wie ook voor een "1e kindje"?!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door vlinder1992, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Ahhh super leuk!! Gefeliciteerd Ankie :)

2. vlinder1992

vlinder1992 Bekend lid

7 mrt 2012
    502
    0
    16
    NULL
    NULL
    ten eerste Ankie gefeliciteeeerd!!!

Hier een hele harde domper.. vanochtend eerst op de wc 3 druppels bloed..toen dacht ik nog echt, nou dat kan best innesteling zijn. Maandverbandje in gedaan voor de zekerheid. Ging ik de test halen..zat op de wc om de test te doen en toen zag ik in mijn maandverband nog meer bloed en een heel groot stukje weefsel. test was negatief!
    Geen idee of ik dus nu een miskraam heb gehad of gewoon mijn menstruatie heeft doorgezet, maar voel me wel ff ellendig! Mijn hele lichaam zegt dat ik zwanger ben en nu dit... Ik kan echt niet meer op mijn eigen gevoel vertrouwen.

3. Keet88

Keet88 Actief lid

29 dec 2013
    205
    175
    43
    Vrouw
    Ahhh Vlinder :( wat balen zeg. Vooral omdat je je zo voelt. Als het niet doorzet, is het misschien toch een innesteling of andere bloeding? Dan zou je volgende week nog kunnen testen. Anders is het zooo ^@&#*@) hoe je lichaam je je zo kan laten voelen :(
    Sterkte meis. Lekker de bank op en je laten vertroetelen. Dikke kuffel!!

4. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Ankie!!

@vlinder he balen, en helemaal dat je lichaam je ook zo voor de gek houdt en je anders laat voelen. Misschien was/is het wel een miskraam...heb je veel krampen? Inderdaad lekker op de bank je laten vertroetelen! Knuffel

5. studente90

studente90 Actief lid

28 dec 2013
    411
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Aukje!

Heeft het doorgezet Vlinder? Rot! Ik denk ook elke maand dat ik zwanger ben hoor, haha.

6. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    #1426 seepje, 6 mei 2014
    Laatst bewerkt: 6 mei 2014
    Jeetje wat balen vlinder!!!! :(

Hier nog steeds geen ongi… Vanmorgen getest maar negatief.

Inmiddels wel sinds gisteren onwijze jeuk rond m'n borsten (en volgens vriendlief zijn ze ook voller) en ik heb om het half uur de hik ook als ik niets gegeten / gedronken heb daarvoor. En vind sinds gisteren vriendjes douchegel ook onwijs stinken evenals mijn eigen shampoo.

Geen buikkrampen of iets dat er maar ook op lijkt dat mijn ongi eraan komt… Afwachten maar weer. Wordt er nu wel een beetje gek van :(

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Vlinder wat onwijs balen! Begrijp dat je je erg ellendig voelt. Knuffel

8. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie felicitaties. T is nog echt een beetje onwerkelijk allemaal.

Vlinder wat ontzettend balen voor je. Heeft het al doorgezet nu dan? Laat je nu wel lekker verwennen he! Ons lichaam houdt ons ook echt voor de gek... Maar wel apart dat je echt een stukje weefsel had.. misschien idd wel een miskraam.
    Hou je taai meid!!

Seepje wat hou je ons in spanning zeg! :D

9. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ja ben er stiekem klaar mee ankie. Laat me ongesteld worden of positief testen... nog steeds geen spoor van de ongi.... ik laat t maar voor zover ik kan rusten en wacht tot vrijdag voor ik weer ga testen. Heb gelukkig veel werk de komende dagen dus veel afleiding...

Hoe voel je je inmiddels vlinder?

10. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja idd seepje.. zo dacht ik ook. ik wacht met spanning af ;)

11. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Jij had op NOD ook negatieve test toch Ankie? Ben heel benieuwd hoelang het hier duurt alvorens ik of ongi wordt of een positieve test in handen krijg. Gelukkig de komende 4 dagen heel veel werken dus niet al teveel tijd om erover na te denken.

12. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is omdat ik steeds onregelmatige cyclussen heb. Ik dacht dat ik 24-4 ongesteld zou worden.. sinds die dag had ik steeds wel het gevoel dat ik het moest worden. Heb 29-4 en 1-5 test gedaan en die waren beide negatief. 5-5 dan toch positief terwijl ik het toen niet meer verwachte

Lekker met je hoofd bij het werk blijven.. en dan laat mij maar heel hard duimen ;)

13. brit89

brit89 Bekend lid

23 dec 2013
    572
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ooo meiden!!
    Hoop bij moeten lezen, ga vanaf deze week weer iets meer meelezen en dan volg ik iedereen weer. :D
    Was er even klaar mee en merk dat ik er deze maand niet echt mee bezig ben.
    Gynaecoloog was bijna drie weken verder geschoven, heb na dat onderzoek echt spontaan mega erge buikkrampen gehad.
    Mijn verjaardagscadeau valt in het water en huizenjacht schiet ook niet op!
    Vanmorgen weer bij een huisje wezen kijken maar oooo wat kunnen foto's misleidend zijn zeg!

Spannend vor de meide die aan het wachten zijn op hun nod of daaroverheen zijn en in spanning afwachten, ik duim echt mee voor jullie!
    Vlinder wat ontzettend balen, hele dikke knuf!

14. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Hallo meiden,

Jullie zijn al een heel aantal pagina's onderweg zie ik, maar zou ik me bij jullie aan mogen sluiten?
    Wij gaan vanaf deze maand voor ons eerste kindje.

15. Ankie25

Ankie25 Actief lid

30 sep 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    leuk kipje!! :D

16. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Welkom Kipje, natuurlijk mag je meekletsen. Gezellig!

Hier nog geen ongi te bekennen. Wel steeds grotere tepels en ook bultjes erop..

17. Kipje1

Kipje1 Niet meer actief

Bedankt voor het welkom :D .

Spannend voor jou Seepje. Hoe voel je je verder?

Vind het hele 'zwanger proberen te worden' zo spannend & leuk. Maar wel lastig dat je het niet echt kunt delen met mensen (wij houden het stil verder onder familie/vrienden). Ben blij dat dit forum er is zodat er toch wat over te kletsen valt.

18. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Ik voel me verder uitstekend op wat gespannen borsten (die ook echt groter zijn) na goed. Ik wacht gewoon nog even af, misschien ben ik toch laat met ongi of heeft de innesteling later plaatsgevonden dan ik dacht en is er gewoon nog te weinig HCG in m'n bloed :)

En ja lastig dat je er niet met familie over kan praten ;) Heb ik ook wel heel erg, vooral ook omdat ik net gestopt ben met roken etc :)

19. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Nog steeds geen duidelijkheid. Behalve dat ik me emotioneel heel labiel voel…. Sta op ontploffen, iedereen lijkt te zeuren, is te druk of is aan het schreeuwen. Inclusief de kat die niets anders lijkt te doen dan janken. Aaargh, waarom hebben we geen behang in huis:(

20. boogschutter88

boogschutter88 Fanatiek lid

23 dec 2013
    1.584
    601
    113
    Vrouw
    Welkom kipje! Het stil houden dat je er mee bezig bent is zo lastig. En hier kan je lekker je ei kwijt. Een soort van terug schrijvende dagboek is dit ;) het verbaasde me ook dat mensen serieus zeiden, goh we wisten niet dat jullie bezig waren voor een kindje. Nee als of je dat op facebook gaat aankondigen :(
    Wil je wat meer over jezelf vertellen? Hoe oud je bent je vriend.. Enz
    Succes met het starten van deze onwijs spannende leuke emotionele nieuwe hoofdstuk in jullie leven :)

He balen britt wat een gedoe allemaal, wat is er mis gegaan met het verjaardagsfeest kado?
    Huizen foto's zijn inderdaad misleidend. Zoeken jullie via een makelaar?
    En wat rot dat je gynaecoloog afspraak 3 weken is verschoven snappen die mensen niet dat dat voor jullie een jaar lijkt...

Seepje wat een geheimzinnigheid met jou lichaam zeg! Kan echt alle kanten op. De donkere tepels krijg ik nu pas, maarja elk lichaam is anders ik had weer buikpijn (krampen) ipv misselijkheid en kotsen.

Deel Deze Pagina