak onder de navel) lijkt ie strakker te zitten. Maar vond het net wat te hoog ofzo?
    Ach ja, ben benieuwd wanneer we het echt gaan zien hier.

10. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Gaat met de week groeien waarschijnlijk Emma. Maak je elke week ook een foto van je buik? Als je dat probeert in dezelfde houding kan je aan het eind een heel leuk flip boekje maken met de groei van je buik ;) Gaan we hier wel doen mocht het zover zijn…

Vanmorgen stiekem toch nog een test gedaan en dacht een licht tuur streepje te zien maar ik denk eerder dat mijn ogen zien wat ze willen zien dus nu, hoe moeilijk ook even afwachten tot ik ongi wordt en als ik dat niet wordt probeer ik maandag pas weer te testen. Nog steeds niet het gevoel dat mijn ongi eraan komt namelijk. Ik ben alleen onuitstaanbaar met m'n moodswings. Wordt boos om werkelijk niets en huil ook om helemaal niets :$ Terwijl ik normaal echt geen jankerd ben.

11. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    seepje plaats even een foto van je test. Kunnen we even mee beoordelen.

wat leuk emma en boogschutter dat jullie zo dicht op elkaar zitten.. kunnen jullie beetje vergelijken ;)

En wij kunnen ons mooi vast voorbereiden op wat komen gaat :D

12. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NU!!!!!!
    Tip: Maak een foto van de test bij goed daglicht zonder flits.

Wat ik ook had gedaan: zaklamp achter de test houden om te kijken of ik wel echt een streepje zag.

13. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Emma86 wat een goed idee van die zaklamp! :D

ja kom seepje.. we wachten op een foto ;)

Ik ben zojuist begonnen aan de efamol pmp. Hopen dat mijn cyclus is meer regelmaat krijgt. Zijn wel behoorlijke pillen joh!
    Ik kon het niet zo snel vinden bij de drogist en dus kwam er een man naar me toe of hij mij kon helpen (het was heel rustig)
    Ik zei dus dat ik wat zocht om mijn menstruatie wat regelmatiger te krijgen en dat ik efamol pmp had gegoogled. Nou zegt ie, dat verkopen we normaal alleen bij klachten als stemmingswisselingen etc. Zou je niet een keer langs de dokter gaan bij een heel onregelmatige menstruatie (lekker om dat in de winkel te bespreken hoor :S)

14. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik beng bang dat t toch geen streepje was, heb later nogmaals gekeken en een paar druppels water erop laten vallen en daarna was t weg… zal toch echt nog een paar dagen moeten wachten…

enige waar ik nu last van heb is continu een heel 'nat' gevoel.. Verder voel ik me wel goed geloof ik op af en toe zeer emotionele buien na ;)

15. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zal voor je duimen

16. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Emma die draag/droeg ik ook. Gewoon lage broeken toch? Daar begon het bij mij ook strak te zitten. Ook als ik zat zat mijn broek gewoon niet lekker! Was niet dat ik met moeite me broek dicht kreeg, maar zat gewoon niet meer lekker.

Ik maak elke week een foto. Het groeit zo anders dan ik dacht begint veel lager. Ik ben ook heel klein hoor nog, ook niks aan gekomen nog. Het is gewoon zelf vind ik t al ren beginnende buik. Maar andere zeggen nog goh wat ben je nog klein voor 4 maanden :)

@seepje he wat jammer. Je hebt hier namelijk een goede jury zitten hihi

17. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Vriendje kwam vanavond ineens aanzetten met 2 testen, just his guts was zijn antwoord toen ik hem aankeek. 2 van de kv early… Wil echt pas zondag weer gaan testen..

Want ik heb de 28e verschrikkelijke steken in m'n buik gehad, kijkend naar m'n ovu testen zou m'n ei rond de 21e zijn geweest dan zou het mogelijk een innesteling geweest kunnen zijn afgelopen maandag dus dan is dit nog wel erg vroeg om te testen want dan zou ik m'n ongi pas dinsdag / woensdag krijgen…..

18. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Oh... en ik heb bizar veel honger.. vanavond laat vriendje nog brood met gebakken ei laten maken terwijl ik normaal een kleine eter ben...

19. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    seepje nu wordt ik ook heeel niewschierig hoor!! spannend! we wachten het met zijn alle af!

hier nog steeds niet ongesteld.. ik zit op dag 33 van mijn cycles. geen krampen, helemaal niets. en nog steeds zere borsten en af en toe een klein bruin vlekje bij afvegen.

20. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Pffffff als het niet raak was hoop ik dat je ongi snel komt! Al idee wanneer je weer test gaat doen als het niet doorzet? Ik vind t ook echt rete spannend omdat ik dus eigenlijk niks voel verder ;)

Heb alleen continu een nat gevoel en dan is het niets en slijm dat nog steeds op behangplaksel lijkt en spierwit is

Deel Deze Pagina