Ankie, ik zie ook een licht streepje. Is je NOD al geweest? Bij twijfel een druppeltje water erbij doen. Een indroger verdwijnt, een echte streep blijft staan. Anders vanmiddag nog eens testen? Ik testte duidelijker met middagurine dan ochtendurine.
Vlinder al getest? Ik ben heel benieuwd?? Seepje wat vervelend van je vitamine tekort. Maar ik zou er zeker nog eens mee naar de ha gaan. En ook omdat je graag zwanger wilt worden.. maak je onzekerheid altijd iets erger dan het is misschien dat dat helpt. Ga jij ook testen? Moon Welkom!! en ook over tijd... wanneer ga jij testen? Zou toch leuk zijn als we allemaal een posi test hebben deze maand Ik had vanmorgen eigenlijk een test gedaan omdat ik vandaag de dokter wou bellen voor mijn onregelmatige cyclus. Had vannacht weer rare krampen en dacht.. nu is het genoeg. Waarom zou ik wachten totdat we een jaar bezig zijn. Dus ik zei tegen mijn man: Ik doe voor de zekerheid even een testje zodat ik ook aan kan tonen dat ik niet zwanger ben. Kijk ik op de test... Ik schrok er gewoon van. Manlief erbij gehaald zegt hij ook nog eerst: "Ik zie niks" Ik zeg lieverd dan mag je wel eens naar een oogarts.. kijk eens hier.. jaa jaa ik zie wel een licht streepje maar die is niet zo donker als die andere... (hahaha mannen) (volgens mij krijg ik ook spontaan ADHD)
Spannend Ankie!! Een licht streepje is ook een streepje Ga je morgen nog een keer testen? Ik heb vanochtend getest maar hij was spierwit In iedergeval nog geen druppeltje bloed en nog steeds een hoge temp! Als ik een late innesteling heb gehad (vermoeden 1 a 2 dagen voor NOD) Is het misschien nog te vroeg? Denk dat ik pas vrijdag weer ga testen...
Spannend moontje! Late innesteling zou kunnen, of gewoon trage aanmaak van HCG. Hier ook nog steeds geen klachten van naderende ongi, nog steeds best wat slijmverlies (wit). Wil woensdag als er niets gebeurd weer testen! Ben benieuwd wat er met je streepje gebeurd ankie, ik hoop dat hij blijft staan!! Anders even een Cb test halen met tekst, en die over 2 dagen doen!
emma heb het gedaan en het lijntje blijft hetzelfde. Had hier ook nog een etostest liggen die heb ik net voor de nieuwsgierigheid ook gedaan en ook een licht blauw streepje... Geen idee trouwens wanneer mijn NOD is want zit al op dag 47 van mijn cyclus.. vorige week 2 keer negatief getest.
dan ga ik je toch feliciteren!! Spannend!! bij CB staat een weken indicator, altijd handig! Denk dat je dan nu 2 of 3 dagen voor je NOD zit Hier gelukkig een drukke week voor de boeg. Vandaag lekker met de oldtimer op pad, morgen fotoshoots, en dan donderdag t/m zondag werken. En gisteren hebben we van mijn vader een vakantie cadeau gekregen. 7 dagen naar la France in de zomer. Ben ik verwend Mwoah misschien wel een beetje maar anders was het geen vakantie
hihi dank je... ja ik ga morgen denk ik de CB doen... ik durf nu niet meer. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik nu moet doen? eerst vd week nog een keer testen? Of de ha al bellen? of iemand anders? haha... erg he Gaaf wat voor oldtimer hebben jullie? wordt mooi weer vandaag lekker hoor. Ik ga vanmiddag ook even naar mijn werk.. zit op dit moment nog in de ziektewet ivm dat ik herstellende ben van een schouderoperatie. Ooh wat lief dat je dat gekregen hebt. Frankrijk is mooi!!
We hebben een fiat x19 een heel klein rood roest monster Zijn er onwijs blij mee haha. en ik zou de VK bellen dat kan tegenwoordig rechtstreeks. Dan vertellen dat je licht positief hebt getest en zal ze vast wel aangeven wat je moet doen. En gaat alles nu weer goed met je schouder? Op je werk zou ik nog lekker je mond houden tot de 1e echo want de eerste weken blijven gewoon het spannendste!
Gefeliciteerd Ankie! Ik ging eerst naar de huis arts. Van hem kreeg ik een door verwijs brief voor een echo in het ziekenhuis. En daarna belde ik de VK (eerst een kiezen die je ziet zitten) en bij hun kreeg ik een intake gesprek en daarna met 10 weken een echo (echo in het ziekenhuis was met 7) Maar geniet eerst even van de roze wolk die je nu gaat betreden en even een weekje vliegen
Volgens mij is het raak Ankie! Denk dat je over 2/3 dagen nog een cb kunt doen met weekindicator. Het streepje is nog wel licht (maar dat is normaal hoor!) en de CB heeft wat meer HCG nodig. @seepje Lekker vakantie! En dan ook nog Frankrijk. Zo'n cadeau wil ik ook wel Voor ons zit dat er niet meer in dit jaar. Wss gaan we in september nog een midweekje of lang weekend. @Moontje Jammer dat ie wit was. Kan zijn dat het nog te vroeg is. Sommigen testen pas paar dagen na de nod positief.
oh wat gaaf zeg! mijn broertje heeft een oude eend.. ik moet daar ook altijd zo om lachen echt zijn trots. ja ik ga denk ik ook eerst maar even genieten en wennen aan het idee.. en vd week nog een test ertegenaan gooien en dan stappen ondernemen.. echt spannend hoor
Duidelijke strepen, gefeliciteerd! Super super! Hopelijk heeft vlinder een zelfde test, vlinder hoe is het? Moontje, misschien nog te vroeg inderdaad, afwachten
Gefeliciteerd Ankie!!! Ik ga als er vrijdag nog niks is pas weer testen, zou dan precies een week over tijd zijn, blijft nog een paar dagen spannend