wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Woehoeee spannend!! Zijn de winkels bij julloe morgen niet open? Vriend vroeg zn wekker en jij het even ophouden haha. Hoe hou je het vol :p

2. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Haha heb er hier nog 1 liggen die ik voorlopig niet ga gebruiken hahah ;)
    Klinken als goede symptomen. We duimen door tot maandag :D nog meer meiden die gaan testen?

3. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Hier nog niet weer getest, wil nu echt mijn NOD af gaan wachten anders dat ik misschien weer teleurgesteld wordt…

Weinig nieuwe symptomen, had alleen vanmorgen spontaan een bloedneus terwijl ik niet eens m'n neus gesnoten had of iets dergelijks. Wel bloedchagrijnig (stoppen met roken) en strontverkouden ;)

En Vlinder… Spannend!! Hopelijk lukt het je vandaag nog om ergens een test te halen en te doen, ik duim hard voor je dat hij positief is! !

4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Vlinder, je houdt het wel spannend!

5. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Hallo allemaal, ben nieuw hier!

Ben 27 jaar en mijn verloofde is ook 27.
    In oktober heeft hij aangegeven ook klaar te zijn voor een kindje en ik ben eind december gestopt met de pil.
    Meteen daarna al regelmatige cyclussen van 29 dagen.

Op 1/2 mei was mijn NOD en ik ben nog niet ongesteld.
    Mijn temperatuur is al 3 dagen hoger dan normaal, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik me niet op en top fit voel (vervelend gevoel in keel).
    Gisteren een zwangerschapstest (clearblue digital) gedaan en die was helaas negatief..

6. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    @Seepje: misschien is het handig om een bloedtest te doen om te kijken hoe het nu staat met je vitamine tekort.

Ik heb ook problemen gehad met mijn B12 en mijn D gehalte was echt extreem laag. Heb drankjes en injecties gehad tot alles weer op peil was. Mijn bloed is getest voor ik ben gestopt met de pil en ik slik nu voor de zekerheid Davitamon mama vitamine, dus met een hogere dosis B12 en D. Ook heb ik bij de tuinen vandaan B12 - 100mcg die ik er extra bij neem. Is een hoge dosis maar er wordt maar een klein deel opgenomen en het kan geen kwaad. De huisarts heeft me wel aangeraden om tijdens zwangerschap mijn vitamine een aantal keer te laten controleren

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Vitamines zijn gecontroleerd, voor vitamine d krijg ik nu weer shots, maar na een half jaar shots te hebben gehad is het niveau nog hetzelfde als een half jaar geleden… Ik ga dus de MMM in om te kijken hoe dat kan en of ze misschien de D per injectie gaan toedienen. Neem zelf ook wel voedingssupplementen onder het mom van baat het niet schaad het niet…

Vitamine b12 was de laatste keer oke maar ik voel aan mijn lichaam dat het te laag is, helaas gaat een HA uit van bloedwaardes en vind nieuwe injecties dus nog niet noodzakelijk….

@Moontje spannend dat je overtijd bent en ook welkom hier, hopelijk heb je over enkele dagen een positieve test in handen en is de innesteling iets later dan gepland geweest! :)

Oh en effe een vraagje.. Ik merk dat ik na mijn ei totaal geen zin meer heb in seks, totaal ook niet voor in de mood ben terwijl ik dit vorige maand wel had ;)

8. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Vervelend dat je dokter niet naar je luistert!
    Ik ben vitamine B12 bij de tuinen gaan slikken toen mijn klachten weer terug kwamen, toen niet de 100 maar de 1000mcg speciaal voor ouderen of mensen met een opname stoornis. Slikte er 1x per daags 1 en na 2/3 weken begon ik me steeds beter te voelen, mijn energie schoot omhoog en geen tintelingen meer. Bij mij werkte dat dus erg goed, misschien is het ook wat voor jou?

Heb zojuist even een inschatting gemaakt van wanneer ik vermoed dat mijn eisprong is geweest en wanneer een mogelijke innesteling. Gebaseerd op mijn symptomen en niet op temp want die bleef maar schommelen...

Mijn vermoeden eisprong:
    20/21 april (pijn in borsten, veel doorzichtige afscheiding en Steekjes zijkant buik)

Mijn vermoeden innesteling:
    26/27 april (slijmerige afscheiding, krampen, vermoeidheid)
    of
    1/2 mei op NOD (krampen, pijn in rug, licht bruinige afscheiding op tampon, sliertje bloed in afscheiding)

Als er een innesteling is geweest zal dit dus laat zijn geweest

9. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Mijn temp schommelt nu continu op 37,3… En ik ben met alles net 1 a 2 dagen later dan jou… Heb op de 28e heel erg steken gehad die na een paar uur echt afzakten… Geen bruin verlies of iets alleen die steken…

En dokters die je niet serieus nemen… Ach what's new… nadeel alleen is dat ik in mijn maag een bepaald stofje niet meer opneem waardoor ik dus de vitamines niet uit voeding kan halen…

Als je wanneer niet ongesteld bent ga je nog een test doen?

10. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Welkom Moontje! Fijn dat je direct regelmatig ongesteld bent. En nu overtijd zie ik, spannend! Die van CB hebben geloof ik een wat hoger HCG gehalte nodig. Ik kan de testen van Kruidvat aanraden, die van 2 voor 5 euro. Anders is het allemaal zo duur als je telkens Clear Blue haalt. ;)
    Wanneer gaan jullie trouwen?

11. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    moontje een heel hartelijk welkom in deze gezellige club!!
    en wat spannend, dat je overtijd bent..gelukkig kun je hier veel steun krijgen. en iedereen duimt voor je!

seepje jeetje wat vervelend zeg van je vitaminen..
    en wat spannend nog ook voor jou! bloedneus kan wel een eerste teken zijn..

Helaas niks open hier..we wonen een beetje in een boeren "gehucht".
    Dus maar tot morgen wachten. Maar eigenlijk raken we allebei steeds meer overtuigd dat het gewoon zo is haha. mijn vriend begint als zelfs over dat we de extra slaapkamer maar moeten gaan behangen.
    nog steeds geen ongi, zere borsten zijn er nog steeds, gister avond wat misselijk esinds vanochtend flink aan de diaree! voel mij ook erg opgewekt en vrolijk en hyper! Misschien komt dat gewoon, omdat ik het spannend vind..maar begin steeds meer dat echte "raak" gevoel te krijgen.

12. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Spannend Vlinder! Ga mee duimen voor je!

Ik ga morgenochtend een gewone test halen, ben toch wel erg benieuwd :p
    Nog steeds erg gevoelige borsten/tepels (maar dit heb ik ook vaak voor het begin van mijn menstruatie)

@Emma We zijn nu pas 2 maanden verloofd dus hebben nog geen datum kunnen prikken. We hebben wel een voorkeur voor volgend jaar lente/zomer. Ben inmiddels begonnen met het zoeken naar locaties en kijken naar de dingen die we allemaal moeten regelen, dat is een stuk lastiger dan ik dacht :p

13. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    moontje ja ik zou idd morgen een test gaan doen als ik jou was!!
    spannend!
    en wat heerlijk om verloofd te zijn..

Wij gaan ook waarschijnlijk volgend jaar trouwen..liefst in de zomer!
    We hebben al een lijstje met ideeën..
    Maar er komt idd best veel bij kijken! Ik denk alleen dat als ik nu zwanger ben, we de bruiloft nog even een jaartje zullen uitstellen.
    Dan kunnen we dit jaar elke maand iets voor de baby kopen en volgend jaar wat meer geld opzij zetten voor de bruiloft.

14. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Leuk dat jullie ook gaan trouwen!
    Mocht ik nu zwanger zijn dan denk ik ook dat we het verplaatsen naar het najaar of een jaar later. Anders ben je ook net een paar maanden bevallen en dan zit je al met het regelen van de laatste puntjes voor je bruiloft en alle stress die daarbij kunnen komen kijken.

15. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    O vlinder wat spannend allemaal, en dat je een raak gevoel hebt.

Moontje welkom hier in ons gezellige clubje ;) ook spannend voor jou. Overtijd zijn is altijd een goed teken. Straks zijn jullie allemaal tegelijk zwanger haha

Mijn vriend zei vandaag zo je buik is gewoon in een nacht gegroeid haha was inderdaad ineens een stuk ronder.

16. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nog teruglezen maar wou deze even delen... Wat zeggen jullie?? Vanmorgen getest

Aaaah hoe krijg ik hier een foto??

17. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Moet je even op 'meer opties' klikken of in jouw geval wijzig en dan op de paperclip klikken en uploaden :)

18. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe et via mijn tel... Ben helemaal nerveus haha

19. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Maar het lukt niet

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16 KB
      Weergaven:
      2
  20. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik hoef niet eens echt te turen! Ik zie het streepje wel!

Deel Deze Pagina