ja dat hoop ik ook.. ik denk over 3 dagen..maar ligt eigenlijk ook aan mijn gevoel,als er nog een symptoom bij gaat komen test ik gelijk. en anders maar weer afwachten. jouw symptomen klinken nog steeds positief! ik weet dat als je zwanger bent, afscheiding ook veranderd.. nou, ben benieuwd! Ik gun het je van harte. Hebben de meiden die zwanger zijn eigenlijk al een naam in gedachten?
Nog niet zwanger al wel namen 2e naam wordt unisex beau vernoemd naar mn mams en bij de meisjes naam zijn we t nog niet eens over de spelling En ik duim ook nog even voor je vlinder! Ben dat wachtbankje nu ook al zo beu
leuke namen seepje! wij willen voor een meisje evi en voor een jongetje levi! hihi Maar dat kan natuurlijk altijd nog veranderen. Ik stond net op met gigantische borsten! ze waren eerst pijn en een beetje opgezet.. maar nu staan ze echt op knappen! (sorry voor de details) Hoe langer het duurt, hoe meer ik begin te geloven dat er een inie minie kans bestaat dat ik toch heel misschien zwanger ben. Maar ik ga me nergens aan vast houden, wil mezelf niet teleurstellen. Ik hou gewoon in mijn hoofd dat ik nog ongesteld wordt, dan kan het alleen nog maar leuker uitvallen.
Oh das ook leuk! Ik ben ook van de korte namen en vond voor een meisje puk, pip of lola geweldig maar helaas kon vriend zich daar totaal niet in vinden.. Nu denken we aan julie (mijn voorkeur) of julia (zijn voorkeur) en voor een jongen wordt het Luca Oh en spannend!!!! Ik hoop het zo voor je, je bent in verhouding tot je vorige cyclus al behoorlijk wat later, weet je ongeveer wanneer je je eisprong hebt gehad?
Jammer seepje.... Vlinder, mijn duimen draaien! Ik had al wel wat namen in gedachten... maar die vindt mijn man dus niks.... Maar denk maar niet dat hij zelf met suggesties komt... *ZUCHT* Voor een meisje had ik de naam Emma (ook mijn naam hier omdat ik die naam zo mooi vind) maar de afgelopen jaren staat ie wel erg hoog in de top 10. Dus weet niet of ik dat wel wil, ondanks dat die naam al jaaaren in mijn hoofd zit.
Ik ga toch uit dat het deze ronde niets wordt... Geen idee waarom maar gevoel zegt me dat het niet zo is... En lastig is dat om namen te vinden, wij wilden eigenlijk geen naam die je af kon korten maar beide namen zijn af te korten en dat vinden we eigenlijk wel prima. En Emma is een mooie naam, maar misschien kan je die als 2e naam gebruiken als je man het echt niet wilt? Misschien kan je eens vragen of hij ook een lijstje wil maken met namen die hij mooi vind, dat jij dat ook doet en kijken of er een naam opstaat die jullie beide hebben opgeschreven
Ik heb wel een paar namen in mijn gedachten, maar ml vind ze niet mooi. Vooral om een naam te vinden voor een meisje vinden we erg lastig. Een jongensnaam hebben we in principe al, maar dat kan nog veranderen Sinds vorige week voel ik het kindje. Nu zo'n beetje om de dag voel ik de plopjes Erg leuk. De baby is gelukkig goedgekeurd tijdens de 20 weken echo. Erg leuk om te zien hoeveel het is gegroeid en hoe beweeglijk het is. Zometeen intake bij de fysio voor zwanger fit. Ben erg benieuwd Helaas is er bij mij in de buurt geen yoga of andere cursus, maar dit lijkt mij ook wel leuk
Leuke namen allemaal!! Maar wel lastig als manlief er niet helemaal mee eens is. Wij zijn wel beetje aan het kletsen over namen maar nog niet echt iets serieus. Ikzelf vind Sverre erg leuk voor een jongen. Meisjesnamen vind ik erg moeilijk. Vlinder en seepje ben gewoon zenuwachtig voor jullie haha.. terwijl hier ook nog steeds geen ongi te bespeuren is. Ik zit nu op dag 44. pfff... Ik heb juist helemaal geen honger. Maar blijf het gevoel houden dat de ongi eraan komt.. al meer 8 dagen dat gevoel nu. Priscilla wat leuk dat je je kindje voelt nu.. lijkt me echt heel bijzonder. En fijn dat alles goed gaat met je.
@Priscilla Leuk dat je de beeb nu regelmatig voelt. En super dat de echo goed was. Is toch weer een soort mijlpaal he. @Ankie Anders gooi je er een testje tegenaan? Die van kv (2 voor 5 euro) zijn prima en niet te duur (en dan heb je meteen 1 reserve) Wel foto plaatsen he. Ja, die namen... ohohoh wat lastig. Gelukkig krijgen we binnenkort nog een namenboek van iemand. Wie weet doen we inspiratie op. Ben net terug van de vk, alles was helemaal goed. Hartje klopte mooi, bloeddruk was prima. Mijn baarmoeder was behoorlijk gegroeid en zit al flink hoog. Geen wonder dus dat ik buikpijn, steekjes en krampjes had. Voel mijn banden af en toe ook. Had gewoon groeipijn. Over 4 weken weer heen. Op naar de 20 weken!
Namenboek is altijd handig !! En ik zou er idd nog een testje tegenaan gooien vlinder... ik duim voor je mee dat ie positief is!! Priscilla: lijkt me heel bijzonder de beeb te voelen! Geniet ervan Hier niets nieuws... zie als een berg op tegen morgen... stoppen met roken.. wil hetzelf erg graag. Maar blijft lastig. Ben vandaag als afleiding begonnen met een baby dekentje haken...
Weet al wat het een jonge of meisje is? Ik kan niet wachten om het te weten. Plopjes voel ik ook "steeds" soms een dag niet en vandaag weer 2x Pff namen hou op! Vind zo veel leuk! Denk dat ons kindje 5namen krijgt hahahaha ik heb ook zoiets van als je een top 3 hebt en dan kan je altijd een keuze maken bij de geboorte
priscilla wat fijn vam de 20 weken echo!!! Ankie pfff wat een hel meis een cycles van meer dan 45 dagen.. Ik zou het geduld niet meer hebben hoor. emma wat super! Dat alles weer goed is! Hier nog steeds geen ongi.. en pfff sinds vanmiddag ineens ontzettende steken in mijn rug, echt met vlagen. Bovenin mijn rug, dus geen ongirugpijn. Ik ga morgen nog een test halen, want ik hoorde vandaag iemand die aan mij vroeg of ik zwanger was, omdat ik er zo zwanger uit zag vond ze. Nou dan wil dat nu wel eens zeker weten!!
Ik ben ook nieuwsgierig vlinder Hier vanmorgen nog testje gewaagd en ofwel ik ben gewoon niet zwanger of ik was te vroeg Geen idee of vitamine problemen de aanmaak van HCG kunnen vertragen, mocht het raak zijn zou ik maandag gezien mijn stekende pijn de innesteling hebben gehad..
haha keet..nee nog niet! Ben pas net wakker Ik ga straks een test halen en doen. seepje wat jammer van je test!! Volgens mij hebben vitamine en hcg niets met elkaar te maken, helaas..
Het kan wel Zwangerschapstest negatief, menstruatie blijft weg | Mens en Gezondheid: Zwangerschap Ik heb namelijk vitamine b12 (dat staat samen met foliumzuur) en Vitamine D tekort Mocht m'n ongi niet komen ga ik toch huisarts raadplegen ook ivm toekomst als ik wel zwanger ben en vitamine d tekort vroege miskramen kan veroorzaken . Ik loop hier overigens al voor bij de HA, dus wil het gewoon graag zeker weten. Heb een periode niet goed voor mezelf gezorgd (anorexia) en wil niet dat dat deze droom in de weg komt te staan.. Ben overigens wel heel benieuwd wat jou test aangeeft!!!
moet jullie helaaaas teleurstellen..kwamen wat dingen tussen waardoor ik niet naar de winkel kon vandaag. Dus nu moet ik wachten tot maandag! balennn!! maar nog steeds niet ongesteld en nog steeds pijnlijke borsten.. Klinkt als.. dat het steeds geloofwaardiger begint te worden..