Jammer Seepje! Het blijft afwachten he, dat is het rotte er aan. Onzekerheid is altijd het ergste. @Screamxme Welkom!
Dankjullie wel Hopelijk word ik ook steeds minder obsessed maar ik betwijfel het :S Seepje; Ahh jammer! Kan me voorstellen dat je verdrietig van bent..
aah seepje, ik denk de hele ochtend al aan je. Had het zo gehoopt. (voor iedereen natuurlijk hoor) Maar zo lang je nog niet ongesteld bent staan alle mogelijkheden nog open he. Moest wel erg lachen om de reactie van je vriend haha.. echt mannenlogica ja
Kipje ik ben erachter gekomen doordat ik mega lange cyclussen had, veel bruinverlies, negatieve ovulatietesten, overmatig donker en veel lichaamsbeharing en van mezelf veel uitstekende moedervlekjes! Naar huisarts gegaan en die verwees me gelijk door, nu aantal maanden terug alweer. Maar gelukkig zijn er alternatieven waardoor het bij ons ook zal gaan lukken, heb in ieder geval goede hoop!
Jammer Seepje dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt Maar zolang je niet ongesteld bent kan het nog. Ik heb hiervoor cyclussen van 29 dagen gehad en zit nu inmiddels op cd 38, heb deze maand een hele late eisprong gehad (nu 9 dpo). Constant negatieve testen en af en toe kramp. Maar nu eindelijk een klein beetje hoop! Heb gisteravond en vanochtend een testje gedaan, gisteravond was heel lijntje heeeeel licht en vanochtend alweer zichtbaarder.
Hier nog steeds geen ongi. Wel behoorlijk labiel en vermoeid. Zo erg zelfs dat ik vandaag met hoofdpijn op stond en heb besloten mijzelf ziek te melden omdat ik nog een dag van 8 uur vriendelijk lopen doen tegen mensen even niet zag zitten @kipje ; ik heb een schat van een vent. Wel 1 met gebruiksaanwijzing maar als je die een beetje raadpleegt kan je er alle kanten mee op. @scream ; het wordt eerst erger voor het minder wordt zeggen ze toch?
@moontjuh ; Ik zie hem!!!! Op de onderste vind ik hem toch behoorlijk duidelijk al voor 9DPO! Een voorzichtige gefeliciteerd!!
Dank je wel! Ga morgenochtend nog een test doen. Ga duimen voor jou dat je ook snel een positieve test hebt!
Moontje, lijkt me duidelijk,gefeliciteerd! Zullen we het overzicht weer eens bijwerken, van wie wanneer nod, afspraak verloskundige en uitgerekend?
Vanmorgen ongi geworden hoewel het heel anders begint nu dan ik gewend ben maar afijn. Weet nu waar ik aan toe ben. Op naar ronde 3
Jammer seepje. Nu vol frisse moed de volgende ronde in. Dat het anders ging deze ronde kan prima, ik zou zeker de eerste maanden na het stoppen met de pil niet teveel op wel/geen symptomen vertrouwen. Lees zo vaak dat ontpillen een half jaar duurt. Hoeft niet eens dat je cyclus niet op gang komt of onregelmatig is maar wisselende symptomen kunnen er ook bij horen. Trouwens, toen ik aan de pil was (elke maand een stopweek) verschilde het ook hoe erg ik ongi was. Ene keer ook meer last dan de andere keer. Pffff, soms is het allemaal zo vaag. @Moontje Positief is positief hoor, haha. Maar je kan best nog eventjes wachten, heeft geen haast. Ik belde met 5 weken (had namelijk een vraag) en toen gelijk maar aangemeld. Met 7 weken de intake gehad en toen was het wachten tot de termijnecho met ongeveer 11 weken.
Jammer Seepje! Moontje gefeliciteerd!! Een lijst voor de NOD etc is wel fijn! Mijn NOD is 1 juni. Mijn vriend had een klein cadeautje gekocht voor moederdag, als symbool dat we er allebei klaar voor zijn en er nu voor gaan en omdat hij denkt dat ik een fantastische moeder ga zijn. Te lief toch?